Győzelem vagy kapituláció?

2013.05.24. 19:41

Egészen szürreális élmény azt olvasni egynémely portálon, hogy Orbán győzött, meg hogy legyűrte Brüszelt, és Magyarország végre kikerülhet a túlzottdeficit-eljárás alól.

Lófaszt győzött, kiskezitcsókolom. Kapitulált.

Azzal együtt is, hogy a hír maga örömteli, szeretném leszögezni, hogy a miniszterelnök igenis kapitulált, letette a fegyvert, csúfosan megadta magát Brüsszelben. A "nem engedünk a brüsszeli nyomásnak" harcias hevéből csak újabb adók, adóemelések és megszorítások születtek, amit persze még véletlenül sem adóemelésnek és megszorításnak neveznek majd a kormánypárti szónokok.

A kereskedelmi tévéket sújtó, a hírek szerint brutális reklámadót például nyilván nemzeti ízlésvédelmi hozzájárulásnak vagy valami hasonlóan abszurd hülyeségnek nevezik majd, miután az adó amolyan szitokszó lett mostanára a kormányzat köreiben. És persze ez lesz az, amit ugyanúgy nem hárítanak át az emberekre, ahogyan nem hárítják át a bankok sem a tranzakciós illetéket.

Nem a lófaszt nem. Tessenek majd megnézni, hogy hogyan változik a Diginél meg a T-Home-nál az alapcsomag ára jövőre ilyenkor...

Nem lehet elégszer idézni a Beatrice klasszikusát: "Nagy árat fizettünk érted, szabadság. Drágább lett a lánc. A forradalom rajtunk nem segített, vége már. Elmaradt a nagy ünnep..."

Apropó, kereskedelmi tévék... Azt azért őszintén remélem, hogy a kereskedelmi tévék híradói eztán végre tényleg híradók lesznek az eddigi bulvárkékfény-műsorok helyett, és hogy kevésbé lesznek - hogy is mondjam csak - simulékonyak Orbán Viktorral és kormányával.

Ha másra nem, a reklámadó arra jó lesz, hogy jövőre ilyenkor nem okoznak kínos perceket egyes főcelebek interjúnak csomagolt bulvárpolitikai produktumai a miniszterelnök embert próbáló, munkás mindennapjairól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr675316407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nevetőharmadik 2013.05.25. 08:10:11

Túrót nem... csak még mélyebbre próbálnak majd nyalni. Az emberek és nagy cégek többsége azt hiszi, hogy ha még egy kicsit ad a Viktornak, akkor az majd megelégszik vele. De hát Viktor miért elégedjen meg a kevesebbel, amikor akár mindent készek odaadni neki?

kisQtya 2013.05.25. 08:16:21

Ez a post nagyon gyenge.
Brüsszel azt szeretné, ha a magyar állam közvetlenül benyúlna Mari néni seggébe és kifordítaná, majd elevenen megnyúzná.

Patás Zorbánviktor pedig ezzel szemben megpróbálja tompítani a sokkot, mert azért a továbbhárításnak vannak üzleti korlátai. Ha nem bírom megfizetni a Digit, akkor lemondom, oszt mehetnek a picsába, belőlem nem lesz extraprofit, még megvan a szobaantennám. (Ha közvetlenül vetik ki az adót, akkor azt nem tudom kikerülni, jön a végrehajtó.)

Tehát nagyon helyes, amit a kormány csinál, mert a különadó egy SZŰRŐN keresztül terhelődik a lakkosságra az adó. Ezt a különadó ügyet az egyszerű emberek józan parszti ésszel már régen sikeresen felfogták, nem olyan hülyék az emberek, mint ahogyan a post tolója elképzeli.

Ráadásul magyar leleménnyel kikerülhető a teher. Pl. az én gyerekkoromban még nem volt minden lakásban TV. Nekünk volt, átjártak hozzánk a szomszédok esténként híradót, meg filmet nézni.

A bulvárhíradó pedig nem lesz színvonalasabb. Nincs rá igény.
Vannak erre szakosodott hírcsatornák, internet, ott kell tájékozódni.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.25. 08:19:28

Olyan izé tucc lenni!
Hogyan is mondhatsz ilyeneket az "ADÓEMELÉSEK KORMÁNYÁRA"?
Hisz nyomába nem ér senki, egyik kormány sem ezeknek, ha adóemelések kreatív kivetéséről van szó.
A sokat, sokszor szidott Borkos-csomag hányszorosát is vetette immáron Piktorunk ki ránk? Ha jól tudom immáron a 3 szorosánál tartunk?
Oszt agyhalott fideszcsicskák mégsem lázonganak - rendes, oktondi birkaként szépen bégetnek a narancsbolsevik akolban, ahogy kell!

Örökbecsű, balfasz, kis szájtátó figura röfögése megvan:

"Ne az emberekkel fizettessék meg..."

Mármint a kormányzati impotenciát, a gazdaság módszeres tönkretételét,...

Ahogy anno pont ez a kis majom mondogatta, ők lesznek majd a radikális adócsökkentések kormánya...
Muhaha... :)
Majdnem, majdnem... De'télleg!

(A birkák pedig bólogatnak, tapsikolnak és lelkesen vonulnak a bolsevikok hívó szavára... Szép is ez, akárhonnan is nézem! Agyhalál után is van élet! :D)

kisQtya 2013.05.25. 08:57:48

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...:
A Bokros csomaggal az volt a bajom, hogy közvetlenül vette ki azsebemből a pénzt.

A rám áthárított különadókat viszont ki tudom kerülni, ha szükségesnek tartom.

Szobaantennával ingyen tévézhetek. A bankszámlámat lemondhatom, a fizetésemet felveszem a postán és a gázt, villanyt kp-ban közvetlenül befizetem a cég pénztárába.
Ezer lehetőség van a spórolásra, nagyanyámék, meg sz ő felmenői örökös filléres takarékossággal élték a - nem rövid - életüket.

A rám közvetlenül kivetett adót viszont nem tudom kikerülni.

