Én kérek elnézést...

2012.03.27. 12:28

Bármilyen hihetetlen is, egészen egyszerűen jókedvem kerekedett a Semmelweis Egyetem keddi sajtóanyagától. Ha jól értem, Schmitt Pál tényszerűen plagizált - a jelentés összefoglalója szerint "a dolgozat szokatlanul nagy terjedelmű szövegazonos fordításon alapul" -, ám az egész ügyben csak és kizárólag az egyetem a hibás, mert ezt a szövegazonosságot nem tárta fel időben, s így "a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megfelel az elvárásoknak".

Gálvölgyivel szólva: én kérek elnézést...

Szóval momentán ott tartunk, hogy a Semmelweis Egyetemnek tulajdonképpen sürgősen bocsánatot kellene kérnie - persze visszamenőleges hatállyal - Schmitt Páltól, amiért nem jelezte időben, hogy a kisdoktori értekezése plágium, Schmitt Pál pedig úgymond jóhiszeműen ollózta össze az anyagot, elvégre nem tudhatta, hogy azt nem szabad.

Mikor is volt olyan, hogy valaki - mint most az egyetem vezetése - inkább együttműködött a hatalommal, csak hogy a büntetést elkerülje? Igen, az átkosban, a részint megzsarolt és megfélemlített besúgók rendszerében... És még csodálkozunk, hogy a Fidesz sunyít az ügynökügyben...

Igen, így működött a legvidámabb barakk, így működött az előző rendszer, és így bánt a kivételezettekkel. És minden jel szerint ezt a gyakorlatot - igen, van olyan is, hogy worst practice - veszi át és gyakorolja a jelenlegi hatalom.

Innentől kezdve tényleg teljesen mindegy, hogy Schmitt Pál lemond-e. Megbukott. És mindegy, hogy meddig lesz hatalmon Orbán Viktor. Mert ő is megbukott. És megbukott az Echo TV-ben Bayer Zsolttal idétlenül egymást bégázó Boros Imre és Bogár László, megbukott Szijjártó Péter, Selmeczi Gabriella meg a vállvonogató képviselők - mind, akik részesei ennek a hazug rendszernek. Mint ahogyan végül megbuktak az öreg komcsik is a '80-as évek végén. Mert végül rájuk rogyott az egész, repedező és hazug tákolmány.

Ma reggel 1980-as LGT-t hallgattam - és valahogyan határtalanul jókedvem lett tőle, pedig akkor még nem volt nyilvános a Schmitt-vizsgálat eredménye. Valahogyan így szólt a Szentimentális rakenroll: "Nincs szebb, mint a főokos előtt vigyázzban álló, láthatatlan röhögés..."

Ez a rendszer, a Schmittek rendszere megbukott. Még vigyázzban áll ugyan a Schmittek, az Orbánok és a Lázárok előtt, gazsulál nekik, a pomádé királyoknak, mert egzisztenciálisan még muszáj, de már röhög rajtuk az ország.

És az egyre szabadabb röhögés - mint Jerikó trombitái - nagyon hamar lebontja az Orbán-rendszer falait.

Ha-ha-ha-ha-ha...

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr784343270

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Úgy döntünk, hogy nem döntünk 2012.03.30. 11:16:16

Arra kérdésre, mi lesz az államfőnkkel, igen kevesen mernének ma felelősségteljesen nyilatkozni. Az biztos, még ha marad is, semmi sem lesz már olyan, mint régen volt. Vajon kinek az érdekeit szolgálja (mert a szavazó polgárokét biztos nem), hogy Schmi...

Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 06:53:19

Kedves Naplóm!Mai témánk a diktatúra botrányos államfője, Schmitt Pál lesz. Le sem írom többet ezt a szörnyű nevet, beleborzongok ha csak eszembe jut. Múlt héten a szomszéd Etelka néni legurult a negyedikről a lépcsőházban, mert véletlenül kiejtettem a...

Trackback: Irány az okmányiroda 2012.03.29. 19:08:49

Irány az okmányiroda. Mert ugye annak, akinek módosul a neve, ez a dolga. Fogja a SOTE szenátusi döntésének 33:4 arányú döntését igazoló papírját, összegyűjti eddigi hivatalos dokumentumait, befárad, sorszámot kér, sorban áll, kér új személyit, lakcí...

Trackback: Kérészéletű Schmitt-bírálat a Heti Válaszon 2012.03.28. 07:40:08

A Schmitt Pál doktoriját vizsgáló bizottság jelentéséről tegnap megírtam a véleményem (A Schmitt-ügy valódi tétje), ahogy sokan mások is megírták a sajátjukat. Így tett többek között Stumpf András is, a Heti Válasz publicistája. Önmagában ennek nem len...

Trackback: Dr. Magyarország 2012.03.27. 23:52:33

Felbolyduló nap Dr. Schmitt miatt. A kijelölt bizottság nem meri kimondani, hogy plágium (hogy a király meztelen) – körbetekeri a valódit valami igazival, ami most hamis. Dr. Schmitt nem hibás – nem mondták neki 1992-ben a Testnevelési Egye...

Trackback: Ctrl/Schmitt - Ctrl/V 2012.03.27. 23:37:16

Felszállt a fehér füst, egy nappal az ígért határidő előtt itt a Schmitt-jelentés, legalábbis az összefoglalója.Összegezzük:nem volt rendes forrásmegjelölésnem szerepeltek az érintett (másolt) művek szerzői a köszönetnyilvánításbanszó szerint átvett 17...

Trackback: A Schmitt-ügy valódi tétje 2012.03.27. 23:00:06

A Schmitt Pál plágiumügyét vizsgáló bizottságnak két hónapja volt, hogy előálljon valamivel. Ha minden igaz, született egy 1157 oldalas anyag, amiből (még) csak a háromoldalas összefoglaló nyilvános. Gyanítom, a munka nagy részét a döntés alóli kreatív...

Trackback: Lezárult a Schmitt-doktori vizsgálata 2012.03.27. 18:54:01

Lezárta a köztársasági elnök doktorijának vizsgálatát a vizsgáló bizottság, és megállapította, hogy a Testnevelési Egyetem szakmai hibát vétett, amikor a szövegazonosságokat nem tárta fel időben, s így a dolgozat szerzője azt hihette, hogy értekezése megf…

Trackback: Schmitt-ügy: Gerinc, minek? 2012.03.27. 18:20:28

Ha van megfelelő mondja annak, hogy minden kétséget kizáróan bebizonyítsa a hatalom, hogy Magyarországon bármit meg lehet tenni, akkor a Schmitt-ügy pontosan ez. Jobb helyeken rohadtul nem a magyarázkodással telnek el hónapok, azzal, hogy hogyan lehet ...

Trackback: Te is lehetsz doktor 2012.03.27. 17:26:53

Dr. dr. mpx. hc. Schmitt Pál professzor, köztársasági álamelnök a szabályoknak megfelelően szerezte doktori címét – sommásan összefoglalva ez derül ki a Semmelweis Egyetem által felállított vizsgálóbizottság, több mint ezeroldalas jelentésének ma...

Trackback: Orbán, a doktorpápa 2012.03.27. 17:16:20

Lehetne sokat mérgelődni azon, hogy Scmitt Pál akkor most tényleg plagizált vagy csak nem tudta meg időben, hogy a szemlesütést nélkülöző pimasz másolása nem helyénvaló, mert az egyetemi doktori bizottság ezt elfelejtette neki időben megmondani. Olyann...

