Égjen a zsír!

2011.06.05. 17:20

Majd éppen Lázár János mondja meg, hogy miből álljon a McDonald's hamburgere! Még szerencse, hogy a Coca-Cola receptjét egyelőre nem akarja átíratni a kétharmaddal...

Azt hiszem, rájöttem! Csakis Lázár János lehet a miniszterelnök titokzatos bohócügyi államtitkára! Nem is lehet másként, miután vasárnap ő maga jelentette be, hogy egy törvényjavaslat formájában kiemelten foglalkozni kíván a McDonald's-szal, aminek meg a jellegzetes figurája véletlenül éppen egy bohóc...

Félreértés ne essék, szeretném leszögezni, hogy az alábbiakban még véletlenül sem a gyorsétteremláncok mellett emelnék szót, mert szerintem is egyen a gyerek inkább levest, másodikat és utána gyümölcsöt a hamburger helyett. Na de ahogyan Lázár polgártárs törvényben kívánja szabályozni a gyorséttermek kínálatát, az finoman szólva is érdekes. Majd éppen ő, meg a Fidesz-frakció mondja meg, hogy miből álljon a McDonald's hamburgere. Még szerencse, hogy a Coca-Cola receptjét egyelőre nem akarja átíratni a kétharmaddal. Mondom: egyelőre...

Mindenesetre a Lázár János által elmondottakból úgy tűnik, hogy a frakcióvezető legendás Audija nem túl gyakori vendége a McDrive-oknak meg a többi autós gyorsétteremnek. Mert akkor nyilván tudná, hogy a szendvicsek dobozain például részletesen feltüntetik a kalória- és tápértékadatokat. És akkor nyilván nem követelné annyira azt sem, hogy az ilyesféle gyorséttermek mellett legyen játszótér. Ott ugyanis többnyire van. Azt meg az elmúlt egy év abszurd kormányzati húzásai ellenére sem gondolhatja életszerűen a frakcióvezető úr, hogy a Burger King mellett az apuka odaszól az anyukának, hogy "szívem, rendelj már nekem két sajtburgert, sültkrumplival, majonézzel, közepes kólával, mindjárt megyek én is, csak előtte a Nemzeti Együttműködés jegyében nyomok itt a szomszédban tíz fekvőtámaszt..." De azt hiszem, azt sem gondolhatja komolyan, hogy bármelyik plazában vagy  egy-egy megyeszékhely sétálóutcájának gyorsétterme mellett sportpályát lehessen kialakítani...

Persze az alapkérdés az, hogy Lázár polgártárs fogalmai szerint mi is egészen pontosan a gyorsétterem. Csak a McDonald's, a Burger King és a hozzájuk hasonló nagyok számítanak annak, vagy ebbe a kategóriába tartozik a ceglédi vasútállomás hamburgerese, a Fáy utcai piac kínai kifőzdéje és a sarki gyrosos is? És ha nem, akkor vajon Lázár János szerint a McDonald's hamburgere vajon mennyivel egészségtelenebb, mint a ceglédi állomáson vagy a siófoki strandon kapható? Vagy a Pizza Hut étteremlánc pizzája ez esetben mivel rosszabb és egészségtelenebb, mint mondjuk a Nyugati aluljárójában kapható pizzaszelet? Vagy hogy úgy egyébként mitől egészségtelen a Subway-gyorséttermek zöldségekkel telepakolt szendvicse? Továbbmegyek: Lázár János szerint a boltokban megvásárolható, mélyfagyasztott sültkrumpli mennyivel jobb és egészségesebb, mint a gyorsétteremben kapható, csak azért, mert otthon sütik meg és otthon sózzák?

És tessék mondani: a McDonald's összességében mennyivel egészségtelenebb, mint a sarki hentesnél kapható, zsírtól csöpögő Ungarische sültkolbász? Jut eszembe: azt ott például csak állva lehet megenni, tehát akkor nyilván az is egyfajta gyorsétterem. És akkor Lázár polgártárs szerint sportpályát kellene építeni minden hentes mellé, csak hogy égjen a zsír?

Vagy az magyar hentes és magyar zsír? Az mehet? Csak a gazdasági szabadságharc jegyében ezúttal is a piszkos multikat akarja büntetni a kormány?

Azt hiszem, tényleg Lázár János lesz a miniszterelnök titokzatos bohócügyi államtitkára. Momentán ugyanis egy kicsit bohócot csinál magából.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr192959482

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Eszem a punádat! 2011.06.06. 10:41:39

Megédesíthetik az anatómialeckéket a sütiből készült szemléltető eszközök a középiskolákban. Na nem Magyarországon, mert ahhoz mi azért prűdek vagyunk. Valahol Amerikában, pontosabban egy kaliforniai iskolában támadt a beválallós tanerőnek a lenti ...

Trackback: Ételnek látszó bomba 2011.06.06. 10:40:08

Hogyan férhet el egyetlen gyorséttermi tonhalas-salátás szendvicsben 1220 kalória? A WebMD összeállította a 10 leghizlalóbb szendvics listáját. Azt eddig is mindenki tudta, hogy a gyorséttermek kínálatában nem éppen fogyókúrás termékek találhatók, bár...

Trackback: Lázár János kalandjai - első év 2011.06.06. 09:50:17

A Fidesz-frakció egy év után ismételten bizalmat szavazott Lázár Jánosnak és vezetőjének választotta hódmezővásárhelyi polgármestert. Nem állítjuk, hogy különös éleslátás kellett volna ahhoz, hogy ezt valaki megjósolja. Bár a szavazóknak mindössze...

Trackback: Mogyoród, én így szeretlek... 2011.06.06. 09:41:21

A hétvégi WTCC futam kapcsán elgondolkodtam, azon hogy egy ilyen kiváló helyen lévő település,mint Mogyoród ilyen hihetetlen adottsággal mint a Hungaroring miért nem akar ebből hasznot húzni.Nem magáról a WTCC-ről akarok írni, nem követem a technikai s...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caenorhabditis elegans 2011.06.05. 20:25:07

"a boltokban megvásárolható, mélyfagyasztott sültkrumpli mennyivel jobb és egészségesebb, mint a gyorsétteremben kapható, csak azért, mert otthon sütik meg és otthon sózzák?"

Nem beszélve a magyar burgonyáról, amit a zöldségesnél vesznek, otthon szeletelnek, aztán megsütik és sózzák. De a rántott brokkoli is pont annyira zsíros amennyire az ember akarja, a kávét pedig lehet inni 15 cukorral is.

naiv legényke 2011.06.06. 06:32:30

Lázárnak lenni ma már egy állapot: lázárság. Visszafordíthatatlan.
Már lemondtam arról, hogy valaha hallok a szájából egy végiggondolt gondolatot.

Más:
Tudja valaki, hogy ki főzte ma kötsén a lecsót? Zsírral? Olajjal? Szalonnával?
Kolbásszal?

dézsàvü 2011.06.06. 06:34:15

Bár tudom, hogy a bohócügy itt a lényeg. De az a baj ezekkel a gyorséttermekkel, hogy mindegyik szénhitrátdús alapanyagra épít. Mert az laktató. Ez amitől egyik sem egészséges. (A lángossütőt még kihagytátok! - )

jenőke 2011.06.06. 08:16:57

Nem értem!
Hogyan maradhatott ki a a cukros-zsíros kenyér, és a parasztreggeli zugkészítőinek népes tábora?
Ha már harc, legyen harc!

mutant · http://universal.blog.hu 2011.06.06. 09:19:09

Ehet a gyerek hamburgert, csak ne gyorséttermit. Készítsünk mi neki! haspok.blog.hu/2011/02/18/retro_hamburger Egyébként a Lázár meg nem tudom,mit képzel magáról...szánalmas.

igényes 2011.06.06. 09:20:33

Lázár inkább mondja meg Orbánnak, hogy vannak itt bajok Magyarországon.

Gérard Deaprdieu egy, a Napólen-film forgatásán felvett videókazettával ajándékozta meg Orbán Viktor miniszterelnököt. A magyar kormány a film elkészülését támogató jelentős összegű anyagi hozzájárulásra tett ígéretet.

Egy demo kazettáért Orbán ad 150 milliót a franciának, pont Trianon ünneplésekor. Bravó Orbán!

A libamáj is nagyon káros a szervezetre, na meg a libazsir, na meg Orbán által töltött kolbászok is.

Lázár azért is bunkó, mert azt gondolja, hogy ebédelni, vacsorázni tornazsákkal jár a polgár.

Link Elek 2011.06.06. 09:26:33

ki a patkanyugyi allamtitkar?

igényes 2011.06.06. 09:29:30

Orbán elherdálja a pénzünket. Szeptember 10-ig kell utalnia a pénzt, különben nem hívják meg a premierre, nem lesz közös fénykép. A legdrágább mozijegyet vásárolja Orbán.

A filmszínész az orbáni látogatásáról annyit mondott el, hogy hivatalos jellegű, valamint, hogy tiszteletét akarja tenni Orbán Viktor miniszterelnöknél. Információnk szerint az ORTT-nek szeptember 10-éig kell választ adni, hogy végül is elvállalják-e a 150 millió forintos hozzájárulást a film költségeihez. A "Fouché"-t alakító Depardieu a magyar kormány tagjai közül júniusban Párizsban találkozott Rockenbauer Zoltán kultuszminiszterrel.

kvadrillio 2011.06.06. 09:29:59

...hááááát...hjahhh !
A magyar MANGALICA TEPERTŐNÉL NINCS IS EGÉSSÉGESEBB A VILÁGON ! :o)

vinyi 2011.06.06. 09:29:59

Májkül megint kitett magáért. Szerintem a legutolsó egysejtűnek is nyilvánvaló, hogy nem Lázár mondja meg mennyi zsír lesz a meki hamburgerében, de milyen jó dolog már mindenért fikázni a kormányt ugye májki?

Rajna 2011.06.06. 09:29:59

Állítólag valami "transzzsírhoz" akarják kötni, hogy mi egészségtelen és ki nem... bár én nem értek ehhez, nem hiszem, hogy a mekiben más a zsír, de ki tudja. Na persze amennyiben az m1 reggeli műsora hiteles és jól hallottam fél füllel.

sárkányfő 2011.06.06. 09:34:23

Utálom a fideszt, az egész ámokfutást, demokráciarombolást, hazudozást, az egész maffiabandát, és akkor még a gátlástalan cinizmus és hazudozás primitív, önelégült szobráról, Lézerjaniról nem is beszéltem, de. De a cél itt önmagában nem rossz, bár a módszereik szokás szerint a "kőbaltával műteni" illetve a "kézigránáttal halat fogni" kategóriákba sorolhatóak.