Még a trafikmutyit is ki tudom kerülni, mert nem teszem be a lábamat nemzeti dohányboltba. Ezt megfogadtam, más is megteheti. Bagózni nem kötelező, én is leszoktam, már akkor, amikor megjelent a dohányosok üldözéséről szóló törvény.
Bankok különadója.... Szörnyű. Majd egy kicsit kevesebbet tolnak haza a segghülye banki felsővezetők. (Bankkal sem álltam szóba soha, csak azért van bankszámlám, mert kötelezővé tették, hogy oda utalják a fizetésemet.)
Autózni sem kötelező, de legalábbis vissza lehet fogni a használatát.

Tehát a különadók jelentős részét ki tudod kerülni, a közvetlenül pofábatolt adót viszont nem.
Próbáld meg ebből a szempontból szemlélni.

Szóönt 2013.05.25. 14:19:49

@kisQtya: persze? az élet csak pofánkba tolt adókból áll? Szoktál élelmiszert vásárolni? Mert elmondanám, hogy a zemberek többsége az evésbe és a rezsibe belerokkan. Azért kínlódik piktorunk mert már így is éhenhalással küszködik sok- millió, olyan nagyon szeretett Magyar ember. Ja, hogy erről nem szól a fáma. Hát mert "megvették" a médiákokat.

sárkányfő 2013.05.25. 19:37:38

A reklámadó nem a költségvetési bevétel miatt kell, az államháztartáshoz képest nevetségesen kis összegről van szó, pár milliárd ft-ról.

A cél a TV2 térden lövése, hogy olcsón, fillérekért felvásárolhassa a fideszmaffia Nyerges-Simicska szárnya.

Épül a Berlusconi-modell, az ország médiájának nagy többsége fideszmaffiáé lesz.

sárkányfő 2013.05.25. 19:38:28

@kisQtya:
"Brüsszel azt szeretné, ha a magyar állam közvetlenül benyúlna Mari néni seggébe és kifordítaná, majd elevenen megnyúzná."

Aha. Te tényleg bármit beszopsz amit az mno-n olvasol? De tényleg bármit?

Ha holnap azt írják hogy az EU gyereket eszik, ropogósra sütve, azt beveszed, ugye? Mert az EU _direkt_ gonosz és szadista... :DD

édes istenem, hogy felnőtt emberek önként mosatják az agyukat...

wanekus 2013.05.25. 19:39:04

@Szóönt: Nem, mert kisQtya a kenyeret maga süti a maga termelte búzából örlőköveken őrölt búzából. :-)
A szobaantenna pedig csak nyár végéig játszik, tekintettel a digitális átállásra.

nincs1itt 2013.05.25. 19:40:04

@kisQtya: Kutyuli-mutyuli, figyu! A szobaantennád xart sem ér, mert digitális lett a sugárzás. Eccer coptál, de mivel a digitálisan földileg sugárzottakat is sújtja majd a NEMADÓ, ezért az is fizetős lesz. Ahogy figyelem, ott Hátsó Hátasztánban lassan a bannereket is megadóztatja a NEMADÓ, NEMMEGSZORÍTÁSOK orvbánya... Szóval, kicsi blöki Te csak erősen assziszed, hogy valamit is ki tucc kerülni. Mert ahogy az előttem szólók is mondották, ezt is a zemberek fogják megfizetni, az átlag 500 eurós fizetésből.
De még egy apróság, az AUDI és a MERCEDES, a további fejlesztéseit NEM ott Hátsó Hátasztánban teszi, hanem Erdélyben. Biztosan mert annyira , faja az a felcsúti rámszesz...

azbesztos 2013.05.25. 19:40:43

Az EU kapitulált, Orbán győzött. A reklámadó rezsicsökkentés. Ha nem lesz RTL a kábelszolgáltatók kénytelenek ócsítani a csomagjaikat, vagy szétrúgjuk a csomagjukat.

Zedder 2013.05.25. 19:57:02

@kisQtya: "A rám áthárított különadókat viszont ki tudom kerülni, ha szükségesnek tartom.

Szobaantennával ingyen tévézhetek. A bankszámlámat lemondhatom, a fizetésemet felveszem a postán és a gázt, villanyt kp-ban közvetlenül befizetem a cég pénztárába."

Hát te nagyon buta vagy, még a nickedhez sem méltó, mert ennél még egy kiskutyának is jóval több esze van.

Tehát tegyük fel készpénzezel, nem élsz a banki átutalás, netbank, csoportos beszedés előnyeivel, hanem inkább sorba állsz, ide-oda utazgatsz a városban egyik telephelyről a másikra. Havi mennyi, mondjuk 8 órád rámegy? Kit érdekel, nyilván a te időd ingyen van.:)

És azért arra ne fogadj, hogy a postai ki-befizetés is ingyenes, mivel már nem élek narancsisztánban, ezért nem tudom, de mintha arra is lenne adó...

Aztán próbáld meg kikerülni a különadókat, mondd le a telefont, internetet is! Sőt, ne vegyél semmit sem a boltban, mert bizony az árakba is beszivárog a sok különadó. Ne aggódj, a reklámadó is át fog szivárogni. Szépen lassan.

Illetve mindenhova gyalog közlekezdj, mert ha autóval vagy kerékpárral vagy, akkor esélyesen megbasz a pénzbehajtó rendőrség valami kitalált ürüggyel.

Szóval hajrá, kerüld ki a sok extraadót, büntetést!

Rodolfo63 2013.05.25. 20:28:23

@kisQtya:

"Tehát nagyon helyes, amit a kormány csinál, mert a különadó egy SZŰRŐN keresztül terhelődik a lakkosságra az adó."

csakhogy a szűrő az maga a gazdaság, aminek a közvetlen adóztatása gátolja a növekedést - az állam túl nagy szereplője a piacnak, ami nem a szabályozói tevékenységéből, hanem az adókból és a kiadásaiból fakad - az EU célja az volt, hogy a kisgömböc legyen kisebb, és így a gazdaság könnyebben tud nőni

Rodolfo63 2013.05.25. 20:29:12

@kisQtya:

"Bankok különadója.... Szörnyű. Majd egy kicsit kevesebbet tolnak haza a segghülye banki felsővezetők."

a felsővezetők a szép új szja rendszerben sokkal többet visznek haza, mint eddig - a bankadó nem a bankok felsővezetőinek fájt, hanem a banki tevékenységnek és a gazdaságban betöltött szerepének

dukeekud 2013.05.25. 20:37:20

@kisQtya: "Brüsszel azt szeretné, ha a magyar állam közvetlenül benyúlna Mari néni seggébe és kifordítaná, majd elevenen megnyúzná."

