Most már elég!
2011.08.01. 11:38
Most már elég! Értem én, hogy kétharmad van. Értem én, hogy most ők a játszótér urai, még szűk három évig őket kell elviselni, túlélni - hát ha kell, elviseli és túléli az ember. Ez is a demokrácia. De koncepciós pereket, kreált váddal és visszamenőleges hatállyal ne csináljunk már!
Azt hiszem, most már kezd egészen ijesztővé válni a rendszer. Schmitt Pálon még kínjában röhög az ember, a magánnyugdíjpénztárak felszámolásán - legalábbis aki érti, hogy miről szól ez az egész - már nem annyira. A személyre szabott alkotmányozástól, az Alkotmánybíróság jogköreinek csorbításától, a médiatörvénytől, a visszamenőleges hatályú jogalkotástól minden ízében berzenkedik a jóérzésű polgár, mert azt látja, hogy valakik itt most igencsak csalnak a játékszabályokkal, és hogy a demokratikus fair play írott és íratlan szabályaiba ez így nagyon nem fér bele.
Aki érti és érzi a demokráciát, az eddig keserűen nyelt egyet, és arra gondolt: igen, a Parlamentben tényleg kétharmad van, igen, valóban felhatalmazást kaptak a választóktól, és igen, most még szűk három évig ez az ő játszóterük, az ő homokozójuk. Kibírjuk addig, féllábon is, a folyamatos hányinger közepette is, mert ha így folytatják, úgyis buknak, mint Rottenbiller.
De most már elég! Most már tényleg elég! Az államadósság növeléséből - amiért politikai felelősség egyébként van, és amiért büntették is a választók a szocialistákat - visszamenőleg bűnügyet, igazi büntetőügyet kreálni, ez azért több a soknál.
Legutóbb a kommunisták csináltak ilyet, de ők is csak a legsötétebb időkben, Sztálin elvtárs idején, meg idehaza az '50-es évek elején, és persze '56 után. Tudniillik, az ilyet hívják koncepciós pernek.
És ha belegondol az ember: koncepciós perek, nyugdíjas rendőrökkel őrzött munkatáborok, kézivezérelt média... Fasza!
Ezek itt ne merjék még egyszer a szájukra venni Nagy Imre nevét!
Ezek itt már nem demokraták. És mondjuk nem is fiatalok. Éppen olyanok, mint az ötvenes évekbeli, ötvenes, frusztrált és rosszindulatú komcsik.
A legrosszabb fajtából.
Szerző: Michael Knight
· 10 trackback 288 komment
Címkék: politika fidesz gyurcsány kormány társadalom kommunizmus adósság felelősség bajnai gordon böszmeség ámokfutás államháztartás visszamenőleges hatály
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Agyrágó-bogár invázió Magyarországon! 2011.08.05. 19:21:10
Trackback: Gyurcsány emberei a Fidesz kormányban 2011.08.03. 08:43:00
Trackback: Magyarázzuk a Fideszt, pedig egyszerű 2011.08.02. 22:57:53
Trackback: Magyarország Latin-Amerika része lett 2011.08.02. 18:21:16
Trackback: Most már elég! 2011.08.01. 23:53:43
Trackback: Mi lesz, ha visszanyal a fagyi? 2011.08.01. 14:50:47
Trackback: Huszárvágás 2011.08.01. 14:47:33
Trackback: Nácik a Szigeten 2011.08.01. 14:17:09
Trackback: Nácik a Szigeten 2011.08.01. 14:17:08
Trackback: Gyurcsá nyahibás 2011.08.01. 14:08:31
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Emiksz 2011.08.01. 12:24:05
emiksz.blog.hu/2011/07/28/44_hogy_a_mol
Polónium Hidrid 2011.08.01. 13:31:57
A fajtád felháborodása zene füleimnek. Még több ilyet! :-)
mendson 2011.08.01. 14:37:59
Tartós Béka 2011.08.01. 14:42:33
lyesmith 2011.08.01. 14:42:33
Fortresse 2011.08.01. 14:42:33
Te meg egy bólogató hülyegyerek vagy. El sem tudod képzelni, hogy ha valaki ellentmond nagyvezírednek, az nem biztos, hogy komcsi, ugye? Aki nem veletek, az ellenetek, ezért komcsi?
Agymosásból ötös, komám!
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.08.01. 14:42:33
Hát má mé' ne? Nagy Imre is kommunista volt.
MazdásPali 2011.08.01. 14:42:33
moncayo 2011.08.01. 14:42:33
lolperec 2011.08.01. 14:42:34
akinek esze van, az nem marad ennyi gyökér között.
tudom hogy ez a hazám, sajnálom is, hogy ilyen helyzetbe hoztak, de az életemet nem fogom tönkrecsapatni egy hatalommániás kertitörpe meg a pereputtyja és 3 millió mónikasón érlelt gyurcsányahibás nagymagyarországot nyája miatt.
DR.version · http://m-12.blog.hu 2011.08.01. 14:42:34
KenSentMe 2011.08.01. 14:42:34
tökvirág 2011.08.01. 14:42:34
űk 3 éves szívatást?
Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.08.01. 14:42:34
dedalon74 2011.08.01. 14:42:34
Walter Melone (törölt) 2011.08.01. 14:42:34
Amikor mondtam, h visszajöttek az igazi kommunisták, mindenki hülyének nézett.
Most meg tessék.
De ne aggódjon senki, a közvélemény kutatók szerint még mindig a Fidesz nyerne, ha most vasárnap lennének a választások.
Ezen kellene elgondolkozni...
Tapogatott Kukorica 2011.08.01. 14:42:34
Lesből Támadó Szárítókötél 2011.08.01. 14:42:34
Anti Anyag (törölt) 2011.08.01. 14:42:34
Ne csináljunk már úgy, mintha a politikusi léttel semmilyen felelősség nem járna, csak a magas fizu, a legkülönfélébb előjogok.
A Fidesz nyerésének épp az volt a legfőbb indoka, hogy a választók elszámoltatást akartak, azaz nem támogatják a "felelősség nélküli politikus" ötletét.
midnight coder 2011.08.01. 14:42:35
Amúgy meg, bizony nem baj ha nem lehet büntetlenül elkúrni.
Osiris_X 2011.08.01. 14:42:52
h2o.ingyenweb.hu/keret.cgi?/tema/71.html
Ajánlom ezt elolvasni aztán érdemben megszólalni kedves Michael! A számok nem hazudnak ám. Azok csak számok. Te most azt követeled hogy megint ussza meg mindenki. Valamelyik családtag gondolom érdekelt lehet a meguszásban...
KissGecihuszár 2011.08.01. 14:46:43
Régimotoros 2011.08.01. 14:46:44
Squid 2011.08.01. 14:46:44
A fajtád felháborodása zene füleimnek. Még több ilyet! :-)"
Lekomcsizni valakit, Pozsgay és párttitkárgyerekek védelmében akik épp a kommunizmust élesztgetik újra, azért finoman szólva mosolyogni való.
AttilaBeregi 2011.08.01. 14:46:44
"a vadászatnak, mint sportnak a vonzereje szinte teljeen attól függ, hogy a puska melyik végén helyezkedünk el"
Leszenk még ők is a "túloldalán", csak aztán ne lepődjenek majd meg túlságosan semmin
A szerelő 2011.08.01. 14:47:03
a hülyeség is relatív, nyilván te okosabb vagy, hogy hülyézel. ejtenél erről néhány szót? :)
tölgyes 2011.08.01. 14:47:03
Az ügy előzményei 2004-ig nyúlnak vissza.. a beadvány 2007-ben készült.. stb... Most felvetődik a kérdés: mi a teendő.Ki vállalja a felelősséget?.. mert az biztos, hogy fizetni mi fogunk:( Vagy legyintsünk egyet könnyedén és mondjuk: ez így jogállami!Én ezt támogatom.. de már megyek is csinálni az újabb ügyeket, hiszen utólag úgyse lehet semmit tenni... tehát kockázatom nincsen és még jót is nevetek.. különösen ha én zsebem is duzzadozik majd a lééé-től... Mint ez a szerződés a szakszervezet.. az ügyvédek és a tűzoltók bére kapcsán..
Az előző kormány nem fizet.. erre jön a vesztes per.. vagy a lehetősége... az állam fizet és a pénz nem a tüzoltók zsebébe vándorol.. nem-nem, hanem fele a szakszervezeti szakiké lesz.. kapnak az ügyvédek is.. a maradékot pedig elosztják a tűzoltók között!! DE EZ IS JOGÁLLAMI!.. Ez is rendben van.. ezt is le kell nyelni.. és még mennyi remek ötlet... lappang ott a polcokon, az iratok között:::)))!
A baj tehát az, hogy ezek az események és a jogtisztelet miatti tehetetlenség ALÁÁSSA A JOGÁLLAMISÁGOT..Pontosabban ez is aláássa.. mert sokan érzik úgy, hogy ezt a jogrendszert nem érdemes követni. Ennek több szélsőséges megnyilatkozását máris láthatjuk és félek, hogy ez még csak a kezdet..:( Vagyis a jobboldali radikalizálódás egyik oka éppen a jogállaminak nevezett keretek alkalmatlansága a jogállami intézmények hatékony működésének fenntartására.
Ne gondolja senki, hogy az ilyenek elresztése nem ássa alá a jogállamot.
midnight coder 2011.08.01. 14:56:47
Osiris_X 2011.08.01. 14:56:47
Egy ilyen semmitmondó, okoskodó, feszültségkeltő bloggal hogy lehet index főoldalra kerülni? Enél még alekosz nemi élete is hatszor értelmesebb.
Mert hogy a magányugdijt is ellopták ugye? Hogy te milyen sötét vagy barátom. Elérulom neked 2008-ban a te drága magánnyugdijas cégeid eljátszották a befizetett pénzem közel 40%-át ! Azt ki lopta el? Miért nem tettek semmit a barátaid hogy ne lehessen szó nélkül ellopni ???????
Nem vagyok fideszes 2011.08.01. 15:04:27
wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2011.08.01. 15:04:27
addig meg szomorkodjatok, hogy esetleg lesz felelősségvonás
hová jut a világ, legközelebb már büntetlenül gyilkolászni sem lehet, nemde?
hol marad a liberalizmus?
kpityu2 2011.08.01. 15:04:27
Merthogy amikor elkövették őket, olyan hatalmi pozícióban voltak, hogy biztosítani tudták, hogy jogilag törvényes legyen amit tesznek...
Bergeroth 2011.08.01. 15:04:27
Jelen esetben csak Magyarország tönkretétele zajlik egy bolsevik párt vezetésével és annak bolsevik vezetőivel. Tudatosan, direkt és dacból.
