Rögeszmerendszer

2011.09.13. 11:00

Meglehetős csendben voltam az elmúlt hetekben, jobbára figyeltem csak, mi történik. Próbáltam megfejteni, hogy csupán tragikus hozzá nem értésről, a napi üzleti vagy árfolyamérdekek vezérelte bizniszről van-e itt szó, netán rossz vicc, gonosz játék vagy tökéletes és arrogáns inkompetencia mozgatja a rendszert.

Mostanra meggyőződésem, hogy itt egy szörnyű és veszélyes rögeszme kormányoz. És hogy napról napra csak egyre rosszabb lesz itt minden.

A rögeszmésekre nem hatnak a tények, sem a józan ész. Egy rögeszmésen - a hite szerint - nem fog például a gravitáció. Persze mondhatnánk, hogy az ő baja, megpróbál repülni, aztán legfeljebb pofára esik, merthogy a gravitáció azért legalább Newton óta mégiscsak erősebb.

Az országot kormányzó rögeszme azonban veszélyes. Sőt: közveszélyes. Repülni próbál a józan ész és a gravitáció ellenében is. Csak itt mi esünk pofára, de nagyon, valamennyien.

Pedig alapvetően tényleg tudok hinni a csodákban. De figyeltem nagyon az elmúlt hetekben, és azt láttam, hogy ebből a rögeszméből a büdös életben nem lesz itt csoda. Ebből a rögeszméből nem lesz itt semmi. Pontosabban ebből a rögeszméből a semmi lesz. Nihil.

És ez a rögeszme nem egy ország vagy egy nemzet rögeszméje - szerencsére, teszem hozzá gyorsan. Itt éppen egy rögeszme nevében csúnyán pofára ejtetnek valamennyiünket. Ennek a rögeszmének köszönhetően megszűnik minden, amitől minden hibája, böszmesége, korruptsága és töketlensége ellenére is egy kicsit jó volt Magyarország. Amitől itt legalább élni lehetett.

És ebből a rögeszméből nem egy új rend vagy egy új ország épül. Ettől a rögeszmétől darabjaira esik szét minden, ami érték volt, amiben hinni lehetett: a szabadság és a biztonság és igen, egy kicsit az európaiság érzése is. Meg a jövőbe vetett hit és a remény, hogy egyszer azért végre már majd csak jobb lesz itt. Nagy szavak, tudom, de az elmúlt huszonkét évben talán csak ezért volt érdemes.

Hát nem lesz itt sem új rend, sem új ország. Ebből a rögeszméből, ebből a mániákus és akarnok kurucoskodásból csak a nihil épül.

És közben darabjaira hullik szét körülöttünk minden. No hope.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr643222739

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Matolcsy dalban mondja el 2011.09.22. 17:13:21

 Én már megelőlegeztem Matolcsy úr elegáns kivonulását   Minden jót Matolcsy úr!

Trackback: Mintha ma lett volna 2011.09.20. 19:35:59

 Emlékszem. Valamikor réges-régen, talán több tízezer évvel ezelőtt, volt egy maroknyi ember. Szerényen éldegéltek a hegy lába alatt elterülő síkságon. A hegy oldalában egy méretes barlang tátongott, az szolgált éjjeli menedékül a csapatnak. Ne...

Trackback: Hadüzenet támogatása 2011.09.18. 18:12:25

  A kormány hadat üzen az uzsorásoknak.A kormány kijavítja az előző kabinetek hibáit, és hadat üzen az uzsorázásnak és a kiszolgáltatott helyzetbe került családokon élősködő bűnözőknek.Végre!Már nagyon vártam, hogy valaki tegyen az élősködők ...

Trackback: Isten óvja Magyarországot! 2011.09.17. 16:49:03

Mert másra már nem számíthatunk.Tudom, hogy Pártunk és Kormányunk most jelentette be a 2012 évi Országvédelmi Költségvetést. Ennek ellenére félek. Illetve dehogy ennek ellenére, pontosan ettől félek! Sajnos rohamosan öregszem. Érzem a csontjaimon, az í...

Trackback: Lassan mondom, hogy mindenki értse 2011.09.16. 18:49:23

Még a Kedves Vezető, és magyar hangja Szájjárató Péter is.Nem lesznek megszorítások! A Nemzeti Hazudozás Kormánya drasztikus adócsökkentésekkel vet véget a megszorítások politikájának.Első lépésben drasztikusan csökkentettük az SZJA-t. Arról igazából n...

Trackback: Matolcsizmus: unortodox hülyeség vagy ortodox "okosság"? 2011.09.15. 23:29:09

A devizahitelesek problémája lassan nemhogy országos méretűvé dagad, de olyan szinten kezdi részét képezni mindennapjainknak, hogy én, bár nem esküszöm meg, de mintha reggel a klozetton vagy egy devizahitelest láttam leúszni, vagy egy lázárjánost, am...

Trackback: Amit lehet Orbánnak, azt nem lehet Gyurcsánynak ! 2011.09.13. 23:37:50

 Orbán a Hír tévében ezt mondta: ha néhány év múlva olyan ítélet születne az európai bíróságon, hogy jogtalan, amit a kormány most bevezetni tervez, akkor sem hárulna semmi azokra a devizahitelesekre, akik majd élnek az egyösszegű végtörleszt...

Trackback: Rögeszmerendszer 2011.09.13. 21:56:31

Meglehetős csendben voltam az elmúlt hetekben, jobbára figyeltem csak, mi történik.

Trackback: Orbán orbitálisat hazudott, most lebukott 2011.09.13. 20:35:13

Az embert, aki egyszer azt hazudta, hogy ő soha nem hazudik, a politikust, aki a WikiLeaks tanúsága szerint ugyanúgy végighazudta a 2006-os kampányt, mint Gyurcsány, csak neki ebből nem lett semmi baja, miközben a vetélytársa patás ördöggé vált a szava...

Trackback: A devizahitel, az OTP és a Fidesz szavazó 2011.09.13. 18:50:12

Schmitt Pál kérte, a Fidesz frakció kitalálta, Orbán Viktor megcsinálja. Gyönyörű a koreográfia és sokan jól is fognak jáni. Ha a Fidesz frakció a jelenlegi formájában fogadja el a devizahitelek kiváltásával kapcsolatos előterjesztést, akkor egyben meg...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.09.13. 14:41:04

A helyzet diszkrét bája, hogy közben meg folyamatos gazdaságpolitikai irányváltásokkal és koncepciótlansággal is vádolták már többször kormányunkat ezen a blogon.