Trackback: Schmitt Pál nem tudta, hogy gondolatokat lopni nem szabad? 2012.03.27. 17:03:59

Schmitt Pál nem tudta, hogy kisdoktori értekezésébe nem szabad más szerzők munkájából forrásmegjelölés nélkül oldalak és illusztrációk hosszú sorát átemelni, és erre sem témavezetője, sem opponense, sem pedig a bíráló bizottság nem hívta fel Schmitt Pá...

Trackback: Schmitt Pál nem tudta, hogy gondolatokat lopni nem szabad? 2012.03.27. 17:00:31

Schmitt Pál nem tudta, hogy kisdoktori értekezésébe nem szabad más szerzők munkájából forrásmegjelölés nélkül oldalak és illusztrációk hosszú sorát átemelni, és erre sem témavezetője, sem opponense, sem pedig a bíráló bizottság nem hívta fel Schmitt Pá...

Trackback: Megrendítő hír Schmitt Pál disszertációjával kapcsolatban 2012.03.27. 16:29:08

Eddig úgy tűnt, csak a tartalmi részeket és az irodalomjegyzéket plagizálta a köztársasági elnök, most úgy tűnik, sokkal többről van szó. ÁLHÍR Rozsnyák Antalné (76), azaz, ahogy a helyiek ismerik Marika néni, péntek reggel kereste meg szerkesztős...

Trackback: Viharvert pávatollak 2012.03.27. 15:36:51

Elkészült a nagy mű - a szerkezet rozsdás ugyan, csikorogva-nyikorogva, de működött. Ha nem is úgy, ahogy a nagyközönség titkon remélte. De mit is vár bárki a Földrajzinév-bizottság széjjelkergetése után? Mit is állapított meg a Tóth Miklós, a Semme...

Trackback: Schmitt doktorija legyen közkincs! 2012.03.27. 15:14:01

Magyarország és a világ népe megérdemli, hogy Schmitt Pál doktori dolgozatát teljes terjedelmében közkinccsé nyilvánítva nyilvánossá tegyék. Ennek már semmi akadálya nem lehet. Hiszen ártatlan, mert ő jól hitt: "a dolgozat szerzője azt hihett...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mérges 1234 2012.03.27. 17:21:33

@spontan:

Ja, ja én is ezt vallom, az ember sírva röhögne a baromságokon, NER, alkotmny asztala,Kerényi, Bayer és a többi marha.

Ha közben menne a gazdaság, de a gazdaság nagyon nem megy, ráadásul a fönök hülyesége nagyon sokba van nekünk.....

Kádárt szerették a népek, mert az is nyilvánvaló hazugsgokon alapult, de legább mindeki éldegélt.

MOst csak a szopás van.

Kiváncsi vagyok meddig húzzák, és meddig hiszik el a népek, hogy más a hibás...

spinat 2012.03.27. 17:21:33

@szekertabor: az illetéktelen felhasználás azt jelenti, hogy nem írom oda, hogy kitöl van az anyag. Amúgy meg más személyek munkái egy dolgozat bevezetöjét adják, ahol leírják a témában eddig felhalmozott kutatásokat, utána pedig jön az új, saját kutatás. és nem úgy hogy 95 % bevezetö, forrásmegjelölés nélkül, és 5% saját kutatás. Bár kiváncsi lennék, hogy abban a 12 oldalban mennyi az értékelhetö tudományos kijelentés.

gnme 2012.03.27. 17:21:33

valóban, nem lett gyarmat

a felesége becsöppentett a bundájába

el is iszkoltak a bóhák belőle! .. nem lett gyarmat

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.27. 17:29:42

@chateautorres:

És ha van aki azt javasolja, a jövőjük érdekében – és az országéban, mindnyájunkéban – maradjanak és változtassanak az állapotokon?

MUSZÁJ ennek így maradnia? Nem. Csak másik oldalt ne akarjon a jelenlegi helyébe senki. Előlről kell kezdeni, mintha 1989-ben lennénk, de másképp. Ez az egyetlen kiút.

Mérges 1234 2012.03.27. 17:29:43

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

De Te is mekkora marha vagy,azért mert a Gyurcsány egy geci, az most miért mentené a másik gecit.

MEGMONDOM ÉN A FARNKÓT gyurcsány, viktor, plagi bá, mind söpredék, s sokat tettek az ország romba döntéséért.

Keresni kellene valami haramdikat, ami tényleg becsületes emberekből áll.....

mortadella 2012.03.27. 17:29:43

"Az "átkosban" ezerszer tisztességesebb viszonyok uralkodtak. "

Nono, bár az ember hajlamos a múltat megszépíteni, de, mély tisztelettel, ez, visszafogottan fogalmazva, ordas baromság.

Amikor nagy mértékben egyes emberek jóindulatán múlik a sorsod, az egzisztenciád, illetve azon, hogy véletlenül nem vagy-e más útjában, hogy milyen hangulata van egy adott pillanatban, akkor a mai rendszer sok szempontból biztonságosabb.

mr gumby 2012.03.27. 17:30:06

@wagem: ezeket csak azért linkelem be, mert ugyan isteni a szád, és kiválóan szopsz, de kicsit zavar, hogy annyi csacsiságot beszélsz rajta, életem!

hetivalasz.hu/jegyzet/hajra-elnok-ur-47357/

index.hu/belfold/2012/03/27/a_miniszterelnokseg_nem_siet_reagalni_a_schmitt-jelentesre/

djukel 2012.03.27. 17:37:08

smit pál minden nyilvános szereplésekor "álljuk körbe és röhögjük ki jól" szerű flashmobokat kell szervezni. egyebet nem tehetünk.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.27. 17:38:08

Sajnos úgy látom, nem vagyok méltó Páleszunk által továbbra is JOGGAL bitorolt doktori címre, úgyhogy ma délután folyamán megváltam tőle! :DD
Nehogy még véletlenül azt higgyék, hogy szellemi képességeim egy szinten leledzenek ezzel a komcsi seggnyalóval! :) Igaz elvtársak???
Éljen a PÁRT! CSAK A FIDESZ!!!

nemsirunk 2012.03.27. 17:38:08

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Ha már Gyurcsánynál tartasz: nem találod érdekesnek, hogy amikor ő bevallotta hogy hazudott, az annyira bántotta a Nagy Büdös Magyar Keresztény Nemzeti Önérzetet, hogy a sok árpádsávos féregnek egyszerűen MUSZÁJ volt szétvernie a belvárost, ellenben most, amikor a köztársasági (köztársasági??) elnökről derült ki hogy hazudott és lopott, az mindjárt nem is akkora probléma? A csuhás-keresztény-párt is milyen lazán napirendre tért az eset felett. Bár mondjuk az ő világnézetükbe egész jól beleilleszkedik az ilyen viselkedés.

windex 2012.03.27. 17:38:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: nemtom észrevetted-e, hogy itt mindenkinek az a legnagyobb baja, hogy ez ugyanaz a tempó, mint ami a cocilizmusban, és annak szellemi örökség-ápolóinak idején undort keltett. most talán kicsit nagyobb a csalódás, mert aki feltétlen híve volt a mai fiúknak, meg aki nem az volt, de inkább húzott oda, azoknak most nem csak a hányingerrel kell megküzdeniük, hanem a csalódással is. mert ezektől nem ezt várták (el). hanem jobbat - ha kellően idealisták voltak. és itt most nem az elvakult I.Q. és streetfighterekre gondolok, akinek minden mindegy, csak döngetik a mellet, hörögnek, és hintik a hamut a fejükre. a maszop támogatók is hányingerrel küzdők, de ők ettől elégedettek kicsit, ami persze megint erkölcsi csőd, mert hogy lehet örülni egy ilyen buktának, csak mert az ellenfél lebőgött... tulajdonképpen most kellene egymás vállára borulva telehányni pár billencset, és az illetékesek lakásajtói (sándor palace, franc tudja, hol lakik a két halfej: orbán, gyurcsány, meg a többi fullajtár, a slepp) előtt platót billenteni. szóval nyitott kapukat döngetsz.

