Most már elég!

2011.08.01. 11:38

Most már elég! Értem én, hogy kétharmad van. Értem én, hogy most ők a játszótér urai, még szűk három évig őket kell elviselni, túlélni - hát ha kell, elviseli és túléli az ember. Ez is a demokrácia. De koncepciós pereket, kreált váddal és visszamenőleges hatállyal ne csináljunk már!

Azt hiszem, most már kezd egészen ijesztővé válni a rendszer. Schmitt Pálon még kínjában röhög az ember, a magánnyugdíjpénztárak felszámolásán - legalábbis aki érti, hogy miről szól ez az egész - már nem annyira. A személyre szabott alkotmányozástól, az Alkotmánybíróság jogköreinek csorbításától, a médiatörvénytől, a visszamenőleges hatályú jogalkotástól minden ízében berzenkedik a jóérzésű polgár, mert azt látja, hogy valakik itt most igencsak csalnak a játékszabályokkal, és hogy a demokratikus fair play írott és íratlan szabályaiba ez így nagyon nem fér bele.

Aki érti és érzi a demokráciát, az eddig keserűen nyelt egyet, és arra gondolt: igen, a Parlamentben tényleg kétharmad van, igen, valóban felhatalmazást kaptak a választóktól, és igen, most még szűk három évig ez az ő játszóterük, az ő homokozójuk. Kibírjuk addig, féllábon is, a folyamatos hányinger közepette is, mert ha így folytatják, úgyis buknak, mint Rottenbiller.

De most már elég! Most már tényleg elég! Az államadósság növeléséből - amiért politikai felelősség egyébként van, és amiért büntették is a választók a szocialistákat - visszamenőleg bűnügyet, igazi büntetőügyet kreálni, ez azért több a soknál.

Legutóbb a kommunisták csináltak ilyet, de ők is csak a legsötétebb időkben, Sztálin elvtárs idején, meg idehaza az '50-es évek elején, és persze '56 után. Tudniillik, az ilyet hívják koncepciós pernek.

És ha belegondol az ember: koncepciós perek, nyugdíjas rendőrökkel őrzött munkatáborok, kézivezérelt média... Fasza!

Ezek itt ne merjék még egyszer a szájukra venni Nagy Imre nevét!

Ezek itt már nem demokraták. És mondjuk nem is fiatalok. Éppen olyanok, mint az ötvenes évekbeli, ötvenes, frusztrált és rosszindulatú komcsik.

A legrosszabb fajtából.

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr523116434

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Agyrágó-bogár invázió Magyarországon! 2011.08.05. 19:21:10

 Hivatalosan még nem láttam az ÁNTSZ közleményét a bogárinvázióról, de hogy van az biztos. Mert eddig csak Szijjártótól vagy Lázártól, esetleg Kósától hallottam agyament megnyilatkozásokat. Na, és persze a Kedves Vezetőtől, de neki elnézem, mert ő...

Trackback: Gyurcsány emberei a Fidesz kormányban 2011.08.03. 08:43:00

Mert mi másnak tudható be, hogy nem csak az ellenzékben és a szakszervezetek világában, hanem a kormánypárti szövetségben is felzúdulást keltett a Nemzetgazdasági Minisztérium honlapjára kitett, új Munka törvénykönyvének a szövege. A kormány eddig nem ...

Trackback: Magyarázzuk a Fideszt, pedig egyszerű 2011.08.02. 22:57:53

 A kormányoldal által és Szíjjártó száján keresztül felvetett javaslat, miszerint az államadósság növekedéséért politikusokat büntetőjogi felelősség terhel, kiverte a biztosítékot.  Török Gábor még dalt is idézett, ami intő jel, talán nem kel...

Trackback: Magyarország Latin-Amerika része lett 2011.08.02. 18:21:16

Legalábbis ez derül ki a Legfőbb Ügyészség legfrissebb statisztikájából. De miért is befolyásolja földrajzi helyzetünket egy statisztika? Ezért: Orbán Viktor azt ígérte: kormányon 2 hét alatt rendet teszünk az ország olyan pontjain is, amelyek ma még r...

Trackback: Most már elég! 2011.08.01. 23:53:43

Most már elég! Értem én, hogy kétharmad van. Értem én, hogy most ők a játszótér urai, még szűk három évig őket kell elviselni, túlélni - hát ha kell, elviseli és túléli az ember. Ez is a demokrácia. De koncepciós pereket, kreált váddal és visszamenőleges…

Trackback: Mi lesz, ha visszanyal a fagyi? 2011.08.01. 14:50:47

Volt egy kis hétvégi kitérő, de a nemzet magyar hangja hamar visszaránt a hétköznapok rideg valóságába. Úgy látszik, hogy míg a többiek pihennek neki kell ébren tartani a népet és vigyázni a forradalom soha ki nem alvó lángját.A 2002-es kormányváltástó...

Trackback: Huszárvágás 2011.08.01. 14:47:33

- Miniszterelnök úr, megérkezett a frakcióvezető úr és Szijjártó úr. Hozhatom a pezsgőt?- Igen, utána csukja be az ajtót és kérem, ne zavarjanak! Gyertek be, foglaljatok helyet!- Sikerült, miniszterelnök úr! - Sikerült bizony, Péter! Erre igyunk! János...

Trackback: Nácik a Szigeten 2011.08.01. 14:17:09

Augusztus 9-ére lefoglalta a Hajógyári Sziget területén a nagyrétet (ahol a nagyszínpadon éppen Prince lép fel), a norvég mészáros által megemlített Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom. A Mandiner információi szerint tüntetni szándékoznak: a magas be...

Trackback: Nácik a Szigeten 2011.08.01. 14:17:08

Augusztus 9-ére lefoglalta a Hajógyári Sziget területén a nagyrétet (ahol a nagyszínpadon éppen Prince lép fel), a norvég mészáros által megemlített Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom. A Mandiner információi szerint tüntetni szándékoznak: a magas be...

Trackback: Gyurcsá nyahibás 2011.08.01. 14:08:31

Akárhogy is nézem én eztet az albizottságosdi játszódást, csak az jut az eszembe, hogy az emberi hülyeség má megin elért a világ végéig és ottan cafatokban lóg lefele, mint valami elcseszett rétestészta.Merháthogy mi is juthat az eszébe annak, aki egy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalmár 2011.08.01. 21:56:39

@kovi1970: Nem tűnt fel. Sőt úgy tűnik egyre nagyobb szarban vagytok. Jópofa ez a komcsi liberó Orbán duma. Észrevetted, hogy a cigány-náci nem működött???
Pont ezt írtam. Bármit találhattok ki, a fajtátok hiteltelen és súlytalan. Jó erőlködést.
Pszt! Figyi, még UFO nem volt. Próbáld ki....hátha.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 21:56:40

@Táskás Tóni: "Azt se felejtsük el , hogy kb 50 milliárddal ér kevesebbet a hitelből vásárolt MOL részvénycsomag. Tehát a fidesz kormány eltőzsdézett 500 milliárd ft-nyi IMF hitelt."

Ehhez még visszamenőleges jogalkotás sem kell, vajon lesz jogi felelősségre vonás?

röhögő 2011.08.01. 21:56:40

@Vezérigazgató elvtárs: Te faszfej! Ki is verette meg Csintalant?

Kalmár 2011.08.01. 21:56:40

@Táskás Tóni: Mondogasd kispajtás. Szűk körben elhiszitek egymásnak. Ennyi vígasz neked is jár:))

Kalmár 2011.08.01. 21:56:40

@látjátok feleim szümtükkel: Hiszek neked. és akkor mi van??? Egy esetből mire következtetsz?? Láttam egy halat a parton. Ettől még nem szárazföldi állat.

agyamelhagyom 2011.08.01. 22:14:04

@látjátok feleim szümtükkel: ez az egyetlen megoldás. Csak ki vállalja? A fityisz még Jézust is megzsarolná és megvádolná, ha egyáltalán vállalná... Nincs ma Mo-n olyan ember, aki ezt vállalná. Bár a Gy.F-n nem találtak fogást...

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 22:14:05

@tölgyes: "...de azok akik a felelősök voltak jót röhögnek a markukba!mert árkon, bokron túl vannak."