Mindezzel együtt állami szabályozás az egészségesebb ételek irányába jó ötlet. Teljesen szabályozni az étkezést nem lehet, mindenki azt eszik amit akar. De ahol lehet, érdemes próbálkozni.
Bár ezúttal ez is csak egy ürügy, a fő cél nyilván a még több állami bevétel, egy újabb adó, ez már látszik az egészen. Nem is szólva a pálinkáról, aminek meg ők engedtél el a jövedéki adóját egy olyan országban, ahol majd egy millió alkoholbeteg él... idióták...

2011.06.06. 09:34:23

Lázár polgártárs mit fog mondani akkor,amikor az ország felének a zsíros kenyér fogja jelenteni a fő étkezést?

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2011.06.06. 09:34:23

@vinyi: "kötelezően csökkentenék az elkészítés során használt transzzsír vagy koleszterin tartalmú zsiradék használatának lehetőségét is" - szerintem ez azt jelenti, hogy előírják, mennyi zsír lehet a mekis hamburgerben.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2011.06.06. 09:35:42

Gyerekek, az egész arra megy ki, hogy a gyorsétterem láncokat is meg lehessen adóztatni valamivel, mert ne a zemberek fizessék meg a kormány elbaszott gazdaságpolitikáját. Aztán majd jól fel lehet állítani egy árkommanndót, akik nézik, hogy az adót ne építhessék bele az árba. Röhejesek.

M_R 2011.06.06. 09:39:57

@éberség elvtársak:
Talán nézd meg hogy mit adnak a gyerekeknek "közétkeztetés" fedőnév alatt.. Na ahhoz képes a mekis kaja maga a Norbi update diéta... :(

biobender 2011.06.06. 09:39:58

Nagyon egyszeru ez: csak azok az etteremlancok esnek a torveny hatalya ala, amelyeknek a neveben kacsa vagy kiraly szerepel. Sima ugy, egy gyors torvenymodositas oszt jonapot.

kpk 2011.06.06. 09:41:42

Szerintem meg Lázárra meg Orbánra kellene adót kivetni. Ők és a hülyeségeik legalább annyira ártalmasak az egészségre, mint a hamburger.

vakuljmagyar 2011.06.06. 09:45:35

Az irodalomból tudjuk, hogy nem lehet kasztokat csak úgy átugrálni. Ettől a 150 milliótól még nem lesz barát, csak egy -a hiúsága miatt - fejhető balek.
Azért jobban szeretném, ha a sajátjából adna, nem a közös pénzből. Depardieu-t amúgy nagyon szeretem, én is boldogan adnék neki, ha lenne:))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.06. 09:47:27

tényleg bohóc itt már mindegyik...

Mike36 2011.06.06. 09:55:04

azért a láncok a célpont, mert azoknak még van pénzük, amit el lehet tőlük venni
a sarki bodegásnak meg nincs

Indriq 2011.06.06. 09:55:51

Lesz itt még gondolatrendőrség is. Csak azt nem értem, a sok buta ember mikor fog felébredni és belátni, hogy ez hová fog vezetni....
gyakorlatilag egy hűbérúr rendszert építenek ki, aholis ők (a képzelt urak) korlátlan hatalommal mondhatják meg mit csináljon a nép.

Jofiu 2011.06.06. 09:58:58

@vinyi: Olvasd el Lazar kozlemenyet elobb.

commando 2011.06.06. 09:58:59

@naiv legényke: Állítólag Orbán Viktor legközelebb párolt sárgarépát és brokkolit fog tölteni a kolbásztöltő versenyen a bélbe, és minden jelen lévőnek kötelező lesz a vér triglicerid valamint koleszterin szintjének megmérése!!

Mike36 2011.06.06. 09:59:11

egyébiránt pl. az otthon, tizedszerre felhasznált olajban kisütött sültkrumpli sokkal egészségtelenebb mint a mekdonáccos

meg ha veszek 10 deka olcsó parizert, ami ki tudja miből van

a mekkdonáccos kaját is lehet szerintem enni, de csak mértékkel, hébe-hóba

arról nem beszélve, hogy alapvetően baromi drága

Mike36 2011.06.06. 10:02:14

@igényes: most miért baj

Orbán így ünnepli trianont

Le_Penseur 2011.06.06. 10:04:58

@sárkányfő: ha valamelyik kormány csak egy kicsit tudna javítani az emberek egészségi állapotán, az nagyszerű lenne! Közhely, hogy egészségtelenül étkezünk, egészségtelen az életmódunk. Azonban attól, hogy mondjuk 10 forinttal drágább lesz a hamburger, az égvilágon semmi sem fog változni, legfeljebb néhány millióval több pénz folyik be a költségvetésbe. Álszent, képmutató, hazug dolog mindezt úgy beállítani, hogy mindez az emberek egészsége védelmében történik!

Ez az egész teljesen nonszensz! Ha már egészségtelen kaja: A meki egészségtelen, a piaccsarnoki sült kolbász rendben? Mi van a cukrászdákkal? A rengeteg cukros sütemény és torta! Maga az édes pokol!

Mike36 2011.06.06. 10:04:58

@igényes: ember, te miről beszélsz
ez a hír 10 éves (2001.09.18)
www.origo.hu/itthon/20010918depardieu.html

randomuser1 2011.06.06. 10:06:40

Zárjegyet a disznózsírra!

tükörfúró 2011.06.06. 10:08:27

végülis az alapötlet nem rossz, csak rosszul fognak hozzá

szépen meg kell határozni minden étel, alapanyag és összetevő egészségfaktorát, és egy összesített, súlyozott számot kalkulálni, majd a készülékek energiasztályához hasonlóan kötelezőp legyen feltüntetni a csomagoláson, illetve tájékoztató táblán

sőt akár az igy kiszámított A,B,C,D stb mellé lehetne egy + - jeljzés is, attol függően, hogy a termék mennyi mellékterméket és mennyi önmagában határéték alatti (de azért benne levő)tartósítószert és egyéb mérget tartalmaz

igazábol azt már ma feltüntetik mindenen, csak a fogyasztó túrót nem ért belőle, nem is foglalkozik vele

pedig az élelmiszer minőségét csak ugy llehet javítani, ha egyszerű és közérthető formában tájékoztatjuk az embereket mit is esznek

nem állapot, hogy a szememtet és a moslékot esszük, és nincs is más, talán az, ha valaki magának háztájoban termeszt, tenyészt, meg otthon főz

szója, bevonómassza, szintetikus nővényi zsiradékból és szinezékből kotyvasztott "kakaóvaj", állagjavító, darált csont, vagdalék, nyesedék, ami szinhus az is szteroidos felfujt, vizes, vegyszerekkel konzervált nemtudoménmi, undorító

és még nem mentünk be az étterembe, hogy más visszaküldött, öszzeturkált moslékát kapjuk meg ujra, még nem vettünk a sarkon egy giroszt, amit direkt szénné sütnek, mert ugy nem annyira veszélyes, meg nem is érezni rajta miféle húsból is készült, miféle szárnyas és miféle "marha" ott az alapanyag ami a nagy rúdon forogva aszalódik

a mekdönciről meg szó se essen, mert ép ésszel nem is érthető, hogy lehet azt ételnek eladni amit néha ott kapsz

multkor széltszedtünk egy hamburgert, mitől van kihülés után fűrészpor íze
én nem tudom, mi van abban a "húsban" de hopgy az nem állati eredetű rost az biztos

az a por amit minden vegyi eljárás nélkül a száraz hideg hús egyszerű türelmes elmorzsolásával nyertünk mi lehet, azt sem akarom tudni, a legjobb eset, hogy darált csont, ennél csak meredekebb ötleteink voltak

Mike36 2011.06.06. 10:08:33

@Le_Penseur: a csírától meg meghalsz
(most az uborka és a hús után arra gyanakszanak)

Uva 2011.06.06. 10:13:37

McLázár szendvics tanyasi pulykamellel és mángolddal - 799 Ft.
McOrbán hamburger nemzeti mangalicaszelettel és nemzeti paprikakrémmel - 899 Ft.
McSemjén szénsavmentes szenteltvíz - 249 Ft.
McSzíjjártó narancsos tönkölymuffin a nemzeti összefogás jegyében most csak 199 Ft.

v. jókormányzósember 2011.06.06. 10:23:21

Olvastam Uva szavait- nos- ez az! Ezt kellene terjesztenünk, polgártársak!
Másik oldalról viszont- fiam János (a lázár)- a hurkátóó', meg (Mc?) a desznyó szalonnától - nem fúladunk meg (Mc) a zsírban, ides gyermeköm?

Adjon az Isten-

több józan észt!

VJK

sárkányfő 2011.06.06. 10:23:21

@Le_Penseur:

"Azonban attól, hogy mondjuk 10 forinttal drágább lesz a hamburger, az égvilágon semmi sem fog változni, legfeljebb néhány millióval több pénz folyik be a költségvetésbe. Álszent, képmutató, hazug dolog mindezt úgy beállítani, hogy mindez az emberek egészsége védelmében történik!"

Egyetértek, én is valami hasonlót próbáltam kifejezni. Az egészség ürügyén újabb adót vetnek ki. Noha az egészség valóban fontos lenne, és nem bevételnövelő adókat kéne kivetni, hanem valóban elrettentő adókat, amitől nem 10, hanem 50-100 ft-tal lesz drágább az egészségtelen kaja. Persze ez már nem hozna annyi bevételt...

"a piaccsarnoki sült kolbász rendben?"
nincs. arra is ki kéne vetni a hamburgeradót. bár én első körben rájuk küldeném az ANTSZ-t, minden héten. Aztán ha már tényleg steril a konyhájuk állandó jelleggel, lehet rendszeresen tesztelni a sült kolbász meg sültkrumpli olaj-tartalmát, és a megfelelő szakmai kritériumok alapján terelni őket szabályokkal, büntetésekkel a kevésbé egészségtelen irányba.

De mondom, tök ellentmondásos, hektikus, dilettáns az egész hozzáállásuk, hisz a pálinkánál még el is engedték az adót teljesen...

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.06.06. 10:23:21

@tükörfúró: én tudok egy sokkal egyszerűbb megoldást: ahány százalék túlsúly van az állampolgáron, annak a kétszeresével magasabb a társadalombiztosítása. (Mert sokkal magasabb mindenféle betegség esélye a cukorbetegségtől az infarktuson át az izületi problémákig.)

Pl. 15% túlsúly +30% TB.

Aki pedig benne marad a +-10%-ban, kapjon 15% kedvezményt a TB-ből.

Aztán hagyják rá az emberekre, hogy mitől akar lefogyni.