chateautorres 2012.03.27. 17:38:09

@panaszmuki: NE LEGYENEK ILLÚZIÓID!!!
AKI ITT A SZEMÉTDOMBON KAPIRGÁLT VAGY REMÉNYE VAN AHHOZ HOGY A JÖVŐBEN IS KAPIRGÁLHASSON, NEM FOG SEHOVÁ MENNI.
VAGY KAPIRGÁLSZ VAGY ASSZISZTÁLSZ HOZZÁ VAGY ELTARTOD!!!
ENNYI!!!

windex 2012.03.27. 17:38:09

@szekertabor: te vagy a showder új üdvöskéje, és rajtunk edzel? :-) jó poén volt, röhögtem!

mr gumby 2012.03.27. 17:38:09

@wagem: úgyse olvasod el az a linkeket, ezért inkább összefoglalom neked, főnök:

első a vérlibsi (haha) heti válaszban jelent meg, és a vérlibsi (haha) stumpf szerint palinak le kéne mondania

a másikban a vérlibsi jobbik közleménye áll:
"A Jobbik szerint a Schmitt Pál köztársasági elnök kisdoktorijának ügyében felállított bizottság egyértelműen megállapította, hogy az államfő plagizált, csak "ebből röhejes következtetéseket von le". De már önmagában a tény is elegendő ahhoz, hogy Schmitt Pál lemondjon posztjáról - jelentette ki Dúró Dóra kedden."

Bryan élete 2012.03.27. 17:46:45

@kovi1970: Egy szaros kis miniszterelnök mondja meg itt mindenkinek mi hogyan legyen? Na ne má...
sajnos, demá...és sajnos, őszintén hisz is magában. De hát minél magasabbra mászik valaki az uborkafára, annál nagyobbat tud esni. Remélem beválik a közmondás.

Wagem 2012.03.27. 17:48:20

@mr gumby: Hehh..Gyúró Dóra kijelentette??Pont kedden??
Ki ez a lotyesz,valami celeb??
Mert akkor tényleg le kell itt mindenkinek mondania.Torgyánnak is.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.27. 17:48:20

www.youtube.com/watch?v=EKfcBJXGdkQ

Várható volt, hogy ebben a fideszes diktatúrában tiszta marad a csaló, sumákom-laude k.elnök Vicc Pál. A világ azonban már helyre tette, hogy milyen bóvli kormánya és bóvli k. elnöke van Magyarországnak.
Mint a felbérelt fideszes orvosok, teljesítik a törpe parancsát, hogy 200.000 embert vissza kell terelni a ( a nemlétező) munka világába. Sok embert tesznek tönkre, aláznak meg, mert ez a hülye kitalált valamit.
Magyarország én nem így szeretlek, Orbán banda takarodj!

Indriq 2012.03.27. 17:48:20

Lényeges dolog szerintem, hogy név szerint megjegyezzük, kik azok, akik most befejezettnek tekintik az ügyet, kik azok akik kiállnak mellette. Jó lesz tudni, hogy rendszerkiszolgáló csőcseléknek teljesen alkalmasak

Netuddki. 2012.03.27. 17:48:20

@szekertabor: Virágnyelven az van odaírva, hogy ha másolod akkor bukta. Csak szöveget kéne tudni értelmezni bammeg...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.27. 17:48:21

@wagem: Azért mindig elönt az öröm és boldogság, amikor látom, hogy egy gerinctelen és hazug ember politikai alapú védelmét hasonló alapokon álló emberek örömmel és lelkesen csaholva ellátják!
A legdurvább, amikor vannak álszentek, akik szerint 215 oldalból 180 bemásolása akkoriban megengedett volt. Valahol lehet, de MAGYARORSZÁGON akkor sem volt az. A HVG-ben idéztek olyan doktorit, ahol 35 oldal átvételéért és meg nem jelöléséért kizárták az illetőt - 1991-ben.
Legalább nem kéne hazudni, mert én megértem, ha valaki hülye, ha valaki szellemileg visszamaradott, de az zavar, amikor másokat is annak próbálnak ezek néznek!
A hazugságotok attól még nem válik valósággá és igazzá, ha sokszor elhazudjátok! Ecceriek...

windex 2012.03.27. 17:48:21

@wagem: az index virul, te is olvasod, kommenteled :-) szó sincs bukásról. lehet mutogatni gönczre, de ez a mutogatás egy pszichológiai jelenség, neve is van: elterelés, vagy mi. lényeg, hogy a tetves rendszer folytatódott a mai napig, és a hatalmon levők - úgy látom te kedveled őket, tulképp nem tudom, hogy azelmúttnyócévben közreműködőket, meg az előtte 40egynehány évig szorgoskodó elvtársakat miért nem kedveled,, ha ezeket igen, mert a lényeg, a sunnyogva megoldunkelkenünkmindent közös, és legmarkánsabb vonás - szóval a mai hatalmasok gondoskodnak róla, hogy ne is bukjon meg - persze, mert mi hagyjuk - de azért most lebukott. külön tanulmány lenne ezen bizottság ítéletének elemzése, izgalmas nagyon, most mégsem megyek bele, mert egy lusta dög vagyok

debreceni.blog 2012.03.27. 17:48:41

„Azon gondolkoztam, hogy mit mondtak volna nekem anno a tanszéken, ha beállítottam volna egy ilyen „törzsanyaggal”.

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1482_a_torzs_anyaga_gerinc_nelkul

Szolgálati Füldugó 2012.03.27. 18:09:37

Az is vicces ám, hogy alig egy hónap telt el a doktorira való jelentkezés, és a disszertáció benyújtása között. A "néger" nagyon jó munkásember lehetett.

2012.03.27. 18:11:36

Hmmm... Ez most azt jelenti, hogy ha én is olyan doktorit írok aminek a 90% nem saját munka, akkor én is lehetek köztársasági elnök?
Tök jó. Már nem is csodálkozom azon, hogy ott tart ez az ország ahol tart.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.03.27. 18:11:36

@mortadella:

Kedves mortadella,

ezt írod:

Nono, bár az ember hajlamos a múltat megszépíteni, de, mély tisztelettel, ez, visszafogottan fogalmazva, ordas baromság.

Amikor nagy mértékben egyes emberek jóindulatán múlik a sorsod, az egzisztenciád, illetve azon, hogy véletlenül nem vagy-e más útjában, hogy milyen hangulata van egy adott pillanatban, akkor a mai rendszer sok szempontból biztonságosabb.

Részben egyetértek. Részben.
Ugyanakkor csak annyit mondok: földrajzi név bizottság.

Utána pedig:

"állásfoglalás végett a nemzetierőforrás-miniszter részére megküldtem"
He? Hogy jön ez a képbe? Ez az egyetem jögköre, nem a minisztériumé.

majd:

"Kormánypárti források az Indexnek azt állították, az elnök ügye azért nem kavar nagyobb vihart a Fideszen belül, mert Schmitt Pál ügyében úgyis Orbán Viktor miniszterelnök fog dönteni."

Mi köze is van ebben az ügyben Orbánnak bármihez? Ha csak az nem, hogy: "nagy mértékben egyes emberek jóindulatán múlik a sorsod, az egzisztenciád, illetve azon, hogy véletlenül nem vagy-e más útjában, hogy milyen hangulata van egy adott pillanatban".
Mert akkor értem.