Azoban azt tudni lehet, hogy a költségvetés a pénzügyminiszter felelőssége, és a szükséges adókra is onnan kell javaslatot tenni, vagyis a szoci pénzügyminiszternek tudnia kellett, hogy rossz a törvény. Ehhez még csak Gyurcsányig sem kell menni. Egyébként a törvényt a parlament megszavazta, meg kellene nézni, hány akkori ellenzéki képviselő sipákolt, hogy rossz ez az áfa rendelkezés!

Vajon a jogi felelősségre vonás kiterjed a rossz törvényt megszavazó képviselőkre is?

Worm 2011.08.01. 22:14:10

@torró: A Gyurcsányéknál a probléma a folyamatos adat hamisítás még az EU felé is.Amit Ő is elismert :hazudtunk éjjel hazudtunk nappal.

Ha csak elmesélték neked az öszödi beszédet akkor csúnyán átvertek! Ha saját füleddel végighallgattad és ezt szűrted le belőle, akkor nagy baj van a szövegértési képességeddel!

Kalmár 2011.08.01. 22:14:10

@nu pagagyí: Sürgősen vegyél egy tv-t és ne csak a liberó szart edd, mert azzá válsz.
Nőtt a foglalkoztatottság
Csökkent az álamadósság.
Nőtt a gazdaság.
Minden olyan folyamat ami miatt mi voltunk az EU fő témája megfordult. Persze nem lóverseny, iszonyat nagy a sár. Nem rémlik, hogy Magyar,Görög,Portugál volt a téma?? Nem volt régen.
Görög, Portugál, Olasz, Usa. Mi már nem vagyunk terítéken. Szóval szólok MOST.
Már pedzik a felminősítést. Ne legyen kétséged, meglesz. A szocik alatt 12 leminősítést éltünk meg.
Persze te kitalálhatod, hogy pont most ért be fletó valamelyik tuti reformja...(mondjuk a széfek, vagy a digitáblák)
Ne kapkodj, még a te bocsánatkérésedre várunk. Mindenkiére, akik ezeket a sakálokat odaengedték egy évtizedre, hogy egy emberöltőre romba döntsenek minket.

biobender 2011.08.01. 22:31:03

Churchill irja valahol, hogy a 18. sz. eleji Angliaban az egyik nagy ujitas az volt, hogy a vesztes politikai ellenfelet tobbe nem fejeztek le, hanem hagytak visszavonulini a videki birtokara.

Ennek egyenes kovetkezmenbye volt, hogy a politikai harc nem ment tobbe verre - sokkal civilizaltabba valt, nyilvanvalo okokbol.

Most a fidesz megteszi a nagy lepest visszafele: ha egy valasztas tetje nem negy ev ellenzeki let (ebbol esetleg egy ev gyogykezeles Grazban) hanem tiz evborton akkor a magyar politika tobbet nem europaban hanem valahol eszak-korea es burma kozott lesz feluton - hiszen ezentul mindenkinek a borere fog menni a jatek.

Ez kb. az utolso lepese lesz az europabol valo kivonulasnak, ennel lejebb mar Azsiaban is keresni kell a peldakat.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.01. 22:31:04

@Kalmár: "Láttam egy halat a parton. Ettől még nem szárazföldi állat."

De az első hal partalépésével indult a szárazföldön a gerincesek élete! Ha figyelmesen olvasod a blogok kommentjeit, nem csak ezt az egy esetet találod! A szocik is úgy kezdtek bukni, hogy előbb egy, majd több elvtárs vált a pártja ellenzékévé ( el is mentek más pártokba)!

biobender 2011.08.01. 23:21:39

@alien:

"nullum crimen sine lege
nulla poena sine lege

ahogy azt régen mondták. jó régen "

A hanyatlo Nyugaton ugyebar. Keleten ez ugy van, hogy minden reggel a basi megmondja most ki a bunos. Aki pedig meguszta az tapsol.

tölgyes 2011.08.01. 23:21:39

@látjátok feleim szümtükkel: No, de ha nincs visszamenőleges felelősségre vonás, akkor mégis csak röhög a markába:( Ráadásul a törvény előkészítése a miniszterelnök felelőssége. Minden törvényt a kormány hagy jóvá.@biobender: Lefejezés itt sem lesz, csak a felelőtlenség és következménynélküliség csökken.Na és mi történik akkor, ha az új kormány deregulál??? A 100 milliárd akkor is jogtalanul beszedett pénz..a költségvetésből akkor is ki kell fizetni.@Hattory Hanzo: Nem náluk nem lehet, hanem a költségvetésben.. A lényeget pedig látom nem érti: ez a 100 milliárd mint bevétel javította a költségvetés pozícióját.. most, hogy ki kell venni úgy 0,3%körül rontja a hiánycélt. Vagyis Bajnai úgy hivatkozott rá mint hősi cselekedetre, pedig az egész egy nagy kamu volt.

rókafogta 2011.08.01. 23:21:40

@Tartós Béka: Csak egy számot mondok: 1380 milliárd (2011 augusztus ez tény !) Nem akarok számokkal vitatkozni legrosszabb Gyurcsány év kb. 830 milliárd és neki nem volt bankadó, multi adó MNYP.) Ha jól emlékszem 60 milliárd bankadó(amit ugye nem mi fizetünk) kb. .ugyanennyi multiadó. Azt se mi fizetjük ! 3000 milliárd (ebből kb .1300 milliárd adósságra) és így sikerült 4%! 560 -600 milliárd(reálhozam kifizetés)valahol hibádzik egy 800 -1000 milliárd.Jó tegyük fel nem tiszta az a 3000 milliárd, valóban államadósságra 1300 milliárd kifizetés reálhozam ,szinte semmi a költségvetésbe. Jó és hol van az említett + adó? Hol van a megszorításból a plusz bevétel? Megmondom 580 milliárd adó kulcs 500 milliárd Mol és további 20 milliárdok stadion , TEK , állami
osztogatás stb. De nem kell egyetérteni. Minden nagyon jó így ahogy van, szinte szárnyal a gazdaság (úgy mint a "Pannon puma" idején, de elárulom ez még annál is szarabb,pedig azt hittem az, az alja!

The Great Destroyer 2011.08.01. 23:21:40

Aki szerint a jelenlegi gazdasági rendszer ok, azt eltartják. Szülők, vagy állam, tök mindegy, viszont biztosan nem dolgoznak meg azért a pénzért, amit a tescoban elvernek. Basszus a kib...ott családbarátságát dugja fel magának O.V., mégis hogy a rákba lehet, hogy a feleségem, aki a törvényes maximumot kapja babázási támogatás címén, két babával van itthon és 130ezer forinttal kap kevesebb pénzt, mint az utolsó fizetése??? Az összes politikust küldjük el közmunkára!

rókafogta 2011.08.01. 23:21:40

@Kalmár: Arról azért nekem még vannak kétségeim! (felminősítés ,láttam ma a bankban, holnap is fogom )Egyébként nem ért be itt semmi "Fletó reform" de Orbán se(foglalkoztatás? ) majd december 31 én beszélj újra róla! Csökkent az állam adósság (ez igaz!) kb: 3000+570+ 500+ bankadó+ multiadó még egy pár 20 milliárd meg majd még! Sikerült kb .1500 milliárd! Ja a költségvetés hiány 1380 milliárd(augusztus) nem én mondom! Nőtt a gazdaság? Minden évben ilyenkor nő, aztán majd jön az okt,nov, dec. Január
egykulcsos szja: min. 28% borítékolom! Különben csőd! (vagy valami "okosabb")aztán lehet majd örülni!

Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:40

@Kalmár: Szóval Te írod az álamfő leveleit.Számokra és tényekre amúgy elég semmitmondó a válaszod.

Táskás Tóni 2011.08.01. 23:21:40

@torró: Kapaszkodj meg te idióta! Ezeket a lépéseket már a szocik, konkrétan Gyurcsány is meg akarta lépni, csak a fidesz és a bunkó focista sorra megvétózta. Tudod, hülye népszavazás és a többi..,. Ezért a bunkó focistának és a csürhéjének min. 10 év börtön járna hazaárulásért, természetesen fejenként.
Folyamatosan a megszorítások ellen hadakoztak, most pedig 10%-nak adnak a maradék kilencmillát pedig nyomorba döntik. Orbán azt a rendetlenséget számolja most föl, amit ellenzékben ő és a bagázsa csinált.