Minden más csak parasztvakítás.
Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.08.01. 15:06:44
mement 2011.08.01. 15:06:44
Ezek az arcok nem keves penzt tesznek zsebre a kozosbol, en elvarom toluk, hogy a izzaszto szavazgombnyomogatasok kozott, talaljanak a _hatalyos_ torvenyek szerinti lehetoseget hogy felelosegre vonjak az elozo kormany tagjait. Erre (igazabol program hijjan erre sem) kaptak felhatalmazast, nem koncepcios perek krealasara, es a jogallami keretek tusko szetbarmolasara.
Az hogy te meg tapsolsz is ehez a kommunista visszarendezodesnek, csak azt mutatja, neked sem jelentett semmi mast a rendszervaltas, minthogy ihatsz cocacolat,es rogton lehet autod.
nyehehe 2011.08.01. 15:10:09
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.08.01. 15:10:09
vagy mégsem?
Polónium Hidrid 2011.08.01. 15:10:09
Nyilas vagyok. Szeretem, tisztelem a nyilasok igazságát és önfeláldozását.
Sir Galahad 2011.08.01. 15:10:33
nyehehe 2011.08.01. 15:10:40
Állnév 2011.08.01. 15:12:49
Így valahogy. Bár azt, hogy dacból, nem hinném. Még csak szándékosan sem. Mindössze a szempont – semelyiké – nem az ország jóléte. Csinálják amit maguknak jónak képzelnek és ha belepusztul M.O., akkor belepusztul. Fog is, ha nem szedi össze magát az átlagmagyar.
www.kibulizottorszag.net
Annak, akinek megér a megértés másfél órát.
pandras11 2011.08.01. 15:14:43
13. havi nyugdíj ( évi 1 mrd dollár hitelből ), M6, stb.
Ezzel biztosan megnyerjük a választást. Hogy utána mi lesz? Ki nem szarja le. Majd valami. A hatalom a lényeg.
Nos ez nem jött most össze, és megy a nyígás.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.08.01. 15:18:22
mement 2011.08.01. 15:18:23
Megszallo hatalommal egyuttmukodo (kollaborans) embereket nalunk hazaarulonak hivjak.
A kovetoikre meg nincs elnevezes, de gyanitom tartalmilag hasonlo lesz.
Állnév 2011.08.01. 15:18:23
Ugye arra az önfeláldozásra gondolsz, amivel
1. ártatlan embereket gyilkoltak,
2. kirabolták akit tudtak,
3. becsődültek a kommunista pártba,
4. ugyanazt folytatták annak a színeiben?
Szerencsétlen.
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.01. 15:21:37
És a fideszeseket ki vonja felelősségre?
midnight coder 2011.08.01. 15:25:14
bolemann 2011.08.01. 15:25:19
Akkor nem OTP-s voltál, mert az ugye a ti haverotok? Meg nem is tartozol a 80%- hoz, mert annak reálhozamot hoztak össze. Szerintem te szimplán hazudsz!
Jut eszembe, mi lett a 60%-kal? :)
Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2011.08.01. 15:25:19
Melchi Zadok 2011.08.01. 15:25:19
sárkányfő 2011.08.01. 15:25:20
Még a balosok is beszopták az éveken át tartó szíjjártós agymosás? Ennyi buták vagytok?
2010-ben csak a bruttó államdósság volt 80%, a NETTÓ adósság 66,5% volt. A levonandó tételek:
- manyup kasszák: 3000 milliárd: 10,5%
- felhasználatlan IMF-hitel: 810 milliárd: 3%
Azaz a nettó adósság: 80% - 10,5% - 3% = 66,5%
Ja, és 2002-ben nem 53,1% volt az adósság, hanem 54,3%.
A hazudós Orbán eldugott 360 milliárd adósságot az MFB-be. Akkor még nem volt EU, megtehette. További 1%, de később jelentkező teher volt volt az államilag támogatott lakáshitelek rendszere.
Tehát Orbán 2002-ben lényegében 55,3% adósságot hagyott itt. Erről ment fel nettó 66,5%-ra, részben a rossz politika (100 napos programok), részben a világválság miatt.
Kurgán 2011.08.01. 15:25:20
A jelenlegi közvélemény kutatási eredmények meg nem érnek semmit, ha elfogy a manyupos pénz, akkor vagy olyan csomag jön, amit a Bokros is megirigyelhetne, vagy megyünk mi is a görögök mellé. Bár akkor lesz ám az igazi megszorítás.
Bergeroth 2011.08.01. 15:25:20
Tudod kismalacka, néha elképedve nézem, hogy ennyi idős korodra mennyire nem jutottál szakmailag sehová és milyen egy megkeseredett vénember lett belőled.
hallari 2011.08.01. 15:34:28
tjunior 2011.08.01. 15:34:28
Ha fideszes nagykutya lennék, összehozatnék a spanokkal egy olyan törvényt ami visszamenőleges hatállyal 3tól-5ig terjedő szabadság vesztéssel bünteti az olyan blog hozzászólások elkövetőit aki semmilyen hozzá adott értéket nem tudnak felmutatni a hszeikben. Az hogy mi a hozzáadott érték azt ÉN dönteném el a haverokkal. Hú de baromi sokan kerülnének börtönbe innen. :D
Béke
szlem 2011.08.01. 15:34:28
Muad\\\'Dib 2011.08.01. 15:34:28
Vicces dolog ez, amikor kiütközik, hogy olyan mélységben nem létezik független gondolkodás, hogy az már fáj. De ezzel semmi baj nincs, sőt ez a természetes, végre látja ezt lassan mindenki, ha másra nem erre jó a maszop-szadesz majd fityesz ámokfutás. Csak kár volt eddig úgy tenni mindenkinek, mintha...
tingli-tangli 2011.08.01. 15:34:29
Amúgy, én egy olyan bizottságot állítanék fel, ahol a párttagok, holdudvarok összefonódását vizsgálnám, mert bár a parlamentben oly nagy ellenségek, nem vennék rá mérget, hogy nincsenek közös érdekeltségeik.
sárkányfő 2011.08.01. 15:34:29
Matolcsy György:
"az előző kormány azt tette, amit tennie kellett, az IMF-hitelre szükségünk volt."
"az államháztartás finanszírozása, a forint árfolyamának stabilizálása, illetve a pénzügyi rendszer működése is csak az IMF hiteleivel volt biztosítható."
Artie 2011.08.01. 15:34:29
Ugye akkor ők is benne lesznek a letartóztatottak között, ugyeugyeugye?
tjunior 2011.08.01. 15:34:29
Ha fideszes nagykutya lennék, összehozatnék a spanokkal egy olyan törvényt ami visszamenőleges hatállyal 3tól-5ig terjedő szabadság vesztéssel bünteti az olyan blog hozzászólások elkövetőit aki semmilyen hozzá adott értéket nem tudnak felmutatni a hszeikben. Az hogy mi a hozzáadott érték azt ÉN dönteném el a haverokkal. Hú de baromi sokan kerülnének börtönbe innen. :D
Béke
Artie 2011.08.01. 15:35:44
Szerinted melyik banda képes ennyire gusztustalanul tekergetni a köpönyegét, na? Segítsek vagy rájössz magadtól?
Annyit segítek, hogy az, amelyik 1990. június 4-én kivonult a parlamentből a frakcióvezetője utasítására, amikor Trianon emlékére egyperces néma vigyázzállást kért Szabad György.
Melchi Zadok 2011.08.01. 15:35:44
"Én konkrétan azért szavaztam rájuk, hogy feriéket lecsukják, ha megteszik(nem érdekel milyen indokkal), örökre szavazójuk maradok."
akkor ezek szerint neked nem a korrupcióval, a lopással volt bajod, hanem azzal, hogy azt gyurcsányék tették.
na, te pontosan olyan vagy, mint amilyennek viktor szereti látni az ő alattvalóit.
te vagy a fidesz zembere, akire az az ufófejű szemüveges udvaribolond annyira szeret hivatkozni.
az őrült és a bolond nászából születtél te szerencsétlen...
hallari 2011.08.01. 15:35:44
"önfeláldozás": az ország javaival megpakolt vonatokkal elhúzni Nyugatra, majd magára hagyni a vagonokat úgy, hogy a Szent Koronát is csak 30 évvel később kaptuk vissza, bravo!
avionics 2011.08.01. 15:36:04
Mr.Treeger 2011.08.01. 15:36:04
Az INDEX a CEMP csoport tagja.
Tulajdonosa pl Nobilis Kristóf. Ő azért nem áll távol a Fidesztől. Schmidt Máriával is van közös vállalkozása, ők akarták Orbán Viktort megbuktatni a Fidesz elnök választáson.
blah 2011.08.01. 15:36:54
Seang Lee 2011.08.01. 15:38:21
fonó 2011.08.01. 16:36:31
ősirománszokás 2011.08.01. 16:36:31
Buczella Sándor 2011.08.01. 16:36:32
A hozzászólásodból nekem az jött le, hogy is nem tudod, hogy most milyen pert is vesztett el a magyar állam.
Anno hoztak egy szar törvényt, ami hibás volt, de az államnak érdekében volt meghozni. Most kiderült, hogy szar, és fizetni kell.
Mivel sokan tapsolnak a fidesz nagy ötletelgetéseinek, jelezném, hogy az elmúlt alig több, mint egy évben szar törvények sorát fogadták el, amelyek hasonló sorsa fognak jutni, mint az ominózus ÁFA törvény. Akkor lehet majd örömködni és számolgatni, hogy mennyibe is kerül ez az államnak. Ja, és jó szokásukhoz híven lehet majd mutogatni mindenki másra, persze úgy, hogy ők semmiben sem hibásak.
Addig pedig marad a cirkusz, ami kell ugyan az egyszerű népnek, de az ország dolgait nem segíti, annál inkább a sajátjukét.
ursus artos 2011.08.01. 16:36:32
tölgyes 2011.08.01. 16:36:32
ursus artos 2011.08.01. 16:36:32
Visszafizetni. Ennyi ész azért van.
fidesz = házmesterek pártja 2011.08.01. 16:36:32
Táskás Tóni 2011.08.01. 16:36:32
avanivi 2011.08.01. 16:36:33
milliárddal növelték az adósságot két nap alatt!!!
avanivi 2011.08.01. 16:36:33
tölgyes 2011.08.01. 16:36:33
dzsugasvili82 2011.08.01. 16:36:33
tölgyes 2011.08.01. 16:36:33
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.08.01. 16:36:33
SzabadSzellem 2011.08.01. 16:36:33
EMU 2011.08.01. 16:36:34
Esperes úr 2011.08.01. 16:36:34
aha, persze 2011.08.01. 16:36:34
Sötét, sávos alapon fehér betűk? Negatív szövegkép weben? NÓÓÓÓRMÁÁÁÁLIS?