Szalacsi_Dezső 2011.06.06. 10:23:21

és hol van a 98-ban beígért 2 millió Naomi Campbell?

sárkányfő 2011.06.06. 10:23:21

Idővel magától megoldódik az egészségtelen ételek problémája. Nem lesz aki egyen.
Most olvasom: "A legújabb felmérések szerint egy év alatt drasztikusan, 10 százalékkal csökkent a szülések száma."

genyamagyar 2011.06.06. 10:23:22

Laci-konyha kommandót akarok!!!!!
Minden májas és véreshurkára, kolbászra, sülthúsre büntető adót!

A lámgososakat pedig tűre vetni! :)

genyamagyar 2011.06.06. 10:23:22

@tükörfúró: pont azért olyan ízetlen a hamburger, mert nincs benne sem zsír, sem fűszer!

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.06.06. 10:23:22

@Le_Penseur: Szerintem is vicc a törvény indoklása. Egy átlag mekis hamburger 850-950 Ft. Aki ennyit ad egy darab hamburgerért, az fog érte adni 20 Ft-tal többet is. Úgyhogy megint csak rizsa ez az egészséges életmód. (Amit egyébként támogatnék, de itt egyértelmű, hogy csak az újabb adóztatás a cél.)

Jofiu 2011.06.06. 10:28:58

Elsore nem is tunodtem a dolgon, teljesen okesnak hangzott (a sporpalya okorsegen kivul... elkepzeltem a West-End bufesorat mellette atletikapalyaval). De belegondolva ez mar megint izombol nyomjuk, eszetlenul.

Mi lesz igy a Vasarcsarnok bufeseivel?
Ok is gyorskajat adnak, es eleg rendesen tocsognak a koleszterindus zsiradekban nemelyik. Az arlista melle most akkor majd odazsufoljak a so es zsirtartalmat is?
Szekelykaposzta, 700Ft, 2g NaCl, 20g triglicerid, 200g feherje, nyomokban szenhidrát.
Langos, 500Ft, 1g NaCl, 0.3g triglicerid, nyomokban feherje, 150g szenhidrat
Fokhagymas kencefice, 0Ft, 25g NaCl, 0g triglicerid, 0g feherje, 0g szenhidrat
Soszoro, 0Ft, 70g NaCl, 0g triglicerid, 0g feherje, 0g szenhidrat
Es majd a gyermekek tudjak majd mit jelentenek ezek a szamok?
Es majd jon a kommando es ellenorzi az osszetetelt? Aztan ha tevedtek vagy tulsozta a szakacs bezarjak a boltot mint ettermeket szoktak ha az ott kinalt - amugy zarjegyes - piaban 2%-al magasabb az alkoholtartalom?
Mi lesz szegeny fozelekfaloval? Allami megfigyelo kerul a konyhaba, nehogy sok zsirt hasznaljanak?
Nem lennek most kifozdes.

Tipp:
Ha azt szeretnek, hogy a gyerekek egeszsegesen taplalkozzanak, akkor a gyermekeket tanitsak a tudatos fogyasztasra. Es akkor nem kell meg tobb szablyozas, ellenorzes, buntetes, raadasul sokkal megbizhatobb modszer.

Kulonben ha igy izombol mennek neki megint, akkor nem szabad kihagyni az ovodai menzakat sem, ott is ki kell irni. De kemenyen ellenorizni anyut is, hogyan foz, es hogy megkovetelte e Sanyitol, hogy a vasarnapi ciganypecsenye elott fusson ket kort a haz korul.

Kiiratni az osszetevoket alapvetoen jo otlet, akarcsak a vilagbeke, de a megvalositassal nehezsegek lehetnek.

fuhur 2011.06.06. 10:33:40

Buták vagytok!

Csak a gonosz külföldi zsír az egészségtelen.

A magyar zsírt szét lehet csapatni magyar pálinkával, ezért ezek nem egészségtelenek, hanem kimondottan nemzetiek.

Aztán jól bebaszva a nemzeti együttműködés alapján szabadon főzhető pálinkától, az asszony arcát is szét lehet ütni, meg esetleg a gyereket is. Ez is olyan régi nemzeti hagyomány errefelé.

Emiksz 2011.06.06. 10:35:12

Ismét aktuálissá kezd válni egy tavalyi gondolatsorom:
emiksz.blog.hu/2010/11/29/hamburgerado_elkerules
"- Tehát, ha én a hogyhíjják, stutgarter bucijának az aljához hozzáillesztem a húst, összerakom a tetejével, és visszafordítom, akkor miben ez fog különbözni egy hamburgertől?
- Adótartalomban."

global001 2011.06.06. 10:35:21

Szeretem az ilyen polihisztor "emberkéket" mint ez a köcsög Lázár !!! Szerencse, hogy a Fideszben sok az ilyen "zseni", büszkék lehetünk a "szak"tudásukra...... ez látszik is az infl.mértékén, GDP növ, államadósságon, az állami tul. szétlopásában.

Netuddki. 2011.06.06. 10:36:56

@naiv legényke: Ki főzte volna? Hát orbán. Ahhoz még ért...

fuakjs11 (törölt) 2011.06.06. 10:44:26

A magyar ember nem a mekis hamburgertől kövér, tudniillik nem futja rá.
A magyar ember azért kövér, mert kétpofára tömi magába a felesleges olcsó szénhidrátot, lásd: kenyér, krumpli, tészták, cukros üdítők.
Teljesen sztenderd magyar étel a krumplistészta (!!), de a magyar kenyérrel eszi a paprikás krumplit és a gulyáslevest is. Majd leöblíti telibecukrozott gyümölcslével, mert azt hiszi hogy az húdemilyenegészséges. A marhája.
Ezeket kellene megadóztatni de durván, persze kb aznap üldöznék el a kormányt.
Pedig sajnos más megoldás nincs, a birkákra szép szóval nem lehet hatni, csak ha a tárcájukon érzik a nyomást.
Az is mégis hogy a faszba van, hogy az útépítőmunkások többsége dagadt? Pont a fentiek miatt.

Netuddki. 2011.06.06. 10:44:26

@vinyi: "vinyi 0 bejegyzést írt és 180 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Innen lehet megismerni a frissen regisztrált fidesz trollt...

czejp (törölt) 2011.06.06. 10:47:05

A Maki vette a kritikát és bevezeti a Lézer menüt, az alábbi ajándékkal:
soulcalibur.wikia.com/wiki/File:Sc4-darth-vader.jpg

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 10:54:18

Teljesen függetlenül attól helyes e az adó, vagy nem, azért a tájékozottság piszkosul jellemző erre a "művelt" fikázó rétegre. Arra már nem futja a hatalmas intelligenciából, hogy utánaolvassanak, hogy ez a "fat tax" egyáltalán nem magyar találmány, szinte valamennyi EU országban szó van róla, illetve megy a vita róla.

randomuser1 2011.06.06. 10:54:35

@franc0: ez tökre így van, csak az a gond h a kaja amit idehaza árulnak nagy átlagban rosszminőségű, de legalább drága. Ha normálisan szeretnél étkezni, akkor elég komoly pénzt kell belefeccölni és rongyosra járhatod a lábad míg megfelelő minőségű alapanyaghoz jucc.

Netuddki. 2011.06.06. 10:56:34

Na, akkor egy kicsit toljuk arrébb a fideszes bohócokat.

Az a nagy büdös helyzet, hogy itt tőlem pár km-re susmákiában az élelmiszerekre 10% az ÁFA.
Szóval ez és a többi baromarcú mit akar még tovább adóztatni a kaján? Légyen szó milka csokiról vagy akár embertápról.

Apropó milkacsoki. Múltkor 160Ft-ért vettem egészmogyorósat kint (boltban) ami itt nálunk 260 fölött van.
Azt meg tudná mondani valaki, hogy nálunk pl. az egészmogyorós miért (jóval) drágább mint a törtmogyorós? Ugyanis kint egy árban vannak.

Aztán cukrot 180-ért, 3db-os kiszerelésű pizzát 3EUR alatt lehet kapni. Egy elég nekem ebédre. Bezony, adóval mindennel együtt. Csak ugye ebből az adóból sem a zorbán fog meggazdagodni.

Most akkor miről is dumálnak nekünk ezek a bohócok?

Netuddki. 2011.06.06. 10:59:51

@Muad\\\'Dib: Ott a fat taxod ami a 10% meg a 25% ÁFA között van bammeg!

Hadd tudja meg csak mindenki milyen szopóágon vagyunk, mert 20 éve mindegyik kormányunk túl nagyot akar markolni a jómunkásembereken. Aztán a közmondás szerint a végén keveset fog...

tomwar 2011.06.06. 11:02:16

@vinyi: A kormanyt egy szoval sem fikazza....ELOLVASTAD EGYALTALAN!?

biobender 2011.06.06. 11:02:17

Hihetelen de igaz: Ceausescu elvtars egyik utolso elmebaja volt az "egeszseges taplalkozas". Ujsagcikkek, felvilagosito musorok, minden ami belefer - mikozben napi 120 gramm volt a kenyerfejadag.

Egyik kover tanarunkat meggyoztek, hogy a kovetkezo lepes a koverek munkataborba kuldese lesz, hogy lefogyjanak.

Ja, Ceusescu alapveto dilije az adossagok visszafizetese volt.

A jelenlegi helyzettel valo minden hasonlosog csak a veletlen muve es nem is tudom miert most jutott eszembe hiszen semmi koze az itt targyalt temahoz. En mindenesetre mar most elhatarolodok ettol a hozzaszolastol, biztos ami sicher.

varvizib 2011.06.06. 11:06:34

@Uva: ez nagyon ott van!!! :-)))))

tükörfúró 2011.06.06. 11:06:34

@Kiszámoló: mélyen igazságtalan lenne ez, ha még a dohányzásra -ami tudatos döntés eredménye- számolnál ilyet, az oké(de azt meg nem tudod ellenőrizni értelmes módszerekkel)

viszont olcsón enni éppenhogy egészségtelen hizlaló kajákat lehet, mai világunkban az egészség és az egészségtudatosság eleve luxus

épp azért szeretném evvel a rendszerrel a gyártó, a forgalmazó, stb oldalárol megfogni, mint a 18as karikák, kötelező besorolások, kötelező matricák, mert annak van értelme, az tájékoztatja a fogyasztót tehát presszionálja a gyártót és áttételesen a kereskedőt is

onnantol érdeke a gyártónak nem, vagy nem ANNYIRA szemetet adni

pl egyszerűen nem hiszem el, hogy kell az a 3g csontdarálék a 10dkg párizsiba, de amig megveszed párizsi árban és megzabálod, mindegy mi az, ha nem kifejezett méreg, simán beleteheti..?
addig mi tartja vissza, miért ne tömje a szemetét jó pénzért beléd?

trollface 2011.06.06. 11:08:22

10 évvel ezelőtt Németországban ez pont fordítva volt. korabeli beszámoló itten: new.tilos.hu/sounds/musorok/Berlini_tudositas04.m3u - lényeg kb 07:30tól

Netuddki. 2011.06.06. 11:10:12

Na még1 gondolat a mekis hamburgerről.

