K. O. előtt
2011.12.21. 22:01
Orbán Viktor megbukott. És megbukott Orbán Viktor egész rendszere is, ez a pökhendi és kivagyi és képmutató, a hazugságot is hazugsággal leplezni próbáló rendszer. Nem a jó állam épült itt az elmúlt bő másfél évben, és nem lett itt jobb semmi - pedig lett volna mit jobbá tenni -, hanem leépült még az is, ami legalább működőképes volt.
Orbán Viktor mától végképp bukott ember. Ez a Barroso-levél, az amerikai diplomácia tiltakozása, sorban a második leminősítés (és hozzá a készülő harmadik) után nem kétséges.
Húzhatja még persze, vergődhet és játszhatja a pökhendi és sértődött kis pöcs szerepét szerte Európában. Ujjal mutogatnak rá, a háta mögött beszélnek róla - és most már nyíltan be is szólnak, meg olykor egy-egy kokit és sallert is leakasztanak neki. Merthogy az ugyancsak néppárti Barroso levele éppen annyira volt udvarias, amennyire egy kiállhatatlan közép-amerikai diktátornak szoktak udvarias levelet írni a diplomáciában.
Orbán Viktor megbukott. És most nem a magyarokat cikizi fél Európa, vagy inkább a világ műveltebb fele. Sokkal inkább sajnálja őket. Mert itt egyszerűen Orbán Viktort veti meg és vetette ki magából a civilizált világ. Csak a baj az, ennek az árát az árfolyamkülönbözetben meg országkockázati felárban nem Orbán Viktor fizeti éppen...
Mert nem szabadságharc ez, nem összehangolt támadás ellenünk, és nem a nemzeti önrendelkezés az, amiről itt szó van. Ez mind csak lózung. Hazugság. Mint minden, amihez Orbán Viktor mellett Matolcsy Györgynek, Lázár Jánosnak és Szijjártó Péternek köze volt és van. Egy hazug és bukott rendszer hazug és bukott talpnyalói ők. Végighazudták mind az elmúlt másfél évet és talán többet is. És ez itt most egy hazug rendszer látványos vergődése.
Orbán Viktor vergődése egy vesztes, bukott emberé, aki csak nagypofával játszotta a nagymenőt, de teljesen felkészületlen volt, és most iszonyúan kitömtek a ringben. A végső kiütés előtt pedig minden mozdulata most már károkat és maradandó sérüléseket okoz. Nekünk.
Be kellene dobni végre azt a törölközőt.
Szerző: Michael Knight
· 14 trackback 258 komment
Címkék: politika fidesz kormány hazugság orbán viktor gazdaságpolitika lázár jános szijjártó péter elkúrás demagógia leminősítés matolcsy
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Szecesszió 2011.12.22. 20:39:23
Trackback: VIKTOR! TUDOD MÁR, HOGY VÉGE? 2011.12.22. 15:25:53
Trackback: Mit nem írt alá Orbán Viktor? 2011.12.22. 12:17:49
Trackback: Magyarország így kényszerítette térdre Európát!!! - exkluzív videó Brüsszelből 2011.12.22. 11:23:27
Trackback: "Ez a harc lesz a végső?" - egy gazdasági szabadságharc margójára 2011.12.22. 11:14:08
Trackback: Megindult a spekulációs támadás! 2011.12.22. 11:11:49
Trackback: Hazugsággyár 2011.12.22. 10:59:35
Trackback: Kutyáért ad tűzifát a jászapáti polgármester 2011.12.22. 10:40:09
Trackback: Orbán mögött meredező sztálinista zászlóerdő 2011.12.22. 10:39:07
Trackback: Matolcsy György életrajza 2011.12.22. 10:38:11
Trackback: Orbán Viktor életrajza 2011.12.22. 10:37:19
Trackback: A kormánynak mennie kell 2011.12.22. 10:24:42
Trackback: Az ország újjáépítésétől az ország újjáépítéséig 2011.12.22. 10:10:25
Trackback: K. O. előtt 2011.12.21. 22:56:32
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
csoffadtkutya 2011.12.22. 15:09:01
respect mester ... és persze: Bender for President!!
GGG77 2011.12.22. 15:09:01
Persze, hogy nem. Csak már meguntam, hogy ő és a hívei így gondolják.
Engem kurvára nem határoz meg a nemzetiségem, úgyhogy felőlem nyugodtan legyenek ők a magyarok.
A Himnusz pedig, lássuk be, versnek jó, himnusznak szar.
Megfigyelo 2011.12.22. 15:09:01
2llkedő 2011.12.22. 15:09:02
A mostani helyzetet éppen Orbán Viktor okozta. Mert a fidesz hogyan is kezelte volna 2008-ban a válságot?
"9. Milyen intézkedéseket javasol a Fidesz - Magyar Polgári Szövetség a probléma kezelésére és miért?
A szocialista úttal szemben, melynek alapvető jellemzői a hitelfelvétel, a szociális megszorítások és a gazdasági recesszió, a Fidesz a válságkezelés európai útját választaná. Ez olyan gazdasági növekedést ösztönző politikát jelent, mellyel ki lehet törni a negatív spirálból, és munkahelyteremtéssel, adócsökkentéssel tartóssá lehet tenni az ország felemelkedését. A Fidesz gazdaságélénkítő programcsomagja három egymással összefüggő elemre épít: szociális biztonság, pénzügyi egyensúly, gazdasági növekedés. "
fidesz.hu a gazdasági világválságról.
Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2011.12.22. 15:09:02
Mondtam, hogy az aktuál-politikai felhangokat le kell hámozni róla! Nem az lényege!
GGG77 2011.12.22. 15:09:05
Ha te ezt élvezed itt, akkor vagy mazochista vagy, vagy Orbánék vmilyen csókosa. Vagy komplett hülye.
