Kubatovosított trafiklista

2013.05.17. 10:27

"Százas nagyságrendben vannak baloldaliak a trafiknyertesek között" - érvelt a miniszterelnök - meg korábban több fideszes korifeus is - a trafikmutyi mutyitlansága mellett.

Hoppá! Gondoljunk csak bele alaposabban abba, hogy jelen esetben milyen súlyosak is Orbán Viktor szavai! Ez az árulkodó félmondat szerint ugyanis igen komoly problémák vannak a Fidesz demokráciafelfogásával, meg ebből következően magával a demokráciával is Magyarországon.

Jogállamban az ezzel kapcsolatos felvetésekre egy miniszterelnök, egy politikus, egy döntéshozó, egy bárki nem mondhatott volna mást, mint hogy már elnézést, de a pályázók politikai nézeteiről nincs és nem is lehet információm. Az ilyen kérdést vagy felvetést élből el kell utastani, ugyanis a pályázók világnézeti alapon történő besorolását, listázását a lehető legszigorúbban tiltja az Alaptörvény. Igen, még a negyedik módosítás után is.

Orbán Viktor, Lázár János és a többi bizony alkotmányt sért, amikor arra hivatkozik, hogy százas nagyságrendben nyertek baloldaliak is trafikkoncessziót. Ezek szerint ugyanis még a miniszterelnök köreiben is készült vagy legalábbis létezik olyan kimutatás, amely besorolja, hogy politikailag melyik pályázó hová tartozik.

Hogy úgy mondjam: kubatovosították a trafiknyertesek listáját.

És most ne tessenek azzal jönni, hogy mert az ellenzék meg fideszes nyertesekről beszél. A probléma a nyertesek elég széles körénél nem azzal van, hogy milyen a politikai világnézetük. Ahhoz ugyanis egyrészt senkinek semmi köze, meg nyilván attól függetlenül egy "civilben" egyébként fideszes trafikos ugyanannyiért adja majd a rákkeltőt, mint a politikailag más véleményen lévő konkurencia.

A probléma az, hogy itt igen nagy számban a rokonság nyert. Igen, a döntéshozók és a döntésre rálátók, meg a döntésben egyébként teljességgel jogtalanul közreműködő politikusok és politikai tisztségviselők közeli-távoli rokonsága.

És közben komolyan csak sajnálni tudom azt a néhány száz nyertes trafikost, akik valami véletlen folytán mutyi nélkül jutottak koncesszióhoz - mert bizonyára vannak ilyenek is szép számmal.

A fideszes trafikmutyi miatt a bélyeg rajtuk is ott van, letörölhetetlenül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr585304301

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Trafikrabló visszatér 2013.05.18. 19:22:45

A trafikbotrány kirobbanása után összegyűlt egy párt legfelsőbb köre. Az előző rész itt látható. A mozgóképet nagy méretben és hangerővel méltóztassék megtekinteni.        

Trackback: Politika - Nem befolyásolta a választási adatokat a Trafik ügy 2013.05.17. 10:42:55

A legutolsó választási adatgyűjtés eredménye az lett, hogy nem befolyásolta a Trafik ügy a választók párt választását. Az Együtt 2014 kapott egyetlen plusz százalékot. Ez eredmény ismeretében a FIDESZ most elkezdheti a Trafik ügy szőnyeg alá söprését....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dörnyei József · http://dornyeij.blog.hu 2013.05.17. 11:10:16

A FIDESZ megteheti, mert nem romlott a Trafik ügytöl a népszerüsége. Most az asztal alá söprés folyik, aminek az egyik tökéletesen megfelelö módja az, hogy a miniszterelnök kijelenti, hogy a mutyi rendben van, ezentúl ez lesz.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.17. 21:07:47

Nem is igaz!
Nem volt mutyi!
Van mutyi...
Viccország, viccminiszterelnöke, nem olyan vicces hazugságokkal...
Viszont agyhalottban nincs hiány, sok szervilis majom akad, akiknek tökéletesen elegendő magyarázat ez, azzal a lepkefingnyi eszükkel és szánalmas IQ-jukkal, amiről a Párt baromságai mellett folyamatosan tanúbizonyságot is tesznek!