Azt ugye tudjuk, hogy ezt szokták centinek használni az országok fizetőképes keresletének (vagy mijafrancnak) az összehasonlítására. Konkrétan mennyit kell dolgozni egy mekis hamburgerért.
Emlékeim szerint itt is valahol ezen lista végén kullogunk.

Na ezt a statisztikát kéne kőbe vésni, aztán az ilyen lézerjankók orrát beleverni...

Szelid sunmalac 2011.06.06. 11:13:21

Mar pedig ha en zsiros, egeszsegtelen, transz- es nemtranszzsirokkal teli kajat akarok enni, akkor azt fogod enni bazdmeg! Leszarom Lazart, meg a buzi FIDESZT, meg az osszes faszom kovetojet! Azt eszek, amit akarok!

charlie sheen 2011.06.06. 11:18:54

Jó nagy fasz ez a lézergyerek.
Illetve talán minket néz annak...
Egészségtelen étel nincs, csak egészségtelen táplálkozás. Ez az egész hamburgeradó csak arra jó, hogy a sok hülye belső-zorbániai bohóc tejeljen nekik.
Csak így tovább, fülkeforradalmárok!

Netuddki. 2011.06.06. 11:18:54

@biobender: :)
Titánia, titánia. Avagy a dublőrök éjszakája...

Megalomániáért itt sem kell a szomszédba menni (max. olcsó kajáért, de azt már írtam).
A duma az megy ezerrel, de tenni valamit? Nem azt akarom (állandóan) hallani a médiából, hogy így háborúzunk a munkanélküliség meg még mi tudja ki ellen, hanem mit csinálnak ellene.
Azaz a bohócok megoldása nem igazán tetszik. Dolgozzak többet kevesebb bérért? Hülyék ezek? Igen.

Amúgy meg a munkanélküliség nem lő vissza. Ezért szerintem helyesebb lenne úgy mondani, hogy vadásszunk a munkanélküliségre vagy az államadósságra. A "háború" meg "harc" teljesen értelmetlen. Bár a kitalálójától nem éppen szokatlan, hogy megpróbálja átértelmezni a szavak jelentését. Csak attól még nem oldódnak meg a dolgok...

charlie sheen 2011.06.06. 11:19:11

Jó nagy fasz ez a lézerjani, vagy talán minket néz annak...
Nincs egészségtelen étel, csak egészségtelen táplálkozás van. Ez a hamburgeradó egy újabb trükk a faszomfidesz átverésgyárából, csak arra jó, hogy még jobban lehúzza a belső-zorbániai zembereket.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.06.06. 11:19:12

@tükörfúró: A hízás képlete pofon egyszerű: ha több kalóriát viszel be, mint amennyit felhasználsz, hizol.

Ha paprikás krumpliból, akkor attól, ha kaviárból, királyrákból, vagy libamájból, akkor attól.

Ehetsz egész nap hamburgert, vagy csokoládét, ha nem léped át a kalóriát, nem fogsz elhízni.

Az a gáz, hogy semmi nem ösztönzi az embereket arra, hogy tőrödjenek az egészségükkel.

Egy ilyen TB rendelkezés egyből visszafogná az elhízást, a dohányzást és a többi önpusztítást.

biobender 2011.06.06. 11:22:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Hazafiatlan individualista kozmopolita vagy! Ha ez elindul a vegen azt is el akarod majd donteni, hogy mit olvasol es hogy mit gondolsz. Hat mi lesz ennek a vege, elvtarsam?

sárkányfő 2011.06.06. 11:22:12

@kovi1970:

"Múltkor 160Ft-ért vettem egészmogyorósat kint (boltban) ami itt nálunk 260 fölött van. Azt meg tudná mondani valaki, hogy nálunk pl. az egészmogyorós miért (jóval) drágább mint a törtmogyorós? Ugyanis kint egy árban vannak."
Ne is mond. Eleve miért olcsóbb? Ezt még az ÁFA-különbség se indokolja. Én amúgy már láttam 300 ft fölött is itthon. Az egészmogyorós meg azért drágább, mert népszerűbb, ezért többet hajlandóak fizetni. Hogy ugyanannyi az elállítás-szállítás-eladás ára, mint a törmogyorósé? Senkit nem érdekel.

"Aztán cukrot 180-ért, 3db-os kiszerelésű pizzát 3EUR alatt lehet kapni."
Na ettől meg a falra mászok. Itthon egy jó, megehető mélyhűtött pizza 2 euró, ezek szerint odakint meg 1 euró. wtf?

manager2008 2011.06.06. 11:23:31

A lényeg az, hogy a magyar átlag étrendet összehasonlítva a mediterrán étrenddel mérhető a hiba.
Kár ezt ragozni, az eredmény is mérhető.
A gyorsétterem ebben szinte mérhetetlen felelősséggel rendelkezik.
A főzéshez és egyéb étkezéshez felhasznált zsírok és szénhidrátok mennyisége és minősége nagyban felelős az elhízásért.
Változást elérni szinte lehetetlen, mert pld. a hazánkban kapható oliva olaja ára és minősége is messze elmarad a spanyol, olasz , görög ár/érték aránytól.
Csak egy példa, az egyik legjobb oliva olaj (picual bogyóból) spanyol ára 1 liter kb 1000 Ft, ez nálunk 2500-3000 lenne ha árulnák (de nem).

Netuddki. 2011.06.06. 11:23:32

@biobender: "Hihetelen de igaz: Ceausescu elvtars egyik utolso elmebaja volt az "egeszseges taplalkozas"."

Csodálkozom, hogy nem tanítják a kezdő diktátoroknak a diktátorképzőn, hogy diktátorként ne erőltessük az egészséges táplálkozást mert könnyen nehézfémmérgezésben hunyhatunk el tőle...

becike4 2011.06.06. 11:24:07

Egy forint a forró lángos,
Le van szarva Lázár János/is/

Sieg 2011.06.06. 11:24:07

@Muad\\\'Dib: Alapvetően az egészségtelen ételek adójával nincs (nem lenne) gond, sőt. Csakhogy erről itt szó sincs, itt a szokásos multifingatás megy, hogy tapsoljon az értő közönség (na meg hogy egy újabb szimbolikus pózt lehessen villantani tartalom nélkül).

Attól függetlenül, hogy az általános étkeztetésben ezek előrébb járnak (igényesebb összetevők, tápértéktartalom ismertetése, de még a katasztrofálisan demagóg játszótér követelményben is), mint azok a helyek, ahol a gyerekek többsége ténylegesen eszik: a menzák, ahol lényegesen igénytelenebb és egészségtelenebb ételeket tömnek a gyerekekbe. Ennek javításáról szó sincs, mert nem "kommunikálható". Ertsd a mindenért-a-gonosz-multi-a-hibás tömegek nem tapsikolnának, meg aztán többe is kerülne az igényes étkeztetés, az meg ugye nem megy: csak akkor fontos a gyerek egészsége, ha csak szájtépéssel kell villogi mellette, tenni érte már gáz. Ja meg akkor, ha más farkával lehet verni a csalánt.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.06.06. 11:24:18

benyaltok ti mindenkinek manduláig, csak lehessen orbánozni, meg lázározni vadul...tökmindegy az a meki vagy ocsmány olcsó szart megetető élelmisz@r cég....

Supersize me...
megvan?

Megetetett társadalom
megvan?

nem baj, csak lehessen ma is bőgni mint a marha...

dombovarivanda 2011.06.06. 11:24:26

föléguggolnék, és jól levizelném ezt az embert.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2011.06.06. 11:28:27

@FILTOL: Igen, a Supersize Me megvan. Csak abban az a torzítás, hogy Michael Moore egy teljes hónapig mást sem evett, mint dupla hamburgert (és társait) extra adag sültkrumplival, reggelire, ebédre és vacsorára. Ilyen dózisban szerintem még a zöldbabfőzelék és a saláta is egészségre ártalmas lenne...
Egy átlag magyar gyerek szerinted havonta hányszor kajál McDonald's-ban? Mert gondolom, nem ott reggelizik, ebédel és vacsorázik nap mint nap...

Netuddki. 2011.06.06. 11:28:28

@sárkányfő: Bezony. A Margitka ennyibe kerül a Hofferben 3-as kiszerelésben. Sőt még talán ennyi sem, mert 2.95- vagy 2.99- valójában. Ééééésss jóóóóó!

Rwindx 2011.06.06. 11:28:28

Pedig ez a legfontosabb rész:

"A tervezett változtatások egyik legfontosabb eleme, hogy a gyorséttermekben a gyermekeknek ajándékot csak olyan ételek mellé lehetne adni, amelyeknek csökkentett a kalória-, zsír- és sótartalma, ezáltal kevésbé okoz megterhelést egy növekedésben lévő szervezet számára."

Ezt nem Lázár találta ki, ha valakit érdekel a téma.

Netuddki. 2011.06.06. 11:28:28

@FILTOL: Ki nyalt itt be a mekinek, kancsóka?

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 11:28:52

@Sieg:
Mint említettem nem arról kívántam vitatkozni, jó e ebben a formában ez az adó. Csak gondoltam megjegyzem a sok egységsugarú hülyeorbánszemétfideszköcsögök, valamint az éljenafideszmilyenjó típusú embernek, hogy ezzel bizony nem alkotunk valami egyedit Európában, ugyanis pont ilyesmiről van szó Dániában, a briteknél, a spanyoloknál, stb...

biobender 2011.06.06. 11:28:52

@kovi1970: Mar izgatottan varom a nepesedesi kampanyt, pl. a fogamzasgatlo szerek betiltasat ill. megadoztatasat, hiszen megiscsak fejlodtunk 25 ev alatt.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.06.06. 11:34:05

ja..és még vmi..
nincs is már pizza hut Mo-on te szerencsétlen lámer.

biobender 2011.06.06. 11:34:05

@FILTOL: Jartal mar Fozelekfaloban? Piacon? Langososnal?

Egeszseges kaja ara megvan?

Hunyd csak be szemed elvtars, igy konyebb baromsagokat irni.

Kiszámoló · http://kiszamolo.hu/ 2011.06.06. 11:34:18

@sárkányfő: Volt egyszer egy poszt.

A Lidl hirdette az akciós újságjában a heti különlegességeket (asszem kínai hét volt)
Angliában ugyanaz ment, ugyanazokkal a fotókkal.

Csak éppen Angliában ugyanazok a termékek felébe-harmadába kerültek.

Jó volt egymás mellett látni a két újságot....

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.06.06. 11:34:33

@kovi1970: büfike...