Megfigyelo 2011.12.22. 15:09:08
GGG77 2011.12.22. 15:09:11
Nem hinném, azt sem tudják, hogy mit fognak lépni egy óra múlva. Csak a céljuk lebeg a szemük előtt, Simicska azt alaposan a fejükbe verte: minél többet kaszálni, gyorsan, az ország le van szarva.
dr kíváncsivagyok 2011.12.22. 15:09:12
De , de barátom....sokat tett érte , + világválság . Most egyedül érte el !
blah 2011.12.22. 15:09:12
Kassian 2011.12.22. 15:13:15
ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2011.12.22. 15:13:15
És mi ezt hagyjuk...
csoffadtkutya 2011.12.22. 15:13:16
Kerek négyszög 2011.12.22. 15:13:16
Megfigyelo 2011.12.22. 15:13:16
komplikato 2011.12.22. 15:13:16
És ezt ki a jó franc hiszi el???
Nem csináltak semmit csak 10 percenként új kísérleti törvényekkel álltak elő, amik már papíron ötletként halottak voltak minden értelmes ember szerint, de nekik mindig kellett 3 nap 2 hét, hogy rájöjjenek. De amik hatásárára a lakosság, meg a befektetők bizalma a béka segge alá szállott, nem különben a forint árfolyam, a CDS felár, stb.
De nem baszki, nem tehetnek róla. A nagyanyám tehet róla, meg az atom, meg a komcsik, meg a fasiszták. Mindenki tehet róla, csak ők nem. Meg nem ők tesznek olyan nyilatkozatokat, amiktől percek alatt bucskázik a forint? hogy után önálló gondolkodásra képteleneknek megmagyarázzák a forint és az ország "spekulációs támadások áldozata"? csak azt felejtik el megmondani, hogy ők állnak ezek mögött, bár kell legalább egy csimpánz IQ-ja ennek felismeréséhez?
A gazdasági nehéz helyzetért meg igen, tényleg felelős az a bizonyos 8 év, meg kb. az elmúlt több mint 50 év hitelből bulizós gazdasága ... beleértve e JELENLEGIT is. Meg igen a gazdasági válság is. Csak az a nem mindegy, hogy úgy jössz ki belőle mint a lengyelek, vagy úgy ahogy itt az elmúlt 1.5-ben kijöttünk.
Ha véletlenül igazad is van, marha sokat kell gyúrnod rá, hogy meggyőzz. De ha sikerül, akkor a hazai (gáz) politikai elittel ellentétben ÉN nyílt színen bevallom, hogy én vagyok a hülye.
Megfigyelo 2011.12.22. 15:13:23
kicsijuti 2011.12.22. 15:38:03
2011.12.22. 15:42:17
Sokat olvasok. Bármit, mindent ami a kezem ügyébe akad. Ha nem értek valamit utána megyek addig amíg meg nem értem. Utána olvasok, több infót szerzek, beszélgetek róla amíg meg nem értem.
1995-ben még csak érettségi előtt álltam, de értettem a Bokros-csomagot. Láttam, hogy miért szükséges, hogy mit jelent az elvonás.
2010-ben Bokros pártjára szavaztam, sajnos szétesett az MDF és Bokros is inkább Brüsszelt választotta mint azt hogy saját pártot alapít és indul a választásokon.
Ma is értem a programját, ma is rászavaznék. Ő sem akkor, sem azóta nem hazudott ennek az országnak. Mégsem bízik benne senki.
A családi pótlék elvétele nem volt szerintem akkora probléma mint azt akkor beállította a média és akkora hogy a mostani 30-asok jövőjét, nehezen összekuporgatott nyugdíjtartalékját vették el teljes mértékben (azaz kezdhetem előröl a nyugdíjas éveimre való kuporgatást).
Utóbbi számomra sokkal súlyosabb harácsolás mint az hogy anno anyám nem kapta utánam a havi 8ezer forintot.
Bokros már egyszer megmentette ezt az országot. Miért nem adunk neki még egy esélyt?
ursus artos 2011.12.22. 15:42:21
komplikato 2011.12.22. 15:42:24
" A magánnyugdíjpénztári rendszer felszámolása nem javította az ország helyzetét. Az S&P szerint a lépés összességében nem javított az ország finanszírozási helyzetén, hiszen erőteljesen megemelkedett a külföldi kézben lévő adósság aránya, ami sérülékennyé teszi az országot."
Muad\\\'Dib 2011.12.22. 15:42:24
"...aki ma magyarországon jobb oldalra szavaz (itt kb 2 pártról beszélünk) az vagy ostoba, vagy fasiszta..."
Az a baj, hogy hülyeséget beszélsz. De ez jó, mert az ilyenek kellenek a demokráciának. Nagyon is igaza volt Platónnak a demokráciát illetően.
Pontosan ez az agymosás látszik ezen a szerencsétlen országon. Aki jobboldali pártra szavaz az fasiszta, vagy ostoba, aki baloldalira az kommunista, vagy drogos liberális. Nagyjából azokat kellene először a falhoz állítani, akik ezeket terjesztik.
Hülye aki elolvassa! 2011.12.22. 15:42:24
Szépen várjátok ki a kövi választást, mi is vártunk 8 évig, hogy teljesen lenullázzátok magatokat.
Szóval csitt!
2011.12.22. 15:57:04
Sokat olvasok. Bármit, mindent ami a kezem ügyébe akad. Ha nem értek valamit utána megyek addig amíg meg nem értem. Utána olvasok, több infót szerzek, beszélgetek róla amíg meg nem értem.
1995-ben még csak érettségi előtt álltam, de értettem a Bokros-csomagot. Láttam, hogy miért szükséges, hogy mit jelent az elvonás.