Ha pedig a párttársak (és bárki más) fejében is úgy áll össze, hogy tulajdonképpen mindenről Orbán dönt, ha van köze hozzá, ha nincs, akkor tényleg nagy a baj. Az már nem is keleti szél, az már maga a távol-kelet.

windex 2012.03.27. 18:11:36

@nemsirunk: eléggé önkényes a kapcsolódások, ok-okozati összefüggések és általában, a történések vázolása, mármint általad. így senki nem fog téged komolyan venni, aki gondolkodik, főnök! próbáld árnyaltabban!

windex 2012.03.27. 18:11:36

@mortadella: bocs, hogy hozzád írom, de csak idézet volt nálad az az égbkiáltó, korlátolt baromság, amire, nem bírom ki, de reagálnom kell :-) szóval nem a viszonyok voltak tisztességesebbek, hanem a félelem. meg a nem tudás. aki meg tudott, az hallgatott, vagy mert nyert a disznóságok által, vagy mert baja lett volna belőle.

2012.03.27. 18:11:37

Gratula és kösz, szívemből szóltál!:)

chipshop (törölt) 2012.03.27. 18:11:37

Posztiroval egyetertek,abszolut nem igy kellett volna.Velhetoleg velem van a baj,de valamiert engem ez a plagium ugy kulonosebben nem erdekel,akkor sem erdekelne ha gonczarpi tette volna,schmittpalinal sem izgat.Van olyan ismerosom aki az egyik vilaghiru szamitastechnikai multinal dolgozik mint amolyan technikai genius.2 diplomat tud femutatni,mikozben egyetem kozeleben nem jart,viszont mindent tud a sz.gepekrol,falakrol,virusokrol miegyeb es ugy egyebkent a kisujjaban az egesz rendszer.Viszont soha nem jart egyetemre,szimplan megvette a diplomat:-))Zavar?Nem.Mert vegsosorban nem ember eleteket ment,ert ahhoz amit dolgozik,persze nem kovetendo pelda,de ilyen is van.Engem schmitt plagium ugye ugyanigy nem izgat,o diploma nelkul is alkalmatlan az elnoki posztra,ergo az h plagizalt az ugyan kozugy,megsem valtoztat semmin.Az elozo kormany osszesenel is ugyanigy leszartam volna.Persze ertem en,h legalabb az elnok ne plagizaljon,vagy ha igen iteljek el,legyen igazsag Magyar foldon,de az elet nem igy mukodik.En is egy tetu vagyok mert puskaztam suliban,jo mondjuk nem plagizaltam,de hey,get a life,ennel fontosabb dolgok is tortennek a foldon.

Netuddki. 2012.03.27. 18:11:37

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Mi van, neked még nem szólt senki, hogy orbán a miniszterelnök nem a gyurcsány?

Beru 2012.03.27. 18:11:37

Elnök Úr! Nem szégyelli magát? - csak ezt az egy kérdést tenném fel neki.

windex 2012.03.27. 18:11:37

@spinat: mennyi lenne, zéró, és ezt most nem SP-vel szembeni ellenérzésem mondatja. nézzünk körül! mikor "írta"? a szocializmusban. foglalkozása? sportoló. mind tudjuk, hogy ez akkoriban úgy ment, hogy a jó sportolóknak is kellett valami egzisztenciális, társadalmi presztízs alap, hát beíratták a TF-re, eltelt az x év - érdekes, bukott valaha bárki is a TF-en? - és megkapta a papírjai, mindenki tudta, hogy közben halálra edzette magát, olimpiákra, meg bajnokságokra ment, és hogy színét se látta a főiskolának, csak az évzárón. SP még a tévébe is betornázta magát, közben valahogy "összeállt" ez a doktori is, az elvtársak szerint nyilván jól mutatott volna a dr a neve előtt, mikor bemutatkozott a diplomatapartikon. elvágre snájdig legény volt, meg aztán már doktor is, buktak is rá az unatkozó diplomatafeleségek :-) tulajdonképpen még az is kétséges, hogy hozzányúlt-e egyáltalán ehhez a doktorihoz, vagy szorgalmas - és palika bugyicsusszantó pillantásaitól pacnivá olvadt - titkárnők güzülték-e össze a Művet. akkor persze kiderülhetne, hogy mégsem plagizált a jövendő elnök úr, hanem sőt, a titkárnők visszaéltek a nevével. nem is értem, miért nem ez a fidesz magyarázata?

electric_woman (törölt) 2012.03.27. 18:11:37

ez a rendszer akkor fog megbukni, amikor Orbán hűbéresei (lásd fidesznek nevezett, önkényuralomra épülő formáció) észreveszik, hogy nemsokára 200 fős lesz a magyar parlament (már ha addig még nem változtatnak rajta), aminek lesznek vesztesei fidesz oldalon, mert nem férnek be a jól lobbizó haverok közé. amikor majd a fideszben belülről elindul a marakodás, akkor fog megbukni ez a kurzus. az ellenzék halott, a támogatóknak mindegy mit mond vagy mit tesz, az se baj, ha az ellenkezőjét - nekik Orbán Viktor egy lifestyle. az EU sem fogja megdönteni őket, mert 1. nincs alternatíva, 2. nem érdekük egy tagállami kavar. ide-ideszólogat, de semmi komoly. majd ha az elvtársak észhez kapnak, hogy vége lehet/van az egzisztenciának, majd akkor talán észlelnek. de nem azért, mert van némi felelősségtudatuk a kormányzás kapcsán az állampolgárokért, hanem mert kevesebb lesz a della.

windex 2012.03.27. 18:11:37

@debreceni.blog: szerintem semmit. lecsololták volna gázolajjal, gyufát neki, és a lángoló "törzsanyagot" kib@szták volna az ablakon. esetleg utánad szóltak volna: a pernyét seperje össze! persze te nyilván nem a TF-re jártál :-)

billy reed 2012.03.27. 18:11:52

"@szekertabor: "Illik tudni, hogy minden diplomamunka és minden doktori disszertáció más személyek munkáinak (eredményeinek) illetékes és szakszerű felhasználásával készül. "

Nem. Amit említesz, az mondjuk az egyetemi szemináriumi dolgozat, vagy egy szakdolgozat maximum.
A doktori disszertáció lényege önálló kutatáson alapuló eredmény. Természetesen vehet át mások munkáiból,de a dolgozat zömének - mondom még egyszer - saját kutatáson alapuló eredménynek kell lennie.
Így SP Nagyúr "munkája" plágium. Pont.

tundrazuzmo (törölt) 2012.03.27. 18:12:02

- Elnézést miniszter úr, mit szól ahhoz, hogy a köztársasági elnök egy bolgárról másolta a disszertációját?

- Nem tudom kérem, nem ismerem a bolgár irodalmat.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.27. 19:16:24

Hogy mondják németül, ha valaki egy kád vízben ülve plagizál?

Lében schmittel

:)

Selli69 2012.03.27. 19:29:15

Kicsit elbizonytalanodtam...én, aki pár éve halálosan fel tudom stresszelni magam azon, ami kis hazánkban megy, ma mikor megláttam az indexcímlapot, harsányan röhögtem, majd elolvastam szinte mindent, amit erről a szánalmas ügyről olvasni lehetett, és nem bírtam abbahagyni a röhögőgörcsöt, és biztos vagyok benne, hogy az én számon az a szó, hogy "másol" soha többet nem esik ki, helyette a "smittel" kifejezéssel élek, és ettől minden egyes alkalommal rám fog jönni a röhögőgörcs, ebben biztos vagyok. Szóval nem is értem, mi van velem. Lehet, hogy csak nagyon fáradt vagyok...
@fűegér: szomorú lennék, ha a Box plagi lenne az LGT részéről, nagyon szeretem őket, de valljuk be az ő verziójuk sokkal jobban szól, mint a Stones-é. Legalábbis az én fülemnek.

csorsza 2012.03.27. 19:32:41

@kösz, alkalmaztott: A mai áldozatok, nem felmentve őket esetleges saját felelősségük alól, nem kicsit köszönhetik a Kádár-kornak, h azzzá váltak, amik.
Szóval, inkább ne nosztalgiázz.