@Michael Knight: szerinted, persze...hóóógyne, szerinted.
LOL
nem baj koma...nem vagy átlátszó egyáltalán.
de nem baj, értem én a pánikot, megértem, 60 év után a ballib nem tud beleugatni a dolgokba (végre). fáj igaz?
kezeltesd husom, kezeltesd a fájdalmadat, mert ez lesz még sokáig ám:DDDD

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.06. 11:38:45

@sárkányfő:

Többször olvastam már a neten véleményedet.

Az a baj sárkányfő, hogy amit gondolsz/leírsz/megosztasz másokkal, azt sokan még mindig nem értik, nem érzékelik, vagy zsigerből utasítják el. Pedig nem kellene, mert sok megfontolandó van mondandódban.

Ami itt folyik, az oázis lenne Örkény számára, gejzírként törnének elő belőle az újabb egypercesek.
A zemberek nem látják, hogy a dolgok nem arról szólnak, amit ők olvasás közben gondolnak - a Fidesz esetében MINDIG van mögöttes szándék, csavar. Ők így kamunikálnak.

Hahó, Magyarok, ébresztő!!!

ON:
Májkel, jó e cikk, teccik!

csabesz77 2011.06.06. 11:38:45

Én is járok néha gyorsétterembe, mert szeretem azt az ízvilágot!DE! Nem az otthoni étkezés helyett, hanem mellett és nem napi szinten! Mellette pedig igen sokat mozgok, sportolok! Aki egy lusta disznó, annak a saját lakásában is minden megvan ahhoz, hogy elhízzon! Lázárt meg ki kellene állítani és mutogatni!

Szelid sunmalac 2011.06.06. 11:38:45

@Muad\\\'Dib: Megint lenyugoztel szeleskoru tajekozottsagoddal!

Osszetudnad kerlek foglalni, hogy a helyi keresetekhez kepest milyen minosegu, jellegu es aru termekeket fogyaszthatnak/fogasztanak az altalad emlitett orszagokban?

Sieg 2011.06.06. 11:47:17

@Muad\\\'Dib: Kétlem, hogy azokban az országokban csak bizonyos cégekre lenne kihegyezve a törvény, és ez a lényeg. Ha csak a multi zsírja a büdös, az azt jelenti, hogy ténylegesen magasról tesz a törvényhozó az egészségvédelemre, még ha arra is veri a mellét.

A hülyecigányorbánmonnyonle és a hajráorbánveledvagyunk-libsibolsihazaáruló jellegű egybites szurkolókat meg legjobb ignorálni, menthetetlenek, csak azt szajkózzák, amit a kis kedvencük hallani akar.

Tower13 2011.06.06. 11:48:43

@vinyi:
Nos, a nagyobb hamburgerek dobozán mind a burger fosnál, mind az MCdonaldkacsánál rajta van, mennyi a zsír, a fehérje, a só, stb.
Legalábbis 3 hónapja még rajta volt.
De akkor egy pillanatra álljunk is meg. Lázárj János és Orbán Viktor a híres Pick szalámit nagyon is támogatja, Bár 60% fölötti a német sertés tartalom benne. Elgondolkodtat? És az, hogy rajtunk kívül már mindenütt kimutatták, hogy ama szalámik és kolbászok túlzott zsírtartalommal rendelkeznek. Nem is beszélve a párizsi egészségességéról (Imádom a régi idők marhapárizsiát). Akkor nézzük egy pillanatra csak a zöldségeinket. Tudjátok-e miért akar biogazdálkodást a kormány? Mert végre elolvastak egy 12 éves tanulmányt, miszerint 20% ra, vagy az alá esett vissza a zöldségeink, és búzáink hasznos anyagtartalma. A fuzárium mérgezésről meg ne is beszéljünk.
Másként mondva Unalmas és hülyeség már megint amit csinálnak. Elkésett, nem lényegre törő intézkedésekről vonja csak el a figyelmet. (nem, nem... Az előzőek sem voltak jobbak. Csak ügyetlenebbek. )

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 11:49:04

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Biztos nehéz megérteni mit írtam. Megpróbálom még egyszer, hátha menni fog: Ez az adónem nem egyedi felvetés, elég sok helyen szó van róla. Eddig tudsz követni? Tehát hülyeség azzal jönni, hogy ez biztos a lázár sötét rémálmaiból született elképzelés. Még mindig megvan? Innentől kezdve lehet azon vitázni mennyire hülyeség ez ebben a formában, de ezt valami kormányspecifikus magyar lehúzásnak beállítani az valami priceless teljesítmény...

genyamagyar 2011.06.06. 11:49:04

A magyaros ételek sokkal egészségtelenebbek, mint a meki kajája. Mondom én ezt úgy, hogy magyaros ételt igen, mekis kaját pedig nem eszem.

genyamagyar 2011.06.06. 11:52:08

@Zébácsi: "A zemberek nem látják, hogy a dolgok nem arról szólnak, amit ők olvasás közben gondolnak - a Fidesz esetében MINDIG van mögöttes szándék, csavar. Ők így kamunikálnak."

Tökéletesen igazad van! Bizonyítja az is, hogy a fidesz baszik arra, hogy multikra, bankokra kiírót extra adót mi fizetjük meg. Szarnak rá nagyívben!

biobender 2011.06.06. 11:58:49

@Muad\\\'Dib: "Ez az adónem nem egyedi felvetés, elég sok helyen szó van róla."

Nos, a kulonbseg az az, hogy "szo" lehet valamirol amit mondjuk egy apro partocska egyik kepviseloje felvet es elvitatkozgatnak rola, kiderul, hogy hulyeseg es vege a tortenetnek.

De lehet ugy is "szo" rola, hogy a ketharnad elmagyarazza, hogy a zemberek erre szavaztak a fulkkeforradalomkor es most megcsinaljak akar hulyeseg akar nem. Sot, ha ellenkezni kezdenek akkor mar azert is megcsinaljak, hogy megmutassak ok a (lazar)janik.

Az elobbivel semmi gond, az utobbival rengeteg. Szerinted?

Démonmac1 2011.06.06. 12:01:50

A Pizza Hut Agyarországból már kivonult.

Zorgo 2011.06.06. 12:05:24

A felnőtt lakosság 70%-a dagadt.Pont.Nem kicsit, nagyon.Érdekes módon nem a mekizős korosztály, hanem a tradicionális, hurka-kolbász generáció.A meki semmivel sem rosszabb mint a lacikonyha termékek, sőt.A sok ostobaság között inkább arra figyelnének,hogy a napközikben ne moslék formája legyen az ebédnek, többet érne mint a multik elleni hadjárat, és talán több értelme is lenne.

Bergeroth 2011.06.06. 12:05:25

A fidesz kormány egyik legnagyobb problémája az, hogy a töketlenségüket a keménykedésükkel próbálják meg kompenzálni. Ezért van az, hogy mindenbe bele akarnak pofázni, függetlenül attól, hogy értenek-e hozzá.
Azt nem írom, hogy "értenek-e hozzá vagy sem", meert ezek a hazudozáson, a lopáson és a diktatórikus eszközök alkalmazásán kívül még a munka szó jelentését sem ismerik.
orbán "beszari" viktor vezetésével, bolsevik állampártunk egy új dimenzióba lépett.

Mikrobi 2011.06.06. 12:05:25

Igen, képzeld el, ha egy vállalkozó kárt okoz, az állam szabályozza, hogy ne tudjon (annyi) kárt okozni! Ez ua., mint amikor a MAL-t kényszerítették a száraz technológiára való átállásra (gy. k. vörösiszap).

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2011.06.06. 12:05:25

@FILTOL: @Démonmac1: Szerintem két éttermük még van Budapesten - de mondhattam volna bármelyik komolyabb pizzériát.

genyamagyar 2011.06.06. 12:07:34

@biobender: "Ja, Ceusescu alapveto dilije az adossagok visszafizetese volt."

Ezt mondom már hónapok óta! Bele is rokkant az ország. Ez lesz itt is.

genyamagyar 2011.06.06. 12:15:37

@Muad\\\'Dib: Szó van arról is, hogy megkövezzék a házasságtörő nőket. Sőt, nem csak hogy szó van róla, van ahol alkalmazzák is. Akkor majd mi is?

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 12:15:37

@biobender:
"...From 1 July 2010, the Danish government has increased taxes on a range of products, with the tax on ice-cream, chocolate, sweets and soft-drinks rising by 25 per cent, and tax decreasing on sugar-free soft drinks. The aim of the change, as set out in a November 2009 paper from the Danish Ministry of Taxation, is ‘to reduce the prevalence of a broad range of illnesses and improve life expectancy’.
Later in the year, a new tax on saturated fats will be introduced, which will affect margarine, oils, animal fats and high-fat dairy products, and there will also be tax increases on tobacco and alcohol. These taxes will be implemented gradually, and will be fully in place by 2019..."

Már nem bántásként, de te vagy az egyik példány azok közül, akiknek láthatóan fogalma nincs arról mi történik Európában, cserébe viszont marha tájékozottan hozzászól mindenhez...

Repl 2011.06.06. 12:26:54

Nem vonult ki a Pizza Hut!
Lásd Aréna pláza...

kenesur 2011.06.06. 12:27:15

Édes istenem, ez már tényleg egy bohózat, tele olyan szereplőkkel, akik saját maguk karikatúrái. Sajnos a fejlett(ebb) országokban, már az első botrány után lemondott volna az államtitkár úr, és nem még nagyobb baromságokat találna ki. Kinek jó ez? Most komolyan... van ennek valami értelme is? Az, hogy minden nap valami hihetetlenül nagy baromsággal állnak elő, aminek rendszerint se füle se farka, hogy aztán ráfogják a "nemzeti" "forradalmi", vagy éppen az "összefogásos" jelzőket. Röhej! És ami a legszomorúbb, hogy rengetegen még mindig megeszik ezt a süket szöveget. Még mindig nem veszik észre, hogy ez a kormány, nem hogy nemzeti, de egyenesen nemzet ellenes! Egy tolvaj banda, akik a lopást ilyen-olyan törvénymódosításokkal és az alkotmány teljes semmibevételével, legálissá teszik. És a nép ehhez még tapsol is. Hihetetlen! Nem adok egy évet sem, és itt is százezrek lesznek az utcán, kíváncsi vagyok, hogy azt akkor mivel fogja megmagyarázni a Spirituális Vezető... ha egy millióan mennek majd ki, azok biztos mind "kommunisták" lesznek, és lám milyen hihetetlenül nagy a demokrácia, hogy még ezt is megtehetik... amikor majd egy tank aljából rángatják ki a Sámán urat, hogy a rögtönítélő bíróság elé vigyék, akkor is majd azt hajtogatja, hogy minden "értetek volt"... Nem lenne jobb, még most eltakarodni? Adja szépen át a vezetést valaki olyannak, akiben még lapul némi józan ész, és nem a korlátlan hatalmat szeretné kiépíteni, nem Európával akar harcolni, és nem gyűlöli szívből politikai ellenfeleit. Szépen kérem még egyszer: legyen szíves most eltakarodni, mert bár még van türelem az emberekben, de azok a bizonyos cseppek egyre sűrűbben hullanak abba a bizonyos pohárba...!

Szelid sunmalac 2011.06.06. 12:27:31

@Muad\\\'Dib: Pont a mikentjent vitatkozunk. Hogy ez igy, itt es most, ebben a formaban, netto hulyeseg. Gondolom eddig tudsz kovetni.
Amit mondasz, arra akar azt is lehetne vlaszolni, hogy foglaljunk 2/3-os torvenybe magyarorszagra vonatkozo oceani hajozasi jogokat. Hiszen mas allamok (eleg sok) mekkora sikerrel alakalmazzak mar evszazadok ota! Csak epp ez itt, most, ebben a formaban OKORSEG!

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 12:29:46

@genyamagyar:
Milyen érdekes, hogy amennyiben nem azt csináljuk, mint a művelt Nyugat-Európa, akkor a kommentelők szerint ostoba balkáni idióták vagyunk, ha pedig azt csináljuk, amit lényegében ott találtak ki, akkor nem vagyunk eléggé önállóak. Ez különösen annak a fényében röhejes, hogy általában ugyanazon személyek szokták ezt így előadni.

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 12:33:43

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Rendben, ez egy dolog, hogy ez lehet hülyeség így. Erről egy szót nem szóltam eddig. Csak néhány embernél próbáltam helyretenni a dolgot, akik láthatóan valamiért abban a vidám univerzumban élnek, ahol ez az egész a fidesz hadüzenete a művelt Európa ellen. :)

KopaszMercis 2011.06.06. 12:33:43

Konkretan a McDonalds gyakorlatilag az egyetlen olyan "etkezesi pont" ahol tenyleg lehet egeszseges kajakat kapni... premium grill csirke salatajuk uber uber egeszseges es fogyokuras, es gyakorlatilag mindenhol lehet kapni

Lazar kollega jo lenne ha kihuzna orban viktor picsajabol a fejet es korbe nezne...

Talan ha ravenne a plebs-et arra, hogy a premium grill csirke salatat es tarsaikat vasaroljak a mekiben es ne a bigmakkbol csorgedezo szosszal lennenek elfoglalva.. persze a suhano S8-bol nehez latni az orrodon tul

Amugy miota globalis problema a mekdumalsz magyarorszagon elnezest?

balazst 2011.06.06. 12:33:43

Milyen hülyeség ez, hogy "a cél jó..."? Felnőtt emberek vagyunk, ha csirkeszart akarunk enni galuskával, akkor azt eszünk. Nem kell senki asszisztenciája ahhoz, hogy eldöntsük mit eszünk. Ha valakit annyira érdekel most is tudhatja. Vagy majd eljutunk odáig, hogy mindenki csak max. napi féldoboz cigit szívhat el és nem ihat többet két üveg sörnél?

KopaszMercis 2011.06.06. 12:33:43

@Muad\\\'Dib:

ez egy faszsag ez az adonem.. az a baj veletek, hogy tul hulyek vagytok. Nem tudjatok mit szabad enni es mit nem.. inkabb ez ellen kellene tenni.. a problema, hogy tanult, tajekozott ember nem szavaz a fideszre, tehat ez a megoldas kizarva...

Szelid sunmalac 2011.06.06. 12:36:17

@Muad\\\'Dib: Ertem en ezt. Igy korrekt is. Majd meglatjuk mi lesz, ha jol emlekszem, egyszer mar bedobtak ezt a hamburgerado temat...

kaskala 2011.06.06. 12:36:18

A Kerepesi úton a gumigyári sport pálya helyére épült a Meki:))

Bergeroth 2011.06.06. 12:43:12

@kenesur:
orbán "beszari" viktor és a teljes fideszes bolsevik bagázs, sajnos képtelen felfogni, hogy mi az a demokrácia. Ők a mai napig a horthy/kádár rendszer szellemében érzik jól magukat és szemlátomást élvezik azt, hogy mindennap megtaposhatják az országot, a lakosait és úgy általában mindent, amivel nem értenek egyet.
A fidesz a tökéletes példája annak, hogy hogyan NEM szabad kormányozni.
Ettől függetlenül olyan a kormányunk, amilyet megérdemlünk.
Akinek van 1 kis esze, az már rég lelépett az országból.

biobender 2011.06.06. 12:43:12

@Muad\\\'Dib: Szerinted ez barmiben hasonlithato az itt targyalt javaslathoz?

1. tax on ice-cream, chocolate, sweets and soft-drinks rising by 25 per cent,

Vagyis 25%-os adonoveles a csokoladekra, fagylaltra es cukortartalmu uditokre - adocsokkentessel a cukormentes uditoknel.

Ezzel pl. joval nehezebb lenne vitatkozni bar akarmibe lefogadom, hogy a hatarmenti Lidl, Aldi es egyeb boltok Nemetorszagban imaikba foglaljak a dan kormanyt. Ha mi ezt a mar ugyis meglevo durva arkulonbsegmellett meglepnenk Ausztria diszpolgarra avatna az Orbant.

2. Es most jon a java: "a new tax on saturated fats will be introduced, which will affect margarine, oils, animal fats and high-fat dairy products, and there will also be tax increases on tobacco and alcohol.

Uj ado a telitett zsirokra, olajokra ..stb. latod itt valahol a MCDonalds-t vagy a Burger Kinget, vagy akar a gyorsettermeket? En ugyan tajekozatlan vagyok mint tudjuk, de nem latom. helyette egy ALTALANOS ADOT latok a telitett zsirokra stb.
Nem tudom, erzekeled-e a kulonbseget, egy ilyen ado rogton semlegesitene az ellenvetesek 99%-at, hiszen itt mindenki arrol ir, hogy a hagyomanyos magyar konyha joval egeszsegtelenebb a mekinel.

Adoemeles alkoholra es dohanyra. Nem hiszem, hogy jo otlet, de ha az egeszseg javitasa a cel, ezt kihagyni nagyon nagy ostobasag. En ugyan tajekozatlan vagyok, de nem latom a hasonlo elemeket a lazar fele javaslatban - ha igen kerlek vilagosits fel.

Hogy ez a gyakorlatban a csempeszest erositi majd, az elegge valoszinusoitheto egyebkent.

parttalan 2011.06.06. 12:50:07

A hamburger a legtáplálóbb kaják egyike. Hús, sajt, zölsdégek, zsemle: ezeket külön-külön mind fogyasztjuk és egyiket sem mondanánk egészségtelennek - csak ha mindez együtt van, mi?? Önmagában a hamburger nem káros (sőt!), a MCDonald's féle gyorséttermi művacak változat viszont tényleg egészségtelennek mondható.

nepszavazo.com · http://www.nepszavazo.com 2011.06.06. 12:58:14

Azt hiszem ezek - miután ha adóztatják is, érdemi bevételt nem lehet belőle csinálni - inkább kommunikációs elterelési manöver. Jobb, ha erről beszél a nép, mint ha életbe vágóbb kérdések foglalkoztatják. Pl. hogy, úgy néz ki, hogy 10-15 év múlva egyszerűen nem lesz senkinek nyugdíjas, max. valami szánalmas segély. Ez speciel nem csak Orbán számlájára írható, de ő is nyakig benne van. Amúgy islunk egy ellenzékinek is ciki kiállni egy multi mellett, meg a zsiros kaja mellé. De az látszik, még pár év és az életünk minden mozzanatát törvények fogják szabályozni. S ez a nagyon nagy baj.

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 12:58:15

@biobender:
Akkor még egyszer neked is. Nem az aktuális javaslat tartalmát véleményeztem, pusztán leírtam, hogy a fat tax sok minden lehet, de az biztos, hogy nem fityeszspecifikus, vagy magyarspecifikus dolog...

genyamagyar 2011.06.06. 12:58:15

@Muad\\\'Dib: Tehát akkor szerinted kövessük a művelet nyugatot?

Ez általában akkor röhejes, ha olyasvalaki mondja, aki általában a nyugat-majmolásával vádolja valamelyik politikai erőt.

arod75 2011.06.06. 12:59:22

@Kiszámoló: egy picit kevered a TB járulék és az egészségügyi hozzájárulás fogalmát.
Egyébként, ha lennének az egészségügyben magánbiztosítók (mondjuk kiegészítő jelleggel), ők biztos méregetnék a kockázatokat és beáraznák ezeket a rizikófaktorokat. De a "közellátásban" ilyet nem lehet tenni. Már csak azért sem, mert sokan még most sem fizetnek az ellátásért (gyerekek, nyugdíjasok, egyetemisták stb.) és nagyon diszkriminatív.

Mérgeskutya 2011.06.06. 13:00:59

Norbi "UpDate" kaját mindenkinek.
dieta-abc.hu/norbi_update-123.php
Lehet, hogy ő már tud valamit?

genyamagyar 2011.06.06. 13:01:00

Megjegyzem, a cukor sokkal egészségesebb, mint az azt helyettesítő műgeci. Ha valaki nem fogyózik, akkor inkább azt fogyassza, mert az egy természetes anyag amit az emberi szervezet már millió év óta használ. (Orvosok nyilatkozták, hiszek nekik.)

arod75 2011.06.06. 13:06:49

@Emiksz: jó ez. de a rendkívüli ülés is nagyon érzékletes : )

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.06.06. 13:10:14

Nekem ne akarja megszabni Orbán Viktor és Lázár János, hogy hol és mit egyek! Eddig tűrt a nép, de most már mindennek vége - ezt már nem fogja lenyelni a magyar nemzet. Mert ezt a birkatürelmű népet lehet kínozni, sanyargatni, de egyet nem: hülyének nézni.

Vérző szívvel, de irány a UK: ott legalább nem államosítják a nyugdíjamat és a bankbetétemet, és bárhol, adómentesen ehetem meg a quarter pounderemet ecetes sültkrumplival. Azt eszem, amit akarok!

terribad 2011.06.06. 13:17:44

magyarországon tényleg fel kéne pofozni az emberek nagy részét aki ugatja a gyorskajákat
azon a magyarországon ahol gyakorlatilag minden helyi jellegzetes étel egy gyilkos fegyver az emberiség ellen, ahol levest esznek ami semmire nem jó, ahol a disznóvágás egy ünnep, stb stb
ez a hely egy darab szar a mcdonalds szín tiszta marhahúsához képest képest.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.06.06. 13:17:44

@genyamagyar:

Rátapintottál a lényegre (bankok extra adója).

Nézzük (kókuszdió-héjban):

A bankokra a kormány kivetette az extra adót.
A devizahitelesek megsegítésében a bankok egy fillér profitról sem mondtak le (csak átütemezés történt, ami a pénzük időértékét nem csökkenti, ezt minden egyes hitel esetén ki is lehet számolni).
Mondta volna a kormnány azt, hogy nincs bankadó, de a devizahitelesek 180 Ft nál rögzített svájci frank árfolyma feletti részt fizessék a bankok (így valósan csökkene az adósok terhe), vagy csökkentsék a kamatot arra a szintre, mint ami a hitelfelvételnél volt (itt az árfolyamingadozást a hiteles vállalja). Mindkét esetben a hiteles jól járt volna, valódi lett volna a segítség.
Viszont a fentiek + a bankadó együtt már nem megy - ezért az állam bankadót vetett ki (ergo bevételeit növeli, míg a devizahiteleseken tulajdonképp nem segít).

Lehetne még fokozni a ker láncok adója kapcsán is - itt a CBA és Coop járt jól, ami egyrészt érthető (hazai láncok), másrészről viszont nem, mert ferdíti a versenyfeltételeket).

amit még megtehetsz 2011.06.06. 13:18:35

Ó most mi a baj ezzel...
A sarki gyrosos majd felszerel a 4 négyzetméteres helységbe egy bordásfalat, vagy egy mászókötelet oszt jónapot. :)

Cr 2011.06.06. 13:18:36

Nyilván minden szivatás, amit megél majd az összes, vagy némelyik étterem, ugyanarról fog szólni, mint az eddigi szivatások: pénzszerzésről.

Ebben pedig bizony az emberek nagy többsége mellettük áll. A mekinek meg a többinek van elég pénze, fizessenek csak. Akármiért. Létezésért, nagysemmiért, az idegesítő bohócért, a sok reklámért, stb.

biobender 2011.06.06. 13:18:36

@Muad\\\'Dib: "hogy a fat tax sok minden lehet, de az biztos, hogy nem fityeszspecifikus, vagy magyarspecifikus dolog..."

Ebben nagyon nincs igazad. Az a fat tax ami CSAK a McDonaldsra es a Burger Kingre van kihegyezve mikozben a hagyomanyos a fityesz altal igencsak tamogatott magyar kaja tocsog a zsirtol az bezony fityeszspecifikus demagogia.

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2011.06.06. 13:34:59

Ugyan már. Ebből a hamburgeradó lesz megcsinálva. Egy szaros hús+zsemle 720 forint? Komolyan mondom aki ezt kitudja perkálni +10-20 forintot is ki fog tudni, a McDisznót meg egyáltalán nem sajnálom :)

biobender 2011.06.06. 13:35:00

@Cr: Vagy takarodjanak az orszagbol. Ugyis kell a munkaero a letrejovo egymillio uj munkahelyre, nehogy ma elszipkazzak oket. Ja, es az extraprofitot is kiviszik az orszagbol a gyuttmentek.

biobender 2011.06.06. 13:35:00

Ha mar errol beszelunk, az otthon fozott palinka az maga a tomeny egeszseg ugye?

KopaszMercis 2011.06.06. 13:35:00

@parttalan:
Te hulye vagy bazd meg...

A McDonalds semmivel nem karosabb, mint barmelyik masik hamburger.. sot a a mekiben a hus csak es kizarolag daralt marha + so es bors...

Minden a mennyisegek fuggvenye. 1 darab mekis sajtburger siman belefer egy egeszseges etrendbe... istenem, a sok barom akinek fogalma sincsen semmirol csak a demagog, jajj a mekdumalsz de szar.

Muad\\\'Dib 2011.06.06. 13:43:48

@biobender:
A dolog a gyorsétteremekre van kihegyezve, mivel ez a két lánc van a legnagyobb mértékben elterjedve nálunk, így természetes, hogy leginkább őket érinti.
Ami az ötlet egyediségét illeti:
"...As politicians look for new ways to prop up their sagging budgets, Detroit mayor Kwame Kilpatrick is the latest political figure to float the idea of a “fast food tax.” If his effort is successful, Detroit would become the first city in the nation to pass an extra tax on quickservice food.
In Kilpatrick's proposed city budget , a 2 percent tax on fast food “means if a Happy Meal costs $2.99, the total cost will be $3.05, with the six cents coming to the city.”

chabusch 2011.06.06. 13:43:48

Mondja meg nekem valaki, hogy a mekdöncis prémium grillcsirkés salátában mi az egészségtelen?

chabusch 2011.06.06. 13:43:48

Mondja meg nekem valaki, hogy a mekdöncis prémium grillcsirkés salátában mi az egészségtelen?

amit még megtehetsz 2011.06.06. 13:45:27

A mekis sültkrumplit kellene megadóztatni, hiszen az sosem romlik meg!
Jó étvágyat!
www.youtube.com/watch?v=j-ljW5YEdao

penelope garcia 2011.06.06. 13:48:22

Tuti, hogy a csákó ezt nem gondolta végig. A gyorsétterem koncepcióját pedig még csak nem is kapisgálja.
Ha GYORSAN akarunk enni, akkor épp nem érünk rá. Sportolni se.
Ha ráérünk ugyan, és csak azért megyünk Mekibe, mer' szeressük a jó kis zsíros cuccokkal teletolni a pocónkat, akkor meg magasról tojunk a sportolásra.

De lehet valaki annyira hülye, hogy ezt nem látja át?
Szerintem nem.
Következtetés: Lázárnak van valami építő ismerőse, akinek melót akar juttatni.

penelope garcia 2011.06.06. 13:49:07

@tojastobias:

Ne má'!!!!!
Így is aranyárban mérik, pedig nagyon nyamiiiii!

Peetee 2011.06.06. 13:59:14

Ez a Lázár egy igazi óriás-balvf@sz!!!!

röhögő 2011.06.06. 13:59:14

@Muad\\\'Dib: "Milyen érdekes, hogy amennyiben nem azt csináljuk, mint a művelt Nyugat-Európa, akkor a kommentelők szerint ostoba balkáni idióták vagyunk, ha pedig azt csináljuk, amit lényegében ott találtak ki, akkor nem vagyunk eléggé önállóak. "
- Már mint a fideszes kommentelőkre ggondoltál? Mert ugye gazdasági szabadságharc - meg hamburger adó. hahah

biobender 2011.06.06. 13:59:14

@Muad\\\'Dib: "A dolog a gyorsétteremekre van kihegyezve, mivel ez a két lánc van a legnagyobb mértékben elterjedve nálunk, így természetes, hogy leginkább őket érinti."

Mar bocs, de ez hulyeseg. Jobban el van terjedve mint a csoki, a krumplisteszta, a langos, a zsiros kolbasz? Na nee, ezt te sem gondolod komolyan. A termeszetes az lenne, ha a zsiros kajat adoztatnak.

Detroit megint egy mas teszta - egyszeruen tobb penz kell nekiki es nem hazudoznak az egeszseges eletmodrol - ez legalabb tisztesseges. Hazudozni, mellebeszelni, disznot vagni a TV.ben es elitelni a McDonalds-t mert egeszsegtelen, na ez viszont hungarikum.

bknn 2011.06.06. 14:09:41

A parlamentben országos nagygyűlést tartani, felrobbantani majd ledózerolni. Deccit

Cr 2011.06.06. 15:20:44

@biobender: Milyen munkahelyek lesznek veszélyben, ha elhúz innen a meki? Na de őszintén :D

Nem fogják lehúzni a diákokat? Basszus, egy teszkó árufeltöltő élete is jobb, mint a mekis dolgozóé!

makukula 2011.06.06. 15:20:45

@biobender: "elitelni a McDonalds-t mert egeszsegtelen"

Lehet, hogy én vagyok tájékozatlan, de a belinkelt cikkben egy szó sincs a McDonaldsról, azt itt a posztban emlegetik, szerepelnek viszont benne "vendéglátó-ipari egységek", ami szerintem kicsit tágabb kör. Persze jó lenne látni a javaslatot, talán tudnánk, miről beszélünk.

ca2 2011.06.06. 15:20:45

"Lázár János szerint a boltokban megvásárolható, mélyfagyasztott sültkrumpli mennyivel jobb és egészségesebb, mint a gyorsétteremben kapható, csak azért, mert otthon sütik meg és otthon sózzák?"

pl attól, hogy nem otthon nem sütök ki több mázsa krumplit ugyan abban az olajban...

Alamio 2011.06.06. 15:20:45

Egyelőre nem értem. Eddig mindenhonnan azt hallottam, hogy a Meki hamburgere egészségtelen. (Super Size me, tálálkozástudósok, stb.) Itt ennek az ellenbizonyítása zajlik, de ráadásul úgy, hogy az ott elhangzott egészségtelen adalékanyagokat mindenki kihagyja az érvelésből, és kizárólag a zsírra és kalóriára koncentrál.
HA a meki egészségtelen, AKKOR nem bánom hogy megadóztatják. Ha Lázár terjesztette be, ha nem. Ugyanis nem csak a saját étrendemet határozhatom meg és szúrhatom el vele az életemet egy cukorbetegséggel vagy szívrohammal, de a gyerekemét is. Ez is egy olyan érv, ami eddig kimaradt- pedig máskülönben figyelemreméltó.

csárli hárper 2011.06.06. 15:20:46

van még épeszű ember kicsiny hazánkban aki még odafigyel "kockáról-kockára" lézerjankó böfögésére?

safranek 2011.06.06. 15:20:46

Ez a populizmus iskolapéldája.
Az eccerű államó'gárok hallják, hogy jól odatesznek a mocskos multiknak -bár sosem jártak még egyikben sem, és csípszet sem ettek - és örvendeznek vala. Aztán vágnak egy vastag szelet szalonnát a zsíroskenyér tetejére, meg kannás borral legurítják. A szájukat meg megtörlik a Blikk tegnapi számában.

OV: Te Jani, mongyá' valami népszrűt holnap!
LJ: A mekis szöveg jó lesz?

makukula 2011.06.06. 15:20:46

@penelope garcia: Azért te is végiggondolhatnád. Nyilván nem az az elgondolás, hogy a szánkból kilógó sültkrumplival nyomjuk a fekvőtámaszt, hanem vélhetőleg az, hogy azt a társadalmi kárt, amit egyik oldalon okoznak, kompenzálják a másikon. Társadalmi szinten ez kiegyenlítődhet akkor is, ha nem ugyanakkor és nem ugyanazok használják a sportpályát mint akik a gyorsétteremben kajálnak.

akimellon 2011.06.06. 15:20:47

jaja, akinek van esze, tudja,hogy mi az igazság a témában,kár ragozni.
DE KIT ÉRDEKEL MÁR, HOGY KB. 10 NAPJA ORBÁN 20 MILLIÁRD FORINTTAL MEGEMELTE A VASUTIKORSZERŰSÍTÉSRE KIÍRT PÁLYÁZAT ÖSSZEGÉT, ÉS HOGY-HOGYNEM A CSÓKOS CÉG NYERT, PONT EKKORA PÁLYÁZATTAL?
OFF:
Muad///'dib pedig már túljuthatna a kamaszos egoizmusán......

genyamagyar 2011.06.06. 15:20:47

Szóval azért van ennek valami diszkrét bája: a zsírtalan, fűszerezetlen, salátával körített hamburgert meg akarják adóztatni, de zsírban tocsogó csülökpörkölt rezgő mócsingokkal az jöhet! Ja, és mi van a velős pacallal?

amit még megtehetsz 2011.06.06. 15:20:47

@penelope garcia:
De, de és megintcsak de!
A sültkrumplitól, ami nem bomlik le, örökké élünk majd, és így túl sok lesz a nyugdíjas, ami romlásba dönti az országot...
Mellé pedig inni kell egy kis coke lájtot, mert a nutraszvíttől kinő a harmadik szemünk, és rájövünk minden titok nyitjára...ezt MMKK el kell kerülni.
nna ennyi...
:)

Roa 2011.06.06. 15:20:48

@KopaszMercis: Mindig is sejtettem, hogy mekiben dolgozol...

genyamagyar 2011.06.06. 15:20:48

@tojastobias: "A mekis sültkrumplit kellene megadóztatni, hiszen az sosem romlik meg!"

Vettem magyar, háziszalámit. Ott log a pjázban már több, mint egy fél éve. És nem romlik meg.

Extra adót a szalámire! :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2011.06.06. 15:20:49

Adóztassák meg az összes egészségtelen ételt, ha tudják. Mert nem hiszem, hogy a multikon kívül az egészségtelen ételeket áruló magyar hentesek és zugbüfék olyan sok számlát adnának, ami után adót fizetnek...

Egyébként legyen kötelező kiírni a menzákon is, miből készültek a sokszor ehetetlen népeledelek és a bizonyítottan egészségtelen iskolai és óvodai menzákat kötelezzék a menü módosítására!

lutria 2011.06.06. 15:20:49

A mekis hamburger nem arról híres hogy az egész világon ugyanolyan szabvány alapján készül?Persze ez minőségi garancia a Lázárnak nem elég jó.

Ezek szerint a Lázár úgy szokott étkezni hogy egy jóllakás után azonnal fut 3 kört a ház körül,legalábbis azt várná el a vásárlóktól hogy amint kijönnek a mekiből azonnal kezdjenek el sportolni?
A cola receptjét nem biztos nem akarják megváltoztatni,inkább megadóztatják, mert abban több a pénz.

Tedat 2011.06.06. 15:34:00

@KopaszMercis:
"Minden a mennyisegek fuggvenye. 1 darab mekis sajtburger siman belefer egy egeszseges etrendbe... istenem, a sok barom akinek fogalma sincsen semmirol csak a demagog, jajj a mekdumalsz de szar. "

Ja, a sok hülye amerikai is, aki a hamburgert zabálja, biztos nem azért kövér, ugye?

Ráadásul jellemzően Amerikában azok esznek hamburgert, és gyors ételt, akiknek még enni sincs sok idejük - és pénzük. Nemhogy mozogni.

naiv legényke 2011.06.06. 15:34:56

@kovi1970:
A hírek szerint Kötcsén az egészséges étkezés jegyében alaposan túlléptek a lecsón. Harcsapörkölt, birkasült. Erre lehet mondani, hogy egy év alatt a lecsóhoz képest jól "megszaladt nekik".
Igaz, hogy tavaly majdnem Schmitt P. főzött, most meg csak Koko.

qwertzu 2011.06.06. 15:42:16

@sárkányfő: "hisz a pálinkánál még el is engedték az adót teljesen... "

Ez de jó. Mondanál pár helyet Magyarországon, ahol áfa és jövedéki adótól mentesen vehetek pálinkát?

igényes 2011.06.06. 15:52:31

Égi jelet kapott Viktor, amikor Istennek nem tetsző beszédbe kezdett. Betelt a pohár Gödöllőn.

igényes 2011.06.06. 15:55:26

@qwertzu: Évi 8 milliárdot elengedett Orbán. Mondta neki az apja is, hülye vagy te fiacskám és kapott egy nagy pofont.

hitomi 2011.06.06. 15:58:47

@michhuli: küzdősportolj. nemcsak a felesleges kilóidtól szabadít meg, de hihetetlen belső erőt, tartást is ad.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.06. 19:23:05

nektek meg mi a f.sz bajotok van ?

miért cenzúra ?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.06. 19:23:06

miért szűrtetek ki kedveskéim ?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.06. 19:23:06

tótán megírtam, h kiszűrtetek,
és
nem értem h miért.

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.06. 19:23:07

@Modor Tibi:

"Vérző szívvel, de irány a UK: ott legalább nem államosítják a nyugdíjamat és a bankbetétemet, és bárhol, adómentesen ehetem meg a quarter pounderemet ecetes sültkrumplival. Azt eszem, amit akarok!"

hmmm...
elpattant egy húr ott nálad, (modortibinéé) is :))

azaz mán te is feladtad végső mo. melletti kitartásod ..

ejj

mindenki elbukik.
mindenki emigrál vagy innen magyarhunbú vagy a zéletbűű

sárkányfő 2011.06.06. 19:23:07

@qwertzu: Az ország teljes terültén főzhetsz magadnak adómentesen pálinkát.

zotyikaa 2011.06.06. 19:23:08

Igaza van lázárnak.

Nézzétek meg a sok kórházból hazajövő milyen sovány.

Ott sokat mozognak és egészséges a kaja...

popocatepetl 2011.06.06. 19:23:08

És majd éppen e kis posztolócska mondja meg, hogy a kormánypárt frakcióvezetője mit mondjon meg.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.06.06. 19:23:08

Latszik, hogy Lezer Janos meg sose forditotta meg a Mekis talcan levo papirt.

popocatepetl 2011.06.06. 19:23:08

@lutria: Óh, mindjárt hasraesek meki-isten szabványától.

Karipapa01 2011.06.06. 19:23:08

lázárjankó készülj! még jobb tipp:
Be kellene vezetni a csajkarendszert. Minden sarkon lenne egy kifőzde, ahol az utca népe saját csajkájával sorbaállva megkapná azt a szervezet számára optimális ételt, amit jani főpap előző nap kitalált. Aki egyéb mást a szájába merne venni, annak egy hónapon keresztül minden nap szöges korbáccsal kellene ütnie saját hátát, közben fennhangon hirdetve, hogy orbánviki a mindenható. Ez lenne az igazán egészséges! Persze, mivel az étel ingyen van, senkinek nem lenne szüksége jövedelemre, ennek az elköltését az állam vállalná magára.
Hölgyeim és Uraim! Most kell hurrázni!

samba pa ti 2011.06.06. 19:23:08

Lassan eljön a pillanat, amikor új magyar szó születik:
" lázározni ".

Ez kb. annyit tesz, mint ész nélkül, nagyképűen hülyeségeket beszélni, utána meg égni, mint a zsír.

Italo Balbo 2011.06.06. 19:23:09

Elég jó pénz van ebben a gyorséttermesdiben, biztos vagyok benne, hogy a Fidesz egy bankszámláján hamarosan ott figyel majd a mindkét félt kielégítő megoldás.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.06.06. 19:23:09

Lázár szar alak vagy és annak is látszol!

Hogy lett Pintér "keresztapa" Sándor közrendőrből becsületes úton, cca 20 év alatt milliárdos?

Ilyen életpályamodellt minden rendvédelmisnek Orbán Castro Chavez!!!!

parttalan 2011.06.06. 19:23:09

@KopaszMercis: Hát hülye vagy te, bazd meg...csakk nem mekis dolgozó vagy? Ebben az egy esetben érteném az indulatodat, máskülönben nem, te szerencsétlen agyatlan mocskos balfasz.

zotyikaa 2011.06.06. 19:23:09

Igaza van lázárnak.

Nézzétek meg a sok kórházból hazajövő milyen sovány.

Ott sokat mozognak és egészséges a kaja...

Netuddki. 2011.06.06. 19:23:10

@nemvállalom: Azért a Parlamentért kár vóna...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.06.06. 19:23:10

MEKI

A Mekibe’ eszek,
Ott nincsenek szeszek,
Csak a kóla, meg a
Zsírsav, az ómega.

Halott marha nem üt,
Úgyhogy ezt a menüt
Nyugodt szívvel eszem.
Hé, mért néz rám e szem?!

Jaj, a WC-s nénit
Harapdálom én itt!
Van ereje neki
S kiseprűz a Meki-

-bőőőőőőől!!!

Illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/06/meki.html

Lasombra 2011.06.06. 19:23:41

tegye fel a kezét, akiben az a kép él, hogy Magyarországon a nagy többség (ide képzeljen mindenki egy tetszőleges eloszlási görbét x tengelyen fizetéssel, y-on meg az annyi zsét kapók számával, és koncentráljunk arra a tartományra, ahol jó kövér a görbe) rendszeresen, ismételt bűnelkövetőként mekibe vagy burgerbe jár gyerkőcöstől egy ropi per fő fölötti árakon hízni!

nos, akinek fent van a keze plusz Lázár úr szerint valóban veszélyt jelent az átlagmagyarra a bigmek.
vagy nem lehet, hogy valamelyikük csak demagógnak tetszik lenni, és harácsolni szeretne a gonosz imperialista multiktól?

ha tényleg a zsír, cukor, erőspista, kisfaszom a veszély (vagy Orbán mostani szava járása szerint: ellenség), akkor tessenek azt megadóztatni azokat, mint termékek, és ne keverjenek bele cégeket név szerint, mert akkor kilóg a lónak a lába.
mármint az egy bitnél összetettebb állampolgároknál.

Netuddki. 2011.06.06. 19:23:41

@Muad\\\'Dib: Hát bammeg szerintem pont te nem érted a lényeget. Olvasni tudsz? Angolul is? Vagy lefordítsam? Pedig én nem igazán tudok.

A dánok kilegózták, hogy 25%-ra emelik a szerintük szar kaják adóját. Ami meg szerintük egészséges azét csökkentik. Na idáig megvan? No, nálunk már eleve 25% (majdnem) mindennek az adója. Ezek után mit akarsz még emelni bammeg?

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.06. 19:23:41

zsííííír :D

desznyó_zsíííííííír_király_karaj

qwertzu 2011.06.07. 11:22:45

@sárkányfő: És az ország egész területén süthetek magamnak adómentesen hamburgert, és ezzel a törvény nem is foglalkozik. Viszont ha a hamburger megvételekor fizetendő adóról van szó, akkor azt illene a pálinka megvételekor fizetendő adóval összehasonlítani.
süti beállítások módosítása