2010-ben Bokros pártjára szavaztam, sajnos szétesett az MDF és Bokros is inkább Brüsszelt választotta mint azt hogy saját pártot alapít és indul a választásokon.
Ma is értem a programját, ma is rászavaznék. Ő sem akkor, sem azóta nem hazudott ennek az országnak. Mégsem bízik benne senki.
A családi pótlék elvétele nem volt szerintem akkora probléma mint azt akkor beállította a média és akkora hogy a mostani 30-asok jövőjét, nehezen összekuporgatott nyugdíjtartalékját vették el teljes mértékben (azaz kezdhetem előröl a nyugdíjas éveimre való kuporgatást).
Utóbbi számomra sokkal súlyosabb harácsolás mint az hogy anno anyám nem kapta utánam a havi 8ezer forintot.
Bokros már egyszer megmentette ezt az országot. Miért nem adunk neki még egy esélyt?
blah 2011.12.22. 15:57:53
sanyix 2011.12.22. 16:30:35
A minősítők a gazdasági folyamatoktól nagyrész függetlenül minősítgetnek. Érdekcsoportokat képviselnek, főként az USA kormányáét, vagy a legtöbbet fizető csoportokét. Ha nem tűnt volna fel, nem csak magyarországot minősítgetik, arra játszanak hogy az EU-t szétnyomják, ugyanis konkurencia.
Az hogy az orbán megbukott szimplán abból derül ki hogy az állam még mindig ugyanolyan rakás szar korrupt tekintélyelvű szégyen mint amilyen a legsötétebb gyurcsányi korban volt, és ugyanúgy magyarország európa szégyene.
komplikato 2011.12.22. 17:10:49
Nálunk, sajnos vagy nem, NEM a gazdasági folyamatoktól függetlenül volt leminősítés. A gazdasági folyamatok (Nokia pl. most csomagolja agyárát) ugyanis szarok, és akkor finoman fogalmaztunk. Nézzük meg, hogy az új hülye munka törvénykönyv és minimálbér törvények alapján az év első felében mennyivel fog CSÖKKENI a munkahelyek száma. Persze nem az okosított statisztikára, a valódira gondolva.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.12.22. 17:10:49
Megfigyelo 2011.12.22. 17:10:50
fchris82 2011.12.22. 17:10:50
Szépen várjátok ki a kövi választást, mi is vártunk 8 évig, hogy teljesen lenullázzátok magatokat.
Szóval csitt!"
Halkan szólok, hogy ez nem pártpolitikai verseny, vagy futballmeccs, ahol két szurkolótábor csap össze. Már csak azért sem, mert ugyanabban az országban élünk. Az, hogy a "tieid" kúrják el a gazdaságot, vagy a "másik" - direkt nem azt írtam, hogy mieink -, attól az még elkúrás. És ha szerinted a "sajátodnak" szabad, amit a másiknak nem, és nem fogod fel, hogy mindkettő a te kontódra szórakozik, akkor ebből az a következtetés vonható le, hogy igazából neked mindegy, a kormány milyen eredményt ér el, te akkor is rájuk fogsz szavazni, ha bedöntenek mindent. Ezekre szokták azt mondani, hogy "hithű pártkatonák", azért, mert bármit bekajálnak, ők akármilyen nagy ostobaságban kitartanak, még az ostobaság mellett is, ugyanis nekik nem kellene érvek, bizonyítékok, eredmények, ahhoz egyrészt a pártnak is dolgoznia kéne, és a szavazónak is GONDOLKODNI, adatokat elemezni, mérlegelni, esetleg néha belátni, hogy a "sajátjai" ugyanolyan szarok, mint a másik, csak a kabátjuk narancssárga. Viszont ezek szerint neked elég annyi, hogy most az elkúrót nem Gyurcsány Ferencnek hívják, hanem Orbán Viktornak.
Cáfolj meg könyörgöm, mert én tényleg reméltem, hogy 40 év kommunizmus után az ilyenek kihaltak ...
moophlander 2011.12.22. 17:10:50
Igaz Magyar 2011.12.22. 17:10:50
Igaz Magyar 2011.12.22. 17:10:50
BALTAZÁR 2011.12.22. 17:10:50
Ez nem túl valószínű és szerintem a blog írója sem így gondolta.
Nézzük tehát a további scenáriókat.
Orbán megy, vele együtt a kormány is és új választásokat írnak ki. Minden közvéleménykutató újabb Fidesz győzelmet jósol, hiszen az ellenzék olyannyira szétforgácsolódott, hogy képtelen egy Orbán elleni egységfrontba tömörülni. Ha meg is tenné abból hamarosan kormányválság lenne hiszen egy MSZP-MDP-Jobbik-LMP koalíció azért nem egy stabil tákolmány, mégha össze is hoznának 50% + egy szavazatot amit igencsak kétlek.
Akkor most ki bukott meg?
billy reed 2011.12.22. 17:10:50
Minek jönne? Drágább, mint Tunézia, és balkánibb, mint... (ide nem írok országot).
És igaza is van. Veled ellentétben.
CyranodeBergerac 2011.12.22. 17:10:50
dfactor 2011.12.22. 17:10:50
@ipartelep: persze, igazad van. a különbség csak az, hogy a saját ellenfeleiket állítják be hazaárulónak, önkritikára képtelenek. ez olyan jobbos szokás.
@Muad\\\'Dib: ha én leostobázok valakit, akkor szerinted falhoz kéne állítani. ha te egy mondattal később hülyézel valakit, az rendben van. kettős mérce rulez.
neked olyan jobbos szagod van. nem csoda, hogy kifogytál az érvekből.
sanyix 2011.12.22. 17:10:51
komplikato 2011.12.22. 17:10:51
imij 2011.12.22. 17:10:51
Mérges 1234 2011.12.22. 17:10:51
Nem teljesen úgy vagyon.