A poszttal egyébként maximálisan egyetértek.
Bár, annyira azért nem tartom fontosnak a mindenkori közt. elnököt, mint amekkora felhajtás van itt körülötte.
Smittpali egyébként meg már 1989-ben megbukot, csak ügyesen tartotta eddig a látszatot. Mondjuk, amilyen butának bizonyult, ahhoz képest szép a teljesítménye.
Az opportunista, gumigerincű apparatcsik klasszikus mintapéldánya.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.03.27. 19:32:41

várható volt, hogy ez lesz a jelentésben

a magyar értelmiségtől mi mást várhatnánk? falaznak egymásnak, a lógásnak, a semmittevésnek, a hozzá nem értésnek

tisztelet a kivételnek...

1200 oldalas jeletés? félelmetes...

zw007 2012.03.27. 19:32:41

Egy most már biztos, ennek az országnak, még nem volt ilyen gusztustalan kormánya. Egyre inkább úgy érzem, hogy külföldre menet szégyellnem kell, hogy magyar vagyok. Szomorú. Azt kéne külföld felé kommunikálnunk valahogy, mi itt élők nem vagyunk egyenlőek a pszichopata "vezetőnkkel", és gerinctelen kártevő kiszolgálóival!

SarahConnor 2012.03.27. 19:32:41

Az utolsó oltsa el a villanyt!

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.27. 19:32:41

Nem mertek kimondani azt a tenyt amit mar az elejetol fogva tudott mindenki, hogy plagium tortent.

Ha kimondtak volna akkor gyakorlatilag a Fidesz az egesz egyetemet kilotte volna a csillagkozi terbe.

Most meg megy a sunyitas.
A HVG-t meg lekomcsi, zsido, EU ugynokozik, mert a zemberek elnokere tort es ezzel gyakorlatilag a magyar nepre.
Majd Szijjarto Petike kiall a kamerak ele es kioszt par faszkorbacsot mindenkinek aki azt mereszelte allitani, hogy Pali bacsi plagizalt.
Ezzel az ugy le lesz zarva, a kutya ugat a karavan halad.

Panzer 2012.03.27. 19:32:42

Indriq irta fentebb:

"Lényeges dolog szerintem, hogy név szerint megjegyezzük, kik azok, akik most befejezettnek tekintik az ügyet, kik azok akik kiállnak mellette."

Nem mintha kulonosebben barki is lennek, de azert fontosnak tartom kimondani - megpedig nevvel, mert nem vagyok hajlando felni senkitol.

Tudomanyos kutatokent, egyetemi oktatokent felhaboritonak es vallalhatatlannak tartom, ha az ugy ezzel veget er.

A bizottsag jelenteseben egyertelmuen benne van, hogy a dolgozat donto reszben nem onallo munka eredmenye, es szamos, hivatkozas nelkuli, szo szerinti szovegatvetelt is tartalmaz. (Az, hogy a nyilvanvalo kovetkeztetest a bizottsag tagjai gyavak voltak levonni, a lenyegen nem valtoztat.) Ezen a ponton pedig a lemondas volna az egyetlen, szakmailag es emberileg vallalhato ut (dr) Schmitt Pal szamara.

Dr. Racz Andras

Szamiz67 2012.03.27. 19:32:42

@Doubledecker: Ennek két oldala van, ha a magyar társadalom érdektelen, passzívan 'arréb sétál' a helyi, önkormányzati, lakóterületi gazságokon, ha nem gyűjt aláírást helyi ügyekben, ha nem kéri rendszeresen számon a polgármesterét, a képviselőjét, addig nincs értelme tiszta embereket várni a hatalomba, szerintem...

dr. Bubó 2012.03.27. 19:32:42

az orbánrezsim stabil sötét középkori hűbéres feudalizmus...

1012 éve áll... na majd gazdaságilag omlik össze...

dr.kakaósbögre 2012.03.27. 19:32:42

@wagem: még mindig szánalmas vagy.

szavapart 2012.03.27. 19:32:42

@CICMÓK: +1

Azt a "néhány" oldalt majd beadom doktorinak, úgy is csak kevés ember olvashatja. Tuti nem bukok le. :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2012.03.27. 19:32:42

Addig lesz itt széles jókedv, amíg a Sándor Palotában meg nem jelenik a bolgár és a német ArtisJust és a gatyát is lepereli a kisdoktor úrról!
Utána pedig a bűntársak következnek...
;-)

Qqriq 2012.03.27. 19:32:42

Ha én zsebes lennék, ezután azzal védekeznék a bíróságon, hogy a rendőrség a hibás, mert nem hívta fel a figyelmemet, hogy a néni zsebéből kivenni a pénztárcát nem helyes dolog.....:-)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.27. 19:42:31

@wagem:

Szevasz ecsém! :DDD Téged kiskorodban megharapott Göncz Árpád, hogy így be vagy rá kattanva? :DDD

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.27. 19:46:32

Várható volt, hogy ebben a fideszes diktatúrában "tiszta" marad a csaló, sumákom-laude k.elnök Vicc Pál. A világ azonban már helyre tette, hogy milyen bóvli kormánya és bóvli k. elnöke és seggszájú miniszterelnöke van Magyarországnak.
Mint a felbérelt fideszes orvosok, teljesítik a törpe parancsát, hogy 200.000 embert vissza kell terelni a ( a nemlétező) munka világába. Sok embert tesznek tönkre, aláznak meg, mert ez a hülye kitalált valamit.

Magyarország én nem így szeretlek, meddig tűrjük még, Orbán banda takarodj!

kösz, alkalmaztott 2012.03.27. 20:18:54

@csorsza: nem nosztalgiáztam (ha figyeli a zárójeles megjegyzést, abban ez is ott van), csak egy - nem lényegtelen - különbségre hívtam fel a figyelmet.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2012.03.27. 20:19:52

@szekertabor: Írod:
„Illik tudni, hogy minden diplomamunka és minden doktori disszertáció más személyek munkáinak (eredményeinek) illetékes és szakszerű felhasználásával készül. Ezt meg is követeli a szabályzat, úgy hívják, szakirodalom felhasználása”

Itt súlyos fogalmi félreértés van: teljesen más tészta a szakirodalom feldolgozása és a szakirodalom újraközlése. SP éppen hogy nem dolgozta fel a szakirodalmat, hanem... nem csinált vele semmit, azon kívül, hogy (szakszerűtlenül) fölé írta a saját nevét.

Ha valaki egyszerűen bemásolja a szakirodalmat kitéve az idézőjeleket és a forrásmegjelölést, az legjobb esetben is max korrekt „ismeretterjesztő” kompiláció, azaz derék módon segít jóskapista gondolatainak 1:1 arányú továbbadásában. Viszont nem kutatás és nem disszertáció, mivel egy szélütött aranyhörcsög is meg tudja csinálni.

Az aranyhörcsög alatti szint, amikor valaki szó szerint jelöletlenül bemásolja a szakirodalmat és a saját neve alatt jelenteti meg, mintha ő írta volna. Ez a plágium, azaz csalás.

Ez tényleg ennyire egyszerű, bárki meg tudja érteni, talán még SP is. Ha ő akkor azt gondolta, hogy a szakirodalmak bemásolása kiváltja a doktori disszertációt, akkor hazánkat egy különösen debil rágcsáló vezeti, valahol kettővel az aranyhörcsög alatt.