Cirbolya_sentinel Narancs himnusz - · http://tiny.cc/z9ur9x 2011.08.01. 16:36:34
Megdőlt a frankrekord: 240 forint felett járunk!
2011. augusztus 1. | 15:50
Tedat 2011.08.01. 16:39:20
JÖNNEK A LÁGEREK!!!!
poszt.
Most akkor mégse a Jobbik a náci, hanem a fidesz?
Táskás Tóni 2011.08.01. 16:39:20
a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.08.01. 16:39:20
aztán azt, hogy majd tételesen megpróbálják cáfolni a felvetett dolgokat.
legvégül rájöttem, talán értik, csak épp felvétel volt a fidesz pr osztályán.
Amatőr 2011.08.01. 16:39:21
Maaargit, nooormááális?
Szerinted az büntetés, hogy elvesztették a választást? Szerinted az normális, hogy az elmúlt két évtized ámokfutói egy vállrándítással visszautasíthatják a számonkérést? "Na, bumm, így sikerült. Na, és?"
A politikai felelősség fából vaskarika?
Sajnos birka nép vagyunk;
"langyos a sör, ha nekünk így is jó".
Napkutya 2011.08.01. 16:39:21
Mert, akkor HAJRÁ! Csinálják!
De az a MINIMUM, hogy amikor szélnek eresztjük őket, legyen egy alapos rovancsolás!
NEM politikailag, nem ejnye-bejnyével, nem fekete ponttért, hanem vagyonelkobzással, letöltendővel!
Ha ilyen szabályokat szeretnének, ha komolyan akarnak elszámoltatni, -és nem csak a Vezér szeretné végre valamilyen indokkal eltenni láb alól Gyurcsányt,Bajnait, akkor legyen!
De akkor rájuk is vonatkozzon! Meg a fullajtárokra is.
A médiában, a gazdaságban, a helyi közigazgatásokban egyaránt.
(Persze, akkor fognak majd azok előkerülni, akik azt mondják majd: "parancsra tettem")
Bambulka 2011.08.01. 16:39:21
Például Nagy-Britanniáé sokkal nagyobb romlást mutat, de sorolhatnánk.
Az egész vádat a Fidesz kreálta. Még érthetőbben: óriásira fújt, minden nap ismételt hazugság.
fantáziapanaszlakat 2011.08.01. 16:39:21
régi a módszer, csak más a kényszer...
SzabadSzellem 2011.08.01. 16:39:21
Amatőr 2011.08.01. 16:39:21
"Leszenk még ők is a "túloldalán", csak aztán ne lepődjenek majd meg túlságosan semmin "
És ez miért baj? Szerintem pedig így a helyes! Hulljon a férgese!
histar007 2011.08.01. 16:39:21
A kérdés továbbra is: visszaélni a választók bizalmával, hazudni, és eladósítani a választók tudta nélkül szabad? Olyan hitelt felvenni, amit tudjuk, hogy simán nem tudunk visszafizetni azt szabad?
Miután az adófizetőknek kell fizetni, akkor végső soron a pénzt tőlük kell elvenni. Vagyis az ő megélhetésüket befolyásolja károsan.
Mert ugye a tartozást meg kell adni?!
Azzal, hogy Gyurcsány és bandája ilyen fokon adósított el (ugye azt, hogy a hitelt ők vették fel azon nem vitatkozunk ugye?), tőlünk vett el pénzt. Ez pedig lopás. Azt pedig a törvény bünteti.
Vagy amikor azt mondjuk, hogy felelős kormány, akkor nem felelnek ilyenekért? Amúgy meg bocsi, majd fizetem a rám eső részt?
Nyugodtság van! 2011.08.01. 16:39:21
Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2011.08.01. 16:39:21
Mr.Treeger 2011.08.01. 16:39:22
Ezt az igazságot, meg önfeláldozást fejtsd már ki bővebben.
tom1034 2011.08.01. 16:39:22
Mindig Viktorka szavai jutnak eszembe:ha a jobboldalnak lehetősége nyílik rá időnként ráront a nemzetre!_és milyen igaz...
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.08.01. 16:39:22
Most koncepciós perek ellen kell tiltakozni.
Melyik is koncepciós? Hunvaldé? Hagyóé?
Melyik? Melyik perben készülnek ítéletet hozni koncepciós eljárás keretében?
Csak egy példát, könyörgöm, csak egyet!
Ezt a Szijjártó nyilatkozatot nagyon sokan becumizták. Messze nem arról szól, amire lefordították itt egyesek.
Kopasz Cenzor 2011.08.01. 16:39:22
Manyup pénzek nélkül számolva a hiányt ebben az évben lesz a legnagyobb ugrás az eladósodásban. Akkor Viktor megy a börtönbe? Remélem Feri mellé rakják.
Ez a kedves bizottság ahelyett, hogy levonná a magánnyugdíjpénztári befizetéseket az elmúlt évek hiányából, hozzáadja inkább az elkövetkező évek bevételeihez...
Manyup pénzekkel a gdp arányos hiány 68-70% lenne, ha még gazdasági válság hatásaitól is megtisztítanánk (gdp csökkenés) a mutatót, akkor 65% körüli számot kapnánk. Így már kicsit azért mások az arányok.
Miért van az, hogy ebben az országban senki nem tud számolni? Még egy vizsgáló bizottság sem? Ez kérem Götterdämmerung...
midnight coder 2011.08.01. 16:39:22
Esperes úr 2011.08.01. 17:14:12
safranek 2011.08.01. 17:15:06
Nem, mert mielőtt lelépnek, módosítják a törvényt/alkotmányt:
....kivéve a Fidszeseket. Lesz a vége minden pontnak.
nu pagagyí 2011.08.01. 17:15:07
Ha levágják az egyik ujjadat, marad kilenc, levágnak még egy párat még mindig be tudod kapcsolni a tévét, de amikor éppen miskárolnak már felébredhetnél.
hallari 2011.08.01. 17:15:07
naresh 2011.08.01. 17:15:07
Én nem vagyok, nem voltam komcsi, még annyira sem, mint mondjuk Kövér vagy Martonyi, Matolcsy (stb.). A világnézetem sem változott alapelveiben, az egyéni érdekeim szerint. Az ismerőseim "örök ellenzékinek" tartottak, mert mindig kritikusan, de egyben tárgyilagosan igyekeztem nézni a világot. Ezt követni fogom továbbra is.
UI. Az ellopott pénz pedig szerintem elhanyagolható a fenti tételek mellett és pártfüggetlen. A tolvajok mindig a hatalom közelében ólálkodnak és általában azonos típusú emberek.
mizrolist 2011.08.01. 17:15:07
hallari 2011.08.01. 17:15:07
Tartós Béka 2011.08.01. 17:15:07
De vélemény az van, ahhoz nem kell érteni semmit.
nu pagagyí 2011.08.01. 17:15:07
safranek 2011.08.01. 17:15:07
Egyébként kérdezem én, hová tűnt a Fehér Ló?
tölgyes 2011.08.01. 17:15:08
Artie 2011.08.01. 17:15:08
Az a baj, hogy kormányon most nekik kéne akarni valamit csinálni, de nem megy...
Dr.Zomboss 2011.08.01. 17:15:08
öcsi55 2011.08.01. 17:15:08
A fidesz jól csinálja! Egyet hiányolok,hogy még kevés szoc-lib van a sitten.Pedig nagyon rászolgálnak.De ami késik nem múlik.
Xorg9999 (törölt) 2011.08.01. 17:15:08
(ide még rengeteg sortörés kellene)
Összehozni egy cikkben azzal a bizonyos 8 év "csodálatos ""demokratikus"" katarzisával"
Azért a szarkazmusnak is kellene néha határt szabni...
Én kérek elnézést...
tölgyes 2011.08.01. 17:15:37
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.08.01. 17:40:00
Értem. Tehát ha azt mondom, h ez a picsogás a posztban egy ostoba túlrettegés, és ami ellen tiltakozik a posztoló az a saját prekoncepciója és nem a valóság, akkor én egy hülye fideszes vagyok. Értem. Egyszerű vagy te fijam, mint a bot, csak neked nincs két véged... Rettegj, ha jól esik, ess kétségbe, ha olyan kedved van!
safranek 2011.08.01. 17:40:01
Hattory Hanzo 2011.08.01. 17:40:01
Az nem zavar, hogy olyan pénzt kell most majd a Fidesznek visszaadni, ami nem is lehetne náluk, ha nincs az elmeszelt törvény?
Dr.Zomboss 2011.08.01. 17:40:01
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.01. 17:40:01
Heles, ezt már hallottam, igaz csak filmen, de az pont az 50-es években játszódott! Valóban minden visszatér, de miért pont az én életemben?:-(
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.01. 17:40:01
naresh 2011.08.01. 17:40:02
Én csak a legnagyobb tisztelettel gondolok Nagy Imrére, példamutatóan viselkedett, mártír-haláláig.
Lasombra 2011.08.01. 19:02:20
"2. § A bűncselekményt az elkövetése idején hatályban levő törvény szerint kell elbírálni. Ha a cselekmény elbírálásakor hatályban levő új büntető törvény szerint a cselekmény már nem bűncselekmény, vagy enyhébben bírálandó el, akkor az új törvényt kell alkalmazni; egyébként az új büntető törvénynek nincs visszaható ereje."
köszi.
innét kezdve pontosan kettő darab lehetőség marad:
a. a jól bevált, felettébb demokrata és jogállami visszafelé hatályos törvényalkotás és jogalkalmazás
b. koncepciós per
Dubito 2011.08.01. 19:02:21
Jól van, az államadósság rossz dolog, legyen hát bűncselekmény. De hát a szegénység is rossz dolog, és holnap bűn lesz szegénynek lenni! Visszamenőleg is!
Legyen bűncselekmény a magas adósság. Én meg azt mondom, legyen bűncselekmény a magas Áfa meg a gázár. Há' mér ne? Az nem fáj? Még egyszer sem hallottam a szomszédot szentségelni a magas államadósság miatt, annál többet a magas benzinár miatt.
Vagy legyen bűncselekmény az alacsony életszínvonal. Vagy a magas frankárfolyam. Vagy a Duna magas vízállása. Széchenyi-ig visszamenőlegesen.