Igaz valójáan csökkent az álamadóságunk. De úgy csökkent 5-6%-ot (persze nem forintban), hogy eltapsoltunk a GDP 12%-nak megfelelő megtakarítást.
Amúgy ha nincs hiteles gazdaságpolitika, akkkor hosszútávon valóban nőni fog az áalmadóság, mert nem kicsit dárágán kell finanszírozni az álamot.
Nagy bajok vannak.
Viktor gazdaságpolitikája valóban megbukot, de altrenatíva nagyo nincs.
Másrészt, az egész ország bukása ez, mert még minidg milliók tapslnak neki.
Meddig még???
Mérges 1234 2011.12.22. 17:10:51
Na most nézd meg, amíg sokan így gondolkodnak, addig ebben az országban nem lehet élni.
És ez tök általános a Fidesz részéről, a bosszú vezérli őket.
Az nem számít, hogy ebbe a bosszúba beledögli az egész ország...
Lencsés István 2011.12.22. 17:10:51
sivatagi n. 2011.12.22. 18:03:47
Igazán megvárhatnátok a 2014-es választásokat. Ott majd rádöbbentek, hogy a kutya nem kíváncsi rátok és vagy a Jobbik, vagy megint a Fidesz fog nyerni.
kela-bá 2011.12.22. 18:06:05
zeddez 2011.12.22. 18:06:06
Milyen K . O . ról beszél itt az anonim blogíró ? :O Meg milyen rendszer bukott meg ? :O Az bukás hogy csökken az államadósság , meg az bukás hogy nem engedi a külföldieket beleszólni abba hogy itthon mit csinálunk ? :O Mert ez nem bukás , hanem siker !"
:))))))))))))))))))))))))
Öreg, Te mit szívsz? (jó anyag? ;) )
zeddez 2011.12.22. 18:06:06
Annélkül lenne 24 ezer Mrd, meg most akarnak felvenni mellé 6 ezer Mrd-t az IMF-től.
Ezt add már össze.
Másfél év alatt nem sok egy kicsit? Ezon problémáztatok 2 éve hogy az államadósság 10 ezer Mrd-l nőtt a cocik 8(!) éve alatt. Hát viktorkád meg másfél év alatt csinál 10-12 ezer Mrd-t.
Ez valakinek siker???
nemecsek ernő áruló 2011.12.22. 18:06:06
Magam részéről leszarnám, ki kormányozna. Hívhatják felőlem Zázrivetz Gábornak, vagy Ephraim Rosenbergnek is. Leszarnám. De aki fegyvert fog a fejemhez, elrabolja a nyugdíjamat, és megakadályozza, hogy gondoskodjak a családomról, az nem ember a szememben. Aki meg támogatja őt, szintén nem az! És ne aggódj, az állampolgárságomat megtartom. Kintről pedig szavazni is fogok. Hátha egyszer haza tudok jönni. Bár kevés az esély.
shwarcz bácsi 2011.12.22. 18:06:07
Eladó egy HAZA-2011 rendszámú gépjármű. Egy éve vettem, azóta csak lejtőn hajtottam. A fékeket kiiktattam. Gáz van, de csak ha tüntetnek.
A kormánnyal van egy kis gond, teljesen irányíthatatlan. Állandóan a szakadék felé fordul, de én ragaszkodom hozzá. Önfényező funkcióval rendelkezik.
A sebességváltón öt fokozat van hátra..., egy előre. Felkapcsolni lehet, leváltani ne...m.
Az ülések a saját ízlésemnek megfelelően vannak kialakítva, 2/3-1/3 arányban dönthetőek. A GPS-t elnémítottam, nekem ne mondja meg senki, merre menjek.
Nagyon jól parkolható mozgássérült helyre.
Biztonsági berendezések: ABS, PPS, TEK.
Extrák:
- motortérben bordázott ékszíjjártó (erősen csúsztat),
- narancsillatú Wunderbaum,
- Lázerdetektor rendőrök ellen,
- belső tükrön egy kövér bolsi-balsi baba,
- kalaptartón bólogató kutya (cserélhető Schmitt fejjel),
- CD lejátszó, telepített műsortárral: Handel-Messiás, Horváth Pista-Hej rugó, rugó, Zorán-Kell ott fenn egy ország.
Üzemanyag fogyasztás: nem számít, enyém az egész MOL.
Irányár: IMF hitelre devizakárosultaknak féláron!
Jelige: Ámokfutó
Ui.: Majd' elfelejtettem: a csomagtartóban van tízmillió utas, velük nem kell foglalkozni.
Muad\\\'Dib 2011.12.22. 18:06:07
Csodálatos, ahogy felfogtad ezen mondataimnak az értelmét:
"...Pontosan ez az agymosás látszik ezen a szerencsétlen országon. Aki jobboldali pártra szavaz az fasiszta, vagy ostoba, aki baloldalira az kommunista, vagy drogos liberális..."
blah 2011.12.22. 18:06:08
butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.12.22. 18:06:08
vasgyuszi 2011.12.22. 18:06:08
2011.12.22. 18:07:29
Sokat olvasok. Bármit, mindent ami a kezem ügyébe akad. Ha nem értek valamit utána megyek addig amíg meg nem értem. Utána olvasok, több infót szerzek, beszélgetek róla amíg meg nem értem.
1995-ben még csak érettségi előtt álltam, de értettem a Bokros-csomagot. Láttam, hogy miért szükséges, hogy mit jelent az elvonás.
2010-ben Bokros pártjára szavaztam, sajnos szétesett az MDF és Bokros is inkább Brüsszelt választotta mint azt hogy saját pártot alapít és indul a választásokon.