Hertelendi 2012.03.27. 20:19:52

Annak idején, amikor Gyurcsány bevallotta, hogy hazudtak, amit a kis gyökér sosem vallott be, pedig sokkal többet hazudott, a cigánygyerek felgyújtatta a csőcselékkel Budapestet! Akkor most, hogy az írástudatlan álamfőről bebizonyosodott, hogy abszolút méltatlanná vált a pozicióra, mi kit mit gyújtsunk fel? Megmondom! Semmit és senkit! Elkergetjük ezt a tetves bandát!

pokrocz_x1 2012.03.27. 20:19:52

yesss...nincs már sok hátra...

2012.03.27. 20:35:47

"És az egyre szabadabb röhögés - mint Jerikó trombitái - nagyon hamar lebontja az Orbán-rendszer falait."

Dehogy bontja. Itt fognak ezek még 20 év múlva is rohadni, ahogyan gyurcsányfélék az un. rendszerváltás után 20 évvel még vidáman lubickolnak eme büdös fostenger fodrain.

zum trucc 2012.03.27. 20:36:14

Ez kínos. Nagyon kínos.
Gyurcsány, akit amúgy utálok,, skicc palihoz képest egy erkölcsi nagyság.

Flúgatlan 2012.03.27. 20:50:17

Na!

Várjatok csak.

Ez a bizottság nem volt kompetens a doktori visszavonása ügyében: az az egyetem doktori iskolájának hatásköre. Nem is adhatott ki a bizottság olyan határozatot, hogy vissza kell venni a doktorit, ők csak egy vélemény kialakítására voltak felkérve. Persze, óvatosan fogalmaztak, a konklúziót nem nekik kell levonni.

Ha az egyetem nem veszi vissza a doktori címet, az lesz a ciki. Ezt még várjuk meg. Én még bízom benne, hogy visszaveszik, ez az ingyenélő, hazug, képmutató Schmitt meg megkapja, ami jár neki: elhúz a fenébe nagy közröhej közepette.

hamisnero 2012.03.27. 20:54:53

ez az ember volt NOB elnök, és bár jó érzékkel éppen akkor nem volt itthon, amikor a NOB döntött, de aláírta, hogy nem megy Magyarország losangelesbe. a döntés nem az övé volt, nem is a NOB-é, hanem moszkváé. pali csak végrehajtott (ahogy most is kesztyűbáb) és előtte volt frekventált belvárosi hotel vezető helyettese, pedig akkor ezeket a posztokat nem kifejezetten ellenzékieknek osztogatták, hiszen a kádári titkosszolgálatok terepe pont az ilyen hely volt. ezek után kérdezem: na, vajon miért nem nyitják ki az ügynökaktákat? és vajon miért ideális kt. elnök. és vajon mit tud, amiért ovi a víz színén tartja. és vajon miért nincs (a Földrajzi Név Bizottság óta) tudományos grémium, ami határozott állást tudna foglalni, különös tekintettel az egyetemek törékeny (a középkori magyar királyok tisztelték ezek autonómiáját - hiába, a feudalizmus fényévekkel előttünk jár) status quo-jára.

Hertelendi 2012.03.27. 21:35:55

@hamisnero: Nem NOB hanem MOB
Nem ugyanaz...

Szabványok 2012.03.27. 21:39:55

Vajon mennyi idő alatt fog az ország kigyógyulni ebből az erkölcsi mélypontból?
A nyilvánosság előtt nyilvánvalóan hazudnak, mellébeszélnek, terelnek a megnyilatkozók. Ha valaki valami rettenetest csinál, semmi gond, másnap megjelenik a tévében és nem sül le a képéről a bőr.
A vastag arcbőr korszakát éljük!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.27. 21:39:55

"Ez a rendszer, a Schmittek rendszere megbukott. Még vigyázzban áll ugyan a Schmittek, az Orbánok és a Lázárok előtt, gazsulál nekik, a pomádé királyoknak, mert egzisztenciálisan még muszáj, de már röhög rajtuk az ország."

Ez egy vágyálom! Bohócország egy következmények nélküli ország. Bármit meg lehet csinálni, ha valaki haver. A többieknek meg kuss. Azt nem értem, hogy a "gyurcsánymonnyonle" kiabálók és a székház gyújtogatók hol maradnak ilyenkor??? Vagy most éppen nem fütyöl a fülemüle???

látjátok feleim szümtükkel 2012.03.27. 22:09:06

@chipshop: "En is egy tetu vagyok mert puskaztam suliban,..."

Ráadásul még helyesen is tudsz írni. Nem is vagy elnöknek való!

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.27. 22:10:32

Bár a Schmitt Pál múltjáról szóló vita nem az államfő egykori autóbalesetéről pattant ki, a Köztársasági Elnöki Hivatal (KEH)feltette honlapjára azt az 1964-es bírósági ítéletet, mely tartalmazza a felfüggesztett szabadságvesztéssel végződött közlekedési baleset körülményeit.

A Schmitt Pál 1964-es autóbalesetének körülményeiről szóló dokumentum szerint a bíróság foglalkozás körében elkövetett, súlyos testi sértést okozó, gondatlan veszélyeztetésben és társadalmi tulajdont károsító gondatlan rongálásban találta bűnösnek Schmitt Pált, akit ezért négy hónapnyi szabadságvesztésre ítéltek három évi próbaidőre felfüggesztve.

A bírósági indoklásban szerepel, hogy Schmitt Pál az érettségi letétele után egy évig kocsirakodóként dolgozott. 1964. április 14-én gépkocsiját vezetve a síkos úton megcsúszott, és a vele szemben szabályosan közlekedő bérgépkocsinak (taxinak) ütközött. A szabályosan közlekedő gépkocsiban a vezető mellett helyet foglaló utas nyolc napon túl gyógyuló sérülést szenvedett, az autóban pedig 2 ezer forintos kár keletkezett.

Jellemóriás takarodj!

Lady.Bird 2012.03.27. 22:10:32

A sors iróniája, hogy a kisdoktori dolgozat védésének idejében a Semmelweis Egyetem nem létezett, és a SOTE-nak, az orvosi egyetemnek nem volt köze a Testnevelési Főiskolához...

Miért az orvoskaron kérik számon az egész ügy intézését? Mi köze van a mai Doktori Bizottságnak és a professzori karnak az egész ügyhöz?

gnme 2012.03.27. 22:10:32

@TrueY: elfogyott a tank :-)))))))

Hertelendi 2012.03.27. 22:10:32

@TrueY: Ennyire nem lehetsz kuka!:)
A csőcselék mind a cigánygyerek emberei voltak:(((

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.27. 22:27:25

@chipshop:

Ezt most baromi rosszul látod. Lehet persze nem törődni az üggyel, de azt mondani, hogy mindegy, nem lehet. Illetve nem elfogadható. Magad is észreveszed, hogy a hasonlatoddal baj van. LEHET, hogy egyes cégeknek nem kellene papíroktól tenni függővé állások betöltését, csak a hozzáértés kellene, hogy számítson és ennyiből, ha elméletileg nem is, gyakorlatilag elfogadható, hogy az ismerősöd ezt kijátszotta. Itt viszont egészen más az összefüggés. A doktori nem függ össze a pozícióval amit most betölt. A becsületével függ össze, ami nincs. Egy államfő nem utolsó sorban példaképnek számít, az ország méltóságát testesíti meg, mindnyájunkét, hogy legyen és ezzel nem fér össze, hogy hazug csaló. Szóval bocs, nagy fölszínesség ezt úgy elintézni, ahogyan írtad.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.03.27. 23:31:01