Meddig nyeljük még le, hogy a Muppets Show statisztáit csinálják belőlünk?
rókafogta 2011.08.01. 19:02:21
malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2011.08.01. 19:02:22
malacnews.freeblog.hu/archives/2011/08/01/Trukkom-trukkom_mondd_meg_nekem/
A higgadtság és a türelmes gondolkodás jó tanácsadó, kár volt túllihegni Szijjártó mondókáját.
rókafogta 2011.08.01. 19:02:22
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.01. 19:02:22
Nem értheted, hogy 2/3-al demokrácia van, ugyanis Magyarországon még nem volt demokrácia! Legfeljebb a "demokráciába" csomagolt rablóhadjáratok voltak. Nálunk még rendszerváltás sem volt. Csak áltatva a tömeget, szétosztották a hatalmi pozíciókat és a vagyont. Cirkuszt csinálnak a népnek. Javaslom, hogy olvasd el Bereznay András alábbi művét:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
genyamagyar 2011.08.01. 19:02:22
Késő bánat, eb gondolat!
genyamagyar 2011.08.01. 19:02:22
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.01. 19:02:23
rókafogta 2011.08.01. 19:02:23
@öcsi55: Egy se fog börtönbe kerülni ,már most borítékolom neked! Ez semmi más csak parasztvakítás! Egyébként ked@midnight coder: venc Fideszes vezetőidnek is ott a helye!
Amatőr 2011.08.01. 19:02:23
Mert az egyiknek Nagy Imre mártír, míg a másik szerint padláslesöprő, fosztogató gazember. Pozsgay a komcsi párt és kormány vezető tisztségviselője,a hatalom haszonélvezője, vagy az, aki belülről bomlasztotta a rothadó rendszert.
Furcsa ország furcsa hősei. Mi a Bibliabeli pálfordulás a magyar történelemhez képest? Unikum, nálunk meg mindennapos.
hallari 2011.08.01. 19:02:24
kicsijuti 2011.08.01. 19:02:24
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.01. 19:02:24
kezdem elveszíteni a nyugodtságomat.
chabusch 2011.08.01. 19:02:25
Viszont az is tuti, hogy a "politikai felelősség" nem elegendő. Politikai oldaltól függetlenül gáz, hogy aki teljesen tönkrevágja az országot, vagy abban tevőlegesen, szándékosan közreműködik, az max. azzal kell, hogy számoljon, hogy 4 év múlva nem választják újra. Pl. mi van, ha valaki kifejezetten erre utazik, azaz eleve csak 4 évet akar, ezalatt hülyére lopja magát, aztán a milliárdjaiból meg elvan, miközben az ország görnyed a következmények alatt.
Egészen biztosan rossz válasz a visszamenőleges jogalkotás, de valami választ találni kell.
bebe tv 2011.08.01. 19:02:59
Qrván nem érdekel, hogy hány szavazatot veszít és, hogy ezek a következő választáson hová fognak szavazni. Bárkit is felelősségre vonni, csakis az akkor hatályos jogszabályok alapján lehet. Ez a törvényesség alappillére.
Már a visszamenőleges hatályú 98%-os adónál is kinyílt a bicska a zsebemben, holott a családomban senkit sem érintett. A hab a tortán az volt, amikor csak 2002 utáni időszakra gondolták a tanult fideszes jogtudósok.
Ha ezt te helyénvalónak látod, akkor ne csodálkozz ha esetleg majd hoznak egy olyan törvényt is, hogy akiknek vannak megtakarításaik azokra az állam ráteheti a kezét, mert azok a Budai ügyvédbojtár szerint azt lopták.
Ez barátom mát igen is diktatúra, és arra megy ki a játék, hogy OV 30 évig hatalmon maradhasson. Aki ezt nem látja, az vak. Egytől egyig véres szájú kommunista mind, csak most épp báránybőrbe bújtak és nyalják az egyházak szaros seggét, aki ezt cefetül ki is használja.
bebe tv 2011.08.01. 19:11:00
Tartós Béka 2011.08.01. 19:19:27
Tartós Béka 2011.08.01. 19:19:27
Tartós Béka 2011.08.01. 19:19:27
This_is_Sparta (törölt) 2011.08.01. 19:33:26
Elvtársozod...!?
alien 2011.08.01. 19:40:36
nullum crimen sine lege
nulla poena sine lege
ahogy azt régen mondták. jó régen
hallari 2011.08.01. 19:40:37
Táskás Tóni 2011.08.01. 19:44:58
Régimotoros 2011.08.01. 19:53:19
Voloka 2011.08.01. 19:57:54
Régimotoros 2011.08.01. 20:00:38
Szergej55 2011.08.01. 20:03:26
Régimotoros 2011.08.01. 20:04:55
Tartós Béka 2011.08.01. 20:14:03
A 40 milliárd meg a 3000-hez képest szinte semmi, egyébként pedig a nyugdíjkassza hiányát is más bevételekből pótolták, többszázmilliárdos értékben, az eddig miért nem zavart?
Táskás Tóni 2011.08.01. 20:14:03
A fidesz pedig az IMF hitelt tőzsdézte el jelenleg 50 milliárddal kevesebbet érő MOL részvényekre. TE hol élsz?
Kalmár 2011.08.01. 20:48:40
Most is mintha hülye seggek lennétek(ebben azért lehet valami) azt szajkózátok, hogy az adósság növekedése miatt akarják lecsukni a komcsi bálványaitokat. Persze hazudtok most is. A baj azzal van AHOGY nőtt. Kamu cégek milliárdos támogatásai, áfa visszatartás, multik mutyi támogatásai, pályázatokon és tanácsadásokon keresztül kiszivattyúzott milliárdok!!
Ezekért fizetnetek kell!
Jó hűsölést és hőzöngést.
Ui. Még mindig vastagon vezet a Fidesz....sőt nőtt a különbség:))))
Föl ne robbanjatok. Hőscincérek, jósok és tisztánlátók.
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 20:50:31
űk 3 éves szívatást..."
Pártot, hogy legyen kire szavazni.
hazug fidesznyik (törölt) 2011.08.01. 20:50:31
vegyél vissza a nagy arcodból, mert Magyarország kétharmadát nem a liberálisok, nem is a komcsik, hanem a kibaszott nemzeti oldalad vesztette el...
ugyancsak miattuk jöttek ide a szovjetek is, magyarul: kussolj be és örülj, hogy ausztrál segílyen élhetsz, te szarházi...
hazug fidesznyik (törölt) 2011.08.01. 20:51:42
Kabbe (törölt) 2011.08.01. 21:06:29
nu pagagyí 2011.08.01. 21:06:30
Négy évig nem tart ki a gyurcsányozás.
Eddig még csak loptak és most törvénybe is iktatják, hogy nekik lehet. A felsorolás fárasztana, talán elég lesz, ha Makovecz magánvállalkozásának Kotmányba emelését említem.
Ha esetleg úgy érzed, hogy a Te adód is méltatlan zsebekbe vándorol, szívesen maghallgatom a meaculpázásodat.
Rwindx 2011.08.01. 21:11:24
Pont ez a probléma veletek, ti csak érzitek a demokráciát, de a szabályait magasról leszarjátok vagy fogalmatok sincs róla. Amit éreztek, az a demokratikus, ha nem tetszik az arcom rohadt náci/komcsi/akármi vagyok.
Nagy, meg a tiétek: egy volt beszolgáltatási népbiztos, aki rossz helyen volt rossz időben, pont úgy is viselkedett.
Netuddki. 2011.08.01. 21:11:24
Sokkal jobban érdekel, a fideszesek még mindig miért csak a tökeiket vakargatják ahelyett, hogy rendbetennék végre a gazdaságot. Vagy ha nem megy akkor mondják azt, hogy ennyi volt próbálja más...
Worm 2011.08.01. 21:11:36
www.mfor.hu/cikkek/Az_allamadossagnak_is_jot_tett_a_forint_januari_erosodese.html
3 év múlva újabb kormányfőt lehet majd felelősségre vonni!
És egy kis pluszinfó:
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=444085&referer_id=friss
Netuddki. 2011.08.01. 21:17:33
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:17:33
Azzal a hozzászólóval azonban egyet lehet érteni, aki szerint a hatályos tövények alapján kell megállapítani a jogi felelősségre vonhatóság feltételeit, Furcsa lenne ugyan is, ha pl. ma kijelentené a törvényalkotó, hogy a két éve elkövetett szabálysértési lopások visszamenőleg bűncselekménynek minősünek. Meg kell továbbá jegyezni, hogy a kormány részéről nem azt mondták, hogy a büntetőjogi felelősséget keresik, hanem a jogi felelősséget. Ez kiterjed a polgári jogi felelősségre is. Továbbá a jogi felelősségre vonhatóságnak gátat szabnak az elévülési szabályok, amelyeket még ez idáig nem változtattak meg.
Táskás Tóni 2011.08.01. 21:17:34
Emiksz 2011.08.01. 21:19:30
Sajnálom. Amikor spammoltam még nem volt címlapon. Azért voltam első. Ez van.
Amúgy Michael előzetesen moderál, szóval nála lehet kérni az emiksztelenítést.
Vezérigazgató elvtárs 2011.08.01. 21:24:03
Ja,hogy ő nem a ti kutyátok kölyke,koncepciós szarjancsi?!
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:26:04
Meg többek közt az is, hogy a mai kormány amikor neki ugrott a törvényalkotásnak, átnézhette volna az előző korány ilyen, és hasonló intézekedéseit, és megkezdte volna azok módosítását. Az áfa ügyben minden kisbeosztású, a szakmájához értő adóhivatalnok tudta, hogy mi lesz az úniós döntés, de a főokossságok nem mozdultak, így a 100 milliárdosra vélelmezett visszafizetendő összeg ( a jogosan visszatérítendő összeg kamata kár! )legalább egy évi kamattal csökkenhetett volna. Ennek is lesz majd felelősségrevonás következménye?
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:40:10
Én nem nevezném semminek azt, hogy bevallottan fidesz szavazó kisvállalkozó, az elmúlt 15 hónap munkájára azt mondta nekem, hogy szégyelli a szavazatát, és többet biztos nem fog ide szavazni. Azt nem mondta, hogy hova fog szavazni, de az ő meggyőződését nem a szocilibsi oldal rengette meg, mint ahogy te, és többen itt hírdetitek!
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.08.01. 21:40:10
Ügyesen elrejtette Árpi, de ott van:
Na ezzel kezdődött a Széll Kálmán-terv, a szolgálati nyugdíjak megvonása, a kollektív jogok és szakszervezetek megsemmisítése, és a közmunkaprogram. Ezek az egyébként szimpatikus és támogatandó intézkedések nem úgy fogantak meg,
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:56:39
Ejnye! Elfelejtetted, ha megdöglik le kell szállni róla!