Kalmár 2011.08.02. 06:43:49

@látjátok feleim szümtükkel: Jó.Úgy fogy a Fidesz támogatottsága, hogy közben nő. Te meg egy Index blog kommentelőiből vonsz le országos tendenciát.Értem.

cianista 2011.08.02. 06:43:49

Ez tetszik
a fél maszopszadesz a börtönben rohad
a másik fele meg itt rinyál
egyre jobb

naresh 2011.08.02. 06:43:49

@Régimotoros: Amerikában Obama nem csinált szociális hálót, ha jól látom Bostonból. Folytatta Bush válságkezelő programját, az infrastruktúrális beruházások erőltetésével. Ez tanácstalanság is lehetett, nem tárták fel a válság valódi okait, úgy gondolták, hogy a régi bajok ismétlődnek, a régi gyógymód használ. Csak közben a világ változik. A republikánus-demokrata relációt egyébként óvatosan kell kezelni otthonról nézve, mert úgy járunk, mint OV és barátai a minnesotai republikánus jelölőgyűlésre menet, kék nyakkendőkkel, mivel a piros az ugyebár komcsi viselet.
Emellett ne feledjük a helyünket a világban: nem vagyunk se földrésznyi Amerika, sem Kína, de még Németország sem. A jelen vitát sem az értelmes véleménycsere jellemzi, anem az egymás sértegetése. Ez sehova sem vezető infantilizmus - szerintem.

naresh 2011.08.02. 06:43:49

@chabusch: Nagyon egyszerű a megoldás:
Aki lop és/vagy csal, a tényállást be kell bizonyítani és ennek alapján a jog szerinti büntit ki kell szabni. A hibás gazdaságpolitika, rossz gazdaságot érintő törvények megalkotása, megszavazása ismereteim szerint sehol sem bűncselekmények. Nyugi, nálunk sem lesznek azok...
A magánnyugdíjpénztárak létrrehozása nem önmagában hiba, nem is az eltőzsdézés a bűn. Egyetlen gond az, hogy takarékossági intézkedések és/vagy GDP növekedés biztosította bevételnövekedés nélkül nincs fedezet a folyó nyugdíjak kifizetésére, csak a hitelelvétel. Gazdasági válság idején a baj fokozódik - pl. még csökken is a GDP, csökken a megtakarítások hozama is, stb. Nem olyan túl bonyolult e kérdés, csak tisztességesen kellene róla beszélni. De még most sem lehet, 2/3 birtokában sem. Az óra viszont ketyeg, a jelen rendszer sem tartható fenn a demográéfiai trend miatt, amely indokával a változás történt annak idején...Normális esetben el kellene ismerni a reális problémát és minden ismert szempont alapján kellene yilvánosan megvitatni a követendő utat.

fda 2011.08.02. 06:43:50

Hihetetlen, mennyi ember nem is érti, miért gond, ha az államadósság megugrott, és ez nem látszik az országon.

Hogy jut már valaki eszébe, hogy ugyan kérdezzük már meg a felelősöket, hol vannak az ezermilliárdok?

potyus 2011.08.02. 06:43:50

A legszomorúbb, hogy vannak akik megeszik ezt a "meg kell változtatni az országot" dumát.
Nem erről volt szó!!!!!!!!!!!!!!!!
A választási igéretek között nem szerepeltek azok a törvények amelyek ezt a mérhetetlen felfordulást és diktatúrát eredményezik.
Egyetlen olyan cselekedete volt Orbánnak amit ígértek, az adócsökkentés.
Viszont minden baj forrása ez!
Amit most kommunikálnak, az maga a koncepció. A legsötétebb Sztálinista, Rákosista rendszerben volt hasonló, és azt Rajk pernek hívták.
Ha véletlenül megvalósítanák ördögi tervüket, vége az országunk becsületének, vége a demokráciának.
Orbán így is persona non grata az EU-ban, hát még akkor mi lesz. Mert ez a botrány már nem menne át a Strasbourgi Eu tanácson bünti nélkül.
Így is azt nyilatkozta egy Német bankár, kezet fogott Orbánnal egy protokolláris vacsorán, és utána megnézte meg van e mind az öt ujja.

Pszt! 2011.08.02. 06:43:50

Ez a szegény Malacz még mindíg ezeket védi.

fchris82 2011.08.02. 06:43:50

Egyrészt a cikk hangvételét kicsit túlzásnak érzem. Nem lesznek koncepciós perek, ez a napnál is világosabb. Több okból. Tessék csak emlékezni arra, amikor a Fidesz listát csinált, hogy milyen gyanús ügyeket fog kivizsgálni, az Index meg írt egy cikket, hogy "né már, itt vannak ezek a szintén gyanús ügyek, ezeket miért nem akarja, mikor ezek összegükben többet adnak ki, mint a másik 13?" Nem tudom feltűnt-e, de kis hazánkban még az ügynöklistát sem hozták nyilvánosságra, és a Fidesz sem nagyon akaródzik ezt nyilvánosságra hozni. Vajon miért? Ezt meghagyom nyitott kérdésnek, úgy sokkal profibbnak hat :)

Egyik kutya, másik eb. És ha már a kutyáknál tartunk, amelyik kutya ugat, az nem harap. Fenntartják a látszatot, az nekik, és sajnos a jogosan habzó szájú szavazóknak bőven elég. Apropó, csontváz bizottság, az se talált semmit, csak tettek néhány bejelentést, hogy "majd jövő héten ki fog borulni a bili", amire csak a Ft borult meg, semmi más.

Akik meg itt jönnek az államadóssággal, és bőszen hirdetik, "ellopták-ellopták", azok kicsit üljenek le a sarokba, és gondolják végig, hogy mire is ment el NAGYRÉSZT! Igen, egy részüket ellopták a csúnya bácsik, de azt azért ne gondoljuk már, hogy GyF zsebre vágott több ezer milliárd Ft-ot. Ellenben voltak ilyenek:
- Petike 100 napos programja, tanári és orvosi fizetések 50%-os emelése
- 13. havi nyugdíj
- MÁV
- BKV
És ezt pontosan látták a hülyegyerekek, elbaszták - öszödi beszéd rémlik? -, majd próbáltak csinálni vmiket - még ha egy jó részüket szarul is, mert nem csak a Fideszben teng túl az "azt hiszem, hogy értek hozzá" szaki. Mivel volt egy kivonulós, "ha beledöglik az országom, akkor sem fogom azt csinálni amit kell, mert egyébként is túl hülye vagyok, hogy értsek a piacgazdasághoz, elvégre gimiből a parlamentbe kerültem", népszavazós, "azonnali nagyarányú adócsökkentés megold mindent, mert az alapszintű matek sem megy" ellenzék, ezért az egészből nem lett semmi. És szeretném mellesleg megemlíteni, hogy GyF és Bajnai is lemondott a fizetéséről, holott erre senki nem kérte őket, és nyugodtan zsebre vághatták volna azt is, havi 600 000 tisztán szerintem még nekik is pénz. Egyébként meg az is elgondolkoztató, hogy Orbán nyert helyzetből bukott el két választást, ilyenkor egy jó politikus minimum lemond, már csak a látszat kedvéért is, aztán legfeljebb újra választják. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy GyF vagy BG jobb fej lenne, csak OV-tól sem kéne hanyatt esni, sajnos ő a parlamentből fog nyugdíjba menni, mert soha életében nem csinált mást, és innentől sajnos kényszer alatt van. Akkor keres jól, ha hatalmon van. Ez persze lehet, hogy nem hat rá, engem mégis nyomasztana ez a kilátástalanság.

Még annyit tennék hozzá - a hossz miatt már így sem fogja senki elolvasni :D -, hogy én örülök, ha elszámoltatnak embereket, végre!!! Tényleg, tegyék meg MINDKÉT OLDALON! Kezdhetnék azzal a sületlennel, amelyiket most buktatott le a Jobbik, nem azért, mert ő bűnösebb, csak hogy megmutassák, valóban a rendcsinálás a szándékuk, KÍVÜL-BELÜL, egyaránt. Addig csak mese habbal. És a felelőtlen gazdálkodást esetleg vizsgálhatnák Esztergomnál is. Ha vki egyébként tudja, hogy a Fidesz miért hallgat nagyon mélyen és miért támogatja még mindig, a nyilvánvalóan rossz ex polgármestert, az írja már meg, köszönöm.

finalNmbr 2011.08.02. 06:43:51

Mert 3 év múlva mi lesz ?:DDD Nyer az lmp/szdsz?:D

hhh. 2011.08.02. 06:43:51

na mostmár aztán tényleg elég, na, mert ijjgum bujjgum! MK(p)

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 06:43:51

@midnight coder:
"Az ország azért tart ott ahol, mert eddig következmények nélkül kúrhatták el."