@hamisnero: A feudalizmus is a mocskos elnyomásról szól frászt jár előttünk. Persze vannak jó királyok, de a legritkább esetben. A hatalmi gőg sokkal jellemzőbb. Ma is felhatalmazás nélkül döntenek rólunk zárt nemzetközi tárgyalásokon. 20éve ugyanazok az arcok járnak a parlamentbe más-más pártnév alatt.
és már 89-ben sem kérdezték hogy akarjuk-e. Illetve előtte is lehetett szavazni. Illett is a hazafias népfront jelöltjére... ugye ma se kérdés hogy miben kell hinnie a választónak. Csak a mikéntet szokták kérdezni.

wattafilling 2012.03.27. 23:32:32

Fortélyos félelem igazgat...

windex 2012.03.27. 23:50:10

@zum trucc: egy alomból vannak, hehe

windex 2012.03.27. 23:51:39

@zw007: de, volt neki ilyen gusztustalan kormánya, túl sok is

2012.03.27. 23:51:42

@mortadella: "Amikor nagy mértékben egyes emberek jóindulatán múlik a sorsod, az egzisztenciád, illetve azon, hogy véletlenül nem vagy-e más útjában, hogy milyen hangulata van egy adott pillanatban, akkor a mai rendszer sok szempontból biztonságosabb."

miért? Most mi a különbség?
Te mondád: amit OV mond, az a kormány és a Fidesz szava!
vazze, ez egyeduralom!
Ennyire agyatlan, önállótlan a fidesz?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.27. 23:51:45

@gnme:
elfogyott a tank :-)))))))

T-72-esek azért még vannak itt-ott. :)

@Hertelendi:
"A csőcselék mind a cigánygyerek emberei voltak:((("

Ezt - engedelmeddel - minden jóérzésű ember nevében vissza kell, hogy utasítsam!

Kék az ég 2012.03.28. 07:24:25

Tudjatok mi a gusztustalan?

Ráfogja az egyik bíráló egy halottra, hogy ő a témavezetője, amikor mai napig fenn van a neten (amíg el nem tünteti a TF), hogy a másik bíráló volt az!

Dr. Takács Ferenc
tf.hu/wp-content/uploads/2009/08/tf.jpg

Egyetemi doktori témavezetés

1983 Aján Tamás
1984 Tomka Jánosné
1990 Surányiné Kovács Ilona
1990 Oliver Spuller
1991 Dedinszky Zsolt

1992 Schmitt Pál (!!!)
tf.hu/hallgatoink/intezetek-tanszekek/tarsadalomtudomanyi-tanszek/oneletrajzok/dr-takacs-ferenc/

1993 Ali Adjodami
1994 Kriston Ferencné
1994 Jakov Sobovitz

shwarcz bácsi 2012.03.28. 07:26:49

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: pontosan, csak úgy, mint dajcs tomi ügyében, vagy soros pénzén tanult fidesz káderek esetében.
tudod a sztorit: régi kommunistákkal, nem lehet új demokráciát épiteni...
kövér lászló ügynöktörvény.

shwarcz bácsi 2012.03.28. 07:26:49

@wagem:hagyjuk a szar dumát ne árpi bácsizzál, mi van pl a pokorni papával aki évekig jelentett...?
ügynöktörvény???? hány fideszes van benne?
tudod a régen még kommunista párttitkárok,párttagok, káderek meg kiszesek,mára pedig konzervativ keresztények lettek...
kiváncsi lennék hány egyházi személy érintett...
ja és a libsikről csak annyit, hogy fidesz 1992 - 2000ig tagja volt a liberális internacionálénak..

tomwar 2012.03.28. 07:26:49

@wagem: A hecckampany vegeredmenye egyertelmu, le is irta a bizottsag: SP masolta a doktorijat.
Es ugyanezt allitotta a HVG es az Index.
Hol ebben a bukas?

Bar valoban igazad van, bukas tortent: megbukott az egyetem, a bizottsag, a Fidesz, es mindenki, aki melette all. Csak nem tunik fel neked, es nekik sem. Amibol megbuktak, pedig a TISZTESSEG.

herbert 2012.03.28. 07:26:50

Ezt nem lehetne felhasználni a kalózperekben? Ez nem a film másolata, csak nagyfokú képazonosság, a kiadó a hibás. Esetleg meg lehetne így úszni a pénzhamisítást is, ahol természetesen az MNB a hibás. Schmitt-védelem, ami mellett a Csubakka-védelem csak smafu.

gerdo 2012.03.28. 07:26:50

Kivancsi leszek a szar emberekkel (ugynevezett "bizottsag" tagjai) keszulo interjukra. Mar ha egyaltalan mer nyilatkozni barmelyik is. Ekkora fergeket csak az atkosban lattunk utoljara. Hogy a senkihazi lemond-e vagy sem az lenyegtelen. Az egyetemeinket, a kutatoinkat, tagabb ertelemben az egesz orszagot vegervenyesen es visszavonhatatlanul beszennyezte az ugy.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.03.28. 07:26:50

@Hajdú Peter:
"Akarhogy, is a hazaarulo mszp megint magat szopata ezzel hamis vaddal."

Tyű!

Ugye most csak ironizálsz, vagy esetleg tényleg ennyire hülye vagy?

bigthereal 2012.03.28. 07:26:50

@dr. butus, a Magyar Köztársaság állampolgára: nekem van kettő is, de nem schmitt módon:)

ami ezzel kapcsolatban folyik, az szégyen...

Hertelendi 2012.03.28. 07:57:31

@TrueY: A valóságot nyugodtan visszautasíthatod, de az attól még valóság marad! Tudod ez a "jó érzésű ember" dolog furcsán hat, amikor Orbánról van szó! Azért azt megmagyarázhatnád nekem, hogy ugyan mit keresett Orbán a Fradi B középben 2005 táján, amikor utálja a Fradit. Aztán...nem érdekes, hogy a "békés tüntetők" mindig a baloldal ellen tüntettek? Orbán mocskos dolgai abszolút hidegen hagyja őket...

foodlfg 2012.03.28. 08:08:44

te tényleg nagy fanja voltál a Knight Rider sorozatnak ? Vagy csak bohóckodsz itt ezzel a névvel.

smittet leszarom. Egy nyomorék. Csak a hülyék nem látták, hogy ez lesz belőle.

reálisan 2012.03.28. 08:09:42

Ez a plágium űgy egy mondvacsinált, félre kommunikált baromság. Egy dologról szól: a liberálisok mérhetetlen acsarkodó hajlamáról és izléstelen, a magyar gondolkodástó teljesen távolálló észjárásáról. Ezért is fog kiszorúlni a liberális politizálás a magyar Parlamentből. Országidegen, nemzetidegen brancs, akinek esze ágában sincs az ország valódi gondjaival foglalkozni és arra megoldásokat találni és javasolni!

dr. Bubó 2012.03.28. 08:18:53

ezt a szekllemi rongyot... ezt a szerencsétlen szardarabot (písz of schmitt)

SAJNÁLOM, SZÁNALMAS.... szerencsétlen barom... ezt se tuggya hol van...

szerintem van még lejjebb... egy kapcarongy anál puhább minél tovább tapossuk

nem baj aki "épeszű" az jól szórakozhat az egészen... banán/narancsköztársaság

index.hu/tech/2012/03/27/schmitt_pal_a_kiapadhatatlan_viccforras/

dr. Bubó 2012.03.28. 08:20:26

@reálisan: mi a helyzet? 8kor kezdtél? tegnap még nem volt eligazítás se? a kávét is kihagytad ma? ügyész úr, csak írogasson... nagyon hős magyarosch nemzeti rencert szolgál... rabszolga vagy... álamcsődnél nem lesz fizud... te fogod legjobban szidni a gerinctelen csúszómászókat... mert te tudod hogy a tefajtád volt a hibás, az okozó...