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:56:39
Hát! Ami azt illeti, a saját portájukon is kezdhetnék a söprögetést!
torró 2011.08.01. 21:56:39
Kalmár 2011.08.01. 21:56:39
Pont ezt írtam. Bármit találhattok ki, a fajtátok hiteltelen és súlytalan. Jó erőlködést.
Pszt! Figyi, még UFO nem volt. Próbáld ki....hátha.
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:56:40
Ehhez még visszamenőleges jogalkotás sem kell, vajon lesz jogi felelősségre vonás?
röhögő 2011.08.01. 21:56:40
Kalmár 2011.08.01. 21:56:40
Kalmár 2011.08.01. 21:56:40
agyamelhagyom 2011.08.01. 22:14:04
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 22:14:05
Azoban azt tudni lehet, hogy a költségvetés a pénzügyminiszter felelőssége, és a szükséges adókra is onnan kell javaslatot tenni, vagyis a szoci pénzügyminiszternek tudnia kellett, hogy rossz a törvény. Ehhez még csak Gyurcsányig sem kell menni. Egyébként a törvényt a parlament megszavazta, meg kellene nézni, hány akkori ellenzéki képviselő sipákolt, hogy rossz ez az áfa rendelkezés!
Vajon a jogi felelősségre vonás kiterjed a rossz törvényt megszavazó képviselőkre is?
Worm 2011.08.01. 22:14:10
Ha csak elmesélték neked az öszödi beszédet akkor csúnyán átvertek! Ha saját füleddel végighallgattad és ezt szűrted le belőle, akkor nagy baj van a szövegértési képességeddel!
Kalmár 2011.08.01. 22:14:10
Nőtt a foglalkoztatottság
Csökkent az álamadósság.
Nőtt a gazdaság.
Minden olyan folyamat ami miatt mi voltunk az EU fő témája megfordult. Persze nem lóverseny, iszonyat nagy a sár. Nem rémlik, hogy Magyar,Görög,Portugál volt a téma?? Nem volt régen.
Görög, Portugál, Olasz, Usa. Mi már nem vagyunk terítéken. Szóval szólok MOST.
Már pedzik a felminősítést. Ne legyen kétséged, meglesz. A szocik alatt 12 leminősítést éltünk meg.
Persze te kitalálhatod, hogy pont most ért be fletó valamelyik tuti reformja...(mondjuk a széfek, vagy a digitáblák)
Ne kapkodj, még a te bocsánatkérésedre várunk. Mindenkiére, akik ezeket a sakálokat odaengedték egy évtizedre, hogy egy emberöltőre romba döntsenek minket.
Vezérigazgató elvtárs 2011.08.01. 22:14:10
biobender 2011.08.01. 22:31:03
Ennek egyenes kovetkezmenbye volt, hogy a politikai harc nem ment tobbe verre - sokkal civilizaltabba valt, nyilvanvalo okokbol.
Most a fidesz megteszi a nagy lepest visszafele: ha egy valasztas tetje nem negy ev ellenzeki let (ebbol esetleg egy ev gyogykezeles Grazban) hanem tiz evborton akkor a magyar politika tobbet nem europaban hanem valahol eszak-korea es burma kozott lesz feluton - hiszen ezentul mindenkinek a borere fog menni a jatek.
Ez kb. az utolso lepese lesz az europabol valo kivonulasnak, ennel lejebb mar Azsiaban is keresni kell a peldakat.
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 22:31:04
De az első hal partalépésével indult a szárazföldön a gerincesek élete! Ha figyelmesen olvasod a blogok kommentjeit, nem csak ezt az egy esetet találod! A szocik is úgy kezdtek bukni, hogy előbb egy, majd több elvtárs vált a pártja ellenzékévé ( el is mentek más pártokba)!
Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:38
Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:39
biobender 2011.08.01. 23:21:39
"nullum crimen sine lege
nulla poena sine lege
ahogy azt régen mondták. jó régen "
A hanyatlo Nyugaton ugyebar. Keleten ez ugy van, hogy minden reggel a basi megmondja most ki a bunos. Aki pedig meguszta az tapsol.
tölgyes 2011.08.01. 23:21:39
rókafogta 2011.08.01. 23:21:40
osztogatás stb. De nem kell egyetérteni. Minden nagyon jó így ahogy van, szinte szárnyal a gazdaság (úgy mint a "Pannon puma" idején, de elárulom ez még annál is szarabb,pedig azt hittem az, az alja!
The Great Destroyer 2011.08.01. 23:21:40
rókafogta 2011.08.01. 23:21:40
egykulcsos szja: min. 28% borítékolom! Különben csőd! (vagy valami "okosabb")aztán lehet majd örülni!
Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:40
Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:40
Folyamatosan a megszorítások ellen hadakoztak, most pedig 10%-nak adnak a maradék kilencmillát pedig nyomorba döntik. Orbán azt a rendetlenséget számolja most föl, amit ellenzékben ő és a bagázsa csinált.
Kalmár 2011.08.02. 06:43:49
cianista 2011.08.02. 06:43:49
a fél maszopszadesz a börtönben rohad
a másik fele meg itt rinyál
egyre jobb
naresh 2011.08.02. 06:43:49
Emellett ne feledjük a helyünket a világban: nem vagyunk se földrésznyi Amerika, sem Kína, de még Németország sem. A jelen vitát sem az értelmes véleménycsere jellemzi, anem az egymás sértegetése. Ez sehova sem vezető infantilizmus - szerintem.
naresh 2011.08.02. 06:43:49
Aki lop és/vagy csal, a tényállást be kell bizonyítani és ennek alapján a jog szerinti büntit ki kell szabni. A hibás gazdaságpolitika, rossz gazdaságot érintő törvények megalkotása, megszavazása ismereteim szerint sehol sem bűncselekmények. Nyugi, nálunk sem lesznek azok...
A magánnyugdíjpénztárak létrrehozása nem önmagában hiba, nem is az eltőzsdézés a bűn. Egyetlen gond az, hogy takarékossági intézkedések és/vagy GDP növekedés biztosította bevételnövekedés nélkül nincs fedezet a folyó nyugdíjak kifizetésére, csak a hitelelvétel. Gazdasági válság idején a baj fokozódik - pl. még csökken is a GDP, csökken a megtakarítások hozama is, stb. Nem olyan túl bonyolult e kérdés, csak tisztességesen kellene róla beszélni. De még most sem lehet, 2/3 birtokában sem. Az óra viszont ketyeg, a jelen rendszer sem tartható fenn a demográéfiai trend miatt, amely indokával a változás történt annak idején...Normális esetben el kellene ismerni a reális problémát és minden ismert szempont alapján kellene yilvánosan megvitatni a követendő utat.
fda 2011.08.02. 06:43:50
Hogy jut már valaki eszébe, hogy ugyan kérdezzük már meg a felelősöket, hol vannak az ezermilliárdok?
potyus 2011.08.02. 06:43:50
Nem erről volt szó!!!!!!!!!!!!!!!!
A választási igéretek között nem szerepeltek azok a törvények amelyek ezt a mérhetetlen felfordulást és diktatúrát eredményezik.
Egyetlen olyan cselekedete volt Orbánnak amit ígértek, az adócsökkentés.
Viszont minden baj forrása ez!
Amit most kommunikálnak, az maga a koncepció. A legsötétebb Sztálinista, Rákosista rendszerben volt hasonló, és azt Rajk pernek hívták.
Ha véletlenül megvalósítanák ördögi tervüket, vége az országunk becsületének, vége a demokráciának.
Orbán így is persona non grata az EU-ban, hát még akkor mi lesz. Mert ez a botrány már nem menne át a Strasbourgi Eu tanácson bünti nélkül.
Így is azt nyilatkozta egy Német bankár, kezet fogott Orbánnal egy protokolláris vacsorán, és utána megnézte meg van e mind az öt ujja.
fchris82 2011.08.02. 06:43:50
Egyik kutya, másik eb. És ha már a kutyáknál tartunk, amelyik kutya ugat, az nem harap. Fenntartják a látszatot, az nekik, és sajnos a jogosan habzó szájú szavazóknak bőven elég. Apropó, csontváz bizottság, az se talált semmit, csak tettek néhány bejelentést, hogy "majd jövő héten ki fog borulni a bili", amire csak a Ft borult meg, semmi más.
Akik meg itt jönnek az államadóssággal, és bőszen hirdetik, "ellopták-ellopták", azok kicsit üljenek le a sarokba, és gondolják végig, hogy mire is ment el NAGYRÉSZT! Igen, egy részüket ellopták a csúnya bácsik, de azt azért ne gondoljuk már, hogy GyF zsebre vágott több ezer milliárd Ft-ot. Ellenben voltak ilyenek:
- Petike 100 napos programja, tanári és orvosi fizetések 50%-os emelése
- 13. havi nyugdíj
- MÁV
- BKV
És ezt pontosan látták a hülyegyerekek, elbaszták - öszödi beszéd rémlik? -, majd próbáltak csinálni vmiket - még ha egy jó részüket szarul is, mert nem csak a Fideszben teng túl az "azt hiszem, hogy értek hozzá" szaki. Mivel volt egy kivonulós, "ha beledöglik az országom, akkor sem fogom azt csinálni amit kell, mert egyébként is túl hülye vagyok, hogy értsek a piacgazdasághoz, elvégre gimiből a parlamentbe kerültem", népszavazós, "azonnali nagyarányú adócsökkentés megold mindent, mert az alapszintű matek sem megy" ellenzék, ezért az egészből nem lett semmi. És szeretném mellesleg megemlíteni, hogy GyF és Bajnai is lemondott a fizetéséről, holott erre senki nem kérte őket, és nyugodtan zsebre vághatták volna azt is, havi 600 000 tisztán szerintem még nekik is pénz. Egyébként meg az is elgondolkoztató, hogy Orbán nyert helyzetből bukott el két választást, ilyenkor egy jó politikus minimum lemond, már csak a látszat kedvéért is, aztán legfeljebb újra választják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy GyF vagy BG jobb fej lenne, csak OV-tól sem kéne hanyatt esni, sajnos ő a parlamentből fog nyugdíjba menni, mert soha életében nem csinált mást, és innentől sajnos kényszer alatt van. Akkor keres jól, ha hatalmon van. Ez persze lehet, hogy nem hat rá, engem mégis nyomasztana ez a kilátástalanság.