De nincs is ezzel semmi baj szerintem. Minden embernek vannak alapvetései (rögeszméi ha úgy tetszik) amikhez minden körülmények között ragaszkodik, és vannak dolgok amiben hajlandóak vagyunk kompromisszumokat kötni.

Namost ezen keretek némileg valóban determinálják az előttünk álló utat, ennek ellenére nem értem pontosan eme nagy pesszimizmus okát. A kétségtlen negatívumok mellett pozitív jelek is fellelhetők ugyanis amennyiben elvonatkoztatunk egy pillanatra és az objektivitás szemüvegén próbáljuk szemlélni a történteket.

Üdv újra a fedélzeten. :)

pokesz70 2011.09.13. 16:53:19

@bogancs:

"kétségtlen negatívumok mellett pozitív jelek is fellelhetők ugyanis amennyiben elvonatkoztatunk egy pillanatra és az objektivitás szemüvegén próbáljuk szemlélni a történteket."

Ezt kifejtenéd?

Én egyébként maximálisan egyetértek Michael Knight-tal. Nálam is nagyon hosszú annak a listája, hogy mit hogyan rontottunk el a rendszerváltás óta. Én is máshogy képzeltem el. Én is sokat csalódtam. De most érzem először, hogy ez már nem az én országom.

karnak 2011.09.13. 16:53:54

@bogancs: Hát egy normális kommentelő végre.. Kérlek tényleg érdekelne a "pozitív jelek is" rész, tényleg.

Nekem úgy tűnik innen, mintha "leomlott a ház, de a tükör nem tört össze" szinten mozogna a pozitív jelenség, de biztos nem erre gondoltál.

IntelCorei5 2011.09.13. 17:00:52

a Nemzeti Együttműködés /Rögeszme/Rendszere elhozza a kánaánt - vagy nem

Nem kell beszRni minden gödörnek van feneke annal lejjebb nem lehet esni

igényes 2011.09.13. 17:00:52

Szia!

Neked egy nagy bajod van. Bátor vagy , de lusta!

Én meg hülye, mert nem értek a géphez.

Meg kellene vizsgálni, hogy a női szóvivő, miért ment el fizetésnélküli szabadságra, de gyermekét nem említve.
Meg kell nézni milyen helyeken dolgozott, csak megtudjuk, hogy a bitteknél igen két évig, talán sikerül neked is.

Orbán Viki is dolgozott arra: Sir Dearlove, Pembroke, MI6.

Valami izgalams lehetne a visszatérés alkalmából.

Szamiz67 2011.09.13. 17:00:53

Eddig én is viszonylag nyugodtan néztem a kormány munkáját, a demokratikus intézményrendszer leépítésekor, az urambátyám rendszer felvállalt betonba öntését látván a közeljövőben kibontakozó gazdasági fejlődéssel nyugtattam magam. Aztán azzal, hogy a külső gazd.pol. szakértőkkel folytatott konzultáció visszatereli a konzervatív gazd.pol. felé a kormányt. Hajlottam rá, hogy ez csak a cirkusz (a tetteimre figyeljenek...) ,s a színpad mögött reális gondolatok vannak. De mostanra úgy látom, hogy a felszíni harcos, konfliktus kereső csapongás mögött nincs semmi átgondolt, komoly, értékteremtő politikai akarat.
A kormány nagyon sok pénzt dobált ki valami mesterséges, soha nem létező gazdasági függetlenségre hivatkozva, az egészségügyre nem futja, de az IMF elleni kamu harcra kidobható volt 1-2 százmilliárd. 2012-ben újabb százmilliárdok mennek a CDS felár növekedés, a növekvő jegybanki alapkamat miatti extra kiadásokra, a leértékelődő forintra. Az Mnyp pénz után el lehet még költeni az MNB devizatartalék egy részét és aztán mi jön?

látjátok feleim szümtükkel 2011.09.13. 17:04:55

Én csak arra lennék kíváncsi, hogy hol van ez a rögeszme. A kormányban, vagy a parlament többségét adó pártszövetségben. Ha ugyan is az utóbbiban van,akkor nem lehet tudni az isten mikor menti meg Magyarországot.

IntelCorei5 2011.09.13. 17:04:55

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi.

Jó, akkor a moderálás mi ha nem ellenőrzés? Nem a moderálás zavar, hanem ez a süket jogi duma!

nemecsek ernő áruló 2011.09.13. 17:23:10

@intelCorei5: Ez az inda default szövege, hogy az index bárminemű gyökeret ki tudjon védeni. Tudod, olyan ez, mint amerikában a mikró dobozán az áthúzott macska. Kell. A hülye törvények ellen.

Artie 2011.09.13. 17:23:11

@intelCorei5: Hoppá. Kicsit lemaradtál.

Új médiatörvény, tudod, amire Viktor közölte, hogy nekünk senki nem ugathat bele, megvan? Tudod, az érvényes július 1. óta.

Szóval akkor szerinted ez mégis csak beleszólás? Beleszól a narancsaid médiatörvénye, náluk nyivákolj!

Én is várom amúgy a pozitívumokat. Elég lenne egy is, de nincs. Ami lenne (korkedvezményes nyugdíj ügye), abban meg hónapok óta kuss van. A fene nagy forradalmi lendület kifújt.

igényes 2011.09.13. 17:23:11

Nagy Annamária a szóvivő!

Melchi Zadok 2011.09.13. 17:23:11

@bogancs: ó édes jó istenem, de jó is ilyen "pozitív hozzáállással" találkozni manapság. csak abban nem vagyok biztos, hogy te ezt komolyan is gondolod.

már az eslő bekezdéseben is gyanús valami, hisz állítod "folyamatos gazdaságpolitikai irányváltásokkal, koncepciótlansággal vádolta" májkül a fülkeforradalmi munkásparaszt kormányunkat.
pontosan a fülkeforradalmi munkásparaszt kormányunk gazdasági voodooizmusának rögeszméi miatt kellenek a folyamatos bűvészkedések, irányváltások. ez persze totális koncepciótlanság amelyek gyakorlatilag a ráolvasás, és nagyon néha meszes pókháló hátraköpve háromszor teliholdkor hatékonysággal bírnak.

ha te ezek után nem érted a pesszimizmus okát, akkor nekem is kell abból az anyagból de ha lehet minél gyorsabban! :)

mizrolist 2011.09.13. 17:23:11

@intelCorei5: az a blog.hu szövege, hogy ne őket baszogassák a kommentek miatt - ugyanis nem mindenki moderál.

@Michael: kissé csodálom, hogy címlapra kerültél... :)

Melchi Zadok 2011.09.13. 17:23:11

@intelCorei5: panaszt tenni annamáriánál MOST!
:)

igényes 2011.09.13. 17:23:11

Soros György beiskolázta Orbánt a Pembroke College-ba. MI6 érdekeltség egyébként, vagy a Net mást mond? Szóvivője ki lett téve, de furcs, mert az MI6 érdekeltségébe tartozó budapesti követségen szerzett további ismereteket.

Mária 2011.09.13. 17:23:12

Húsz évvel ezelőtti eszmékkel nem lehet egy azóta húsz évvel idősebb országot irányítani.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.09.13. 17:28:42

Egyetértek a poszttal, kurvára látni már a jéghegyet, a kapitány meg a sleppje pedig bezárkózott a fülkébe, és megafonon orditoznak kifelé:
"A magyarokat semmi sem állitja meg! Átirunk minden törvényt, még a természetieket is!"
A narancsdroidok pedig ott állnak a hajóorrban, és várják a whiskybe a jeget...

igényes 2011.09.13. 17:31:32

@intelCorei5:

Példa: Beütöd Orbán Viktor nevét a
keresőbe. (Google)
Majd bővíted és Orban Viktor,Pembroke College.
Esetleg benyomatod ezt! www.miniszterelnok.hu/nevjegy/
Majd ezt is:sir richard dearlove, pembroke

Most, ha ezt megteszed, akkor olyan sokmindenre rájössz, hogy az maga a csoda.

Miért nem utazik Angliába, hát rád bízom.

hallari 2011.09.13. 17:38:38

"a napi üzleti vagy árfolyamérdekek vezérelte bizniszről van-e itt szó, ... vagy tökéletes és arrogáns inkompetencia mozgatja a rendszert." Szerintem is-is. Azért ne felejtsük, hogy a Fidesz kezében van a pénzesláda kulcsa, vagyis akik ŐKÖZÜLÜK bajban vannak, sokkal könnyebben juthatnak egyösszegben pénzhez, mint a sima panelproli. Vagyis megint magukra és a vállalkozó holdudvarra szabták a törvényt. Aztán pár év múlva, amikor az EU megnyeri ellenük a pert és fizetni kell, attól tartok megint a tömegek fognak helyettük törleszteni. De ne legyen igazam.

Squid 2011.09.13. 17:41:21

Bátor vagy Májkül, remélem KITT fullra tankolva vár meleg motorral Bécs felé beirányozva.

Melchi Zadok 2011.09.13. 17:41:21

@brummnarcisz: dugd csak még mélyebbre a fejedet a homokba, és írj még ilyeneket. érvélni, indokolni, gondolkodni nem kell, az csupán bolsi trükk.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.09.13. 17:52:34

@Mária: "Húsz évvel ezelőtti eszmékkel nem lehet egy azóta húsz évvel idősebb országot irányítani."

Egyetértek, szerintem is Orbán meg van rekedve a 20 évvel ezelőtti szinteken, a 90-es évek eleji küzdelmeket rángatja elő újra meg újra a sifonérból (médiatörvény, új alkotmány meg "sarkalatos" törvények), rendszert akar váltani megint (de most aztán végre úgy, ahogyan ő akarja!), és nem veszi észre, hogy az élet már régestelen-régen elment mellette. Ráadásul az a szép, hogy a mindent szétverő nagy forradalmi lendület pont azokon a dolgokon nem tud változtatni, amelyeken a leginkább kellene, pl. az értelmetlenül magunkkal hurcolt Malév-koloncon vagy a teljesen idióta budapesti önkormányzati rendszeren.

hallari 2011.09.13. 17:52:41

@Szamiz67: +1

annyi kiegészítéssel, hogy én látok valami pozitív, értékteremtésre irányuló akaratot a kormányban, de ezt teljesen agyoncsapja az az ötletelős, senkivel nem egyeztetős erőpolitika, ami izomból átnyom minden ostobaságot a parlamenten (ideértve azokat a törvényeket is, amelyekkel szinte csak maguknak kedveznek).

old_field 2011.09.13. 18:09:11

húúúhhhaaa... hát itt nagyon sok okos hozzászólást lehet olvasni.
akkor kérdeznék én 1 nagyon egyszerűt : "a világ nagy összefüggései"-hez hogy illeszkedik az a banki logika, hogy , ha a CHF árfolyama felmegy 10-20%-ot pár napig, akkor a törlesztő részlet megnő 30-40 százalékkal több hónapra. köszi.

Pál utcai fiú 2011.09.13. 18:13:52

@old_field: a 150 Ft-os és a 230 Ft-os árfolyam között nem 10-20 % a különbség...plusz van még országkockázati felár is, amit a tegnapihoz hasonló OV féle agymenések nem csökkentenek...

piefke 2011.09.13. 18:21:59

Hali!

Ma már Vincentnek is megírtam a mai posztjára (orulunkvincent.blog.hu/2011/09/12/bankallamositas_meri_vagy_nem_meri), hogy csak két lehetőség van: vagy ülünk a Bastille-ban, vagy elfoglaljuk és leromboljuk!:-)))

igényes 2011.09.13. 18:32:41

Kedden Nagy György arról beszélt, hogy "a VII. kerületben az történt, amit Gál György akart", az SZDSZ és a Fidesz között pedig szóbeli háttér-megállapodás volt az ingatlanügyletekre vonatkozóan. Gyakran előfordult, hogy a szavazásokról hiányzott egy-két szocialista képviselő, így az SZDSZ és a Fidesz együtt már többségben volt.