Hat igen, Brusszel mar 3 eve olyan adokat szeretne, ami megnyomoritja az embereket, es ami fontosabb, hogy bele bukjon a kormany. Es vegre jojjenek a szocik, akik minden feltetel nelkul kiszogaltatnak nekik az orszagot. Ehhez kepest Orban megint gyozott, mert meg mindig nem az embereket szivatja. Azt meg leszarom, hogy a szennyet sugarzo tv2 meg rtlklubnak mennyivel no adoja. Nem reklam ado kene ezeknek, hanem SZENNYADO es akkor csodbe menenek annyit fizethetnenek.

ásványi répacukor 2013.05.25. 20:43:40

@kisQtya: Igazán rendes, szófogadó állatpolgár vagy. Leszoksz a cigiről ha azt "üldözi a törvény ", sportot űzöl a külön adók kekerüléséből,-kerül amibe kerül. Éldegélsz, s számolgatod a megtakaritásaidat, az utcára is félsz kimenni mert pénzbe kerül, de ne felejtsd el ugy 50 fele megkérdezni magadtól MI A FÉSZKES FENÉT KERESEK ÉN ITT A FÖLDÖN ? Hidd el a soknullás bankbetéted, és a Zorbán elvakult szeretete csekély örömöt ad, mégha most annak is tűnik......

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.25. 20:47:13

@kisQtya: Ma te vagy beosztva fideszvédelemre? Szép munka, sok örömet ad.

Igen a különadót megúszhatod. Vissza a középkorba. Ez persze összecseng a fidesz feudális uram-bátyám világképével.

dukeekud 2013.05.25. 20:50:38

@sárkányfő: "
A cél a TV2 térden lövése, hogy olcsón, fillérekért felvásárolhassa a fideszmaffia Nyerges-Simicska szárnya."

Hat mit mondjak, ORIASI veszteseg erne az orszagot, ha netan a rtl vagy a tv2 megszunne. Ha egy pocegodorbe telepitett kamera kepet sugaroznak, meg akkor szinvonalassabb lenne a musor, a tv2 es az rtlklubb musoranal.

sárkányfő 2013.05.25. 22:38:37

@dukeekud:
Beszélsz kicsi magyar? A Fideszmaffia NEM megszüntetni akarja a TV2-t, hanem felvásárolni. Érted a különbséget? Nem fog megszűnni, hanem a maffideszé lesz lesz, a maffidesznek termeli az anyagi hasznot és a maffidesz politikai érdekeit fogja szolgálni - értsd, megszűnnek a híradóiban a valóság azon részei, melyek nem a maffidesz dicsőségét hirdetik, lásd Hír Tv.
A TV2-ből egy Hír Tv-2-t akarnak csinálni.

Azt meg a nagy eszeddel fel kéne fognod, hogy attól még hogy neked nem tetszik egy tv (mellesleg nekem sem) attól még joga van működnie, és azok akik nézik, azoknak nyilván tetszik. Tudod ez a szórakozás szabadsága. Az emberek maguktól nézik, neked meg nem kötelező nézni ha nem tetszik. Más se akarja elvenni a te szórakozásodat, vagy rád kényszeríteni a saját ízlését...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.05.25. 22:39:14

@dukeekud: Csakhogy a kérdés nem ez. Nyilván a kaszinókért sem kár, meg a dohánycégekért, sőt az energiacégekért, meg a bankokért sem. Csakhát a gond nem ez. A vállalkozás biztonsága a gond. Az, ha neked mondjuk pékséged van és a kormány egyszercsak azt az iparágat is kinézi magának. Érted?

dukeekud 2013.05.25. 22:39:47

Bazzeg. Ha mar irtam roluk, viccbol odakapcsoltam a tv2-re, nem lattam mar vagy 10 eve a csatornat. Es mit adnak, valami szemuveges gyerek sikoltozik, egy otvenes no mellett. Beszaras, a pocegodor hasonlat egyaltalan nem tulzas.

zobod 2013.05.25. 22:40:16

Jókat nevetek rajtatok lúzer ellenzékiek. Az Orbán kormány idején történelmi mélységben az alapkamat, az infláció, megállt az adósság növekedése, stabilizálódott a költségvetés helyzete. Mindezt úgy, hogy a Brüsszel-IMF-magyarországi ballibek triumvirátusa által elvárt szadista népnyúzás helyett egy méltányos adórendszerrel valósították meg. Ezt végül Brüsszel is elismeri, a kettős mérce ellenére tudomásul kell vennie a tényeket. Kemény meló lehet most nektek mindezt kudarcként tálalni.

regress 2013.05.25. 22:41:37

@dukeekud: honnan tudod?nézed?akkor meg ne szólj bele,nem telefon.

Foxtrotty 2013.05.25. 22:42:29

"azért őszintén remélem, hogy a kereskedelmi tévék híradói eztán végre tényleg híradók lesznek az eddigi bulvárkékfény-műsorok helyett"

Teljesen fogalmatlan vagy fiam arról, milyen irányba halad a világ

röhögő 2013.05.26. 09:30:40

A reklámadó csak arra van hogy kivéreztessék a tv csatornákat és megszerezzék a médiát.

ob.szerver 2013.05.26. 09:32:03

@zobod:

"történelmi mélységben az alapkamat"

A világ tocsog a pénzben a FED és az EKB pénznyomásának köszönhetően, ezért, és nem másért. Ha fordul a hangulat, majd jöhet a 300 pontos kamatemelés egy lépésben, láttunk már ilyet, és fogunk is.

"az infláció"

A zsugorodó gazdaságban nincs sem termelői sem fogyasztói keresleti inflációs nyomás, a nemzetközi nyersanyagárak is csökkennek. A tavalyi mezőgazdasági ársokk után magas bázisról idén korrigálnak az élelmiszer árak.