Még annyit tennék hozzá - a hossz miatt már így sem fogja senki elolvasni :D -, hogy én örülök, ha elszámoltatnak embereket, végre!!! Tényleg, tegyék meg MINDKÉT OLDALON! Kezdhetnék azzal a sületlennel, amelyiket most buktatott le a Jobbik, nem azért, mert ő bűnösebb, csak hogy megmutassák, valóban a rendcsinálás a szándékuk, KÍVÜL-BELÜL, egyaránt. Addig csak mese habbal. És a felelőtlen gazdálkodást esetleg vizsgálhatnák Esztergomnál is. Ha vki egyébként tudja, hogy a Fidesz miért hallgat nagyon mélyen és miért támogatja még mindig, a nyilvánvalóan rossz ex polgármestert, az írja már meg, köszönöm.
finalNmbr 2011.08.02. 06:43:51
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 06:43:51
"Az ország azért tart ott ahol, mert eddig következmények nélkül kúrhatták el."
Igen, így van! És e tekintetben OV sem kivétel. Ámen.
@éberség elvtársak:
"Akkor most fél Európa a sittre kerül?"
Hát, erre most talán lenne itt valós igény....de előbb talán gondolkodjunk, Béláim.
Kalmár 2011.08.02. 06:43:51
Mégegyszer.
Újra nő a GDP
Újra nő a foglalkoztatottság
Újra csökken az adósság
Először 10 év óta felminősítenek minket.
A megmegyarázást tartogasd Öszödre...
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2011.08.02. 06:43:52
nőtt a foglalkoztatottság? Lófaszt!
csökkent az államadósság? persze, a manyup nyúlásból
nő a gazdaság? a vártnál kevésbé, köszönhetően a német gazdaságnak, kvázi semmi köze hozzá ennek a fostalicska kormánynak
Hány hozzád hasonló agyatlan lehet ebben az országban?
auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.08.02. 06:43:52
...és azok fizették mind a manyup-ba, mind az államkasszába, akik rendesen adóztak. Én rendesen adóztam, és nem sajnáltam. Tudod, a 3 millió manyup tag az a 3 millió adózó volt, akik az ország adóit fizették. Saját magukat károsították meg? Amikor megtakarítási számlára utalsz pénzeket, akkor magadnak okozol veszteséget?
Márészt, honnan az 1000 milliárd? Miért pont 1000 milliárd? Fura... túl kerek szám. :)
"De vélemény az van, ahhoz nem kell érteni semmit."
Hát igen... :)
röhögő 2011.08.02. 08:02:56
nu pagagyí 2011.08.02. 08:05:39
Azért úsztuk meg (eddig) mert mégsem voltunk annyira eladósodva, mint amennyire a Fidesz meghazudta. A nyugi addig tart, amíg Matolcsy vissza nem jön a szabiról, Ő a semmiből is tud válságot generálni.
A sikerjelentésed hamis, nézz át a szomszédba: Szlovákia, Csehország, Lengyelország stb. és hozzájuk mérd a virágzást. Nálunk csak a hatalomra került maffiabanda dőzsöl, a többség jogfosztásával összelopkodott pénzből.
Az egész világképetek hazugság, csúnya lesz az ébredés. Egyszer el kell majd számolni az összes disznóságotokkal, egy csöppet sem foglak sajnálni.
biobender 2011.08.02. 08:05:39
Az gondolom vilagos, hogy a kormany mukodese idejen ervenyes torvenyek alapjan nem lehet a gyurcsany-kormanyt elitelni. Ha ezek utan a fidesz most visszamenoleges torbenymodositassal iteli el oket, akkor soha tobbet, senki nem lesz biztonsagban, hogy egy elvesztett valasztas utan nem megy hosszu evekre bortonbe. Ez pedig pontosan az a fajta durvulasa a politikaui eletnek ami 300 eve megszunt europaban ellenben viragzott ilyan halado es peldamutato orszagokban mint a 30-as szovjetunio, 70-es Kina.
Ott mar kinottek, de mi tapsolva maszunk vissza a pocegodorbe,
LEndy 2011.08.02. 08:05:39
Gyurcsány Fegyencnek elképzelhető, hogy dutyiban a helye, de nem ezért. Akkor tessék Matolkit is bezavarni, mert tavaly még ő is a költségvetési hiányt akarta elengedni, csak az EU nem engedte neki.
röhögő 2011.08.02. 08:05:39
A hülyeségeidet tartogasd a narancs droidok gyülésein tartott beszédeidhez, itt gondolkodó emberek vannak!
Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.08.02. 08:06:11
auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.08.02. 08:07:12
A GDP mindig nőtt. A válság idején nem, de akkor sehol nem. A probléma általában az, hogy a GDP a környékünkön jobban növekszik. Tette ezt az eddigi összes kormányunk alatt, mert mindegyik popularista és szavazatkereső intézkedésekkel operált.
"Újra nő a foglalkoztatottság"
Tényleg?
2010 első negyedév: 3 509,2 ezer fő teljes munkaidős, 210,0 ezer fő részmunkaidős.
2011 első negyedév: 3 499,5 ezer fő teljes munkaidős, 233,0 fő részmunkaidős.
Összeadva növekszik, közben pedig annyi történt, hogy 10 ezer főállásúból lett 23 ezer részmunkaidős.
"Újra csökken az adósság"
Tényleg? Összegszerűen nem csökkent.
2010. áprilisban a központi költségvetés adóssága 19.323,1 milliárd volt, 2011. júliusban már csak 19.577,9, és ebben már benne van a manyup vagyonból az eltépett állampapír, mert 2011. júniusban még 21.116,5 milliárd volt. Csökkent?
"Először 10 év óta felminősítenek minket."
A rövidtávú csődveszély növekedett az egykulcsos SzJA miatt, de enyhült a manyup bedarálással, a hosszútávú kockázat pedig egyértelműen növekedett, csak nem kommunikálják, de jól jelzi dollárkötvény hozamfelára.
Egyéb?
Caprica99 2011.08.02. 08:17:40
"Először 10 év óta felminősítenek minket."
Komolyan, ez a hét vicce....
Felminősítenek, miután kedvenc vezetőd és társai felelőtlen csapkodásai miatt majdnem a bóvli kategóriába minősítették le az országot?!
Jéé és milyen érdekes....
Amikor a leminősítés volt, akkor hogy fújtattak itt a fidesznyikek, hogy ki a f@szom az a Moody's, meg a többi kommunista hitelminősítő, ki nem szarja le a véleményüket!
Most meg,a felminősítés hallatára rögtön fontos elemek lettek?
Uramatyám, de nagy az isten állatkertje!
kertészrobi 2011.08.02. 08:43:16
Kalmár 2011.08.02. 08:45:45
Kalmár 2011.08.02. 08:45:45
hallari 2011.08.02. 08:45:45
torró 2011.08.02. 08:45:46
A tehetetlenség nem indok arra hogy le idiótázz valakit! Ha nem tudsz tisztességesen érvelni,ne állj neki!Egyébként Ha egy kormány nem tudja hogyan kell bizonyos lépéseket a gazdaság érdekében megtenni,akkor az elég sajnálatos.Vannak dolgok amiket az ellenzék kapálózása ellenére is át lehet vinni.Csak azoknak jónak kell lenni.Nem kell hozzá 2/3-d.Rendet kellett volna tenni a soraikban, nem megengedni hogy pazaroljanak és lopjanak.Nem kozmetikázni a jelentéseket .Miért nem tették meg a megfelelő intézkedéseket? Akkor most nem lenne a FIDESZ-2/3-a. Akkor most ki a felelős ?HE? Én vagyok az idióta? Ez egy egyszerű képlet! ELBASZTÁTOK! És miattatok szív mindenki!
Melchi Zadok 2011.08.02. 08:45:46
újra nő a GDP.. ettől fordultam le a zékről. drága barátom az már jó ideje nő. a recessziónak már a kormányváltás előtt vége volt.
nem akarlak nagyon összezavarni, de nem a növekedés ténye, hanem annak mértéke a fontos, ami a vártnál lényegesen rosszabb.
az államadósság csökknésével illene nagyon csínján bánni barátom.
mire a fidesz kormányra került magyarország az egyik legstabilabb költségvetéssel rendelkező országok között volt, amit nem én, hanem az OECD állított. emlékszel még 2010 nyarára az udvaribolond, meg debreceni atyaúristen kis akciójára? tudod, amikor ennek a két jelentéktelen senkiházinak a hazudozásaira elszaladt az árfolyam, ami megdrágította a finanszírozást és a kamatterheket?
gondolom emlékszel még a matolcsy féle közgazdasági alkímiára, melynek egyik gyönyörűszép manifesztálódása volt, hogy egy egyszerű adóváltoztatás hatását sem voltak képesek modellezni?
ezzel sikerült akkora rést ütni a költségvetésen, hogy ahhoz képes megyóék komoly kiegyensúlyozott pályát képviseltek a 100 napos programuk okán.
erre a válasz a manyup pénzek államosítása volt, melynél gusztustalanabb dolgot még egy magyar kormány sem művelt 1990 óta.
olvaslak már itt egy ideje kalmár.
két lehetőség van. az egyik, hogy tényleg fizetett kommentelő vagy. ez szerintem nem valószínű, SAJNOS!
bár így lenne!
mert azt látni, hogy írni olvasni képes, láthatóan valamiféle műveltséggel rendelkező emberek hogyan veszítik el a tisztánlátásukat a józan eszüket, hogyan válnak szervilis, b közép szofisztikáltságú rajongókká, nos ez az igazán elkeserítő.
Kalmár 2011.08.02. 08:45:46
Azerbajdzsán 2011.08.02. 09:34:23
manipul 2011.08.02. 09:34:23
Totális demagógia balmenetű módra.
1. Az nem büntetés, hogy valakit nem választanak meg. Ráadásul az sosem derül ki, hogy miért nem választják meg.
2. Nem kell büntetőügyet kreálni, hiszen fennállhat gondatlanság, hűtlen kezelés, megtévesztés stb. stb. ami jelenlegi is büntethető.
3. A visszamenőleges jogalkotás nem elegáns dolog, de például a háborús bűnösök pere is ilyenen alapult.
hallari 2011.08.02. 09:34:24
csatoimi 2011.08.02. 09:34:24
Gatinho 2011.08.02. 09:34:24
dr kíváncsivagyok 2011.08.02. 09:34:24
hallari 2011.08.02. 09:34:24
A 40 Mrd az első lépés, figyeld csak a híreket, lesz az még több is. Egyébként pont te írtad, hogy "1. a nyugdíjkassza hiányát tömik be vele, 2. államadósságot törlesztenek. ". Ennyi. Ígyis-úgyis el fogják költeni, ráadásul úgy látom valaki a kommentelők közt ezt már részletesen ki is elemezte neked. Az eddig is zavart (kb. 20 éve), hogy állandóan más forrásokból tömködik az államkassza hiányait, ebben egyik kormány sem hozott újat. A benzinadóból és más extra nyereséges "üzletből" fizetik a szociális "jóléti" kiadásokat, ahelyett, hogy egy egészséges szerkezetű, vállalkozásokat támogató államot építenének. Az elv persze érthető, csak ennek a dolgozó tömegek fizetik meg az árát a magas adókkal és alacsony fizetésekkel.