A Hunvald-ügyben gyanúsított volt az erzsébetvárosi Fidesz egykori alelnöke, önkormányzati képviselője, Czibula Csaba, aki ellen 2008 novemberében adott ki a Fővárosi Bíróság nemzetközi elfogatóparancsot, miután az eljárás elől menekülve külföldre távozott.

Sajtóhírek szerint legutóbb Mexikóban látták. Az ügyészség gyanúja szerint Czibula a kerület gazdasági bizottságának tagjaként több millió forintos vesztegetési pénzt fogadott el azért, hogy Gált és az ingatlanok eladását támogassa.
Nagy György szerint az erzsébetvárosi gazdasági bizottság előterjesztéseit a kerületi képviselő-testület 99 százalékban támogatta.
"Czibula Csaba a pénz egy részét benyelte" - tette hozzá a több tízmilliós csúszópénzekre célozva Nagy György, és hozzáfűzte: Gál adott a vesztegetési pénzből egyes önkormányzati képviselőknek, akik akkoriban "szépen gyarapodtak. Kocsik, nyaralók..."

fidzsi 2011.09.13. 19:10:55

Tiszteletem Hölgyeim és Uraim! Mindenkinek alanyi, alkotmányos stb. joga regnáló miniszterelnökünk és munkatársai/sleppje ahogy felvilágosult társaim itt nevezik/, valamint pártja/bandája/ tevékenységéről véleményt mondani. A nem is távoli jövő igazolni fogja valamelyik megítélést. Egy aprócska megjegyzésem lenne. Honnan sejthette az éppen ledőlt rendszer utáni időszakban Soros, ill. ösztöndíja ,valamint a Pembroke "veszélyét". Amúgy Churchill bonmot-ja jut eszembe: aki fiatalon nem liberális,annak nincs szíve, aki pedig meglett korában nem konzervatív annak nincs esze. Maradok változatlan tisztelettel. Fidzsi.

gyilkos fűegér 2011.09.13. 19:17:31

@brummnarcisz:

Na, például téged kellett volna kimoderálni, mert csak foglalod a helyet.

A poszthoz: nem akarom magam fényezni, de már egy éve leírtam: fogadjuk el a legegyszerűbb szcenáriót: ennyit tudnak. Nincs itt semmiféle "Terv", se jó, se rossz, nincs itt semmiféle szabadságharc, nincs semmiféle összeesküvés, OVI az, aminek látszik: egy sértett, kisebbrendűségi komplexussal küzdő buta paraszt, Matolcsy egy elmebeteg, aki azt szajkózza, amit Viki hallani akar, a Fidesz-frakció többi tagja meg gerinctelen, az egzisztenciáját féltő csicska.
Az, hogy már a devizatartalékot tapsolják el, mindent elmond a képességeikről.

fidzsi 2011.09.13. 19:17:31

Tiszteletem újfent! Remélem az itteni demokratikus, européer, szabadelvű etc. légkör és hozzáállás/ellentétben a fideszfasizmussal/ apró bakija, hogy kommentem nem került a színpadra. Persze lehet, hogy nem ütötte meg az itt jogosan elvárható színvonalat. Ez utóbbi esetben megadóan elnézést kérek a kíváló Mihály Lovagtól.

old_field 2011.09.13. 19:17:32

@Pál utcai fiú: nem a mostaniról beszélek, hanem amikor kezdődött ez a mizéria és volt autó lízingem, akkor kb ezek voltak az arányok.

Szamiz67 2011.09.13. 19:17:55

@hallari: Egyetértek, bár egyre bizonytalanabbul ;(

elwood 2011.09.13. 19:18:51

vitába szállnék, nincs koncepció

Orbán egy dologban profi, kiáll és azt mondja ami sok embernek tetszik, mindegy mi az
ha éppen az ellenkezője amit a múlt héten mondott, de akkor azt

gazdaságról fogalma sincs, nem is érdekli, pénteken összeülünk, jegyzet van, hétfőre kész

elefánt a porcelánboltban, de mostmár táncot is jár

az viszont igaz, hogy a rombolás hosszútávú. a bizalom nem egy év alatt fog visszatérni, hanem inkább tíz év alatt
az én életemben már nem érjük utol ausztriát de szlovákiát sem

no hope. ez igaz.

Szamiz67 2011.09.13. 19:35:05

@fidzsi: Én úgy hallottam, hogy "aki fiatalon nem liberális, középkorúan nem konzervatív és aki idősen nem szocialista, az hülye...." , de lehet, hogy ez már egy bővített változat.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2011.09.13. 19:37:48

Igazából nem is rögeszme van, hanem vakhit. Adva van Matolcsy György, aki egy sarlatán és Orbán Viktor, aki bármit elhisz neki. Nagyjából, mint Raszputyin és II. Miklós...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2011.09.13. 20:31:06

azért az jellemző, hogy a bankok rögvest az ab-hoz akarnak fordulni meg az eu-hoz, a becsapott, többször lemart hitelesek meg csendben kussolnak, a balos firkászok meg a bankok érdekében posztolgatnak.

sárkányfő 2011.09.13. 20:31:06

Ha Orbán lett volna a Titanic kapitánya, akkor nem az éjszaki sötétben véletlen baleset miatt ment volna jéghegynek a hajó.

Nem.

Orbán kapitány fényes nappal megkereste volna a legnagyobb jéghegyet, és teljes gőzzel nyílegyenesen nekiment volna. És közben kiabált volna, hogy: "Ki ha én nem? MAGYAR vagyok! Éljen a szabadság!"