"megállt az adósság növekedése"

Netto hazugság, folyamatosan nő, már 82% fölött van.

"stabilizálódott a költségvetés helyzete"

Újabb és újabb adókkal. Éppen most basszák tönkre a fuvarozókat és a médiát.

"elvárt szadista népnyúzás helyett"

4m létminimum alatti, 1,5m mélyszegénységben élő, 200e éhező gyerek,
a 4e debreceni EU-s élelmiszer segélycsomag éppen hogy népnyúzásról tanúskodik.

"egy méltányos adórendszerrel"

Lásd az előbbi megjegyzést.

Eltelt 3 év és a rezsim még a legapróbb részsikert sem tudja felmutatni. Chikán Attila, a közismert liberálbolsevik erről adott elő a héten. 4 év alatt 0%-os növekedés, évtizedek óta nem látott nyomor és kilátástalanság. Ha jövőre maradnak, akkor jön a második 0%, mert amíg az orbán-simicska rezsim tart, addig garantált a stagnálás és a folyamatos lecsúszás. Felszámolták ugyanis a növekedés alapjait, a nyugat egy maffiaállamban nem fektet be, a nyomorgó lakosság nem fogyaszt.

"Brüsszel is elismeri, a kettős mérce ellenére tudomásul kell vennie a tényeket."

Én inkább téged biztatnálak a tények tudomásul vételére.

kivisziat 2013.05.26. 09:32:45

Ti győztetek Májki!
Rajtatok kívül mindenki veszíthet, néha még a csodafegyver EU is, Orbán meg -- ugye -- csak azt tud, ti azonban természetesen sosem.
Csak éppen arcvonalat egyenesítetek, és rugalmasan elszakadtok az "Erős várunk nekünk az Uni(j)ó" stratégiától.
Mondjuk, éppen ideje, de azért húzz el ezzel a xar dumával... :-)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.05.26. 09:33:12

azért kurva fájdalmas mi? hogy ami nem ment 8 évig a komancsoknak..ennek sikerül.
ez van, viseljétek méltósággal.

LallyPop 2013.05.26. 09:33:39

Nektek reszeltek, amint olvasom ezt már kezditek átérezni..:)

Szamiz67 2013.05.26. 09:34:06

Valóban a 3.000 milliárdos Mnyp vagyon se közvetlenül az emberek zsebéből ment ki és az ismerőseim 14-18 éves gyerekei kapcsán se direkt rágják a kefét, hogy miből fogják kifizetni az egyre nagyobb tandíjat...

Szamiz67 2013.05.26. 09:34:40

@kisQtya: A nagy sikert árnyalnám 2010 és 2013 között (a 2013-as tervezett adatot figyelembe véve), 4 év alatt !!! 1,7 %-ot fejlődött a magyar GDP, a német meg 8,7%-ot ezen idő alatt, az ugye evidens, hogy a bázis adat is egy csöppet máshol volt, tehát 7%-al lemaradtunk még ahhoz képest is...
Másrészt nem lehet mindent kikerülni, a mobil cégek üzleti csomagjainak extra adóját sem tudod kikerülni, mert nem lesz költség számlád, a durva oktatási költségeket sem tudod kikerülni (most járok egy eü. szakképzésre, aminek a képzési díja jövőre 200%-al nő, mert tanulni muszáj... Anyósom ingatlan eladása után muszáj volt a pénzt betenni a bankba és most, hogy kivenné, olyan durva pénzfelvételi szabályok és kp. felvételi banki költségek vannak, hogy csak pislogunk.

Megoldó 2013.05.26. 09:35:07

Páran itt nem látják a lényeget. Az pedig az hogy itt önkényuralom épül, sajnos zavartalanul. Azt csinálok amit akarok akivel akarom, ez a lényeg, a többi meg porhintés a népnek, a birka népnek. Az előző rendszerváltás vértelen volt, a mostanit nem hiszem hogy le lehet váltani békésen.

Pop40 2013.05.26. 09:35:42

@kisQtya:

Persze, kedves elvtárs. A gonosz Brüsszel meg IMF meg komcsik fenekednek a nemzet ellen, elszednék még Mari néni protkóját is az éjjeliszekrényről. (Mint tavaly, a hamis IMF listával.)
De van nekünk egy fényességes Vezénylő Tábornokunk, aki megvéd minket.
Milyen szerencsések is vagyunk mi, hogy van egy Rákosi... ööö... Orbán elvtársunk.

Itt meg épp köszönetet mond neki a Mari (Rozi) néni.

www.youtube.com/watch?v=r-UHlXz3Qqc

Kommenteket érdemes elolvasni, jutubon (is) foszlik már a narancsbolsi köd.

Pop40 2013.05.26. 09:36:24

@zobod:

"Az Orbán kormány idején történelmi mélységben az alapkamat"

Nézd majd meg, külföldön mennyi az alapkamat mostanában. Segítek, 0 közeli. Gondolom, ez is Orbi elvtárs érdeme. :)
A jegybankok likviditásnövelő expanziójának semmi köze hozzá, ugye.:D

"az infláció"

Igen, az infláció csökken a hatósági áras rendszerekben, ahol pl rezsit vágnak. Kár, hogy ezzel együtt se fogyasztás, se beruházás, se semmi.
Igazán áttelepülhetnél É-Koreába, imádnád. Ott is nyalhatnád a vezér seggét, mint itthon, az ottani 0 infláció mellett.

"megállt az adósság növekedése"

A manyupok elrablása meg pár száz "nemmegszorítás" után ez valóban példátlan siker. :D

Ja, Magyarország jobban teljesít :)
Hogy mennyire, az (ellenzékiséggel nem vádolható) Demokrata heti számában van benne, hogy lassan a jobbikot is megelőzi a fidesz elutasítottsága. (melyik az a párt, amire semmilyen körülmények között nem szavazna.)
Most valami 48%, és mennyi lehet ez a valóságban azok közt, akik rühellnek titeket, de (pl mivel közszolgák) nem vallják be a kérdezőbiztosnak.