Kalmár 2011.08.02. 10:59:35
2006 4%
2007 1%
2008 0,6% kb
2009 - 6,5%
kormányváltás
2010 +1%
2011 kb 2,2%
Persze véget ért a világban a recesszió.
Mindenképpen szólj a Görögoknek, Portugáloknak, Íreknek, Belgáknak, Olaszoknak, ja és az USA-nak is. Ők nem vették észre. Nyilván a véletlen műve, hogy a kormányváltás utánminden szám javulásnak indul. El is ment a kedvem a vitától a sületlenségeid miatt. Egy nyilatkozat néhány napos árfolyam ingadozását okolni a kockázati felár miatt egy hazug dilettáns szoci kormányzás után totális vakság. Összekevered a hurrikánt a fingggal.
Hiszutizhettek, nekem akkor is tetszik, hogy dolgozni kell az eddigi ingyenélőknek, adóznak a multik és a bankok, sitten vannak komoly elvtársak és készülnek páran, a dolgozó és gyereket nevelő családok több pénzből gazdálkodnak, megszüntették a globáltőke legdurvább pénzszivattyúját a MNYP-at. Most amikor százezrekről derült ki, hogy lófaszt sem kapnak mert elment a pénz, még mindig véditek ezt a marhaságot. Ha nem szünik, meg akkor a nyugdíjakat 5éven belül nem tudtuk volna kifizetni. 30évre "takarékoskodni", úgy hogy kecskére bíztuk a káposztát és 5 évre sincs pénzünk.....elképesztő bűn. Börtön jár érte, remélem. A bérkommentelő ostobaságodból látszik, hogy komolytalan ember vagy.
kertészrobi 2011.08.02. 10:59:35
De mindenképpen külömb nálad, mert nem téged minősítendő írtam ide. Ha a Fidesz növelte is vagy nem az áll. adósságot az arányok mások. De nem
kérek abból az országtönkretévő balliberális álszent évetizedekből, amit a szocik műveltek erkölcsi anyagi téren. Már ezért is büntetést érdemelnek.
Nyugodtság van! 2011.08.02. 10:59:36
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.02. 13:35:07
Én valami olyasmit is hallottam, hogy ez a kormány 30 érve vett fel jelentős hitelt, vajon abból építik a stadiont, meg a focipályát ( amúgy nagyon hiányzik mindegyik ennek a csóró országnak), és abból osztják a különböző támogatásokat úgy, mint az előző kormány tette? Most is kecskére van bízva az a káposzta?
Ja! Kinek is kell majd azt a hitelt visszafizetni?
Bergeroth 2011.08.02. 13:36:48
Caprica99 2011.08.02. 13:36:49
Jól beégtél a saját hülyeségeddel, ezért támadsz, mi? :DDDD
Ti mást nem is tudtok, csak vagdalkoztok!
Caprica99 2011.08.02. 13:36:49
Honnan szeded ezeket?
A Hírtévéből? A Magyar Narancsból?
Vagy nektek ezeket a mantrákat tanítják szorzótábla helyett?
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:26
"Gyerekek, ezek bármit csinálnak, még mindig sokkal jobbak mint az a tolvaj emeszpés bagázs. Szerintem."
A vélemény szabad.
Elfogadom, ha így gondolod. Viszont szerintem egy szempontból eredően biztosan nincs igazad.
Ez pedig a 2/3.
Ekkora hatalma egy pártnak sem volt (korábban volt már 2/3, de az koalíciós többség volt, ami számos, esetleg hátrányos hatalmi alkut eredményezett).
A korábbi MSZP kormányoknak (elmúlt 8 év) meg kellett küzdeniük a fidesszel, mint erős ellenzékkel.
Most viszont a fidesz kezében összpontosul minden (a KDNP-től nyugodtan eltekinthetünk). Ez valóban történelmi esély, nincs ellenzék, aki keresztbe tehet.
Ha valóban felkészült a fidesz, akkor ezzel a mennybe masírozhatott volna (nem lett volna itt szükség sem a rendszer újrazsaluzására, meg cementre sem).
Viszont úgy tűnik, nem így tesz, és ezzel olyan sanszot játszik el, ami már több mint bűn: hiba.
Szóval ebből az aspektusból nézve bizonyos, hogy ha bármit csinálnak, nem jobbak a korábbi "tolvaj bagázsnál.
Szerintem.
A vélemény szabad.
Kalmár 2011.08.02. 15:58:27
Kalmár 2011.08.02. 15:58:27
Te műveletlen, tájékozatlan hülye segg. Ne akarj másokat égetni, mert már meggyulladt a cipőfűződ.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:27
"Én támogatom a visszamenőleges jogalkotást. És akkor kezdhetnénk is a dolgot az olajszőkítéssel. "
Igazad van, sokan támogatnák (és persze sokan nem), de ez sajnos hiú ábránd.
Csakúgy mint a pártpénzek/katolikus egyhát elszámoltatása és a grippen ügy aktáinak megismerése is.
De végül is mindegy, az olajszőkítést tekintsük sunk costnak, a grippen üggyel se foglalkozzunk, legyünk elegánsak és koncentráljunk a mostra és a jövőre.
Ha a megtermelt GDP elosztása, hasznosítása normálisan menne, lenne valami előremutató, a társadalom többségének életét segítő, szakmai alapokon nyugvó elképzelés, hogy miként haladjon előre az ország szekere, akkor bánom is én, kit csuknak, kit nem csuknak le -csak haladjunk már!
Ja, hogy (a helyzetet látva) ez is hiú ábránd?
Tulajdonképpen a fidesz vezetői nem látják, hogy ez a hátrafelé mutogatás erősen kétélű fegyver?
Csak szólok.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:27
" Normális esetben el kellene ismerni a reális problémát és minden ismert szempont alapján kellene yilvánosan megvitatni a követendő utat. "
Pontosan.
Leginkább ennek hiánya az, amit értelmes emberek (balról, vagy jobbról, mindegy) számon próbálnak kérni a fideszen. (A múlt hibáival is kell foglalkozni, de ettől még az -általad is leírt módon persze- lehetne tenni lépéseket előre is!)
Hozzászólásaid alapján úgy látom, te érted is, amiről írsz. (manyup).
Több ilyen kommentelő kellene a blogtárbe...
Melchi Zadok 2011.08.02. 16:48:29
kb ennyiben össze is lehetett foglalni a matolcsy féle "magyar utat", illetve fidesz gazdaságpolitikai szakértelmét.
hogy ezek után mi következett, azt már a korábbi hozzászólásomban ecseteltem. ezek persze nem kompatibilisek a te végtelenül egyszerű narancsvirágos világképeddel, ergo "elegánsan" átugrottad.
félelmetes...
te tényleg ennyire ostoba vagy.édes istenem, nyilván nem gondoltál még bele, hogy milyen is lesz, ha egyszer felszívódik a narancs színű regresszív hipnotikus köd, ami a fejedben kavarog.
egy masszív üvegfal mögül mondjuk végignézném :))
LEndy 2011.08.02. 16:51:07
Kalmár 2011.08.02. 19:07:44
Caprica99 2011.08.02. 19:08:16
Muhahaha.... :DDDD
Íme az agyatlan Fidesz-droid!
Ha tudnád, milyen jókat röhögünk rajtad (meg a hozzászólásaidon). :DDDDDDDDDDDD
látjátok feleim szümtükkel 2011.08.02. 19:08:16
Hát ez azért nem egészen így van, illetve volt a fideszes kormány előtt, most ugyan is sok az egyéni indítvány, amit sajnos a parlament fogad el, nem a kormány ( de ez ugye csak vicc?).
Ráadásul a megszavazott törvényt az államfő látja el kézjegyével. Emlékeim szerint ezt az áfa törvényt már jogász dr. Sólyom úr írta alá. Ha tévednék, és mégsem ő, akkor viszont az akkori államfő, illetve a hivatala is nagyot hibázott, és vajon akkor most kit is kellene felelősségre vonni?
Egyébként én nem bánnám, ha felelősségre vonnának egy-két-három embert, de ez nem ilyen egyszerű, mert akár honnan nézzük a témát, mindig más képet látunk. Melyik az igazi kép, ki az igazi felelős?
@Táskás Tóni:"Szerinted? Polt mellett?"
Igen, akár mellette is. A felelősségre vonás lehetőségének feltételeit nem Polt, és az aparátusa határozza meg, ők csak azt vizsgálják, hogy a jogszabályokban meghatározott feltételek fennállnak-e vagy sem.
Kérdés amit fentebb írtam: ki a felelős azért, ha a parlament rossz törvényt szavaz meg, és azt az államfő aláírja?
Ki a felelős azért, ha a parlamentnek a hibát jelzik, de a kormányzó többség a füle botját sem mozdítja?
A politikai felelősségen túl lehet-e ilyen mechanizmusban bárkinek polgári, vagy büntető jogi felelőssége? Lehet-e egyéni felelőssége az ilyen törvényt megszavazó képviselőnek ( különösen ha nem ért ahhoz, amiről szavaz )?
Kalmár 2011.08.02. 19:11:51
Hogyan is írtad?
Félelmetes. Ja, szerintem is.
Kalmár 2011.08.02. 19:27:47
Ne mulatozz, hanem olvass kicsit. Rád fér.
Bergeroth 2011.08.02. 19:28:32
"Egyenlőre javulnak a dolgok, bármit halucinálsz."
Igen, biztosan ezért esett 1.5 év alatt majdnem 35%-ot a fidesz zrt. népszerűsége.
Te hol élsz amúgy, hogy szerinted "javulnak a dolgok"? Dubai-ban?
bebe tv 2011.08.02. 19:28:32
Minden esetre Európa nyugati felén ilyesmi még véletlenül sem jut eszébe senkinek, mint a közgazdasági Nobel-díjra esélyes Matolcsy elvtársnak.
Nem kell úgy előadnod itt magad, mintha egy firnyákos közgazdász lennél, aki már összehozott egy pár milliárdot magának a tőzsdén. Kis névtelen nulla vagy és elhiteted magaddal, hogy a fidesz gépezet részét alkotod, pedig csak a voksod kellett nekik. Ugyan így beszéltek a 70-es 80-as évek párt káderei is oszt mi lett belőle?
A neved Tartós béka önmagáért beszél.