Hertelendi 2012.03.28. 08:22:09

@reálisan: Meséld már el nekem, milyen a magyar gondolkodás???? Olyan, mint Orbán Viktoré? Nemzetellenes...? Ti vagytok a nemzet? Mi kik vagyunk?

Cormorant 2012.03.28. 08:24:17

Én alapvetően hálás vagyok ezért a jelentésért, megadta a végső lökést!
Az utolsó választás előtt megfogadtam, hogy soha többet nem megyek választani, mert nincs kire. És egyetlen ismerősöm sem volt, ez csak a szűk ismerősi körömből mondjuk kb 20-30 ember. Mi nem kerülünk be a statisztikákba, nem válaszolunk felmérésekre, mert lecsapjuk a telefont, vagy kikerüljük az utcai kérdezőket.
Nos, én most külföldön dolgozom és már nem is tervezem, hogy hazatérek, mert nincs miért. Sokan vagyunk így ezzel és egyre többen leszünk. A gyerekeim is most hagyják el az országot, szintén mennek külföldre tanulni/dolgozni. Még olcsóbb is lesz az egyetem.
DE!!! Ami fontos, hogy ez a gyökér bagázs, akinek a bűnös hallgatásunkkal megadtuk a 2/3-ot, ismét csak mobilizált engem és a teljes ismeretségi körömet. Igazuk volt, elmegyünk és elviszünk legközelebb még egy embert, hogy tovább ne folytathassák. Mert attól, hogy nem élünk otthon, még magyarok vagyunk, ha nem is nemzetiek. ... és jó magyarok módjára ellenszavazunk, mert valószínűleg nem lesz kire, de a legfontosabb, hogy az unokáimnak majd mesélhessek arról, hogy hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Fidesz! ... áááá, inkább nézzenek majd hupikék törpikét!

vladimir964 2012.03.28. 08:24:18

Az olyan ember, aki arra törekszik, hogy a nép megválassza, ha elveszíti becsületét, nem fogják megválasztani. Viszont az ilyen ember egy (uralkodói) udvarban könnyűszerrel magas rangra emelkedhetik, mert az udvaroncnak az érvényesüléshez sem jóságra, sem jókedvre nincs szüksége. Az erényre azonban igen nagy szüksége van annak, aki egy udvarban ki akarja mondani az igazat. Az erényes embernek a köztársaságban senkinek sem kell hízelegnie" (Voltaire)

Cormorant 2012.03.28. 08:24:32

Én alapvetően hálás vagyok ezért a jelentésért, megadta a végső lökést!
Az utolsó választás előtt megfogadtam, hogy soha többet nem megyek választani, mert nincs kire. És egyetlen ismerősöm sem volt, ez csak a szűk ismerősi körömből mondjuk kb 20-30 ember. Mi nem kerülünk be a statisztikákba, nem válaszolunk felmérésekre, mert lecsapjuk a telefont, vagy kikerüljük az utcai kérdezőket.
Nos, én most külföldön dolgozom és már nem is tervezem, hogy hazatérek, mert nincs miért. Sokan vagyunk így ezzel és egyre többen leszünk. A gyerekeim is most hagyják el az országot, szintén mennek külföldre tanulni/dolgozni. Még olcsóbb is lesz az egyetem.
DE!!! Ami fontos, hogy ez a gyökér bagázs, akinek a bűnös hallgatásunkkal megadtuk a 2/3-ot, ismét csak mobilizált engem és a teljes ismeretségi körömet. Igazuk volt, elmegyünk és elviszünk legközelebb még egy embert, hogy tovább ne folytathassák. Mert attól, hogy nem élünk otthon, még magyarok vagyunk, ha nem is nemzetiek. ... és jó magyarok módjára ellenszavazunk, mert valószínűleg nem lesz kire, de a legfontosabb, hogy az unokáimnak majd mesélhessek arról, hogy hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Fidesz! ... áááá, inkább nézzenek majd hupikék törpikét!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.28. 10:00:28

@Hertelendi: "A valóságot nyugodtan visszautasíthatod, de az attól még valóság marad!"

Elnézésedet kérem! Azt hiszem félreérthető voltam. Az nyilvánvaló számomra, hogy indirekt módon ork bán vezénylete a B közepet. Ez nem képezi vita tárgyát kettőnk között. Ork bán valamely kisebbségi rasszhoz tartozásának feltételezését utasítottam vissza!

Még egyszer bocs!

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.28. 10:47:15

@Cormorant - Nem gyarmat plagira vett nem doktora:

Nagyon jó ösztönös döntés a nem szavazás. Szól emellett nagyon komoly érv is, ha megnézed ezt:

www.kibulizottorszag.net

A választásokon való részt nem vétel a rendszer achilles sarka. Nem csak passzív értelemben helyes, mozgalomra volna szükség ami csak erre irányul, semmi másra. Ezt kevesen értik, mert jogszabályokban és gondolkoznak bár az nem tartozik oda. És előre akarnak garanciát a sikerre, anélkül inkább támogatják azt amitől szenvednek. Pedig nagyon egyszerű. Csak hát iszonyú mértékű a fogalomzavar a lelkekben.

Cormorant 2012.03.28. 11:22:51

@Dr. ByA: Igen, már olvastam a cikket egyszer felületesen és tetszik. Még vissza fogok rá térni, ha lesz rá időm.
... és igen, jó reakció a nem szavazás és titkon azt reméltem, hogy bejön - hiszen nem azért nem szavaztunk, mert nem volt határozott véleményünk, hanem mert volt!
Sajnos azonban nem jött be és legközelebb sem fog, ezért fogok stratégiát váltani és igenis elmenni legközelebb és ellenszavazok. Talán addigra a Kétfarkú Kutyából is párt lesz:) - ez csak vicc. A szomorú, hogy minden megoldással csak felköpök és aláállok...

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.03.28. 11:44:29

@Cormorant - Nem gyarmat plagira vett nem doktora:

Csak akkor lehet hatékony a nem szavazás (ugyanúgy mint a bárkire szavazás), hamozgalom szerűen tudatosan elég sokan folyamodnak hozzá. Nincs értleme nem kitartóan csinálni és belemenni a kisebbik rosszra szavazás csapdájába. Bárkire szavazás (ezért belsőleg ellentmondásos/eleve zsákutcás az LMP – ha őszinték – párttá alakulása) a rendszer továbbélését szolgálja. Nem ezzel vagy azzal a párttal vagy személlyel van nehézség, hanem az 1989 óta működésbe hozott rendszerrel. Csak attól lehet bármit is remélni ha a dolgokat új alapokra helyezi a magyar társadalom/a nép. Ennek az egyetlen békés kiinduló pontja a nem szavazás lehet. Fontos nem érzelmi kielégülést keresve viszonyulni a helyzethez (megmutatni „ezeknek”), mert attól csakis újabb csapdába menés várható. Ilyen volt különösen az 1994-es eredmény, ilyen az utolsó. Nagyon meg akarták mutatni az emberek, aztán vakarhatták a fejüket, hogy ugyanaz folyik, más arcokkal, és jelszavakkal. Újra olvasás esetén hadd javasoljam (ha már egyszer a lényeget úgyis elolvastad), hogy az utolsó fejezetre (Nem késő. A megoldás: önbizalom) koncentrálj.

shwarcz bácsi 2012.03.28. 13:55:40

@reálisan: ugye nem a fidesz és orbán fogja eldönteni, hogy ki a magyar és mennyire??
süti beállítások módosítása