Ma is értem a programját, ma is rászavaznék. Ő sem akkor, sem azóta nem hazudott ennek az országnak. Mégsem bízik benne senki.
A családi pótlék elvétele nem volt szerintem akkora probléma mint azt akkor beállította a média és akkora hogy a mostani 30-asok jövőjét, nehezen összekuporgatott nyugdíjtartalékját vették el teljes mértékben (azaz kezdhetem előröl a nyugdíjas éveimre való kuporgatást).
Utóbbi számomra sokkal súlyosabb harácsolás mint az hogy anno anyám nem kapta utánam a havi 8ezer forintot.
Bokros már egyszer megmentette ezt az országot. Miért nem adunk neki még egy esélyt?
2llkedő 2011.12.22. 18:07:29
2llkedő 2011.12.22. 18:07:29
Majd a lefoglalt hamisítógépekkel nyomtatunk.
Commodus 2011.12.22. 18:11:37
Mondom ezt volt fidesz szavazóként. A tények makacs dolgok, az immár teljesen világos, hiszen lelepleződött az egész banda, hogy eszméletlen módon megy a hazugsággyártás.
Csakhogy mostanra nagyon is kemény helyzet állt elő. Több cikk is megfogalmazta a kérdést, bennem is megfogalmazódott: tényleg ennyire nincsenek tisztába odafönt a politikusaink, mi történik? Nem látják, hogy a szakadék felé irányítanak minket? Több alkalommal is felvetődött a kérdés, de úgy látszik, tényleg nem veszik észre. Már az elején, az első pár hónapjukban is gyermeteg bosszú-játékokat kezdtek el, ami akkor még valamennyire elnézhető volt. De mostanra teljesen elfajult a helyzet.
Azt látom, aztán erősítsetek/cáfoljátok meg, hogy két választása maradt Orbánnak: vagy fejet hajt az EU-nak és visszatáncol, ezzel megmentve az országot a biztos csődtől - ezzel ellentmond saját politikájának, vagy folytatja tovább a durcás kisgyerek viselkedést, beint az EU-nak és csődbe megyünk.
Amennyi eddig látszott a nagyvezírtől, az az, hogy az utóbbi fog bekövetkezni. Így tényleg eléri régi nagy vágyát, benne lesz a történelemkönyvekben, de mint "az ember, aki Magyarországot csődbe vitte".
A minap néztem meg újra a Sithek bosszúját, és annyira kísértetiesen hasonló volt a császár hatalomátvétele...az új alaptörvény..."így szállt sírba a szabadság...tapsvihar közepette..."
A múltkor viccből szóltunk egy banki hitelügyintézőnek, hogy most kéne devizát felvenni, mert ennél rosszabb már nagyon úgyse lesz. Mire a hölgy úgy válaszolt: "Miből gondolják, hogy egy euró nem fog 400 ft-ba kerülni hamarosan?" Még ők is tudják, és pontosan erre számítanak.
Ezt a Simoros történetet meg el ne felejtsem. A jegybank felett is át akarják venni a hatalmat? Na még csak az kéne, előbb a 2/3-ad, majd a bíróságok, Alkotmánybíróság, most még ez is kéne? Semmi kontroll nem marad, totális diktatúra.
Valaki említette a magánnyugdíjpénztári részt. Ez is megér egy misét. Először az volt az indok, hogy a magánnyugdíjpénztárak eltőzsdézik a nyugdíjat...majd mikor megkapta az állam, egyből tőzsdézni kezdett vele (és bukott is szépen a Mol-lal), szóval ennyit erről. Ebből fizettek vissza az államadósságból is, tehát az én és a Ti pénzeteket simán eltapsolta. Még csak nem is a beígért 10 %-ot az államadósságból, mert annál kevesebbet fizettek vissza ebből (jól jött az SZJA csökkentésnél, ami szintén bukó lett). Most meg a megmaradt 100 ezer magánnyugdíjpénztári tag pénzét (ugye a pénzesebbek bent hagyták, ez is 220 milliárd forint) is elveszik (első körben persze csak a befizetéseket fogják elvenni, januártól, de mivel ezek működési költségeiből működött a nyugdíjpénztár, egyértelműen megszűnik az összes). Ezek után nekem elég egyértelműnek tűnik, hogy a jegybank esetében is csak a tartalék ~35 milliárd euró kell nekik...
Kimondható, hogy tolvaj banda?
Nzoltan 2011.12.22. 18:44:35
Nekem mindig Szlovákia jut eszembe. A nyugatnak mindig szúrta a szemét az új adóparadicsom létrehozása, de az autógyártókat ez soha nem érdekelte. Szemérmetlenül betelepültek. :-)
pink75 2011.12.22. 18:45:47
Times New Roman 2011.12.22. 18:45:47
Hülye aki elolvassa! 2011.12.22. 18:45:47
Az előző rezsim csúfosat bukott és a Fidesznél jelenleg nem látok jobb vagy ha úgy tetszik kevésbé rossz alternatívát. Ennyi.
kela-bá 2011.12.22. 18:46:12
croatico 2011.12.22. 18:49:35
Hülye aki elolvassa! 2011.12.22. 18:51:54
SJobs 2011.12.22. 18:52:31
Munkáslevelező 2011.12.22. 19:23:14
"A biztos választók szerint a Fidesz most is abszolút többséget szerezne. Erre varrjatok gombot!
És miért? Mert kifele vezeti az országot abból a káoszból, hova vittétek. Hazudtatok eleget, lesz 2/3 a hazudozókra is."
Dániel Kohn Bandita! Hallod!