Ilyen jól álltok a nem szektások körében. :)

Szóval röhögd még ki magad, van rá egy teljes éved, jövőre, mikor csomagol vissza a patkányhordád a csatornába, ahonnan előmászott, képedre fagy a vigyor. :D

Pop40 2013.05.26. 09:36:52

@sárkányfő:

"A TV2-ből egy Hír Tv-2-t akarnak csinálni."

Már most is majdnem az, csak ez sokaknak még nem egyértelmű. Mióta valami Hír tv-s kormányközeli hírigazgató jött át és igazgatja őket, más sincs benne, csak vagy bulvár, vagy fideszseggnyalás.

Vegye csak meg Simicska, onnantól legalább ez mindenkinek nyilvánvaló lesz. A nézettsége meg oda jut, ahova való.

légügyi megfigyelő 2013.05.26. 09:37:31

@zobod: amíg Te azt hiszed, hogy az ország jelentős része lúzer, addig Te magad is lúzer vagy, lúzerország gyermeke. Láthatnád akár jól is a folyamatokat, az ország ilyen értelmű megbélyegzése téged is megbénít.

Van azonban más is: nem látod jól a folyamatokat, mert igaz, hogy a kamatlábak alább hanyatlottak, a gazdaság áll (mint a cövek, hogy a főnököd örökbecsű hasonlatával éljek), az adósság meg nem igazán óhajt csökkenni. Jelzem, ezt még valahogy ki kell tudnotok magyarázni, például matematikai kutatásokkal a relációk területén, hogy a stagnáló, esetleg -a mai, elavult értelemben - emelkedő államadósság voltaképp csökken.
Jó gondolkodást ezen, legalább kaptok újabb megbízást és az eszeteket is járathatjátok.

ccvv 2013.05.26. 09:37:54

@zobod: Jó neked. Csak mi itt sajnos egy másik Magyarországon élünk. Ahol központosítják a kultúrát, elveszik a nyugdíjat, felszámolják az alkotmányt, lenullázzák az oktatást, az egészségügyet, folytassam?

873ujr3rk 2013.05.26. 09:38:24

hogyne. a jo fidesz megveszi a gonosz tv2-t.
csak azt felejteti az orvendo, hogy ez megint egy pelda arra, hogy barmit elvesznek toled, ha van valamid.
a benzinkutak gondolom meg mindig nem zavarnanak, a tesco es az auchan is ellophato lenne kulonosebb felzudulas nelkul, es ha kozben tovabbra is ilyen ugyesen osztjak meg az ostobakat a vegen semmi akadalya nem lesz annak hogy visszaterjen a kommunizmus.
miert is van egy csomo gazdagnak autoja ? sokkal igazsagosabb lenne, ha azt is az allam osztana raszorultsag alapjan.
miert van egy csomo gazdagnak hatalmas villaja, nyaraloja amikor a jo elvtarsak meg alberletben elnek ?
nem igazsagtalan, hogy tudjukkiknek volt tokejuk beruhazni es letrehozni mondjuk egy fatelepet ?
nem igazsagtalan, hogy csupan a tokejuknek koszonhetoen haszonhoz jutnak ? dehogynem, sokkal jobbak lennenek az allami fatelepek.
faszfejek.

873ujr3rk 2013.05.26. 09:39:06

kedves boggazda,

kerlek tekintsd targytalannak elozo hozzaszolasom. ha moderalsz, tedd valos idoben, vagy utolag, ne gyilkold meg a beszelgetest elozetes moderacioval.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.05.26. 09:39:35

@kisQtya: Te hülyébb vagy mint a sokéves átlag. Hogy a francba kerólöd ki a tranzakciós adót például? Amikor bemész és kp-ban felveszed a fizetésedet a bankban, rögtön levonják a 3 ezrelék tranzakciós adót. Ha azzal spórolsz, hogy szobaantennával nézel tévét, akkor "ügyes" vagy és az M1 nézésével kellően tájékozatlan és agymosott is. Az ártunknak és ormányunknak pont ilyen droidokra van szükségük, mint te, akit az elmúlt három évben nem érintett a nem megszorítások kormányának áldásos(?) tevékenysége.

genyamagyar 2013.05.26. 09:39:58

@kisQtya: Logikából elégtelen!

Te egyszerűen NEM TEHETED meg, hogy kikerülöd ezeket az adókat. És nem azért, mert mert nem tudod lemondani a tv-t, mert muszáj utalnod, vagy mert kell élelmiszert venned. Te ERKÖLCSILEG nem teheted meg, hiszen az adóknak CÉLJUK van. Ha kikerülöd, akkor a Orbán célja nem teljesül, tehát nem lesz bevétele, nem teljesülnek azok a a feltételek amikkel Orbán számolt. Tehát neked KÖTELESSÉGED nem kikerülni az adókat, mert akkor nem fog Orbán célja megvalósulni. Ha kikerülöd az adókat, akkor keresztbe teszel Orbánnak.

genyamagyar 2013.05.26. 09:40:42

Érdekes az Index is. Az "Orbán győzött az EU-val szemben" a blogok között az első volt, ez pedig a végére került. Nagyon bízom benne, hogy lesz Index adó is. Olyan 5 milliárd évente... Az Index is eléggé benyal ovinak...

genyamagyar 2013.05.26. 09:41:08

@zobod: Azt még tedd hozzá a sikertörténethez, hogy: "és ennek eredményeképpen nyomorog az ország és kitántorgott félmillió magyar nyugatra."

genyamagyar 2013.05.26. 09:41:41

@dukeekud: "valami szemuveges gyerek sikoltozik, egy otvenes no mellett."

Húúú vazze, ez aztán a kultúrmocsok. Szemüveges gyerek! Pfuj! És ötvenes nő!? Állati szemét műsor! Sehol egy icipici vass albert náci idézet? Pöcegödörbe a csatornával!