Tartósan a béka segge alatt maradunk ezekkel az improvizált baromságokkal amit a te imádott pártod mát jó egy éve produkál.
Kalmár 2011.08.02. 19:51:20
A pártok népszerűségi listáján a Fidesz növelte az előnyét. Szóval ez van. Ez a jó a statisztikában, sok olvasata van. Az azonban tagadhatatlan, hogy semelyik pártnak nincs olyan ötlete, programja, javaslata, amivel meg tudná szerezni az emberek bizalmát a Fidesztől. Ilyen válságban természetes, hogy kiábrándulnak a politikából az emberek. Akkora a szar, hogy nem is volt kérdés.
Érdekesebb, hogy semelyik ellenzéki párt nem tudja megközelíteni így sem a Fideszt. Szóval a legtöbb szavazatot most is a Fidesz kapná, pedig felsoroltatok itt egyrakás rémtettet. Vajon miért??
Sajnos nem működnek a fegyvereitek. Hatástalanította őket a 8 év. Hiteltelenek vagytok. Marad a Fidesz szokd meg.
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 19:51:48
Vagyis ugyanolyan szar bornak nevezett folyadék?
Homálos ez, kérem szépen, miként az MSZP népsavazási beadványa az Orbán Vezér Bigottsága szerint is megállapíttatott!
S.P. üdvözletével akivagyok
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 19:51:48
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 06:39:40
" Egyenlőre javulnak a dolgok, bármit halucinálsz."
Bocs, hogy belevakkantok.
Azon túlmenően, hogy az általad eme, és más blogokon leírtak (ahogy szoktam olvasni) nincsenek nagy fedésben mindazzal, amit a történésekről én gondolok, szeretnék egy nem e témába vágó megjegyzést tenni, ha szabad.
Nos, nem egyenlőre, hanem egyelőre.
Előbbi azt jelenti, hogy bizonyos dolgok más dolgokhoz képest nem kisebb, vagy nagyobb mértékűek, hanem azonosak, egyformák, a köztük lévő reláció egyenlőséget mutat.
Utóbbi jelentése pedig az, hogy jelenleg, most még, azaz mai állás szerint.
Mivel te szemlátomást értelmes fickó vagy (ezért kár, hogy a napszemcsid csak egy színre szűr), így szomorú (hacsak nem elgépelésből fakad, ez esetben tekintsd eme rövid eszemfuttatást semmisnek és bocsánat!), hogy ennyire slendrián vagy.
Nem elég értelmes lenni, annak is kell látszani: az egyenlőre/egyelőre helytelen használata sokat ront a performanszon.
De hogy témánál maradjak:
nagyon nagy baj, ha te nem látod a fidesz ténykedésében a buktatókat,az előző korok történéseivel kapcsolatban nem észrevehetetlen a párhuzamokat, s nem érzed a kettős beszédet, az esetenként ugyanabban a témában vett 180 fokos véleményfordulatokat és a gőgös arroganciát.
Nekem a hátamon felállt a szőr Gyurcsánytól (illetve a gyurcsányi korszak mszp-s töketlenkedésétől, mert valójában nem Gyurcsány volt a főgonosz, sőt, de ez más tészta), de ami most folyik, az messze túltesz rajta. Ezt már néhány "ősfideszes" ismerősöm is beismeri.
Szóval a hiba te készülékedben van: nem valami érzékeny a vevőd.
(Nem, nem vagyok libsi-bolsi, jelenleg sem tudnék egy pártra sem szavazni, mielőtt rám aggatnál bárminemű elfogultságot.)
Szép napot!
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 06:41:35
Bocs a vakkantásért, de szerintem rossza címzetted: nem Bergeroth, hanem Kalmár használta helytelenül az egyelőre szócskát.
Pardon és szép napot!
Kalmár 2011.08.03. 06:41:36
Értelemetlen okoskodás lesz belőle.
Bergeroth 2011.08.03. 06:41:36
"Ja ott. Már megint kamuzol."
Kérdés volt, nem állítás. Ennyit a szövegértelmezésedről.
A másik dolog pedig, hogy ha én azt mondom, hogy amit a fidesz zrt. csinál, az nem több egy kalap szarnál, akkor abból magyarázd már el kérlek, hogyan jött ki az, hogy az általad leírtak alapján én a másik oldalhoz tartozom?
Várom a választ, komolyan érdekelne, hogy a fekete-fehér csőlátásodon kívül tudsz-e erre egy épkézláb magyarázatot adni.
Bár biztos vagyok benne, hogy mi lesz a válaszod, de tőled szeretném hallani, ha már egyszer bélyeget sütöttél rám.
Nos?
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 10:17:04
Így jár az, aki...
A másik "oldalon" (ez is mekkora hüleség)kevésbé sanszos (esélyes, mert magyarok valánk)ez, sajnos!
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 10:54:42
Köszönöm a választ!
Címzetted, Bergeroth kolléga jól szokott írni (találkoztam már párszor kommentjeivel) és szerintem ha észre vette is, nem tartotta fontosnak jelezni, miszerint dőre a lőre (hogy a te terminusodat felhasználva fejezzem ki magamat).
Mi viszont igen, és szerintem az ilyesfajta kijavítás, kiigazitás szükséges is - mert ezt a két szót egyébként még hivatásos újságírók, médiaszereplők is gyakran elrontják.
:-O!
Ha jobbító szándék vezérel, akkor szerintem van helye az ilyen irányú észrevételeknek.
Mondjuk azért viszont kár, hogy Kalmár kartárs láthatóan nem értette ezt meg hozzászólásodban.
Szép napot!
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 11:08:48
Köszönöm támogató soraid, mert valóban, jómagamnak már nagyon elege van -hogy valamelyest a pos(z)t témájához is- abból a pongyolaságból, ami nemcsak a közbeszédet, az írott- és nyomtatott sajtót, de sajnálatos módon a hivatalokat és hivatalos dokumentumokat is jellemzi.
Legutóbbi példám erre a pszaf.hu nevezetű kormányhivatal által létrehozott árfolyamrögzítő kalkulátor (megtekinthető itt:www.pszaf.hu/fogyasztoknak/alkalmazasok/arh), ahol kérem szépen a "Válasszon" nevű felszólító és egyben előremutató szó 3, azaz három sz betűvel szerepel! Eképpen: Válassszon.
Mindezt volt alkalmam tegnap az összes magyarországi országos foghatóságú televíziós hálózaton kiemelten megtekinteni. Senki nem vette észre láthatólag, vagy csak heveny anyagcseréjük míán érdemben nem törölte ki..peniglen lenne mit!
Nertársi Tisztelettel:
egy (még) olvasni-, időnként (s)írni tudó álompolgár
Melchi Zadok 2011.08.03. 21:53:43
ebben az országban tényleg minden sokkal jobb, ó és igen, mindez a fidesz miatt.
tudod van egy pont, ahol az ember visszavesz, félreáll és legyintve továbblép.
ehhez a ponthoz ért a társalgásunk.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 21:55:43
"Nertársi Tisztelttel!"
Hehe, ez tetszik!
De kérlek, NE NYItogasd Pandora szelencéjét! Bár őszintén szólva nincs túl sok tartalom ebben a nertársi szertárban…
Egyébként egyetértek, a pongyolaság ellen küzdeni kell, mert hiába létezik sms-nyelv és több, ehhez hasonlatos szleng, a tetten érhető helytelen használat zavaró és ennek kijavítására tett próbálkozások szerintem nem tartoznak a nyelvtan-nácizmus fogalomkörébe.
Az pedig közröhej, hogy kommunikációból élők garmada is elemi hibákat vét még akkor is, ha ez esetenként figyelmetlenség (mert lektorálás csak van, pláne egy hivatalos kiadvány megjelentetése előtt).
Itt a blogtérben gyakran cserélődnek fel betűk, maradnak el, vagy rosszak a ragok, de ennek oka, hogy az ember általában csuklóból és gyorsan ír, a gépelési hibákat pedig nem javítja.
A ME-i hivatal titkárságának helyesírási mélyrepülése óta már nem lepődök meg semmin, viszont elgondolkodtat, hogy milyen gyenge képzettséggel / igényességgel rendelkező pályázók kerülhetnek bebocsáttatásra ilyen fontos helyekre…
Tudás és munka alapú társadalom. Aha, na persze.
mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 22:09:20
Nem tudás és munka, hanem nyalás és ismeretség alapú. Miként a megszorítás kiigazítás vagymi. Jelszó az egész világ és felkiáltójel benne minden férfi és nő...harcra fel, küzdjünk a ... ellen!:-)
"Aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér, ezt tudom mondani. Annak annyi az élete. Ez az én véleményem"
Mármint nem az enyim, idéztem egy már-már klasszikust!:-(
Sörgőz (törölt) 2011.08.04. 10:07:27
Mellesleg, mintha a Fidesznek is lett volna valami hasonló balfaszsága a gyeddel kapcsolatban, amit utána a szocik voltak kénytelenek kiköhögni.
mise19 2011.08.05. 18:19:41
utolsó kilenc sorod ébresszen mindenkit!
mise19 2011.08.05. 18:20:35
mise19 2011.08.05. 18:20:35
A baj csak az, hogy egy kertből szedtük az almát.
Fontos eszmélésem az első fdsz.kormány alatt jött, amikor kedves szomszéd asszonyom sírva szaladt haza tőlem, pedig csupán beszélgettünk...az fájt neki, hogy én nem látom milyen jó lesz...a reakciót egy jó szakember pontosan tudná elemezni, ezért fontos az Ön kérdése.
Szóval a társadalom elvileg együtt érik meg arra, hogy felelősen válassza meg vezetőit...
...itt orkán jár, és a leszaggatott gyümölcsből nehéz lesz lekvárt főzni...de pálinkának még jó...az addiktológia pedig sajnos feljövő ágban.
Valóban hittem, semmilyen emberirtás nem ismétlődhet...valóban hiszem ez nem igaz...
teljesen mindegy, hogy nyilas, don, auswitzh...
néhány ember csak a saját sorsából tanul, vagy abból sem.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.06. 08:51:54
Köszönöm válaszod, felvetett gondolataid!
Hirtelen nem is tudtam, hogy pontosan mire, melyik általam felvetett kérdésre gondoltál - de újraolvasva hozzászólásod világosabb lett a kép.
Sok mindenben egyetértek veled. Megfigyelhetünk egy demokrácia-evolúciós folyamatot, és ezzel együtt egy vadhajtást is.
Metszeni kellene, csak az a kérdés, hogy hol.
Úgy látom, kevés volt az utóbb eltelt 22 év, vannak még hiányosságaink.