Nash vs. Keynes 2011.09.13. 20:31:06

@igényes: hát ez zseniális. Szerinted ilyen alapon hány lépes eljutni gyurcsánytól a bolgár titkosszolgákon át a pápa megmerényléséig?
Netán orbán rakott be kgb akadémiás bizalmit az nbh-ba? Eszem megáll..

amúgy mi a bajod az angolszászokkal? Ők is milliárdos viszontgaranciát kaptak a malévre gyurcsányéktól mint putyinék?

mizrolist 2011.09.13. 20:31:07

@Mária: egyetértek. De azok az eszmék szerintem nem annyira 20 évesek - inkább részben 30-40, részben meg lassan 80...

nu pagagyí 2011.09.13. 20:31:07

@elwood: Orbánék szerintem rendkívül célirányosak. Tudatosan idéznek elő katasztrófákat, mert így könnyebb átrendezni a vagyoni és hatalmi viszonyokat, közben a rendkívüli állapotra hivatkoznak. Mindent azért a kb. 10%-nyi rétegért tesznek, akik a kiválasztottak lesznek ebben az országban. A szelekció szempontja a vezető iránti hűség, de ezt bizonyítani is kell valami undorító dologgal, ami a nép többi részétől elhatárolja. A nép nyomora amúgy nem érdekli őket, nekik csak a szóvirágok jutnak és a kiszolgáltatottság.

hackbard.celine 2011.09.13. 20:35:44

@Lord_Valdez: vakhit ÉS rögeszme. Varga Mihály államtitkár úr 1999-es ÁFA elképzelése most ütött vissza, erre pl. nem számítottak, de a lenyúlt MNYP vagyonból még fussa.
A mostani árfolyamrögzítős elképzelés minisztériumi háttéranyag szerint is necces: alsó hangon a tőkeveszteséget (260Mrd) meg kell majd téríteni a bankoknak. Esetleg még az elmaradt hasznot is.
Ugye milyen érdekes, hogy a frakció kezdeményez, lesz egyéni képviselői tv. javaslat, azonnali taps és jogerőre emelkedés?
Mégis akkor hogy lehet, hogy a kormány előtt ott volt a jogi háttéranyag a várható költségekkel a frakció bejelentése előtt?
Színjáték? A javából.
1-2%-a a GDP-nek a várható veszteség. Ki fizeti ki hosszú távon? Lehet finanszírozni államadósságból vagy lehet adókból. Előbbit utóbb, utóbbit előbb fizetjük meg.
1,5 Mrd a fidesz parlamenti frakció hiteltartozása, 4 év alatt 1 Mrd-al többet visznek haza. Mert az szja változás egyértelmű nyertese az szja változást megszavazó frakció.
Az árfolyamrögzítést ugyanezek szavazzák meg önmaguknak.
A többi nem számít, a fidesz ismét megsegíti önmagát.

ClearWater 2011.09.13. 20:57:56

Ennyi hallgatás után valami ütősebbet vártam, bocsánat.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.09.13. 20:57:56

A történelem ismétli önmagát. Ami most következik, azt úgy hívtuk, hogy "Rákosi kórszak".

xylu 2011.09.13. 21:03:19

@hallari: igazad van, szerintem az önkormányzatok adósságát fogják kifizetni.

hackbard.celine 2011.09.13. 21:03:20

@hackbard.celine: A félreértések elkerülésére volna egy konstruktív javaslatom: az önérdek vádjának elkerülésére a fidesz parlamenti képviselők és (a törvény szerint) közvetlen hozzátartozóik: szülő, gyermek, házastárs, élettárs ne élhessenek az árfolyamrögzítés lehetőségével, hiszem ők már így is az szja-változás nyertesei!
Deal?

xylu 2011.09.13. 21:04:54

@Szamiz67: ez az igazi államellenes viselkedés,főleg,ha tisztában is van vele, mi a következmény.Károkozásban rohadt hetékonyak!

xylu 2011.09.13. 21:27:35

@nu pagagyí: ez tök igaz,ezért hazudnak folyamatosan,cinikusan,mert az igazság teljesen szalonképtelen.
Számukra a politika csak marketing,elvek nincsenek mögötte

hazug fidesznyik (törölt) 2011.09.13. 21:27:35

@brummnarcisz: Mondták már neked azt, hogy csinálj magadnak kistestvért? Tudod: sokan vagytok, de még mindig nem vagytok elegen... hátha összejön a három harmad.

NA YA! 2011.09.13. 21:27:35

Szerintem van még lejjebb! 1-2 éven belül oviék kiléptetik az országot az Únióból, na akkor aztán lesz kutyauszítás macskakövön!:x

turf tavern 2011.09.13. 21:27:35

@igényes: Haha, csak egy problema van ezzel az elmelettel. Pembroke College-bol ketto van, egy Oxfordban es egy Cambridge-ben. Szeretve tisztelt Viktorunk az oxfordi Pembroke-ben toltott el par honapot, Sir Dearlove viszont a cambridge-inek az igazgatoja, raadasul csak 2004 ota. Na, jol dugaba dolt az emeleted..

rockjano 2011.09.13. 21:27:36

Teljesen-teljesen egyetértek a posztal.

No hope. Éppen ezért nagyon is tenni kell valamit...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.13. 21:32:02

Michael! Na végre, újra a fedélzeten! Már rég vártuk az "igét"! :))
A fanyalgó narancsdroidokra száradjon rá az a remekmű, amit Pártunk és Ormányunk összehozott! Kicsit büdös, kicsit szar, de a VIKTOR szarta a szájukba, úgyhogy be vannak ájulva tőle rendesen! Ecceriek...
Éljen a Párt!
Wazze, azok a dicső '50-es évek. Viktor mennyit várt erre, hogy idáig leküzdhesse magát. ÉS SIKERÜLT! EZ AZ ELITÜNK!
Így jártunk... :)

tomhardy 2011.09.13. 21:58:13

üdv mindenkinek!
egy nemrég zajlott beszélgetés köztem és másik kollégám között (állami szféra legyen ennyi elég, a szöveget direkt átírtam, de a lényegen. a szituáción nem változtattam)
- akkor ma átküldöd?
- mit?
- hát az anyagot?
- jaj bocs, de már nem tartozik hozzám?
- hogyhogy?
- hát átszerveztek minket és 2 másik helyre került a téma amivel eddig egy helyen foglalkoztak
- oké, de akkor kihez fordulhatok?
- hát nem tudom, mert még nem készült el a működési szabályzat és nincs kijelölt vezető sem, elérhetőségeket meg ne is kérdezz.
- de azt csak tudod, hogy veletek mi lesz nem?
- hát elvileg azokat a feladatokat kapjuk meg részben amit az előző évben megszüntetett kettő osztály
- és azok mit csináltak?
- amit most az új kettő osztály akik átvették tőlünk amit eddig csináltunk csak most háromfelé osztva

Szerintem lokálisan a koncepciótlanság fogalmát ez is bőven kimeríti.

Isten hozott mindenkit a nemzeti inzultáció rendszerében :)

Jofiu 2011.09.13. 22:09:31

@bogancs: Nincs is baj az alapvetéssel/rögeszmével, amíg valakinek nem a mások akaratának a képviselete a munkája.
Vagy is az lenne.
A rögeszmés/alapvetős képviselő alkalmatlan, ki kell rúgni.
Ki kellene.

rasszista szalonna 2011.09.13. 22:09:31

Hollariii, hollaró, szól a dáridó. Szól a parlamenti szuperprodukció.Zeng a kétharmados tücsökvonó(kar)

kenyérre fussa és tejre, de többet szeretnél? Szeretnél jobb orvosi ellátást, mint amit az sztk-ban kaphatsz? Eleged van a minimálbér és a zsebbe adott kombóból?

Hollariii, hollaró, szól a dáridó. Szól a parlamenti szuperprodukció.Zeng a kétharmados tücsökvonó(kar)

Ez itten kérem Magyarország-kompország, Szép kilátással a mocsárra, felárral a Balkánra.

Rwindx 2011.09.13. 22:22:27

Hát persze, az országnak vége...
Túlélt tatárt, törököt, labancot az elődeiteket/titeket többször, majd most pont orbántól fog vége lenni :D
Fusson ki merre lát (csomagolja a bőröndjeit)!

különvélemény 2011.09.14. 07:36:29

Milyen sokat írtál...
És milyen keveset mondtál.

Hofi után szabadon.

tundrazuzmo (törölt) 2011.09.14. 07:36:30

Májkel, búcsúzz el az extraprofitodtól. Már ha bankár vagy.

Rögeszméd pedig neked van, azt hiszem. Úgy széthullott az ország, hogy közben rengeteg helyen fejlődött. Rosszabbul élünk mint 20 éve? Elég már a sirámokból.

Azt hiszem, nem vagy tisztában azzal, hogy mit jelent egy ország vezetőjévé válni, és ott döntéseket hozni. Meg kell felelned a pórnépnek is (a tudatlan, suttyó, bunkó valóvilág parasztoknak) és az értelmiségieknek is. Akik persze okosabbak, mert gondolatban már számtalanszor megmentették a világot, ténylegesen még csak kétszer, számítógépes játékban.

Jó, hogy mindenkinek lehet véleménye. Jó hogy néhányak ezt még artikulálni is tudják. De az a legjobb, hogy mindezt el lehet engedni a fülünk mellett.

A kutyák ugatnak, a karaván halad. Majd ha szépen újra lecsökken az államadósság, amit a bankárkormány az egekbe tornázott, majd ha a pénzintézetek helyett az emberek fognak számítani, akkor majd meglátod, hogy micsoda nihil tör itt ki. Ha azt a nihilt nem bírod, akkor el lehet menni. A határok nyitottak, vár a fejlett nyugat, ahol kerítésből van a kolbász, és házból a mézeskalács.

tundrazuzmo (törölt) 2011.09.14. 07:36:30

Apropó, szörnyű rögeszmék:
Amikor őseink még elszántan rubik-kockákat szerelgettek a szekerek alá, megjelentek az ufók, és miután szétröhögték magukat rajtunk, adták a kereket. Ezzel a közlekedés meg is volt oldva.

Arra is rájöttek ufókámék, hogy milyen fájin dolog is a politikát irányítani, ezért létrehozták a gyarmatbirodalmakat, amelyek a 20. század közepén szépen szétestek, létrehozva a mostani Európát, a kicsi nemzetállamokkal, akik vagy feladták történelmi dicsőségük emlékében való sütkérezésüket, vagy nem. Ahol nem adták fel, ott gondok vannak. NAGY nemzetek helyett NAGY fogyasztókká válnak, és szépen eladósodnak.

Milyen nemzethalálról tetszik beszélni kérem? Az összes Európai nemzet ugyanígy haldoklik. Nihil van mindenütt, ha a fogyasztói társadalom halálát és egy új politikai irány felnövekedését nihilnek lehet nevezni. Az ufók mindent szépen elintéztek. Most a kerék után a környezettudatos életvitelt és a fenntartható fejlődést akarják átadni. Ezért holo-mutagén-exo sugárral behatoltak Orbán Viktor fejébe, és irányítják a gazdasági döntéseit. Amit te nem látsz át, mert nem vagy ufó. Max. egy beszélő autód van, oszt kifújt.

Még egyszer: NEM ész nélkül kapkodja a kormányt jobbra balra, hanem VERSENYPÁLYÁN hajt. De ez csak felülnézetből látszik. Mondjuk egy ufóról.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.09.14. 07:36:30

@gyilkos fűegér: Nálad a pont! Ez úgy nagyjából egy korrekt összegzése a dolognak--pont valami hasonlón gondolkodtam,de ilyen jól biztos nem ment volna.

Alf (törölt) 2011.09.14. 07:36:30

A magyar tényleg genetikailag alattvaló, fasznak kell visszavonatni a szenilis csávóval ezt a mondatot.

Sírjatok, vége az ojropaiságnak, pedig olyan szívesen nyalnám még a gyarmattartó országok és bankjaik seggét.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.09.14. 07:36:30

@hallari:

"De ne legyen igazam."

Pedig erősen úgy tűnik igazad van.

tellybooksah 2011.09.14. 07:36:31

@bogancs:
Kedves Onopordum acanthium!
Ezektől aztán hiába is vársz akár minimális megértést, belátást! Ez itt mind totálisan meglibbant Phasianus colchicus sinister! Ezek nem képesek felfogni azt a napnál (mit napnál, szupernovánál, hipernovánál kvazárnál) világosabb elemi igazságot, hogy bármit (értitek, balambérok?) _BÁRMIT_ megér az igazság győzelme!
Szaros kis filléreken vekengtek? Pitiáner jogászkodásokkal kerestek fogást a MI VIKTORUNKON? Hát meg még amit a vízipaci himbál!
Az a rohadék gyurcsótány IGENIS VONUL A SITTRE! A hazug nyamvadék! Aki szerint a mi Szép Hazánk csak holmi "kurvaország"! Az a szerencséje, hogy a Mi Viktorunk megbocsátó és könyörületes, ezért fogja megúszni a rusnyaállattya húsz évvel és nem megy mágjára, amit pedig megérdemelne!

Nemzetáruló, magyarellenesen áskálódó bűzösborzok! Sose fokjátog felfoggni hogy Nekünk Igaz Magyar Embereknek az Igasság mindenél fontosab! Ésha nem tetcik akor ellehet menni a vérbe!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.09.14. 07:36:31

@hackbard.celine:

Szerintem nagy deal. Lenne.

A király nem attól király, hogy lefejeztethet, hanem attól, hogy lefejeztethet, de nem fejeztet le.

****

Mindig örömmel olvaslak.

billy reed 2011.09.14. 07:36:31

@Rwindx: Persze, túlélni lehet...
De nyugodtan, jól élni...na, az mindjárt más!
Itt nem is sikerült az utóbbi pár száz évben.
Ha csak 1990 óta nézzük: nem csesztet minket senki, csak a saját magunk kreálta idióta "vezetőink"...Mi meg hagyjuk!

egyedi 2011.09.14. 07:36:31

végre :)

egyetértek. és azzal is, hogy tenni kéne valamit, de hol lesz annyi civil kezdeményezés, ami mögé még beállnak az emberek? én a szeptemberi tüntetésekkel kapcsolatban is szkeptikus vagyok. valahogy mintha nem lehetne felrázni az embereket, csak tűrjük ezt az egészet.
a kormánypárti nickek meg csak örvendeznek, de még érdemi választ a kérdésekre nem láttam. egyszerűen nem hiszem el, hogy ennyire vakok.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.09.14. 07:36:32

No hope .... dehogynem!

Ez a baromság sztem nem szól másról, mint a svéd nyugdíjmodell elkendőzéséről. Azt is most jelentette be, csak senki nem figyelt a nagy frankpara miatt.

Azzal meg semmi baj, ha elkapják az uzsorásokat - de mondjuk ez is csak porhintés.

Ez az egész egy kurvanagy terelés. Tudták előre, hogy bukni fogják, mégis meglépték.

dr.kakaósbögre 2011.09.14. 07:36:32

Magyarország államformája a kleptokrácia.
Ezen még senki sem akart változtatni.

Martian (törölt) 2011.09.14. 07:36:32

Bezzeg odáig nem jutott még el OV, hogy megalapítsák a Magyar Népbankot, pl. 1 %-os hitelkamattal, frissen nyomtatott/elektronikusan létrehozott pénzzel megtáplálva... és így mindenki jól járna.

Dr. No 2011.09.14. 07:36:32

Kedves posztíró, vigasztaljon a gondolat, hogy Purgatórium nélkül üdvözülés sincsen.

nemecsek ernő áruló 2011.09.14. 08:13:25

@old_field: Mondjuk úgy, hogy közben bankadót kellett fizetni? Hm...?

Rwindx 2011.09.14. 08:15:03

@billy reed:
Alapvetően igazad van, de a mondanivalóm éle most csak a posztra illetve a szerzőjére vonatkozik.

nemecsek ernő áruló 2011.09.14. 08:31:13

@tundrazuzmo: Egy kormánynak elsősorban azoknak kéne megfelelnie, akik eltartják (adófizetők, nemzetközi piacok). Ez a kormány eddig kizárólag őket szivatta. Te is oda szarsz gondolom, ahol eszel, ezért ezzel nincs gondod...

HowAreYouOneAVetésün? 2011.09.14. 08:47:23

Ha az államadósságot leszorítják 80%-ról 50%-ra akkor kevesebb megy törlesztésre. Ez nem rögeszme hanem matematika.

nu pagagyí 2011.09.14. 09:17:12

@tundrazuzmo:
"Még egyszer: NEM ész nélkül kapkodja a kormányt jobbra balra, hanem VERSENYPÁLYÁN hajt. De ez csak felülnézetből látszik. Mondjuk egy ufóról"

Az ufóról is csak az látszik, ami a versenyautóból is. A forgalommal szemben haladunk, ezért kapkodja ez az idióta a kormányt.

Vezéred előbb kihajít egy rakományt pénzt olyanok megsegítésére, akik maguktól is ellennének. A "tankönyvszerűen" bekövetkező hiányt azokon veri le, akiken inkább segíteni kéne. Az irígység kultúráját terjeszti, bűntársakat keres a kiszolgáltatottak megalázásához. Sajnos meg is találja, mint soraidból kiderül. Büszke lehetsz magadra.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.14. 09:29:30

@intelCorei5: kiveve ha 2 millio barom folyamatosan as a godor aljan.

pcmci 2011.09.14. 11:33:59

@FILTOL: majd amikor pár év múlva kiderül, hogy mégsem védhető jogilag a lépés, és konszolidálnia kell az akkori kormányzatnak a MINDENKI ÁLTAL FIZETETT ADÓKBÓL a bankok veszteségét (megjegyzem ennek lehetőségét már Viktor is elismerte), akkor talán te sem leszel ilyen boldog... vagy éppen pont le fogod szarni, és azt mondod, nem jött össze, sebaj. de nekem akkor is baszni fogja a csőrömet, hogy egy szűk réteg megint az én adómból járt jól úgy, hogy megint nem kellett vállalnia a felelősséget a saját korábbi döntéseiért. és most ne gyere azzal, hogy szegény devizások, mert pont a szegény devizásokon nem fog segíteni ez a javaslat, mert aki szegény, az a kurva életben nem tudja összegrundolni egy összegben a hitel törlesztéséhez szükséges lóvét.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.09.14. 14:23:10

@pokesz70: @karnak: @pirosfeherzoldezamagyarfold: @melchi zadok:

Sziasztok!

Ha magatoktól tényleg semmi pozitívat nem láttok, csak negatívumot, akkor felesleges mondanom bármit is. Kíméljük meg magunkat egy meddő vitától. :)

Dig, Lazarus! 2011.09.14. 15:45:23

A belengetett pozitív jel annnyi, hogy a szűkebb környezetében is mindenki tudja, elmeháborodott. A baj, hogy ezek már jórészt fogva vannak, vagy éppen a jelen, és eztán következő országmentések révén lesznek a 180-as csoport részévé. Építgetik a feudalizmumust, és minden nap azt remélik, egyszer majd ép bőrrel kiszállhatnak. Vagy vége lesz valahogy, és bennmaradnak. Vagy jön valaki, aki a repedést komolyan elkezdi szétfeszíteni, és akkor majd át lehet állni. Akár a hitelesek maguk, vagy éppen a munkahelyükön még reszketők.
A legnagyobb baj mostmár az, hogy hiába tudja mindenki, nincs visszaút, a rendszer alapjai kiépültek, ha lassan össze is állna olyan erő, amelyik leváltásra alkalmas (momentán 0,001%), már nem tehet semmit. A még nagyobb baj pedig az, hogy ha tehetne se tud majd. Mert akkor háború lesz. Semmitől se riad már vissza, még egyszer nem lehet leváltani. Soha nem szabadul meg tőle az ország! Mindössze ennyi a probléma, a pozitív jelek ellenére ...

Az államadósság-csökkentési matematikához: a háztartás kiadásai nagyobbak a bevételeknél (több a rezsi, kaja, ruha stb., mint a fizu, segély, nyugdíj, bármi), emellett a házon valag teher van, aminek a részletei egyszerűség kedvéért a rezsit növelik. Mondjuk, a háztartás hiánya havi 30.000, a család adóssága 10.000.000 Ft. Jó megoldás nemigen, de többféle lehetőség van. Lehet spórolni, és kihozni nullszaldósra a költségvetést. Olcsóbb ruha, ha nem hegyvidéki suliba jár a gyerek, sör és üdítő helyett ásványvíz, tévét lemondani, és sorolhatnám. Mindenkinek más a fontos, más, amit kibír, pölö manapság egy internetlemondás kész öngyilkosság. Átmeneti elnyújtás is lehetséges, autó eladás/csere, 1-2 évig nincs nyaralás, szintén rengeteg átgondolnivaló. Futamidő-hosszabbítás vagy más enyhítés a lakás(állam-)adósságra is elképzelhető, így is egyensúlyban tartható a költségvetés. Minden körülményt mérlegelni kell (milyen jövőbeni tartalékok vannak még, romlik-e a gazdasági környezet stb.) Kérdés, hogy romló gazdasági környezetben, képzetlenül, netán nyugdíj előtt, a 10 milla 5-re szorítása legyen-e a fő cél, az összes tartalék beáldozásával (kocsi, telek stb.)? Vagy egyensúlyban tartani a költségvetést, ezáltal a tervezett ütem szerint lassan szabadulni meg az adósságtól? Netán újabb hitelhez jutni (ez volt a leváltott rendszerek gyakorlata), amiből minden tovább görgethető? Vagy ezek tetszőleges kevercse?

Én csak annyit kérdezek: figyelembe véve az ország állapotát és a világgazdasági környezetet, okos dolog-e az első verzióhoz ragaszkodni?
Meg annyit, elég-e pozitív jelnek, hogy mindenki tudja róla ...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.14. 19:05:55

vastagbor.blog.hu/2011/09/14/kiforrott_bolcsesseg

"Gondos tervezés, előkészítés, hatástanulmány, mi?! Frászt. Majd meglátjuk, mi lesz, aztán legfeljebb áthúzzuk a jegyzeteinket.
Félelmetes.
A kormány bölcsessége."

További kérdések a szakszerűségről és tervezésről??? Trollok természetesen fel sem fogják, ők reménytelenek. :)

gyilkos fűegér 2011.09.25. 22:23:08

Mi a pöcsöm van már megint...

gyilkos fűegér 2011.09.25. 22:23:26

Ha három nap múlva nem lesz poszt, küldök egy linket, és felhívom az FBI-t jól. Mire moderálnád, az egész család arccal a laminált padlón fog feküdni, tarkóra tett kézzel.
Szóltam!

egyedi 2011.09.26. 22:53:47

@gyilkos fűegér: :DDDDD

egyébként egyetértek. nagyon el vagyunk hanyagolva!

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.09.26. 22:54:01

@gyilkos fűegér: Szójjál, ha EKSON van! Jövök, segítek, lenyomjuk a csávót! Mit képzel ez? 8)

magpie65 · http://ensemtudom.blogspot.com/ 2011.09.30. 15:12:18

Kedves Michael! Csak nincs valami baj? Nagyon hallgatsz és hiányzol! Tudod, a posztjaid a napjaink szellemi élvezetei közé tartoztak, és ebben az ijesztő tempóban eltahósodó világban olyan jó volt a szövegeid társaságában és a köréjük szerveződő virtuális közösségben elidőzni egy kicsit (az a néhány futóbolond, aki idetéved, úgyis elvérzik az itt dívó intellektuális irónia közegében). Szóval, nagyon várjuk visszatérésedet, hogy végre megint olvashassunk "fehérek között egy európai"-t. Abban a reményben, hogy még szabadlábon vagy, továbbra is mindennap várjuk az újabb posztot: Mr. és Mrs. Magpie (a két pici Magpie még nem tud olvasni, de már sokat hallottak Rólad)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.10.03. 10:19:51

HAHÓ!
Már komolyan elveszítjük a türelmünket! Gy.Fűegérhez kapcsolódva mondom, le kell, hogy rohanjunk...
Amúgy mesélj, asszonyka hogyan viseli az elmúlt időszak történéseit? Még mindig külön "ideológiai" alapokon álltok? :)

gyilkos fűegér 2011.10.04. 19:50:00

@Boli:

Ja, és azt elfelejtettem, hogy a Pontiac trans am egy rakás szar.
És KITT műszerfala már akkor retro volt, amikor még nem volt retro.
:)

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.10.17. 20:19:46

Meg k.rvára unjuk, hogy lógsz!!! :)
Sok vérbuzi narancskomcsi hogyan fog tudni így vádolni téged azzal a régi szép meséjével, hogy karakterre fizetnek??

Ébresztő, mert... Láttad a híreket? Kromofág... Az jön most már! A gumikig lelocsoljuk, beáztatjuk KIT-et!! :))

Melchi Zadok 2011.10.17. 20:19:46

na, ez a blog meghalt...

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2011.10.17. 20:19:47

@gyilkos fűegér: Ja, kicsit még fikázzuk! Az is elég beteg volt, hogy folyamatosan a Poljot karórájával beszélgetett! A verda elején azok a LED-ek meg elég cikik voltak... :)
süti beállítások módosítása