Igen, így van! És e tekintetben OV sem kivétel. Ámen.

@éberség elvtársak:
"Akkor most fél Európa a sittre kerül?"

Hát, erre most talán lenne itt valós igény....de előbb talán gondolkodjunk, Béláim.

Kalmár 2011.08.02. 06:43:51

@Táskás Tóni: Számok? Tények??? Nem tollas a hátam. A galambokat etesd ezzel.
Mégegyszer.
Újra nő a GDP
Újra nő a foglalkoztatottság
Újra csökken az adósság
Először 10 év óta felminősítenek minket.

A megmegyarázást tartogasd Öszödre...

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2011.08.02. 06:43:52

@Kalmár: te szerencsétlen idióta.
nőtt a foglalkoztatottság? Lófaszt!
csökkent az államadósság? persze, a manyup nyúlásból
nő a gazdaság? a vártnál kevésbé, köszönhetően a német gazdaságnak, kvázi semmi köze hozzá ennek a fostalicska kormánynak

Hány hozzád hasonló agyatlan lehet ebben az országban?

auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.08.02. 06:43:52

@Tartós Béka: "Az is érdekes,s hogy mennyire nem értitek, mekkora gáz volt a magánnyugdíjas rendszer, hogy így siratjátok egy olyan roló lehúzását, ami 1000 milliárd veszteséget okozott 13 év alatt az államnak, azaz nekünk."

...és azok fizették mind a manyup-ba, mind az államkasszába, akik rendesen adóztak. Én rendesen adóztam, és nem sajnáltam. Tudod, a 3 millió manyup tag az a 3 millió adózó volt, akik az ország adóit fizették. Saját magukat károsították meg? Amikor megtakarítási számlára utalsz pénzeket, akkor magadnak okozol veszteséget?

Márészt, honnan az 1000 milliárd? Miért pont 1000 milliárd? Fura... túl kerek szám. :)

"De vélemény az van, ahhoz nem kell érteni semmit."

Hát igen... :)

röhögő 2011.08.02. 08:02:56

@Vezérigazgató elvtárs: Na mi van hülyegyerek? Nem tudod a választ kik verték meg Csintalant? Miért is áll bíróság előtt Budaházy?

nu pagagyí 2011.08.02. 08:05:39

@Kalmár: Szép álmokat!
Azért úsztuk meg (eddig) mert mégsem voltunk annyira eladósodva, mint amennyire a Fidesz meghazudta. A nyugi addig tart, amíg Matolcsy vissza nem jön a szabiról, Ő a semmiből is tud válságot generálni.
A sikerjelentésed hamis, nézz át a szomszédba: Szlovákia, Csehország, Lengyelország stb. és hozzájuk mérd a virágzást. Nálunk csak a hatalomra került maffiabanda dőzsöl, a többség jogfosztásával összelopkodott pénzből.
Az egész világképetek hazugság, csúnya lesz az ébredés. Egyszer el kell majd számolni az összes disznóságotokkal, egy csöppet sem foglak sajnálni.

biobender 2011.08.02. 08:05:39

@tölgyes: "lefejezés itt sem lesz, csak a felelőtlenség és következménynélküliség csökken"

Az gondolom vilagos, hogy a kormany mukodese idejen ervenyes torvenyek alapjan nem lehet a gyurcsany-kormanyt elitelni. Ha ezek utan a fidesz most visszamenoleges torbenymodositassal iteli el oket, akkor soha tobbet, senki nem lesz biztonsagban, hogy egy elvesztett valasztas utan nem megy hosszu evekre bortonbe. Ez pedig pontosan az a fajta durvulasa a politikaui eletnek ami 300 eve megszunt europaban ellenben viragzott ilyan halado es peldamutato orszagokban mint a 30-as szovjetunio, 70-es Kina.

Ott mar kinottek, de mi tapsolva maszunk vissza a pocegodorbe,

LEndy 2011.08.02. 08:05:39

@dedalon74: itt a "nem érdekel milyen indokkal" a probléma. Ezzel qrva nagy probléma van és baj, hogy nem érted a jelentését, különösen nagy a gond.
Gyurcsány Fegyencnek elképzelhető, hogy dutyiban a helye, de nem ezért. Akkor tessék Matolkit is bezavarni, mert tavaly még ő is a költségvetési hiányt akarta elengedni, csak az EU nem engedte neki.

röhögő 2011.08.02. 08:05:39

@Kalmár: A GDP azért nő mert baromi gyenge a forint, az államadósság 1000 milliárddal nőtt 2010 májustól 2011 májusig, majd 2000 ezer milliárddal csökkent - a manyup pénzekből. Felminősítés? Hahaha...
A hülyeségeidet tartogasd a narancs droidok gyülésein tartott beszédeidhez, itt gondolkodó emberek vannak!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.08.02. 08:06:11

A narancs oldal részéről a mostani porhintéséből, a szoci kormánytagok boszorkányüldözéséből könnyen öngól lehet. Nincs fontosabb téma? Szerintem van. Kezdem unni, hogy ez a vezető hír a közszolgálati rádióban.

auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.08.02. 08:07:12

@Kalmár: "Újra nő a GDP"

A GDP mindig nőtt. A válság idején nem, de akkor sehol nem. A probléma általában az, hogy a GDP a környékünkön jobban növekszik. Tette ezt az eddigi összes kormányunk alatt, mert mindegyik popularista és szavazatkereső intézkedésekkel operált.

"Újra nő a foglalkoztatottság"

Tényleg?
2010 első negyedév: 3 509,2 ezer fő teljes munkaidős, 210,0 ezer fő részmunkaidős.
2011 első negyedév: 3 499,5 ezer fő teljes munkaidős, 233,0 fő részmunkaidős.
Összeadva növekszik, közben pedig annyi történt, hogy 10 ezer főállásúból lett 23 ezer részmunkaidős.

"Újra csökken az adósság"

Tényleg? Összegszerűen nem csökkent.
2010. áprilisban a központi költségvetés adóssága 19.323,1 milliárd volt, 2011. júliusban már csak 19.577,9, és ebben már benne van a manyup vagyonból az eltépett állampapír, mert 2011. júniusban még 21.116,5 milliárd volt. Csökkent?

"Először 10 év óta felminősítenek minket."

A rövidtávú csődveszély növekedett az egykulcsos SzJA miatt, de enyhült a manyup bedarálással, a hosszútávú kockázat pedig egyértelműen növekedett, csak nem kommunikálják, de jól jelzi dollárkötvény hozamfelára.

Egyéb?

Caprica99 2011.08.02. 08:17:40

@Kalmár:
"Először 10 év óta felminősítenek minket."

Komolyan, ez a hét vicce....
Felminősítenek, miután kedvenc vezetőd és társai felelőtlen csapkodásai miatt majdnem a bóvli kategóriába minősítették le az országot?!

Jéé és milyen érdekes....
Amikor a leminősítés volt, akkor hogy fújtattak itt a fidesznyikek, hogy ki a f@szom az a Moody's, meg a többi kommunista hitelminősítő, ki nem szarja le a véleményüket!
Most meg,a felminősítés hallatára rögtön fontos elemek lettek?

Uramatyám, de nagy az isten állatkertje!

kertészrobi 2011.08.02. 08:43:16

A Fideszt is céljaihoz válogatja az eszközöket, ettől még nem lett sztálinista. De javasolom a Michael izének, hogy fizesse meg az énreám eső államadósság részét. ...és kurvára nem érdekel hogy ezt minek nevezik, de aki, akik ide sodorták az országot azok igen is felelősséggel tartoznak érte, mert nem a seggüket növeszteni járnak a parlamentbe.

Kalmár 2011.08.02. 08:45:45

@pöcsköszörű: IDIÓTA. Szenvedj. Minden jó hírtől szenvedj, minden rossz hírtől élvezz. De előbb követsd fletó tanácsát.

hallari 2011.08.02. 08:45:45

@Régimotoros: Ha végigolvastad volna azokat a kommenteket, amik az államadósság szerkezetét elemzik, akkor látnád, hogy messze nincs olyan rossz helyzet, mint amit a Fidesz állít. Amit mi átélünk, az javarészt a válság, de ennek a tompításában a Fidesz nemigen jeleskedik.

torró 2011.08.02. 08:45:46

"Táskás Tóni" -Worm"
A tehetetlenség nem indok arra hogy le idiótázz valakit! Ha nem tudsz tisztességesen érvelni,ne állj neki!Egyébként Ha egy kormány nem tudja hogyan kell bizonyos lépéseket a gazdaság érdekében megtenni,akkor az elég sajnálatos.Vannak dolgok amiket az ellenzék kapálózása ellenére is át lehet vinni.Csak azoknak jónak kell lenni.Nem kell hozzá 2/3-d.Rendet kellett volna tenni a soraikban, nem megengedni hogy pazaroljanak és lopjanak.Nem kozmetikázni a jelentéseket .Miért nem tették meg a megfelelő intézkedéseket? Akkor most nem lenne a FIDESZ-2/3-a. Akkor most ki a felelős ?HE? Én vagyok az idióta? Ez egy egyszerű képlet! ELBASZTÁTOK! És miattatok szív mindenki!

Melchi Zadok 2011.08.02. 08:45:46

@Kalmár: az mondjuk komolyan láttszik, hogy a gazdasági ismereteidet kb az echo tv hírműsoraiból gereblyézed össze.

újra nő a GDP.. ettől fordultam le a zékről. drága barátom az már jó ideje nő. a recessziónak már a kormányváltás előtt vége volt.
nem akarlak nagyon összezavarni, de nem a növekedés ténye, hanem annak mértéke a fontos, ami a vártnál lényegesen rosszabb.
az államadósság csökknésével illene nagyon csínján bánni barátom.
mire a fidesz kormányra került magyarország az egyik legstabilabb költségvetéssel rendelkező országok között volt, amit nem én, hanem az OECD állított. emlékszel még 2010 nyarára az udvaribolond, meg debreceni atyaúristen kis akciójára? tudod, amikor ennek a két jelentéktelen senkiházinak a hazudozásaira elszaladt az árfolyam, ami megdrágította a finanszírozást és a kamatterheket?
gondolom emlékszel még a matolcsy féle közgazdasági alkímiára, melynek egyik gyönyörűszép manifesztálódása volt, hogy egy egyszerű adóváltoztatás hatását sem voltak képesek modellezni?
ezzel sikerült akkora rést ütni a költségvetésen, hogy ahhoz képes megyóék komoly kiegyensúlyozott pályát képviseltek a 100 napos programuk okán.
erre a válasz a manyup pénzek államosítása volt, melynél gusztustalanabb dolgot még egy magyar kormány sem művelt 1990 óta.

olvaslak már itt egy ideje kalmár.
két lehetőség van. az egyik, hogy tényleg fizetett kommentelő vagy. ez szerintem nem valószínű, SAJNOS!
bár így lenne!
mert azt látni, hogy írni olvasni képes, láthatóan valamiféle műveltséggel rendelkező emberek hogyan veszítik el a tisztánlátásukat a józan eszüket, hogyan válnak szervilis, b közép szofisztikáltságú rajongókká, nos ez az igazán elkeserítő.

Kalmár 2011.08.02. 08:45:46

@röhögő: Magyarázd csak. Persze javul de nem azért, nem attól nem izé....szánalom

Azerbajdzsán 2011.08.02. 09:34:23

Na, most vesszetek össze azon, hogy melyik párt a nagyobb El Quró.. A legsötétebb maffia mind a kettő, és most maffiaháború zajlik épp.

manipul 2011.08.02. 09:34:23

"Az államadósság növeléséből - amiért politikai felelősség egyébként van, és amiért büntették is a választók a szocialistákat - visszamenőleg bűnügyet, igazi büntetőügyet kreálni, ez azért több a soknál. visszamenőleg bűnügyet, igazi büntetőügyet kreálni, ez azért több a soknál."

Totális demagógia balmenetű módra.
1. Az nem büntetés, hogy valakit nem választanak meg. Ráadásul az sosem derül ki, hogy miért nem választják meg.
2. Nem kell büntetőügyet kreálni, hiszen fennállhat gondatlanság, hűtlen kezelés, megtévesztés stb. stb. ami jelenlegi is büntethető.
3. A visszamenőleges jogalkotás nem elegáns dolog, de például a háborús bűnösök pere is ilyenen alapult.

hallari 2011.08.02. 09:34:24

@Tartós Béka: "egészen addig, amíg nem NEKED kell a nyugdíjakat kifizetned, addig ez a pénz nem a TIÉD! " Te teljesen el vagy tévedve. Ez egy második pillér volt, nem az állami nyugdíjrendszer. Ez a pénz az ENYÉM, mert én ill. a munkáltatóim fizettük be egy MAGÁNCÉGNEK, nem az államnak! Akkor a törvény csak annyit mondott ki, hogy be kell lépni és takarékoskodni kell - nagyon helyesen. Ezzel akarták levenni a terhet az állami nyugdíjrendszerről, előre gondoskodva az emberekről. Nagyon helytelen, hogy a pillanatnyi helyzet miatt úgy döntött a Fidesz, hogy neki kell ez a pénz a folyó ügyek finanszírozására, ezért feléli 13 év megtakarításait. BÁRMENNYI lett volna ez a pénz, mindenképp jól jött volna, amikor az elöregedő társadalmi szerkezet miatt az állam már szinte nem tudott volna nyugdíjat fizetni. Így csak ezt sietteti a Fidesz, mert a Ratkó gyerekek kb. most mennek nyugdíjba (az ismerőseim közt több is van+anyám), és a következő években egyre fokozódó nyomás fog nehezedni a büdzsére nyugdíjügyben. A tehermentesítés alapeleme lett volna ez az előtakarékosság.

csatoimi 2011.08.02. 09:34:24

Miért nem az a blog címe, hogy "kábítószeresek.blog.hu". Az találóbb lenne a szerzőre nézve is! :)

Gatinho 2011.08.02. 09:34:24

Gyerekek, ezek bármit csinálnak, még mindig sokkal jobbak mint az a tolvaj emeszpés bagázs. Szerintem.

dr kíváncsivagyok 2011.08.02. 09:34:24

@kertészrobi: És amit előtte a Fidesz csinált államadósságot ? Azért kit ültetnél le ??? vakparaszt....

hallari 2011.08.02. 09:34:24

@Tartós Béka: "A 40 milliárd meg a 3000-hez képest szinte semmi, egyébként pedig a nyugdíjkassza hiányát is más bevételekből pótolták, többszázmilliárdos értékben, az eddig miért nem zavart? "
A 40 Mrd az első lépés, figyeld csak a híreket, lesz az még több is. Egyébként pont te írtad, hogy "1. a nyugdíjkassza hiányát tömik be vele, 2. államadósságot törlesztenek. ". Ennyi. Ígyis-úgyis el fogják költeni, ráadásul úgy látom valaki a kommentelők közt ezt már részletesen ki is elemezte neked. Az eddig is zavart (kb. 20 éve), hogy állandóan más forrásokból tömködik az államkassza hiányait, ebben egyik kormány sem hozott újat. A benzinadóból és más extra nyereséges "üzletből" fizetik a szociális "jóléti" kiadásokat, ahelyett, hogy egy egészséges szerkezetű, vállalkozásokat támogató államot építenének. Az elv persze érthető, csak ennek a dolgozó tömegek fizetik meg az árát a magas adókkal és alacsony fizetésekkel.

Kalmár 2011.08.02. 10:59:35

@melchi zadok:
2006 4%
2007 1%
2008 0,6% kb
2009 - 6,5%
kormányváltás
2010 +1%
2011 kb 2,2%

Persze véget ért a világban a recesszió.
Mindenképpen szólj a Görögoknek, Portugáloknak, Íreknek, Belgáknak, Olaszoknak, ja és az USA-nak is. Ők nem vették észre. Nyilván a véletlen műve, hogy a kormányváltás utánminden szám javulásnak indul. El is ment a kedvem a vitától a sületlenségeid miatt. Egy nyilatkozat néhány napos árfolyam ingadozását okolni a kockázati felár miatt egy hazug dilettáns szoci kormányzás után totális vakság. Összekevered a hurrikánt a fingggal.

Hiszutizhettek, nekem akkor is tetszik, hogy dolgozni kell az eddigi ingyenélőknek, adóznak a multik és a bankok, sitten vannak komoly elvtársak és készülnek páran, a dolgozó és gyereket nevelő családok több pénzből gazdálkodnak, megszüntették a globáltőke legdurvább pénzszivattyúját a MNYP-at. Most amikor százezrekről derült ki, hogy lófaszt sem kapnak mert elment a pénz, még mindig véditek ezt a marhaságot. Ha nem szünik, meg akkor a nyugdíjakat 5éven belül nem tudtuk volna kifizetni. 30évre "takarékoskodni", úgy hogy kecskére bíztuk a káposztát és 5 évre sincs pénzünk.....elképesztő bűn. Börtön jár érte, remélem. A bérkommentelő ostobaságodból látszik, hogy komolytalan ember vagy.

kertészrobi 2011.08.02. 10:59:35

@kíváncsivagyok: Én vakparaszt vagyok?
De mindenképpen külömb nálad, mert nem téged minősítendő írtam ide. Ha a Fidesz növelte is vagy nem az áll. adósságot az arányok mások. De nem
kérek abból az országtönkretévő balliberális álszent évetizedekből, amit a szocik műveltek erkölcsi anyagi téren. Már ezért is büntetést érdemelnek.

Nyugodtság van! 2011.08.02. 10:59:36

@namitirok: Mihelyst lesz nemzetiszocialista kormány, akkor természetesen. Egyelőre azonban ilyen csak néhány krokodilozó ballibbant hagymázos rémálmában létezik.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.02. 13:35:07

@Kalmár: "30évre "takarékoskodni", úgy hogy kecskére bíztuk a káposztát és 5 évre sincs pénzünk.....elképesztő bűn. Börtön jár érte, remélem."

Én valami olyasmit is hallottam, hogy ez a kormány 30 érve vett fel jelentős hitelt, vajon abból építik a stadiont, meg a focipályát ( amúgy nagyon hiányzik mindegyik ennek a csóró országnak), és abból osztják a különböző támogatásokat úgy, mint az előző kormány tette? Most is kecskére van bízva az a káposzta?
Ja! Kinek is kell majd azt a hitelt visszafizetni?

Bergeroth 2011.08.02. 13:36:48

Én támogatom a visszamenőleges jogalkotást. És akkor kezdhetnénk is a dolgot az olajszőkítéssel.

Caprica99 2011.08.02. 13:36:49

@Kalmár: ennyi az érvelésed és ennyit tudsz csak válaszolni, öcsisajt?
Jól beégtél a saját hülyeségeddel, ezért támadsz, mi? :DDDD
Ti mást nem is tudtok, csak vagdalkoztok!

Caprica99 2011.08.02. 13:36:49

@Kalmár: te mindre ilyen hosszú statisztikákat írsz?
Honnan szeded ezeket?
A Hírtévéből? A Magyar Narancsból?
Vagy nektek ezeket a mantrákat tanítják szorzótábla helyett?

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:26

@Gatinho:
"Gyerekek, ezek bármit csinálnak, még mindig sokkal jobbak mint az a tolvaj emeszpés bagázs. Szerintem."

A vélemény szabad.

Elfogadom, ha így gondolod. Viszont szerintem egy szempontból eredően biztosan nincs igazad.

Ez pedig a 2/3.

Ekkora hatalma egy pártnak sem volt (korábban volt már 2/3, de az koalíciós többség volt, ami számos, esetleg hátrányos hatalmi alkut eredményezett).

A korábbi MSZP kormányoknak (elmúlt 8 év) meg kellett küzdeniük a fidesszel, mint erős ellenzékkel.

Most viszont a fidesz kezében összpontosul minden (a KDNP-től nyugodtan eltekinthetünk). Ez valóban történelmi esély, nincs ellenzék, aki keresztbe tehet.
Ha valóban felkészült a fidesz, akkor ezzel a mennybe masírozhatott volna (nem lett volna itt szükség sem a rendszer újrazsaluzására, meg cementre sem).
Viszont úgy tűnik, nem így tesz, és ezzel olyan sanszot játszik el, ami már több mint bűn: hiba.

Szóval ebből az aspektusból nézve bizonyos, hogy ha bármit csinálnak, nem jobbak a korábbi "tolvaj bagázsnál.
Szerintem.

A vélemény szabad.

Kalmár 2011.08.02. 15:58:27

@Caprica99: bocs, nem figyeltem, kérdeztél valamit?

Kalmár 2011.08.02. 15:58:27

@Caprica99: Magyar Narancsból????
Te műveletlen, tájékozatlan hülye segg. Ne akarj másokat égetni, mert már meggyulladt a cipőfűződ.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:27

@Bergeroth:

"Én támogatom a visszamenőleges jogalkotást. És akkor kezdhetnénk is a dolgot az olajszőkítéssel. "

Igazad van, sokan támogatnák (és persze sokan nem), de ez sajnos hiú ábránd.

Csakúgy mint a pártpénzek/katolikus egyhát elszámoltatása és a grippen ügy aktáinak megismerése is.

De végül is mindegy, az olajszőkítést tekintsük sunk costnak, a grippen üggyel se foglalkozzunk, legyünk elegánsak és koncentráljunk a mostra és a jövőre.

Ha a megtermelt GDP elosztása, hasznosítása normálisan menne, lenne valami előremutató, a társadalom többségének életét segítő, szakmai alapokon nyugvó elképzelés, hogy miként haladjon előre az ország szekere, akkor bánom is én, kit csuknak, kit nem csuknak le -csak haladjunk már!

Ja, hogy (a helyzetet látva) ez is hiú ábránd?

Tulajdonképpen a fidesz vezetői nem látják, hogy ez a hátrafelé mutogatás erősen kétélű fegyver?
Csak szólok.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.02. 15:58:27

@naresh:
" Normális esetben el kellene ismerni a reális problémát és minden ismert szempont alapján kellene yilvánosan megvitatni a követendő utat. "

Pontosan.
Leginkább ennek hiánya az, amit értelmes emberek (balról, vagy jobbról, mindegy) számon próbálnak kérni a fideszen. (A múlt hibáival is kell foglalkozni, de ettől még az -általad is leírt módon persze- lehetne tenni lépéseket előre is!)

Hozzászólásaid alapján úgy látom, te érted is, amiről írsz. (manyup).
Több ilyen kommentelő kellene a blogtárbe...

Melchi Zadok 2011.08.02. 16:48:29

@Kalmár: olyan buta vagy, mint a föld. 2010-ben bajnaiék alatt már nem volt recesszió, melyet nem gombnyomásra értek el. most nekem hiába jössz csak az évekre lebontott gdp-vel, az első negyedévben már fordult a tendencia. tudod ez kb akkor történt, mikor orbánék még el sem kezdtek azon gondolkodni, vajon milyen gazdaságpolitikával rukkolnak elő azon kívül, hogy az amúgy pályára állított hiánycélt 7%-ra emeljék (jujj csak nem növelni akarták az államadósságot??)
kb ennyiben össze is lehetett foglalni a matolcsy féle "magyar utat", illetve fidesz gazdaságpolitikai szakértelmét.
hogy ezek után mi következett, azt már a korábbi hozzászólásomban ecseteltem. ezek persze nem kompatibilisek a te végtelenül egyszerű narancsvirágos világképeddel, ergo "elegánsan" átugrottad.
félelmetes...
te tényleg ennyire ostoba vagy.édes istenem, nyilván nem gondoltál még bele, hogy milyen is lesz, ha egyszer felszívódik a narancs színű regresszív hipnotikus köd, ami a fejedben kavarog.
egy masszív üvegfal mögül mondjuk végignézném :))

LEndy 2011.08.02. 16:51:07

@Kalmár: Isten óvjon attól, hogy az általad megálmodott rendszer egyszer ellened forduljon...

Caprica99 2011.08.02. 19:08:16

@Kalmár:
Muhahaha.... :DDDD
Íme az agyatlan Fidesz-droid!
Ha tudnád, milyen jókat röhögünk rajtad (meg a hozzászólásaidon). :DDDDDDDDDDDD

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.02. 19:08:16

@tölgyes: "No, de ha nincs visszamenőleges felelősségre vonás, akkor mégis csak röhög a markába:( Ráadásul a törvény előkészítése a miniszterelnök felelőssége. Minden törvényt a kormány hagy jóvá."

Hát ez azért nem egészen így van, illetve volt a fideszes kormány előtt, most ugyan is sok az egyéni indítvány, amit sajnos a parlament fogad el, nem a kormány ( de ez ugye csak vicc?).
Ráadásul a megszavazott törvényt az államfő látja el kézjegyével. Emlékeim szerint ezt az áfa törvényt már jogász dr. Sólyom úr írta alá. Ha tévednék, és mégsem ő, akkor viszont az akkori államfő, illetve a hivatala is nagyot hibázott, és vajon akkor most kit is kellene felelősségre vonni?

Egyébként én nem bánnám, ha felelősségre vonnának egy-két-három embert, de ez nem ilyen egyszerű, mert akár honnan nézzük a témát, mindig más képet látunk. Melyik az igazi kép, ki az igazi felelős?

@Táskás Tóni:"Szerinted? Polt mellett?"

Igen, akár mellette is. A felelősségre vonás lehetőségének feltételeit nem Polt, és az aparátusa határozza meg, ők csak azt vizsgálják, hogy a jogszabályokban meghatározott feltételek fennállnak-e vagy sem.
Kérdés amit fentebb írtam: ki a felelős azért, ha a parlament rossz törvényt szavaz meg, és azt az államfő aláírja?
Ki a felelős azért, ha a parlamentnek a hibát jelzik, de a kormányzó többség a füle botját sem mozdítja?

A politikai felelősségen túl lehet-e ilyen mechanizmusban bárkinek polgári, vagy büntető jogi felelőssége? Lehet-e egyéni felelőssége az ilyen törvényt megszavazó képviselőnek ( különösen ha nem ért ahhoz, amiről szavaz )?

Kalmár 2011.08.02. 19:11:51

@melchi zadok: Azt hiszem a sok zöldséget látva, hogy esélyes is vagy rá, hogy egy masszív üvegfal mögé zárjanak. Bocsánat, de nem azért nem válaszolok részletesen neked, mert fogalmam sincs mit kellene írni, és megfogtál a brilliáns gondolatmeneteddel. Egyszerűen fárasztó, ócska elcsépeét klisékkel puffogtatsz. Szóra sem érdemes. Az idő eldönti. Egyenlőre javulnak a dolgok, bármit halucinálsz. Persze ha ez 4 évig megy, kiváncsi leszek az okos megyarázatra, vajon hogy csinált mindent bajnai gőgös gúnár gedeon pár hónap alatt, néhány sarccal.
Hogyan is írtad?
Félelmetes. Ja, szerintem is.

Kalmár 2011.08.02. 19:27:47

@Caprica99: Tényleg jól mulatsz kis pöcs? Azért remélem közben rájöttél, hogy miért hülyézlek, nem?? Ostobácska, fogadjunk nem is érted, te műveletlen.
Ne mulatozz, hanem olvass kicsit. Rád fér.

Bergeroth 2011.08.02. 19:28:32

@Kalmár:
"Egyenlőre javulnak a dolgok, bármit halucinálsz."

Igen, biztosan ezért esett 1.5 év alatt majdnem 35%-ot a fidesz zrt. népszerűsége.
Te hol élsz amúgy, hogy szerinted "javulnak a dolgok"? Dubai-ban?

bebe tv 2011.08.02. 19:28:32

@Tartós Béka: Hát cefetül megnyugtattál, hogy állítólag te értesz a gazdasághoz.
Minden esetre Európa nyugati felén ilyesmi még véletlenül sem jut eszébe senkinek, mint a közgazdasági Nobel-díjra esélyes Matolcsy elvtársnak.
Nem kell úgy előadnod itt magad, mintha egy firnyákos közgazdász lennél, aki már összehozott egy pár milliárdot magának a tőzsdén. Kis névtelen nulla vagy és elhiteted magaddal, hogy a fidesz gépezet részét alkotod, pedig csak a voksod kellett nekik. Ugyan így beszéltek a 70-es 80-as évek párt káderei is oszt mi lett belőle?
A neved Tartós béka önmagáért beszél.
Tartósan a béka segge alatt maradunk ezekkel az improvizált baromságokkal amit a te imádott pártod mát jó egy éve produkál.

Kalmár 2011.08.02. 19:51:20

@Bergeroth: Ja ott. Már megint kamuzol.
A pártok népszerűségi listáján a Fidesz növelte az előnyét. Szóval ez van. Ez a jó a statisztikában, sok olvasata van. Az azonban tagadhatatlan, hogy semelyik pártnak nincs olyan ötlete, programja, javaslata, amivel meg tudná szerezni az emberek bizalmát a Fidesztől. Ilyen válságban természetes, hogy kiábrándulnak a politikából az emberek. Akkora a szar, hogy nem is volt kérdés.
Érdekesebb, hogy semelyik ellenzéki párt nem tudja megközelíteni így sem a Fideszt. Szóval a legtöbb szavazatot most is a Fidesz kapná, pedig felsoroltatok itt egyrakás rémtettet. Vajon miért??
Sajnos nem működnek a fegyvereitek. Hatástalanította őket a 8 év. Hiteltelenek vagytok. Marad a Fidesz szokd meg.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 19:51:48

@Bergeroth: EgyeNlőre?
Vagyis ugyanolyan szar bornak nevezett folyadék?
Homálos ez, kérem szépen, miként az MSZP népsavazási beadványa az Orbán Vezér Bigottsága szerint is megállapíttatott!
S.P. üdvözletével akivagyok

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.02. 19:51:48

@Kalmár: Szintén ajánlom az önművelődést a dühös úrnak! Nyugtató hatású...

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 06:39:40

@Kalmár:
" Egyenlőre javulnak a dolgok, bármit halucinálsz."

Bocs, hogy belevakkantok.

Azon túlmenően, hogy az általad eme, és más blogokon leírtak (ahogy szoktam olvasni) nincsenek nagy fedésben mindazzal, amit a történésekről én gondolok, szeretnék egy nem e témába vágó megjegyzést tenni, ha szabad.

Nos, nem egyenlőre, hanem egyelőre.

Előbbi azt jelenti, hogy bizonyos dolgok más dolgokhoz képest nem kisebb, vagy nagyobb mértékűek, hanem azonosak, egyformák, a köztük lévő reláció egyenlőséget mutat.
Utóbbi jelentése pedig az, hogy jelenleg, most még, azaz mai állás szerint.

Mivel te szemlátomást értelmes fickó vagy (ezért kár, hogy a napszemcsid csak egy színre szűr), így szomorú (hacsak nem elgépelésből fakad, ez esetben tekintsd eme rövid eszemfuttatást semmisnek és bocsánat!), hogy ennyire slendrián vagy.

Nem elég értelmes lenni, annak is kell látszani: az egyenlőre/egyelőre helytelen használata sokat ront a performanszon.

De hogy témánál maradjak:

nagyon nagy baj, ha te nem látod a fidesz ténykedésében a buktatókat,az előző korok történéseivel kapcsolatban nem észrevehetetlen a párhuzamokat, s nem érzed a kettős beszédet, az esetenként ugyanabban a témában vett 180 fokos véleményfordulatokat és a gőgös arroganciát.

Nekem a hátamon felállt a szőr Gyurcsánytól (illetve a gyurcsányi korszak mszp-s töketlenkedésétől, mert valójában nem Gyurcsány volt a főgonosz, sőt, de ez más tészta), de ami most folyik, az messze túltesz rajta. Ezt már néhány "ősfideszes" ismerősöm is beismeri.

Szóval a hiba te készülékedben van: nem valami érzékeny a vevőd.

(Nem, nem vagyok libsi-bolsi, jelenleg sem tudnék egy pártra sem szavazni, mielőtt rám aggatnál bárminemű elfogultságot.)

Szép napot!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 06:41:35

@namitirok:

Bocs a vakkantásért, de szerintem rossza címzetted: nem Bergeroth, hanem Kalmár használta helytelenül az egyelőre szócskát.

Pardon és szép napot!

Kalmár 2011.08.03. 06:41:36

@namitirok: Mindig ez történik, ha olyan vitába szólsz bele, amit nem követtél.
Értelemetlen okoskodás lesz belőle.

Bergeroth 2011.08.03. 06:41:36

@Kalmár:
"Ja ott. Már megint kamuzol."

Kérdés volt, nem állítás. Ennyit a szövegértelmezésedről.

A másik dolog pedig, hogy ha én azt mondom, hogy amit a fidesz zrt. csinál, az nem több egy kalap szarnál, akkor abból magyarázd már el kérlek, hogyan jött ki az, hogy az általad leírtak alapján én a másik oldalhoz tartozom?

Várom a választ, komolyan érdekelne, hogy a fekete-fehér csőlátásodon kívül tudsz-e erre egy épkézláb magyarázatot adni.
Bár biztos vagyok benne, hogy mi lesz a válaszod, de tőled szeretném hallani, ha már egyszer bélyeget sütöttél rám.

Nos?

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 10:17:04

@Zébácsi: Ö nem vette észre, amikor idézte, és lehet, jó helyre címeztem, mert lesz foganatja (nála:-)
Így jár az, aki...
A másik "oldalon" (ez is mekkora hüleség)kevésbé sanszos (esélyes, mert magyarok valánk)ez, sajnos!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 10:54:42

@namitirok:

Köszönöm a választ!

Címzetted, Bergeroth kolléga jól szokott írni (találkoztam már párszor kommentjeivel) és szerintem ha észre vette is, nem tartotta fontosnak jelezni, miszerint dőre a lőre (hogy a te terminusodat felhasználva fejezzem ki magamat).

Mi viszont igen, és szerintem az ilyesfajta kijavítás, kiigazitás szükséges is - mert ezt a két szót egyébként még hivatásos újságírók, médiaszereplők is gyakran elrontják.
:-O!

Ha jobbító szándék vezérel, akkor szerintem van helye az ilyen irányú észrevételeknek.

Mondjuk azért viszont kár, hogy Kalmár kartárs láthatóan nem értette ezt meg hozzászólásodban.

Szép napot!

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 11:08:48

@Zébácsi: Kedves bácsi, aki Zé!

Köszönöm támogató soraid, mert valóban, jómagamnak már nagyon elege van -hogy valamelyest a pos(z)t témájához is- abból a pongyolaságból, ami nemcsak a közbeszédet, az írott- és nyomtatott sajtót, de sajnálatos módon a hivatalokat és hivatalos dokumentumokat is jellemzi.
Legutóbbi példám erre a pszaf.hu nevezetű kormányhivatal által létrehozott árfolyamrögzítő kalkulátor (megtekinthető itt:www.pszaf.hu/fogyasztoknak/alkalmazasok/arh), ahol kérem szépen a "Válasszon" nevű felszólító és egyben előremutató szó 3, azaz három sz betűvel szerepel! Eképpen: Válassszon.
Mindezt volt alkalmam tegnap az összes magyarországi országos foghatóságú televíziós hálózaton kiemelten megtekinteni. Senki nem vette észre láthatólag, vagy csak heveny anyagcseréjük míán érdemben nem törölte ki..peniglen lenne mit!

Nertársi Tisztelettel:

egy (még) olvasni-, időnként (s)írni tudó álompolgár

Melchi Zadok 2011.08.03. 21:53:43

@Kalmár: most erre tényleg mit lehet reagálni? :)

ebben az országban tényleg minden sokkal jobb, ó és igen, mindez a fidesz miatt.

tudod van egy pont, ahol az ember visszavesz, félreáll és legyintve továbblép.

ehhez a ponthoz ért a társalgásunk.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.03. 21:55:43

@namitirok:

"Nertársi Tisztelttel!"

Hehe, ez tetszik!
De kérlek, NE NYItogasd Pandora szelencéjét! Bár őszintén szólva nincs túl sok tartalom ebben a nertársi szertárban…

Egyébként egyetértek, a pongyolaság ellen küzdeni kell, mert hiába létezik sms-nyelv és több, ehhez hasonlatos szleng, a tetten érhető helytelen használat zavaró és ennek kijavítására tett próbálkozások szerintem nem tartoznak a nyelvtan-nácizmus fogalomkörébe.

Az pedig közröhej, hogy kommunikációból élők garmada is elemi hibákat vét még akkor is, ha ez esetenként figyelmetlenség (mert lektorálás csak van, pláne egy hivatalos kiadvány megjelentetése előtt).

Itt a blogtérben gyakran cserélődnek fel betűk, maradnak el, vagy rosszak a ragok, de ennek oka, hogy az ember általában csuklóból és gyorsan ír, a gépelési hibákat pedig nem javítja.

A ME-i hivatal titkárságának helyesírási mélyrepülése óta már nem lepődök meg semmin, viszont elgondolkodtat, hogy milyen gyenge képzettséggel / igényességgel rendelkező pályázók kerülhetnek bebocsáttatásra ilyen fontos helyekre…

Tudás és munka alapú társadalom. Aha, na persze.

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2011.08.03. 22:09:20

@Zébácsi: Szerintem itt a heles a "lepődöm" lenne, mert ukás ige, de ki vagyok én (mondd, kit érdekel..), hogy kijavítgassalak?
Nem tudás és munka, hanem nyalás és ismeretség alapú. Miként a megszorítás kiigazítás vagymi. Jelszó az egész világ és felkiáltójel benne minden férfi és nő...harcra fel, küzdjünk a ... ellen!:-)
"Aki nem vitte semmire az életben, az annyit is ér, ezt tudom mondani. Annak annyi az élete. Ez az én véleményem"
Mármint nem az enyim, idéztem egy már-már klasszikust!:-(

Sörgőz (törölt) 2011.08.04. 10:07:27

@tölgyes: Rendben, elbuktuk. De! Ne mondd, hogy erre nem számított a jogból túlképzett ELIT! Hagyták megérni a problémát, hogy utána széttárt kezekkel sajnáltathassák magukat.
Mellesleg, mintha a Fidesznek is lett volna valami hasonló balfaszsága a gyeddel kapcsolatban, amit utána a szocik voltak kénytelenek kiköhögni.

mise19 2011.08.05. 18:19:41

Kedves Michael!

utolsó kilenc sorod ébresszen mindenkit!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.05. 18:20:35

@namitirok:

Köszönöm!

Szerintem mindkét alak helyes.

mise19 2011.08.05. 18:20:35

@Polónium Hidrid: engem őszintén érdekelne ez az igazság és önfeláldozás...mit is értesz ez alatt?

mise19 2011.08.05. 18:20:35

@Zébácsi: tetszik a kérdés, nagyon tetszik, olybá tűnik, valamely nemes tudásnak hitt birtokon egyszerre világosodik meg a sokaság egyik fele....erről egy társadalom kutató többet tudna mondani.

A baj csak az, hogy egy kertből szedtük az almát.
Fontos eszmélésem az első fdsz.kormány alatt jött, amikor kedves szomszéd asszonyom sírva szaladt haza tőlem, pedig csupán beszélgettünk...az fájt neki, hogy én nem látom milyen jó lesz...a reakciót egy jó szakember pontosan tudná elemezni, ezért fontos az Ön kérdése.

Szóval a társadalom elvileg együtt érik meg arra, hogy felelősen válassza meg vezetőit...

...itt orkán jár, és a leszaggatott gyümölcsből nehéz lesz lekvárt főzni...de pálinkának még jó...az addiktológia pedig sajnos feljövő ágban.

Valóban hittem, semmilyen emberirtás nem ismétlődhet...valóban hiszem ez nem igaz...

teljesen mindegy, hogy nyilas, don, auswitzh...
néhány ember csak a saját sorsából tanul, vagy abból sem.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.06. 08:51:54

@mise19:

Köszönöm válaszod, felvetett gondolataid!

Hirtelen nem is tudtam, hogy pontosan mire, melyik általam felvetett kérdésre gondoltál - de újraolvasva hozzászólásod világosabb lett a kép.

Sok mindenben egyetértek veled. Megfigyelhetünk egy demokrácia-evolúciós folyamatot, és ezzel együtt egy vadhajtást is.
Metszeni kellene, csak az a kérdés, hogy hol.

Úgy látom, kevés volt az utóbb eltelt 22 év, vannak még hiányosságaink.
süti beállítások módosítása