K0vasz 2013.05.17. 21:09:16

@Dörnyei József: Két dolog: 1. azt a felmérést a nézőpont csinálta... 2. a "jobboldali" sajtóban konkrétan egy árva mukk nem volt a trafikmutyiról. úgyhogy aki csak onnan tájékozódik (márpedig a "hívőknél" ez a helyzet), az gyk. nem is hallott az ügyről, és így nyilvánvalóan nem is befolyásolta a fideszről alkotott véleményét

Anarchista Nyárspolgár 2013.05.18. 08:29:52

Magunknak eldöngicsélünk. A proli Fideszes szavazókat ez úgysem érdekli, akit meg igen, az eddig sem rájuk szavazott (savazott?!?). A helyzetet kilátástalannak ítélem. Magyarország (korábban Köztársaság) egy lúzer hely.

The Lost Soul (törölt) 2013.05.18. 19:39:45

nem térhetnénk már napirendre a dolog felett? nyavalyog rajta boldog-boldogtalan, de a vityalij orbán van olyan tökös elvtárs, hogy nem hagyja magát :-)

aki egyébként dohányzik, tiltakozzon úgy, hogy leszokik róla, így is javítva az egészségbiztosítási pénztár egyenlegét. jómagam sose cigiztem, szóval nettóban le**arom az egész trafikbalhét...

amíg nem megyünk ki az utcára százezres tömegben, úgysem vesznek minket komolyan...

Tyreo 2013.05.18. 19:44:24

Ide is leírom. valaki álljon már neki számszerűsíteni, hogy akkor végül is hány trafikot mutyiztak el. Egyáltalán miért nincs még ilyen?

azbesztos 2013.05.18. 19:47:30

Csak a szocialista trafik-maffia emlegetése alkotmány ellenes? A nem szocialisták gyalázása alkotmányos?

azbesztos 2013.05.18. 19:52:53

Eddig a szocialista tolvajmaffia kezében volt a dohányárusítás 90 %-a, most a demokrácia szabályai szerint kétharmada már nem az ővéké. Ez alkotmányos és helyes.

kaskala 2013.05.18. 19:53:36

The Lost Soul
az utcára járók az ő oldalukon vannak.

kaskala 2013.05.18. 20:04:39

azbesztos 2013.05.18. 19:52:53
idáig mindenki árulhatta a cigarettát, ha nem vetted volna észre.

Szociknak vége 2013.05.18. 20:05:32

'a pályázók világnézeti alapon történő besorolását, listázását a lehető legszigorúbban tiltja az Alaptörvény.'

- Ami csak Orbánra vonatkozik...:)

'A probléma az, hogy itt igen nagy számban a rokonság nyert.'

- milyen számban? százas nagyságrendben vagy fogalmad sincs?

sárkányfő 2013.05.18. 20:06:37

@Anarchista Nyárspolgár:
"Magunknak eldöngicsélünk."

Így van. Most, komolyan.... minek felháborodni Orbán tízezredeik hazugságán? Nekünk nem újdonság, a hitgyüliseknek úgyis ő a megváltó, oszt jónapot.

Megjósoltam 3 hete, és igazam lett: a trafikmaffia-ügy miatt SEMMIT sem változott a Fidesz népszerűsége. Nem is fog. Ez annak a sokadik bizonyítéka, hogy nem csak a fidesz politikusainak és fizetett seggnyalóinak van még a zsigereiben is kettős mérce, de a szavazókban is.

A fideszes szavazókat soha, ismétlem soha nem zavarta semmilyen szoci mutyi. Őket csak egy dolog zavarta: az, hogy azok a mutyik nem fideszesek. Tőlük aztán minden héten lophatna a fidesz, nem zavarná őket. ja, hogy lop is minden héten.

sárkányfő 2013.05.18. 20:08:04

@Tyreo: Azért, mert a kormány titkosította a pályázatokat. Szerinted véletlenül? :)

A sajtó meg nyomoz ahogy tud, minden napra jut 1-2 lebukás, de rendes végleges listát csak akkor lehetne összeállítani, ha meglennének a pályázatok.

Most megmondom: Amíg fidesz kormány lesz, nem fogják nyilvánosságra hozni a pályázatokat. Majd hülyék lennének kiadni a saját maffiáskodásuk elleni tárgyi bizonyítékokat...

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.18. 20:58:43

Azért ez egy "kissé" álszent szöveg a részetekről. Trafikmutyi üzletágban sok ismert alak vehet részt. Vekker elvtárs meg valószínűleg ismeri a többségüket, beleértve az illetők politikai nézeteit is, függetlenül a kubatovosítástól.
Ha történetesen Gyurcsány is beszállt (nem tudom, beszállt ő is?) pár strómannal, akkor Vekker elvtárs tudhatja, hogy "ballib" kézbe is került trafik.

Ettől függetlenül ki merem jelenteni: ekkora gazemberek Rákosiék óta nem ültek a nyakunkon, mint ez a mostani maffia.

dr Smittpálelnökúr 2013.05.18. 21:04:07

@MetroGoldwinMayer: A szekszárdi fideszes képviselőről hallottál? Tudod, hogy mit mondott?

Van bőr a képeden, vagy a szokáoss fidseszes erkölcs van benned is: viktor mondja, akkor rendben van????

Szociknak vége 2013.05.18. 21:08:09

@dr Kangörény: Honnan tudnám soha senki nem hallotta a 'felvételt'.

Netuddki. 2013.05.18. 21:21:38

@Anarchista Nyárspolgár: Egyvalamit tehetünk, mi a blogokon hozzászólók. Ignoráljuk a nyilvánvaló fideszes faszkalapokat.

NE ETESSÉTEK A FIDESZES BÉRTROLLOKAT! ADD TOVÁBB!

Amúgy is felesleges. Meggyőzni úgysem tudod őket, csak a központilag kiadott propagandát nyomják...

egyenlítő 2013.05.18. 22:12:32

@kovi1970: Troll? Ugyan már! Az egy komoly valaki, az Internet megbecsült lakója. Ezek kesztyűbábok, az irodából, tucatnyi névvel.

ásványi répacukor 2013.05.18. 22:21:43

@azbesztos: Az azbeszt az egészségre károsabb mint a dohány, és kevesebb benne pénz is. Egy hithű fidióta már rég nevet váltott volna a vezér útmutatásai szerint. Amióta jégkrémet is árulhatnak felnőtteknek a trafikok, bemész eldöntöd szivsz, vagy nyalsz!

A szerelő 2013.05.18. 22:22:08

Ahogy meghallottam ezt a kijelentést, hogy szocik is nyertek trafikot, rögtön az jutott az eszembe, hogy ezt meg honnan tudja? Mert azt még ki lehet magyarázni, hogy a saját akol névsora honnan van, na de hogy egy másik politikai szervezet szimpatizánsaié, az már felveti a fideszes törvények alapján is a büntetőjogi felelősség kérdését.
Fidesz droidokat meg arra kérem, hogy a kérdésre válaszoljanak, ne szokásukhoz híven mellé beszéljenek.

azbesztos 2013.05.18. 23:36:30

@A szerelő: Azt meg ti honnan tudjátok, hogy csak fideszesek nyertek trafikokat? A Laborc kinyomozta?

ember100 2013.05.18. 23:37:18

Helló !
De hát miről is beszélünk ? a Zemberek kormányáról ?
Idáid 40-45.000 helyen lehetett dohányárút venni , kb. ennyi ember élt ebből az üzletágból , most kb. 5.000 tehát , tudod matematika most alsó hangon 35-40.000 embernem megszűnt a jövedelme , ráadásul a pályázat elbírálása után majd a duplájára emelték a haszonkulcsot , mi ez ha nem maffiamódszer ????? Hát erről ennyit , várom a válaszokat !