Kenedy1 2011.12.22. 19:24:28
2llkedő 2011.12.22. 19:24:29
Az érveid tökéletesen érthetők, viszont abba belegondoltál, hogy a gyerek három éves koráig a párod nem dolgozik, azaz eltartott. Háro gyereknél ez 9 év. A három gyerek után kevesebb adót fizetsz be, tehát nem te tartod el a gyerekeidet és a feleségedet, hanem sok más ember, többek között azok, akiknek nincs lehetőségük arra, hogy a feleség otthon maradjon, hanem el kell mennie dolgozni, valamint a gyerek nélküliek, stb.
makacs szennyeződés 2011.12.22. 19:24:29
Szerintem ki lehet mondani, hogy a Fidesz egy SZEKTA.
Parajpuding 2011.12.22. 19:24:29
„egy népnek joga van elkergetni a kormányt egy demokráciában is, ha az a nép akarata ellenére kormányoz, ha az emberek létérdekét veszélyezteti. Igen, joga van. Egy feltétellel: ha a népakarat kinyilvánításának már minden eszközét igénybe vette és a kormány elmulasztja alávetni magát az emberek világos és egyértelmű akaratának. A választókat becsapó, a valóságot eltitkoló, a nemzetgazdaságot válságba sodró kormánypártok koalíciója mára sarokba szorult. Nem maradt számára más hely, mert mindent elveszített. Elveszítette hitelét, elveszítette szavazóit, elveszítette erkölcsi alapját. Ezek után Európa minden kormánya lemondott volna. Ők azonban foggal-körömmel, kézzel-lábbal ragaszkodnak bársonyszékeikhez, így aztán elveszítették maradék méltóságukat is”
„Nem marad más hátra, mint futni, de gyorsan”
Emlékeztetem Orbán Viktort, hogy ezek a saját szavai! Milyen ember az, akinek minden áldott nap szembe kellene köpnie magát?
lady boo boo 2011.12.22. 19:24:29
nu pagagyí 2011.12.22. 19:24:29
A helyzet az, hogy mostmár a megtakarított vagyont is elköltötték a semmire, nem fogja már fedezni későbbi nyugdíjakat. Az eddigi hangya kormányzatokat tücskök váltották. És mindjárt itt a tél.
tourline 2011.12.22. 19:24:29
A jobbik nem alternatíva, elmebetegek gyülekezete ha csak nem akarnak a magyarok újra (egyetlenként Európában) útlevéllel közlekedni, vámot fizetni, vagy hátrafelé nyilazni stb. NA meg ugye nehéz lenne elmagyarázni annak az 6-800.000 embernek aki külföldön tanul vagy dolgozik hogy hello mi a nagy jobbik turbómagyar kormány első lépésként kilépünk az unióból, holnaptól nem dolgozhatsz, nem tanulhatsz, nem tartózkodhatsz állj sorba vízumért a fekete afrikai bevándorlókkal. Én ez esetben hamar elmebeteg terroristává változnék és venném a fáradtságot a hazautazásra hogy egy gyors mészárlással megoldjam a kormányváltást....mert könnyű dobálózni azzal hogy kilépünk, de akkor ezzel a 6-800.000 külföldön élő dolgozó tanuló emberkével mi lesz. Nem hiszem hogy csak én dobnám le az ékszíjat.
nu pagagyí 2011.12.22. 19:24:29
sanyix 2011.12.22. 19:24:29
Az új munka törvénykönyv miatt meg pont nem ez történne, mert pont a munkáltatók pártján áll, úgy hogy a munkavállalót még kiszolgáltatottabbá teszi, úgyhogy ez is rossz példa.
Muad\\\'Dib 2011.12.22. 19:24:30
Hát ez már nagyon messzire vezetne. Véleményem szerint ezek a megjelölések már jó ideje idejétmúltak. A tradicionális bal és jobboldal lényegében nem létezik. De ez már régen is így volt, csak megszokásból aggattak jelzőket mozgalmakra. Elég például a nyilaskeresztes mozgalmat megnézni Magyarországon, ami megkapta a szélsőjobboldal jelzőt, leginkább nyilván a vallásos hozzáállás miatt, pedig vajmi kevés köze van a klasszikus jobboldalhoz, sőt gyakran homlokegyenest ellentétes vele.
nu pagagyí 2011.12.22. 19:24:30
fchris82 2011.12.22. 19:48:20
Az előző rezsim csúfosat bukott és a Fidesznél jelenleg nem látok jobb vagy ha úgy tetszik kevésbé rossz alternatívát. Ennyi."
Na, ez már egy fokkal jobb, mint a "mi nyertünk, én emiatt boldog vagyok" szurkoló filozófia, de ahogy mondod az elején is, "egyszerű érveid" vannak, rövidtávúak, szűklátókörűek - mármint a saját jelenlegi helyzeteden kívül nem foglalkozol semmi mással -, nélkülöznek mindenféle átfogó elemzést és értékelést. Kb mint azok a nyugdíjas szavazók, akiket a 13. havi nyugdíjjal "vásároltak" meg... Ja, hogy az ország teherbíró képesség nem bírja ezt a luxust, csak hitelből tudjuk finanszírozni - államadósság ugyebár, mert az a pénz ilyenekre ment el, nem ELLOPTÁK azt a 20 000 milliárdot. A te bércsökkentésedhez 27%-os ÁFA és egyéb növekvő adók kellenek, ÉS hozzá kell nyúlni olyan tartalékokhoz, amik egyszer állnak csak rendelkezésre, tehát voltozatlan körülmények között egyenes út vezet a csődhöz. Te gondolkoztál már azon, hogy miből és mennyi nyugdíjat fogsz kapni, változatlan adók és demográfiai adatok esetén? Merthogy például a magánnyugdíj rendszerét - még ha szarul is -, néhány, a jövőben is gondolkozó közgazdász figyelmeztetése miatt kezdték el bevezetni. Szóval lehet, hogy most örülsz, viszont legalább magadban tedd fel a kérdést: "Most jó, de vajon hosszú távon is jó lesz és ez fenntartható?"