Te tényleg ennyire hülye vagy?

genyamagyar 2013.05.26. 09:42:35

Egyébként erősen csípi a fidesz szemét az Index és az Origó függetlensége. Senkinek ne legyenek illúziói, ők is sorra kerülnek.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.26. 09:43:19

@kisQtya:
Nagyon nem idehaza, MAGYARORSZÁGON élsz te, ha a különadókat ki tudod kerülni.
Gondolom állami alkalmazottként lövésed sincs, milyen pénzekből, hogyan fizetnek téged is.
AZ ÉN ÉS A TÖBBI VÁLLALKOZÓ ÁLTAL BEFIZETETT ADÓBÓL MERESZTGETITEK AZ ÁLLAMI ALKALMAZOTTI VALAGATOKAT A KORMÁNNYAL EGYÜTT AZ IRODÁITOKBAN.
Lehetetlen, csak csökkenteni lehet a különadók által okozott károkat - magán szinten. Gazdasági szinten sokkal nagyobb a rombolása, a gazdaság szereplőit eltántorítja a beruházásoktól, elveszi a kiszámíthatóság és tervezhetőség lehetőségét. A külföld szemében végképp hiteltelen az ország - mesélj, hány Audi bővítés, vagy Mercedes beruházás méretű, termelő beruházást tudott idehozni EZ a kormány? Egyet sem, hisz hiteltelenek, ezeket még azok a kretén cocik intézték, akiknek ezek szerint többet nyomott a latban a hitelességük külföldön (ez külön szégyen a narancsbolsikra!).
Engem, mint vállalkozót is kőkeményen érint a köladók világa, hisz nem rohangálhatok készpénzzel fizetni a beszállítóimat - ez eleve meg van tiltva, csak az utalásos forma játszik, aminél - segítek gyengébb képességű narancsbolsiknak - pl. 2 milliós utalásnál +8.000,- forintot elvesznek tőlem.
Persze a hozzád hasonló ecceri lelkek szerint ezt és a még durvábban mostanság rárakódó költségeket a vállakozások le fogják nyelni... Muhaha...
Ecceriek! Rossz hírem van nem, nem fogják, eddig sem nyelték le, kifizettetik a végfelhasználói áraikban, veled, velem, mindenkivel!
Szánalmas a leírásod, tényleg valamelyik mno-s szarban lehet ilyen beteges bagatellizálást olvasni.
Szánalom, hogy ezzel az IQ szinttel és gazdasági érzékkel szabadon hazudoztok és nem az OPNI-n belül, a Piktort Imádók Körét gyarapítjátok!

ppppalika 2013.05.26. 09:43:42

@kisQtya: "A bankszámlámat lemondhatom, a fizetésemet felveszem a postán és a gázt, villanyt kp-ban közvetlenül befizetem a cég pénztárába."

Ez spórolás? :) Oda eljutni idő kérdése. Az idő pénz. Spóroltál. Csak azt hiszed. Lehet, hogy ha helyette inkább dolgozol, akkor dupla annyit keresel, mint a papíron lévő spórolás. Az állam buta módon eltorzítja a valóságot, mint a 89 előtt. Ezzel mérhetetlen károkat okoz.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.05.26. 09:44:15

Aki kereskedelemben dolgozik, az tudja fizu után két héttel már csak arra költ a többség, amire muszáj, hogy életben maradjon.
Amúgy meg, volt már olyan a történelemben, hogy valaki unortodox módon forgatta fel Európát és mindig adtak neki hátha lecsendesül, vagy megelégszik vele. Nem jött be a lecsendesítés, egyre többet és többet akart, egyre erőszakosabban, úgyhogy a végén jól pofán kellett verni. Egészen addig mindenki hitt benne, zseninek gondolták. Viktor is ebbe az irányba halad, ha mi magunk ezt támogatjuk, nem pedig akadályozzuk, akkor jönni fog a pofon mindannyiunknak.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.05.26. 09:44:44

Tudod, Óceánia mindig is Eurázsiával állt háborúban...

Ez nem kapituláció, hanem unortodox győzelem.

@kisQtya:
Brüsszel nem azt akarja, hogy közvetlenül adóztassák az embereket, hanem hogy az állam ne költsön többet, mint amennyi bevétele van.
A vállalatok adóztatásáért azért nem lelkesedik, mert visszafogja a gazdasági teljesítményt, annak hiánya pedig kétségessé teszi, hogy ezen bevételek fenntarthatóak-e.

Rive 2013.05.26. 09:45:32

Okos húzás volt az EU részéről.

~ ez az eljárás (illetve az EU pénzcsap elzárása, mint fenyegetés, ami közvetlenül érintette volna a Simicska-birodalmat) volt az utolsó fék a 'nagy Matolcsy-féle gazdaságélénkítés' előtt.

Ha beindul a pénznyomda és osztogatás akkor a forintárfolyam ~ tíz nap alatt visszaveszi a rezsicsökkentést.

Netuddki. 2013.05.26. 09:45:57

Csinálj még egy adót, és fogd rá az EU-ra...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.05.26. 09:48:53

@genyamagyar:
Igazából ő ellenzéki... :)
Vagy hazaáruló... :))
Logikát keresni egy ilyen ecceri lélekben, hát ... valahol perverz vagy! :D

Netuddki. 2013.05.26. 09:49:21

@kisQtya: "A bulvárhíradó pedig nem lesz színvonalasabb. Nincs rá igény.
Vannak erre szakosodott hírcsatornák, internet, ott kell tájékozódni."

Ja, amelyik TV nem nyal be csontig az orbánodnak az bulvár, mi?
Bírom ezt az együgyű, számító fideszes logikát. Meg ezt a dumát ami a csürhe összetartását hivatott kifejezni. Ami fideszes az jjjó, ami meg nem az nem. Egyszerűek vagytok mint a faék komám...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.26. 12:23:48

@Fahéjas proli BoliDa – Ch.T. is, meg’há...: "Magyarország bruttó hazai terméke 2012 IV. negyedévében 2,7%-kal csökkent"
De 2013 I. negyedévében ehhez (az irgalmatlan szar adathoz képest) képest 0,7%-kal nőtt (az 1 évvel korábbihoz, ami egyébként szintén recessziós volt, képest viszont még mindig csökkent). Hurrá! Mo jobban teljesít.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.05.26. 12:24:40

@ppppalika: Nyugi, eszébe sincs semmi ilyesmit csinálni (majd minden számlabefizetéshez kivesz 1 nap szabit, persze), egyszerűen csak pofátlanul hazudik.

vega4 2013.05.26. 12:25:34

Benzint, dohányt, cukrot, zakuszkát, növényvédőszert csak Ukrajnából. Oszt annyi.

vega4 2013.05.26. 12:26:02

Benzint, dohányt, cukrot, zakuszkát csak Ukrajnából. Oszt annyi. (Zárójelben jegyzem meg, hogy a blogmotor kedves édesanyja.)

vega4 2013.05.26. 12:26:27

Benzint, dohányt, cukrot, zakuszkát csak Ukrajnából. Oszt annyi. (Zárójelben jegyzem meg, hogy a blogmotor kedves édesanyja.)

vega4 2013.05.26. 12:26:50

Ja. Bocs! Nem vettem észre a modit.

Reszelő Aladár 2013.05.26. 12:27:27

Májkül neked minden amit Orbán csinál, csak rossz lehet. Ö maga a megtestesült ős hülyeség, aki őt kedvelő milliók pedig egytől egyig szánalmas seggfejek.
Annyira liberális vagy, hogy a te véleményeden kívül mindenki pusztuljon...

Sajnáld a kerTVket, bár ha nem vagy tulajdonos, nem tudom miért bánt téged a csökkenő profitjuk. Gondolom úgyse nézed ezeket, a színvonalukból lejjebb adni meg nehéz.
Nyilván össztüzet zúdítanak a kormányra, hisz ha a Fidesz nyer jövőre, akkor majd ők döntenek a koncesszió esetleges meghosszabbításáról.
Ismétlem koncesszió! Nem örökre övék a sugárzás joga! Akár mennyire is azt fogod majd írni, hogy Orbán megszűntette az RTLKlubot...

Reszelő Aladár 2013.05.26. 12:27:55

Gyurcsány hiteles volt. Sok hitelt vett fel.
A kiszámíthatóság korábban azt jelentette, hogy tonnaszám lehetett profitot csinálni ebben az országban a külföldi befektetőknek. Volt adókedvezmény, vissza nem térítendő támogatás, majd a végén offshoreozás, minimálbéres foglalkoztatás, és nincs szakszervezet sem.
Ez így jó volt ugye? Hisz jó volt a sajtónk, ide tényleg megérte jönni. Ez kell?

SzaGyu 2013.05.26. 15:21:24

Miért az előző kormányt kell szidni?
Azt nem tudjátok, hogy a felvett kölcsönökből építettek házakat, utakat és béreket emeltek? Ha nem lett volna olyan béremelés, akkor most mennyit keresnétek? Kb. 47 ezret.
Ne is törődjetek ezzel. Lényeg, hogy a felcsúti tolvajszarka vezér kivetett újabb kb 20 adót és ezzel sanyargatja az embereket és közben építi a veszteséget termelő stadionokat.
Orbán csak pávatáncol és ma már zenéje is van hozzá. Ott a "barackfa" dal lehet énekelni és közben morzsolgatni a NER rózsafüzért, beleszőve Fekete és Kerényi elvtársak aranyköpéseit.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.05.26. 15:22:32

@kovi1970: A kisQutya nevű hozzászóló a HírTV-t és az Echo tévét tekinti autentikus hírforrásnak, mert ők minden helyzetben megtalálják a lehetőséget arra, hogy bármilyen, az országot negatív színben feltüntető hírt a Gyurcsány-Bajnai párosra, illetve az emúttnyócévre tudjanak fogni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.05.26. 15:23:04

@Reszelő Aladár: Te barom, most nézd meg, hogy hány külföldi (nyugati) politikus teszi tiszteletét nálunk. De mondok szebbet. Ugyan meséld már el, hogy mennyit tárgyalt a Bonsai Duce Putyinnal? Mert elment hozzá s tárgyalni. Arra is kíváncsi lennék, hogy milyen eredményeket ért el. Amikor a patás ördög Gyurcsány tárgyalt Putyinnal, akkor őt a legmagasabb szinten fogadták, hivatalos vacsorára is meghívták. A Bonsai Duce tíz percet kapott tőle. Rajta kívül csak Azerbajdzsán elnöke áll vele szóba, ő is csak azért, hogy röhöghessen egyet egyet Safarov kiadása miatt.
Nézz már körül, sehova nem tud elmenni. Az EU tagállamok - amik a legfontosabb szövetségeseink, mert tőlük remélhetünk bármiféle segítséget - csak akkor találkoznak Piktoroddal, amikor már tényleg elkerülhetetlen.
Valamint, szerinted mot nincs off shoreozás, minimálbéren foglalkoztatás? Nyisd már fel a szemed, szerinted a magyar kkv-k és nagyválallkozók befizetik a munkavállalók teljes bére után a közterheket? Csak szólok, ők is a minimálbéren történő foglalkoztatás hívei. Lásd CBA a nagymagyar üzletlánc. A szakszervezetekről csak annyit, hogy a Bonsai Duce állapodott meg a Gaskóval a VDSZSZ elnökével, és azóta érdekes módon nincsenek is gördülő sztrájkok és hasonló megmozdulások, amik Gyurcsány és Bajnai alatt napirenden voltak. Akkor ki is intézte el a szakszervezeteket te címeres igavonó?

Zedder 2013.05.26. 15:23:34

@Reszelő Aladár: mert most sokkal jobb a foglalkoztatás, nézd már meg a fidesz féle munkatörvénykönyve módosításokat!

A fizetett szabadsággal csökkenő fizetés csak a jéghegy csúcsa volt... Ilyen a világon nincs, a külföldi kollégáimnak nem tudtam elmagyarázni, mert ilyen a legsötétebb törzsi fekete afrikai diktatúrákban sincs!

Pop40 2013.05.26. 15:24:11

@genyamagyar:

Ilyen téren én optimista vagyok. A kínai-típusú cenzúrát itt az EU közepén nem merik meglépni, máshogy viszont ez nem működik.

Benyelhetik ugyanis az indexet, csak azok, akik rühellik Orbánt, abban a pillanatban világgá spriccelnek, mihelyst Orbánseggnyaló cikkek kezdenek rajta megjelenni.

Ez a net, 2 kattintás rámenni olyan oldalra, ami normálisan tálalja a híreket. Ha ezt elfoglalják, lesz másik, ha azt is, akkor harmadik.

Bármekkora nagy elvtárs Orbánc a maga 160 centijével, a technológia fejlődését még ő sem tudja megállítani. :)

TrollSlayer 2013.05.26. 18:47:01

@Pop40: Én nem vagyok ebben olyan optimista - 444.hu indulására cca 100 millát gründoltak össze, ennyi pénzt "ha ezt elfoglalják, lesz másik, ha azt is, akkor harmadik" felfogás esetén nem mindig tudják megteremteni

TrollSlayer 2013.05.26. 18:47:43

@Pop40: Hogy teljes legyen az összeesküvés elmélet: aki azt hiszi, hogy az online média immunis az ilyen támadásokkal szemben, az járjon utána, ki az Index – és egyúttal az Inforádió – tulajdonosa. Az a Spéder Zoltán, aki a Figyelő cikke szerint megkapta ajándékba a Magyar Postát. Nincs kicsit sok Posta-reklám mostanában az Indexen? És az Origó is jól zsarolható, a távközlési piaci érdekeltségén (Magyar Telekom) keresztül. Még egy kis különadó, esetleg egy kellemetlen frekvenciapályázat, még néhány régi üzlet felszámolása. A póráz a legnépszerűbb online szolgáltatások nyakán is ott lóg, közvetlen befolyásszerzés helyett a tulajdonosi érdekek manipulálásaként. A kérdés az, mikor rántanak rajta egyet.
mertek.hvg.hu/2013/05/24/piactalanitas/

Pop40 2013.07.12. 21:42:23

@TrollSlayer:

Persze, de azért az komplett híroldal, képzett ex-indexes újságírókkal...
Az infó attól még elterjed, ha nem itt, akkor máshol.

Minden más médiumot teljesen ellenőrzés alatt tudnak tartani (tartanak is) de a netet nem.
Oké, hogy nyomás van rajtuk, de a híreket attól még leközlik, hisz ha ők nem , leközli más - a neten ez teljesen ingyenes és nem áll semmiből.

Mindegy, nem tart már sokáig, még 1 év.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.07.12. 21:42:32

Gyengébb képességekkel bíró, gazdasági és politikai analfabétáknak ajánlott!

Uwe Koch, Németország budapesti nagykövetségének gazdasági referense.

"A német kormány szerint Orbán a bizalmat nem tudja egyik napról a másikra helyreállítani.

hvg.hu: Miről beszélt Angela Merkel Orbán Viktornak Berlinben? A sajtótájékoztatón csak az derült ki, hogy nem volt tabutéma. (Az interjút követően tettünk fel pótkérdést arra vonatkozóan is, hogy a német vállalatok hogyan fogadták a Matolcsy-csomagot, de erre Uwe Koch még nem tudott válaszolni. - szerk.)

Uwe Koch: Az, hogy Angela Merkel milyen magyarországi folyamatokkal, jelenségekkel szemben kritikus, lényegében ismert. Jogbiztonság, gazdaságpolitika kiszámíthatósága, bizalom: ezeken a területeken érzékelnek súlyos problémákat a Magyarországon tevékenykedő német vállalatok is. A szövetségi kormány véleménye az, hogy amit a kormány a bizalom terén elvesztett, azt nem lehet egyik napról a másikra helyreállítani. Jogbiztonság a törvényhozás és jogalkalmazás megbízható, napi gyakorlatából születik. Ennek helyreállításához idő kell."

hvg.hu/interjuk_gazdasag/20121019_Ne_tegye_Orban_az_osszes_tojast_egy_kosar

Ráadásul ez tavaly októberi cikk. Azóta rátettünk egy lapáttal a hülyeségre.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2013.07.12. 21:42:37

@kisQtya: Szal te a postán veszed fel a fizudat, és a cégek központjában fizeted be személyesen a számláidat, és higgyük is el mindezt, persze. És nem mobilozol, hanem inkább jó hangosan kiabálsz.
Vagy te ugyan mindezt nem csinálod, de azért szted minden további nélkül megteheti, aki akarja. Tudod mindez erre emlékeztet engem:
modoros.blog.hu/2012/02/01/minimalberbol_elni_tiborek_kiserlete

Pop40 2013.07.12. 21:42:52

Én nagyon remélem, hogy keresztülviszik ezt a reklámadó tervet.

index.hu/gazdasag/2013/05/24/itt_a_reklamado_tervezete/

Az rtl helyében jó alaposan kitárgyalnám minden létező műsorban, hogy miért kell külföldre mennem, aztán tartanék egy (minimum) 1 hónapos adásszünetet a választások előtt.

Van az országban egy olyan réteg, akit még soha semmilyen esemény nem cibált el szavazni, na, majd ez el fogja. Ők leszarják, hogy módosítják az alkotmányt, a buherált közbeszerzésekről azt se tudják, eszik e vagy isszák, de az, hogy a 10 órás idegtépő meló után hazamennek este, és kiderül, hogy elvették tőlük a Barátok köztet meg az esti valóságsót...

Úgy húznak el szavazni a tolvaj Orbán meg a patkányhordája ellen, hogy öröm lesz nézni. :DDDD

Zedder 2013.07.12. 21:43:06

@dukeekud: igen, tudjuk, ez a ti szintetek, számotokra ez a "minőség":

media.mandiner.hu/cikk/20130519_orban_viktor_penzt_tesz_a_tarcamba_de_csuhajja

Le az rtl/tv2-vel!!! Echo TV-t mindenkinek az agyába egyenesen!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2013.07.12. 21:43:10

Segítségképp, gyengébb képességű, esetlegesen gyógyszerezett honfitársaink részére:

www.youtube.com/watch?v=yWUWONiRvcU

Továbbá a fideszbolsevik hazudozás további remek példái:
fideszfigyelo.blog.hu/2010/03/22/megse_lesz_radikalis_adocsokkentes
süti beállítások módosítása