Szociknak vége 2013.05.18. 23:49:17

@ember100: Ki mondta neked hogy 40.000 ember élt belőle? Te találtad ki?

Dohányforgalom 400Mrd/év
Árrés 4%=16Mrd
Minimálbér ktge 128e/hó=1,5m/év

16 Mrd/1,5m = 10.666 Ha nincs semmilyen ktg. bérktg-en túl ÉS minden trafikos minimálbért kap.

Szevasz.

ember100 2013.05.19. 00:06:57

@MetroGoldwinMayer:
Helló !
Bocsika de azt írtam hogy ennyi helyen lehetett dohányárút kapni , aminek a bevétele ,haszna segítette a vállalkozás életben tartását , tehát a zemberek életében szerepet játszott .
De azért a válaszodból kiderült milyen ember vagy :(

sárkányfő 2013.05.19. 00:17:10

@MetroGoldwinMayer:
Lol, a Fidesz hétvégi ügyeltre beosztott trollja azonnal lecsap :D

A szokásos elvtelen, mindig mindenben a fidesznek igazat adó hozzáállásoddal ellentétben a valóság a következő: A dohányosok függők, tehát mindenképp bementek valahova ahol volt dohány. És ha már ott voltak, vettek egyebet is.

Eddig, amíg nem a fideszmaffiához folyt be a nyereség, a hatósági árrést alacsonyan tartották, 4%-on. Ez évi 20 milliárd ft (ugyanis az éves forgalom az ezerszer cáfolt hazugságoddal ellentétben: 500 milliárd ft) nyereség, ami nem sok, tehát pont hogy nem ezen éltek a trafikosok, hanem a többi árún. A dohány csak becsalogatta a vevőt, a haszon a többin volt.

Most, a maffia lenyúlta az egészet, most már az eddigi trafikosok nem árulhatnak dohányt, tehát az egyéb termékeik iránit kereslet is drasztikusan fog csökkenni. magyarul lehúzhatják a rolót.

Orbán maffiája több tízezer embert tett tönkre. Te pedig ezeknek vagy a seggnyalója. Ennyit is érsz.

Márton Kinga 2013.05.19. 09:16:22

@MetroGoldwinMayer: Igen, százas nagyságrendben nyertek fideszes rokonok. Ha még nem hallottál róla, itt böngészheted a részletes listát. maps.google.com/maps/ms?msid=210876293868080418469.0004db9095e2f74d3a09c&msa=0&ll=47.26432,19.46228&spn=3.313937,8.453979

Fullánkos Algol 2013.05.19. 09:17:20

A - mármint előző életükben - legmocskosabb kommunisták a fideszben ülnek, mint pl.:
Rogán - Rákosi
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Orbán - Kun Béla
Pintér - Garbai filmhiradok.nava.hu/watch.php?id=5227
Ilyenek azok a jellemek akik a saját örököseikre próbálják hárítani a SAJÁT BŰNEIKET.
Mindazok akik ezek után még van pofájuk hogy a fideszre merjenek szavazni, azok egy diktatúra kiépítőinek a cinkos bűnrészesei, és így is lesznek kezelve a gerinces magyar emberek meg a civilizált demokratikus világ részéről. Nem menekülhetnek az elszámoltatás elől, és minden tisztességes magyarnak kíméletlenül a falhoz kell állítania a fidesz szavazóit.

xvxvxv 2013.05.19. 09:17:50

@MetroGoldwinMayer: mondd csak, te fideszcigány! a fajtád nem öklendezik reggelente, amikor tükörbe néztek? ennyit utoljára az ötvenes években hazudoztak. mekkora egy fos, szaremberek vagytok tik. a magyarnak öklendezhetnéke van a tetves, bolsevik, tolvaj fajtátoktól.

J.W. Booth 2013.05.19. 09:18:23

Nekem is ez volt az első, mi beugrott. Csak nem tudom eldönteni, hogy a Viktor ennyi pofátlan, vagy ennyire ostoba, hogy ilyeneket mondjon.

Mindenesetre bebetonozza magát a magyarok megnyomorítóinak elit klubjába, Szálasi, Rákosi, Horthy társaságába.

kvadrillio 2013.05.19. 09:18:48

jobb és baloldaliak ???
A SZEMÉTSÉG ABBAN VAN, HOGY ÉVTIZEDEKIG EBBŐL ÉLŐKET SZORÍTOTTAK KI ELVTELENÜL !!!

komplikato 2013.05.19. 09:19:36

@MetroGoldwinMayer: Ne tettesd magad hülyének. Az abból él nem jelentette azt, hogy TRAFIKOS!
Még az ügy elött volt egy ellemzés, hogy kb. 61-63.000 ember él közvetlen vagy közvetve dohányáruból. Ebben benne van a rengeteg kisbolt, ami a dohánytermékek hiányában most zsinórban húzhatják le a rolót.
Amikor a nyerőgép balhé volt, akkor is mondta egy okostojás, hogy nem is fogja 3-4.000 ember elveszíteni állítását. És tényleg nem mert valami 12.000 vesztette el. Pedig a többségük sem kaszinóban dolgozott.

komplikato 2013.05.19. 09:20:11

@MetroGoldwinMayer: Ráadásul egy trafik bevételeinek jelentős része édességből származik, egy kevés meg játékokból. Eleve hibás számítás. Remélem te nem indultál, mert elég gáz lehetett az üzleti terv ...

red shield rapresentative 2013.05.19. 09:20:44

Az orbán, ukrán, szerb maffia ütközni fog.
A nemzeti maffia persze, hogy fog árulni számla nélküli cigit. Kíváncsi leszek a pénztárgépükre.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2013.05.19. 09:25:20

A világon valószínűleg kis hazánkban a legmagasabb az egy főre jutó hazaáruló/haszonleső/megvezethető/agy mosott debil-ek száma (választás ízlés és szituáció szerint) akik örömmel megmagyarázzák miért helyes dízelmotorokkal szivattyúzni a Dunát a Szigetközben, miért természetes pár év alatt szélsőséges liberálisból szélsőséges konzervatívvá vedleni( szerep váltani) miért helyes röghöz kötni a fiatalt(miközben kedves vezetőjük és társai is külföldön tanultak) valamint bűnözőkkel megfenyegetni őket, miét van rendjén lenyúlni az ország tartalékait, miért ok áron alul eladni ill. áron felül megvásárolni cégeket, miért problémamentes az ágazatok felosztása a barátok közt, és egyáltalán miért nem szemet szúró nem kiadni az ügynöklistákat, de közben "átkos-múlttal" habzó szájjal komcsizni.
A nagyobb gondot nem a tehetségtelen elit jelenti aki élősködik a szarkupac tetején, hanem ezek a kretének akik eltartják/életben tartják őket.

Lesajnálom szintén a Ferenc és Gordon hívőket, a nagyonmélymagyarokat, a jószáramzású libbant libákat, de messze az összes közül a fidesznyik bagázs a legkárosabb, legbetegebb, legértéktelenebb.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.19. 10:02:35

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: Mutyi van, olyan felháborodás, ami akár csak egy picit is megingatná a fideszet nincs. Tehát mutyi lesz. Megtehetik, meg is teszik. A nép pedig mondja: beeeee.

Szociknak vége 2013.05.19. 10:19:08

@komplikato: 'Most láthatod mennyit ért az ellemzés...:))' Bízd magad a matekra. Édességet, játékot bárki árulhat.

@Márton Kinga: A százas nagyságrend teljesen rendben lenne, ha nem néztem volna meg kísérletképpen Nagyatádot a térképeden, ahol fideszes és nem fideszes győztesek vannak a 'trafikmutyi listán'. Tekintve hogy az ország fele korábban is fideszes volt, újrapályáztatnám az egészet és 3000 trafikot osztanék a fidesznek, hogy legyen miért ajvékolni.

bioLarzen 2013.05.19. 11:47:18

Hát, igen, az embernek a régi vicc jut eszébe Brezsnyevről és Reagan-ről meg a szovjet és amerikai állami hangversenyzenekarokról...

bio

draft22 2013.05.19. 11:48:08

@azbesztos: Miért bírsz bolsi többesszámban? Bolsi vagy, és büdös fideszes tahó.

bioLarzen 2013.05.19. 11:48:56

@pocakos focista: Így van. Ha nem zárom a kertkaput, ne csodálkozzak, ha bejárnak gyümölcsöt lopni. hiába a tolvaj az, aki szabálytalanul játszik, mégiscsak én vagyok az, aki a legegyszerűbben/leggyorsabban megoldhatom a helyzetet.

Az analógiát mindenki vigye tovább a kedve szerint.

bio

bioLarzen 2013.05.19. 11:50:11

@azbesztos: "Azt meg ti honnan tudjátok, hogy csak fideszesek nyertek trafikokat?"

... mondjuk olvassuk a híreket, tájékozódunk? ,)

Illetve, a fidesz-kormány eddigi működési filozófiájából és stratégiájából vezettük le.

Komolyra fordítva a szót, van itt valaki, aki szerint, ha mondjuk 100 emberből 95 fidesz-közeli (családtag, rokon stb...) és 5 a baloldalhoz kötődik, akkor rögtön minden rendben? Hiába verem az asszonyt, ha havonta egyszer viszek neki egy szál virágot, akkor minden oké (csak, hogy stílszerű hasonlatot hozzak)? Nem merülhet fel esetleg a józanul gondolkodókban, hogy az a pár kivétel pont azért van, hogy lehessen 20 ujjal rájuk mutogatni?

bio

sárkányfő 2013.05.19. 11:51:11

@MetroGoldwinMayer:
Látom, ma is bizonyságot tettél arról, hogy milyen sunyi fideszes vagy. Sunya aljas módon összemosod az egyszeri fidesz szavazót a fideszes politikusok rokonaival és üzletfeleivel. Amikor arról van szó, hogy mindenhol fideszesek nyertek, az nyilvánvalóan nem azt jelenti, hogy fideszes szavazó, hanem hogy a fideszmaffia helyi embereinek rokonai, üzletfelei.

Nem titok: bár sosem volt semmi kétségem a fidesz-trollok totális gátlástalansága és immoralitása kapcsán, az, hogy idejössz és ezt az óriási mutyit, ezt az óriási lenyúlást, ezt a klasszikus maffiatempót is képes vagy örökké mosni és nyalni, hát ez mégis megdöbbent. Hogy lehet valaki, akár pénzért is ennyire gátlástalan, hazug, erkölcstelen. Egy férget többre tartok, mint téged.

pizzaboy 2013.05.19. 13:33:00

@J.W. Booth: amikor nemrég volt a székházfogalalás, másnap rogán a tv2 reggeli műsorában egy olyat szólt:

Kifejezetten kértük a rendőrséget, hogy ne avatkozzon be erőszakkal a dologba.

Ebben az a szép, hogy ugye évek óta mindig azzal akarnak hülyére venni minket (az előző kormány is ezt tette egyébként), hogy a kormánynak nincsen hatásköre ilyen jellegű rendőri intézkedések befolyásolására. Ja. Nincs.

Szóval kérdésedre a válasz: igen ezek tényleg ennyire hülyék. Tulajdonképpen lövésük sincs, hogy mit mondanak.

MosoMasa 2013.05.19. 14:04:19

És a baloldal honnan ismeri a pártállásokat?

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.05.19. 14:29:29

@MosoMasa: mondjuk egy hangfelvétel, amin egy bizonyos elvtárs elszólta magát?

_most_ 2013.05.19. 14:59:47

@MosoMasa: hát ha valaki fideszes polgármester, elég könnyű kikövetkeztetni a pártállását, szerintem ez még egy jobboldalinak se lenne túl nehéz feladat :D

látjátok feleim szümtükkel 2013.05.19. 21:11:17

@azbesztos:

Persze, szerinted azok a rokkantak, akik eddig trafikoztak, azok azért kapták az engedélyüket mert szocik voltak? Ez a népért élő kormány meg nem adott nekik további kenyeret, mert ilyenek sem nyertek. Nyisd ki a szemed!

SzaGyu 2013.05.26. 15:21:54

Csak az legyen pék aki kenyeret tud sütni.
Az legyen kormánypolitikus, aki jól tud lopni, csalni, hazudni.
Na és legyen minden kormánypárti politikusnak komondora.

látjátok feleim szümtükkel 2013.07.12. 21:43:15

"Orbán Viktor, Lázár János és a többi bizony alkotmányt sért, amikor arra hivatkozik, hogy százas nagyságrendben nyertek baloldaliak is trafikkoncessziót. Ezek szerint ugyanis még a miniszterelnök köreiben is készült vagy legalábbis létezik olyan kimutatás, amely besorolja, hogy politikailag melyik pályázó hová tartozik."

Fidesz demokrácia:
Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad az ökörnek.

Hajdú Peter 2013.07.12. 21:43:28

Huu micsoda meglepetés.
A 182. család, haza, nemzet, vallás ellenes libsi blog.

zsanyibácsi 2013.07.12. 21:43:36

Megnéztem a Timing In Central Europe Kft honlapját - tice.hu - és valóban kínálnak 390000 Ft-ért vagy havi 7000-ért "mindentudó" online pénztárgép rendszert. Illetve a TRAFIPAKK csomagjuk annál sokkal több. Ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg. A többi hasonló pénztárgépes rendszerrel nem lehet összehasonlítani, sem szolgáltatásban, sem árban.

sárkányfő 2013.07.12. 21:43:39

Ahogy elnézem, nincs akkora kretén hazugság, amit Orbán ne mondhatna ki :)

Ezt a debil hazugságot pl. nyugodtan kimondta, és már fel se tűnik senkinek... üdv apátiaországban...

hvg.hu/itthon/20130516_Orban_viktor_interju

"olyan Európában élünk, ahol létezik egy elfogadott vezérelv, ami alapvetően egyház- és vallásellenes, családellenes"

Nem, ezt nem egy drogos celeb mondta két hányás között, és nem is Jan Slota csontrészegen... ezt a mi nagyszerű miniszterelnökünk mondta... és még a mentő sem vitte el...

Eddig is gyanús volt, de egyre biztosabb: az ilyen és ehhez hasonló hazugságok (amiket az összes szavazója 100% beszop) annak a politikai előkészítése, hogy Orbán kivezesse Magyarországot az EU-ból.
Legyünk őszinték, tiszta szívéből utálja. Európai értékeket kérnek számon rajta, jogállamot, átláthatóságot, stb. Amiktől hányingere van. A természetétől is távol áll, na meg több átláthatósággal nehezebb lenne annyit lopni meg hazudozni. Púp a hátán.
A hívei hangolása az EU ellen már évek óta zajlik. Ennek politikai előkészítése a végtelen sok hazugság a nem létező támadásokról, amik miatt nem létező szabadságharcot kell folytatnunk. Ezért lett nála Moszkva Brüsszel, ezért az örök fúrás faragás, becsmérlés.
Nem csoda hogy ellenségnek állítja be, Orbán személyesen ellenérdekelt ebben az EU-s szarságban.

És ebbe a sorba illik a fenti, Darwin-díjas ökör hazugság is.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.12. 23:03:49

@Hajdú Peter: egyébként te náci barom! A hazaellenes/hazaáruló az inkább a magadfajta tetvekre igaz.

álfirkász · http://narancsosliba.blog.hu/ 2013.07.12. 23:03:53

@Hajdú Peter: kíváncsi vagyok, az érintettek mikor perelnek be a nevük használatáért. :D
süti beállítások módosítása