Másrészt értem, hogy szerinted a Fidesz a választható "legkevésbé rossz", de már a megfogalmazásból is látszik, te is tisztában vagy vele, gondban lennél, ha mondjuk a gazdaságpolitikai döntésüket nyilvánosan meg kellene védened, számításokkal is alátámasztva. Az a különbség közöttünk, hogy én simán elfogadom, hogy növekedik a rám eső adótétel, HA meg van indokolva. Simán kifizettem a 300 Ft-os vizitdíjat, már csak azért is, mert fél-1 napos ügyintézés helyett elintéztem mindent 2 óra alatt, mivel aki beszélgetni járt be, nem tette ezután - ez személyes tapasztalat volt. Kifizetem a tandíjat, ha cserébe épeszű 30 fős létszámmal tartanak előadásokat, nem nekem kell papírt vinni ZH-ra, és a tanárnak cserébe nem egy 120-adnyi nyűg leszek, aki ezért figyelni tud arra, ki mit nem ért esetleg, kap visszajelzéseket is normálisan, javul a képzés minősége - és nem a mennyisége. Te meg ezek szerint oda szavazol, ahol neked kedveznek rövid távon, még ha az hosszú távon irreális is.
A saját gyereked jövőjének érdekében, akkor inkább ne szavazz, nem kötelező. Ha meg mégis, nem kell lemenni kutyába, és oda rohanni, ahol többet ígérnek VAGY adnak - felelőtlenül és végiggondolatlanul. Mint az MSZP-s nyugdíjas tagozat, mert ez pont ugyanaz. "Ajándék szociális juttatás - oda szavazok ;)"
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.12.22. 19:55:39
www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20111221-kaphatnak-allami-nyugdijat-akik-nem-leptek-ki-a-magannyugdijpenztari-rendszerbol.html
Hát a lónak a faszát kapjátok meg!
SzJ1982 2011.12.22. 19:55:39
durcás 2011.12.22. 20:03:49
Battlestar Galactica 2011.12.22. 20:09:10
Nekem egyébként az utolsó bekezdésről nagyon Szálasi rendszer feelingem lett. Addig addig tartottak ki egy bukott rendszer mellett, amíg jól kibasztak a nagyhatalmak velünk, élén a franciákkal. Csak azért nem vagyok mélyen meglepve, mert az is egy jobboldali politikai erő volt!
Ezeknél a kommerek 100X jobbak voltak! Jöjjenek már vissza! Ezeket meg küldje már el valaki a picsába! De az összeset!
fchris82 2011.12.22. 20:09:11
TE JÓ ÉG!!! Ezt csak most olvastam! :D TÖKÉLETES! Na, te is látod már a problémát? Van egy hiányos költségvetés, majd jön a Fidesz és üt rajta még egy lyukat adócsökkentéssel - amihez te tapsolsz, mert te a jól járók oldalán vagy! Ezek után lenyúlják a MNYP-t, és folyó kiadásokra fordítják. Ezzel ugyan MOST nem kellett hitelt felvenniük az IMF-től, VISZONT ez a pénz a jövőben rohadtul hiányozni fog. Akkor meg mi lesz? Ez annyira egyszerű: bevétel - kiadás . Jelenleg csökkentették a bevételt, de nem változtattak a kiadáson, illetve most próbálják foltozgatni, csak nehezen megy, mert nagy lett a lyuk. Ergo még mindig deficites a dolog. Na, kezdesz már te is aggódni a nyugdíjad iránt, vagy csak a múltban tudsz gondolkodni, hogy mekkora hiányt okozott az MNYP, a jövőre vonatkozó végkövetkeztetések már problémát okoznak? Hahó, JÖVŐ! Ha te keresel 100 Ft-ot, és örököltél 1000 Ft-ot, akkor hibás ötlet lakást bérelni havi 200 Ft-ért, mert a gyerekeidnek már nem lesz hol laknia!
A gazdasági miniszternek csökkentenie kellene a kiadási oldalt, és nem fűnyíróként, hanem optimalizálni kellene az állam működését, pl a nem használt vasúti vonalakat be kellene zárni, stb, stb... Vagy mondjuk vissza kellene vonni az 1 kulcsos adót, amit nem válság kellős közepén kellett volna ész nélkül bevezetni, úgy, hogy a kieső tételekre ki se találták a fedezetet, holott erre többen előre figyelmeztettek (meg józan paraszti ésszel is be lehet látni)
hazug fidesznyik (törölt) 2011.12.22. 20:45:56
Szerintem, te nem olvastad el a posztot. Ha pedig elolvastad, akkor meg szimplán hülye vagy.
"szánalmas, görcsös kis vergődés ez az egész firkálmány"
Kifejtenéd, komcsi?
komplikato 2011.12.23. 01:16:44
Ja, így érthető. Nyilván most, hogy elba ... elköltötték azt a pénzt is, most sokkal több fog jutni nyugdíjra. Aha.
Hülye aki elolvassa! 2011.12.23. 15:10:57
Commodus 2011.12.23. 18:11:41
Matematikailag jól gondolkoztak, csak azt felejtették el, hogy a gazdaság nem egyszerű matek, hanem emberek vannak benne. Mivel a bankokat is megadóztatják, a tőzsde is rosszabb már, szépen fokozatosan vonják ki az emberek, cégek a tőkéjüket az országból. Teljesen jogosan, hiszen féltik a sajátjukat, bármikor elvehetik. Nem véletlen kaptuk a leminősítéseket sem. A probléma ezzel még fokozódik, ugyanis amíg nem volt ennyire leminősítve az ország, a befektetőknek állampapírt is kellett venniük, de most, hogy már két hitelintézet is leminősített, meg kell, hogy szabaduljanak tőle. Ezzel gyengül a forint, szarabb az árfolyam, emiatt folyton egyre nagyobb a lyuk a költségvetésben. Pedig ezeket a folyamatokat egy pénzügyminiszternek tudnia kell, mégis ebbe az irányba mentek.
Most meg, hogy eljátssza Orbán itt a nagy szabadságharcost, amivel nem is lenne semmi gond, ha magunktól is talpra tudnánk állni, de nem tudunk. Tavasszal elfogy a lóvé. Rosszul mérte fel az erőviszonyokat, saját politikájának áldozata lesz.
Hülye aki elolvassa! 2011.12.23. 21:27:06
1. Amit a gyerek után kapunk és az adókedvezmény még a havi pelenkára+bébi ételre sem elég. 2. Szerinted ki fogja a mi nyugdíjunkat kitermelni? Ők, a gyerekeink.
2llkedő 2011.12.24. 08:11:46
Mert a Te gyereked nem ér ugyan annyit, mit Vityenka gyereke.
"2. Szerinted ki fogja a mi nyugdíjunkat kitermelni? Ők, a gyerekeink."
Ha szereted a gyerekedet, akkor nem ez az elsődleges, és hajlandó vagy lemondani dolgokról az ő javukra. Mert majd viszonozni fogják Neked. Nem pedig a nagykalapba, -ból.
És ezt úgy írom, hogy nekem is van két gyerekem, és ha lehetne, lenne még, függetlenül attól, hogy kapok kedvezményt, vagy nem. Mert én gyereket szeretnék, mert szeretem a gyerekem.
Áldott, békés Karácsonyt!
Frizuravarjú 2011.12.24. 08:16:45
Hiszen szinte csak cigány gyerekek születnek.
Azt megnézem hogyan tartanak majd el!
Már most látni Keleten, elveszik a házadat és ha nem ütnek agyon akkor mehetsz rabszolgaként robotolni csicskának.
Szép jövő.
fchris82 2011.12.24. 08:16:45
Ez tök jó, csakhogy úgy 20 évvel ezelőtt erről vezették le, számításokkal és adatokkal alátámasztva - tudom, hogy az elmúlt 20 évben ilyenekkel nem nagyon kényeztettek minket, Matolcsy meg pláne nem csinált ilyet sosem -, hogy hosszú távon nem fenntartható - értsd: totális csőd - a demográfiai korfa alapján - ami ugyan egy becslés, de a becslést egész jól követi a valóság jelenleg, tehát semmi okunk kételkedni a kihozott végeredményben. Ezt azóta még nem cáfolta meg senki, de ha tudsz erről vhol egy cikket mutatni, hajrá. Addig maradjunk annál, hogy ez az "aktív adófizetők tartják el az aktuális nyugdíjasokat", egy szakadék, amibe gurulunk lefele, és amiből minél később kezdesz kiszállni, annál fájdalmasabb és nehezebb lesz. Tudom, hogy bonyolult, Matolcsy sem érti - ez irónia akart lenni. Ezért találták ki a MNYP-t. Igen, SZARUL valósították meg, és igen, sokba kerül az átállás, mert miközben finanszírozni kell az aktuális nyugdíjasokat, tartalékot is kell képezni a jövő nyugdíjasainak, akiket aztán abból fizetünk a jövőben. Úgy fizeted a lakáshiteled, hogy közben előtakarékoskodsz a gyerekednek. Ez később jó, ami "késő" már nem is volt olyan messze. A rövidtávú haszon miatt feláldozták a jövőt. Ezt hívják azt hiszem kapzsiságnak. És visszajutottunk ahhoz a problémához, hogy vagy nem akarsz messzebbre tekinteni, mint 4 év, vagy nem is akarsz, egyik sem jó.
fchris82 2011.12.24. 08:16:45
Szép terv. Érdekes, hogy itt meg tudsz a jövőre gondolni... Teljesen igazad van, csak jó lenne, ha összevetnéd a születési és halálozási adatokat, a korfát, meg azokat a számításokat, amik a ezek alapján becsléseket végeznek, mekkora adóteherrel kellene súlytani az aktív dolgozókat, hogy az aktuális nyugdíjas réteget, növekvő várható élettartam mellett eltartsák. Ezek után gondold újra, hogy mennyire tapsikolsz a MNYP felszámolásának, és a pénz folyó fizetésekre való költésének.
2012.01.08. 18:17:43
Orbán egy bipoláris, mániákus, depressziós, szociopata elmebeteg némi hatalommániával és messiás-küldetéstudattal kiegészítve.
Szerintem nem a politikába való hanem a "6-os számú kórterembe".
Eljárt felette az idő. Nem szakember hanem szavak embere.
Ez már nem az a politikai környezet ahol szavak egymás után dobálásával majd minden megjavul szép lesz és jó, őt meg úgy fogják körül rajongani mint a "Kedves Vezért".
Mivel az a jó édes apukája ütötte verte egész gyerekkorában és állandóan azt nyomatta neki hogy semmirekellő, Viktátorunk meg akarja mutatni, nemcsak az édesjóapukájának, hanem a Világnak is, hogy ő a "Magyarok (és Európa) Messiása".
Hát nem is tudom....ha végignézem egy messiás életútját, mondjuk Jézusét akkor szörnyű véget ért szegény.
Vajon Viktor ezt is vállalja? Mert még ez is benne lehet a pakliban ha valaki erre az útra lép.
(nem kell messzire menni, ott van J.F.K is, aki hasonló személyiséggel rendelkezett mint Orbán, plusz ugyanolyan messiásnak hitte magát) Nem mondom hogy szép vége lett a csávónak.
Az utolsó 100 komment: