Ejnye no, ez a huncut Merkel... Valami furmányos női praktikával igazságszérumot csempészhetett szeretett miniszterelnök urunk italába a csütörtöki berlini találkozón. Másra nem tudok gondolni Orbán Viktor szokatlanul nyers és meglepően, sőt: már-már megdöbbentően őszinte péntek reggeli kijelentése kapcsán.

Olvasom, hogy miként fogalmazott a miniszterelnök pénteken reggel a Kossuth Rádióban. Hogyaszongyahogy aszongya: "Az elmúlt nyolc évben folyamatosan hazudtunk..."

Hűűűűűha. Akárhogyan is nézem, ez itten kérem szemantikailag és józan paraszti ésszel is többes szám első személy, meg akárhogyan is számolom, ez az elmúlt nyolc év. Nem a két évvel ezelőttől visszafelé számítandó elmúlt nyolc, hanem az elmúlt nyolc. Mármint így konkrétan.

Vagyis egyrészt inkluzíve beleértendő az elmúlt két év is, amikor a Fidesz kormányon, és ha ehhez a többes szám első személyt hozzáveszem, akkor ez úgy egyben a kormányzat, beleértve magát a miniszterelnököt is. Mert nem azt mondta, ugye, hogy a szocik, meg a liberálbolsevikok hazudtak, hanem mi. Vagyis ők, Fidesz, KdNP, Orbán, Szijjártó, Lázár, Matolcsy, Selmeczy és a többiek.

De továbbmegyek! Ha a miniszterelnök által említett elmúlt nyolc évből levesszük az elmúlt kettőt, marad ugye hat. Hat ellenzékben töltött Fidesz-év. Namármost ha ehhez adjuk hozzá a többes szám első személyt, akkor ezt aligha lehet másként értelmezni, mint hogy a Fidesz ellenzékben végighazudta azt a hat évet. Nem a szocik, nem Gyurcsányék, hiszen őket nem is említi a miniszterelnök. Azt mondja: mi, így, többes szám első személyben. Ez a többes szám első személy pedig szemantikailag és józan paraszti ésszel nézvést is csak rájuk vonatkozhat: a Fideszre, a KdNP-re, Orbánra, Szijjártóra, Lázárra, Matolcsyra, Selmeczyre és a többi legendás szabadságharcosra.

Mondhatjuk: szép beismerés. Köszönjük, Angela!

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr354834292

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 47 busznyi erdélyi gyerek lesz az élő kordon Orbán előtt október 23-án? 2012.10.12. 16:09:20

Kétezer határon túli magyar középiskolás utazhat Magyarországra az október 23-ai ünnepségekre – írja az erdely.ma portál. Ez kísérőkkel együtt 47 autóbusznyi tömeget, és számításaim szerint 9.400.000 forint támogatást jelent, mivel a buszozók bus...

Trackback: Orbán nyugtató hangja és a szilent-konfliktusok 2012.10.12. 15:57:20

Nem nehéz észrevenni, hogy Orbán elkezdett beszélni. Amint az ellenzék választási sikereket aratott, amint más miniszterelnökjelöltek is szóba kerülnek, elővette magát.Már az a kis bekapcsolva hagyott mikrofonos mondat is, hogy katonák (tisztek) ne leg...

Trackback: Ezt neked, Nobel! 2012.10.12. 13:37:15

Szijjártó Péter diplomáciai jegyzékben fejezi ki tiltakozását a svéd kormánynál, a Pálinkás József volt Fidesz-miniszter vezette Magyar Tudományos Akadémia pedig felfüggeszti hivatalos kapcsolatait a Svéd Királyi Akadémiával - és egyúttal hazarendeli S...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stoppard · http://forint.blog.hu 2012.10.12. 11:08:03

nyilván hülyeség, mert nem ezt mondta, vagy legalábbis abban a környezetben, ahogy mondta, egyértelmű volt, hogy mit jelent. és az nem az, amit egy ilyen címadás sugalmaz.

függetlenül attól, hogy amúgy mit gondolunk a hazugságokról.

DarthVader 2012.10.12. 12:53:03

@stoppard:

"nyilván hülyeség, mert nem ezt mondta, vagy legalábbis abban a környezetben, ahogy mondta, egyértelmű volt, hogy mit jelent. és az nem az, amit egy ilyen címadás sugalmaz."

Te most az öszödi beszédről beszélsz, vagy mi?

we 2012.10.12. 12:53:48

ÉBREDJETEK MAGYAROK! Orbán élő adásban kimondta, hogy SZAR! Ez már a vég! Meddig tűrjük a terrort???

(az interjú teljes szövege:
- Orbán úr, mi a kedvenc étele?
- A szardínia.)

ÉBREDJETEK MAGYAROK! Orbán élő adásban kimondta, hogy EGY NAGY FASZ! Ez már a vég!!! Meddig tűrjük a terrort???
(az interjú teljes szövege:
- Orbán úr, hogyan szokott fát vágni?
- Dakota módjára kettéhasítom a rönköt egy nagy fa szekercével.)

Látom valakinek gyermeki örömöt okoz az ilyen belemagyarázás.

Függetlenül attól, hogy ki mit gondol Orbánról.

Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠ · http://stefania.blog.hu/ 2012.10.12. 12:54:36

Az adósságcsökkentésre alapuló, a nemzetközi pénzügyi szervezetekkel szembeni önállóságra törekvő gazdaságpolitika rossz! Sőt továbbmegyek: fasizmus!

Belegondolni is szörnyű, hogy a Fidesz első kormányzása alatt – 1998-tól 2002-ig – hazánk GDP-arányos államadóssága 62 százalékról 53 százalékra csökkent, ráadásul az államadósság devizahányada 39%-ról 25%-ra mérséklődött! Micsoda rettenetes gazemberség ez! Hál'istennek 2002-ben a balliberálisok elzavarták a rendszerváltás utáni Magyarország legsikeresebb kormányát, és kemény, kitartó munkával sikerült újra nyakig eladósítaniuk az országot, az államadósságot egészen a 80 százalékos rémálomhatár fölé repítették, miközben eladtak mindent, ami mozdítható volt.

Így kell ezt csinálni, elvtársak! Az adósrabszolgaság jó, a gazdasági önállóság rossz!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.10.12. 12:55:11

@stoppard: Az elmúlt nyolc év abban a szövegkörnyezetben is az elmúlt nyolc év.

Kakimaki0123456789 2012.10.12. 12:55:46

Ja, b.sszuk szejjel a agzdasagot, lopjunk, csaljunk amennyit tudon, attol vegyunk el aki nem tudja magat megvedeni - a szegenyektol - es kenjuk az egeszet masokra :)
Es az is hazugsag hogy az elmult 8 evben hazudtak mert mar 20 eve hazudnak.

dr. Balta$ár 2012.10.12. 12:56:12

nem értem a posztot !?!

drorbán SOSEM hazudik !

SemBoga 2012.10.12. 12:57:41

@stoppard:

"nyilván hülyeség, mert nem ezt mondta, vagy legalábbis abban a környezetben, ahogy mondta, egyértelmű volt, hogy mit jelent. és az nem az, amit egy ilyen címadás sugalmaz."

viktort se érdekelte, hogy ellenfelei esetében mi volt a szövegkörnyezet - az ő esetében miért kellene figyelembe venni?

kela-bá 2012.10.12. 13:01:46

Hazugság ? Azt mondják az a politika művészete... Meg azt is, hogy nem ők döntik el vagy irányítják az országok sorsát... Sajtótájékoztató az EU-ból:
youtube Európai Krízis- ki mozgatja a madzagot ? Hol az igazság ?

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.10.12. 13:02:34

majd ha kimennek az emberek az utcara, akkor fog ez meg kurvaorszagozni is.

Enrico72 2012.10.12. 13:03:19

Nagyon gyenge lejáratási kísérlet.

Nem lenne szükség ekkora kiigazításra, ha hinne nekünk Brüsszel, ám az elmúlt nyolc évben folyamatosan hazudtunk - ez egy "hazug országként" volt elkönyvelve.

olcsójános 2012.10.12. 13:04:08

"Az elmúlt nyolc évben folyamatosan hazudtunk..."

Ez egyértelműen gyurcsány ferencre vonatkozik, benne is van, "folyamatosan hazudtunk" Ki hazudott folyamatosan? Hát gyurcsány ferenc. Miért hazudott folyamatosan? Mert Orbán Viktor azt mondta. És mivel Orbán Viktor sose hazudik, ezért hihetünk neki. Tehát vonjuk le a következtetést, mi, tehát mi = gyurcsány ferenc hazudott. Ennyire egyszerű. Várlak szeretettel a békemenetre kedves cikkíró. Ott leszek valahol az erdélyi magyarok és a lengyelek között.

Blogger Géza 2012.10.12. 13:04:55

A blog jeligéje:

"Michael Knight harcba száll a demagógiával, az elbutulással, "

Akkor előbb magát kéne legyőznie...

kela-bá 2012.10.12. 13:07:17

" A POLITIKA A HAZUGSÁG MŰVÉSZETE "
Jó egészséget mindenkinek !

Zka77 2012.10.12. 13:07:54

Hogy lecsaptak a fideszes trollok a postra, mint gyöngytyúk a takonyra.

piszter 2012.10.12. 13:11:59

jó, de mondjuk mi ezt tudtuk. mármint hogy a Fidesz is végig hazudott. meg az antalék, a hornék, mindegyik azt tette. de végre be van ismerve. mostmár csak az a kérdés milesz a gyurcsánnyal? vagy a viki is lemond? mert kellene nagyon. előre hozott választás magyarországnak! :)

dr. mesterséges színezék 2012.10.12. 13:13:05

Hogy pontosan mit mondott, illetve hogy annak mi az értelme, azt Berlinből visszafelé jövet, Bécsben megállva megtudhatja, csak térjen be dr. Freudhoz.
Hogy dr. Freud már nem él... akkor pláne térjen be hozzá!

AnnaKarenina 2012.10.12. 13:35:07

@dr. mesterseges szinezek: :)

@Enrico72: Akárhogy is akarjátok magyarázni, az elmúlt 8 évben benne van az elmúlt 2 év, amit a többes szám első személy használata is megerősít, és egyben közösséget is vállal a további elmúlt 6 Gyurcsány-Bajnai évvel.:) Vagy már ennyire nem tudja, mit beszél?

gnme 2012.10.12. 13:35:15

ugye milyen jó, hogy vannak magyar németek és német magyarok, akik olvassák a blog teret

:-)

Angéla fejmosást tartott, van ilyen .. legjobb családban is megesik

reccs 2012.10.12. 13:35:22

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

És 98-02 között a gazdasági növekedés 6,4%-ról 2,9-re csökkent, bocsánat unortodox nőtt!

Ezt se felejsd ki.
Ez van most is, állítólag csökken az adósság, gyakorlatban meg nem termelünk semmit.

CSENDES 2012.10.12. 13:35:32

Azután ez is mennyire alátámasztja, hogy nem hazudik egyikőjük sem.

"A múlt héten bejelentett költségvetési intézkedésekből a tervezett összeg (400 milliárd forint) nagyjából fele jöhet csak be Kondrát Zsolt, az MKB vezető elemzője szerint. Ezért az elemző szerint az Európai Bizottság nem csak részleteket és tisztázó kiegészítéseket fog kérni a kormánytól, hanem további intézkedéseket is. Mindennek következtében a gyors IMF-megállapodás esélye kevéssé valószínű." www.portfolio.hu/gazdasag/mkb_csak_a_fele_osszeg_teljesul_matolcsy_bejelenteseibol.174202.html

CSENDES 2012.10.12. 13:35:40

Nos egy ilyen elszólása volt már Deutsch Tominak is.:-))
Azt hiszem a Millamedia-n láttam a videót. Az sem volt semmi.

Így jár az, aki hülye panelekkel dolgozik, mert állandóan sulykolni akarja a hazug állításait.

qwertzu 2012.10.12. 13:35:46

1 MI A SZAR (papapapam)
MI A SZAR (papapapam)
MI A SZARacénok serege vagyunk (papapapam)

2 EGY NAGY FASZ(papapapam)
EGY NAGY FASZ(papapapam)
EGY NAGY FASZekerce a mi fegyverünk(papapapam)

gribedli.hu/H2/kotta/szaracen.htm

A szerelő 2012.10.12. 13:35:55

Most egyenlőre csak röhögök :) Na nem a bejegyzésen, hanem a droidok pofára esésén és szánalmas magyarázkodásukon :) Lol, még hogy kiemelve a szövegkörnyezetéből, szerecsen mosdatás ez bizony :)

nemsirunk 2012.10.12. 13:36:00

Akkor most is lesz TV székház felgyújtás meg autók felborogatása? Vagy az efféle "spontán" reakciók csak akkor kerülnek elő, ha Orbán Viktor érdekét szolgálják?
Milyen érdekes dolog ez. Sem azelőtt sem azóta nem volt olyan erőszak az utcákon, csak pont akkor háborította fel az "utca emberét" a miniszterelnöki beszéd... Amikor Orbán mond vagy tesz ennél ezerszer súlyosabbakat, az mintha a 2006-os csőcseléket cseppet sem zavarná.

stf! 2012.10.12. 13:36:08

Borzasztó, hogy inflálódik az elmúlt évek kifejezés. Minél jobban haladunk előre az időben, annál többet kell beleírni. Elmúlt nyolc év, elmúlt húsz év, elmúlt negyven év, elmúlt száz év, elmúlt százötven év...
Ja! Nem tudja valaki, a millások és a békemenet között hol lesz az 56-os megemlékezés? Vagy az is elmúlt?

tökfejbej 2012.10.12. 13:36:13

Istenem, mióta mondjuk, hogy ov akkor is hazudik, ha kérdez!

2012.10.12. 13:36:19

@olcsójános: "mi = gyurcsány ferenc"

Köszönjük, legalább azt is elismerte, amit a nem-szemellenzős emberek eddig is tudtak. Hogy az egyik kutya, a másik eb.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.12. 13:36:27

biztos valamit félrehallottak, félreolvastak, kiforgattak a komcsi ügynökök, ezt nem mondhatta, hiszen ő sose hazudik. :D

belekotty 2012.10.12. 13:39:27

Nem látok kocsikat és kukákat égni a belvárosban.

nixe 2012.10.12. 14:05:09

1. a szocik hazudtak meg loptak
2. a Fidesz is hazudott, és hazudik meg lop
3. a többiek is, csak az nem annyira feltűnő (na jó, a Jobbik néha feltűnő)
4. eddig is tudtuk, tehát újat nem mondott

Spiro 2012.10.12. 14:05:22

A GDP arányos államadósság egy arányszám.

Amennyiben a nevezőben szereplő GDP változása meghaladja a számlálóban szereplő államadóság változását (ha ez csökken, ha ez változatlan, ha ez nő (minden esetben)), akkor az arányszám csökken. Ez azonban nem jelenti, hogy a hiányunk nominálisan csökkent volna.

A 1998-2002 között - részben az időszakot megelőző Bokros csomagnak, illetve a rendkívül optimista külföldi hangulatban - a GDP növekedésünk meghaladta az adóság növekedésünket, és ez okozta az arányszám csökkenését.

Továbbá a fenti arányszám számlálója a bruttó államadósságot tartalmazza (azaz helyesen azt is vizsgálni kell, hogy tartozásaink mellett hogy alakultak követeléseink is). Így a helyes összevetés a számlálóban szerepeltetett nettó államadósság/GDP arány.

2008 óta ~20 MRD EUR-val (~6000MRD Ft, ami a GDP kb. ~22%-a) nőttek az MNB tartalékai, arról már nem is beszélve, hogy az ÁKK extrém magas 2000 MRD Ft-os tartalékon ücsörög szintúgy, (ez kb. 1000 MRD-dal (GDP 4%-a)) haladja mega a válság előtt megszokottat.

A fentiekből a tárgyilagos szemlélő azt látja, hogy a 1998-2012 között a NETTÓ államadósság/GDP arányos mutató alig-alig változik, és ~50% körül fluktuál.

Szóval nem kell vörösre verned a tenyered a FIDESZ teljesítményén. Javaslom a statisztikák olvasgatását!

graycivil 2012.10.12. 14:05:26

Tehát mégsem volt elszólás Deutsch "2004-2012 kormányainak felelősságe" megszólalása? :-)

béla a görög (törölt) 2012.10.12. 14:05:35

Báncsák a magyartot!
Hazaáruló!
Oszt mégsem égnek a kukák és a kocsik!
Hahó! az ember aki sohasem hazudott most aszonta mégis.

Amúgy teljesen mindegy már mit mondd ez a szerencsétlen. Az is, hogy mit csinál. Orvosilag nem beszámítható.

Kopi3.14 2012.10.12. 14:05:42

Ez igazságszérum? Akkor miért nyolc évröl beszél? vol olyan két év, amikor igazat mondott bármelyik is?

gnme 2012.10.12. 14:06:22

az a bälga, amék véleményt fogalmazott meg budapestről:

www.youtube.com/watch?v=eVW16wUAI6o

már korábban megmondta mit csinálnak ott:

www.youtube.com/watch?v=lR30lS6uXxg

Kerek négyszög 2012.10.12. 14:06:25

@nemsirunk: A TV székház, és utána a Budapest belvárosa magától gyulladt fel. Nem tudtad?

épészmérnök 2012.10.12. 14:35:05

Tök mindegy, mit mondott, hiszen megmondta, hogy ne azt figyeljék, amit mond, hanem azt, amit tesz.

Egyébként pedig minden spártai hazudik.

látjátok feleim szümtükkel 2012.10.12. 14:35:28

"Forgóhalma olyan város,
tornya páros, hídja záros,
egymagában egy világ.
Ékesíti, lelkesíti
női szépség, ifjuság,
szorgosság és tisztaság,
Forgóhalmi Borforgalmi
Hengermalmi Társaság.

Ám egyszer csak Forgóhalmán
gyűl az okmány, száz a botrány,
rétjén többé nincs virág,
fiuk, lányok mind hitványok,
az erények mind hibák,
csődöt mond a kis világ,
Forgóhalmi Borforgalmi
Hengermalmi Társaság."

Weöres Sándor - 1951

danesdzsu2 2012.10.12. 14:35:32

Szóval Viktor külföldre fut panaszkodni, vádaskodni, és aljas módon rágalmazni szegény hazánkat. Magyarellenes hazaáruló.

hááááát 2012.10.12. 14:35:45

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Jaj közben nem volt válság a világon, a legtöbb devizahiteles ekkor keletkezet a kormány felhívására (csak akkor még ki tudták fizetni az emberek), és még sorolhatnám mennyi jó dolgot tett az akkori kormány, amit a ballib kormány persze folytatott, és ugye bele is tört a bícskája.Nem tünt fel hogy év elején mindig szép és jóról beszélnek oszt év végén meg juj kiigazitás kell, meg új adó. Margit normális?????

collateral collector (törölt) 2012.10.12. 14:35:53

index.hu/belfold/2012/10/12/magyar_kivandorlasi_hullam_indul/

ennél jobban semmivel sem lehet jellemezni az orbán-kormány "teljesítményét".

menekülnek a magyarok az országból, ennyi. nincs mit hozzáfűzni, hehe.

dr. mesterséges színezék 2012.10.12. 14:36:05

@doggfather: Vajon akkor nem hazudott jobban, amikor azt mondta, hogy soha nem hazudott a zembereknek; akkor, miközben folytatólagosan nem hazudott; vagy most, amikor azt nem hazudta, hogy végighazudták a zemútnyócévet - esetleg akkor nem hazudott a legjobban, amikor azt kérte, hogy ne azt nézzék, amit nem hazudik, hanem azt, amit tesz?

Bonyolult karakter a mi Miniszterelnökünk, én aszondom, logikai szingularitásokkal teli.

dr. mesterséges színezék 2012.10.12. 14:36:28

@belekotty: A komonisták ellopták a kukákat is!
Meg a tüzet, a zemberiség fejlődésének alapját!

Koky_ 2012.10.12. 14:36:43

@nemsirunk: Pontosan. Pár éve egy ilyen kijelentés után nem sokkal már lángolt a tv székház...

Kakimaki0123456789 2012.10.12. 14:36:54

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Magyarazd mar el nekem az elkepesztoern magas kamatu kotveny-kibocsajtasok, amiket nemzetkozi penzugyi szervezetek vesznek meg, hogyan tesz minket fuggetlenne bermitol is?
Valojaban egyre jobban fuggunk masoktol, es ami most folyik az nem nemzeti es nem szabadsagharc, hanem szocialista es restauracio.

Kerek négyszög 2012.10.12. 14:37:29

@Spiro: Pont Orbánék szúrták el a Bokros csomag kiemelkedően pozitív hatását. 2000 -ig lubickoltak más munkájának gyümölcsében, aztán jütt Kusza Szem, és pont azt kezdték el, amit most. Eredmény-> 2002 májusában már üres volt a kassza. Csak akkor nem volt idejük szétkúrni a gazdaságot mint most.

Don Quixote de la Ferko 2012.10.12. 14:37:36

@qwertzu:

Biza. Életemben nem láttam annyi csodálkozó öregasszonyt, mikor ez zengett a traktorral húzott pótoson.

apd (törölt) 2012.10.12. 14:44:24

ez is egy olyan poszt, amiért feljelentés dukál, mert elvettél az életemből 1.5 percet

Peterpapo 2012.10.12. 14:44:50

@stoppard:

"Nem lenne szükség ekkora kiigazításra, ha hinne nekünk Brüsszel, ám a megelőző nyolc évben folyamatosan hazudtunk - ez egy "hazug országként" volt elkönyvelve. Ha mégis Brüsszel által vártnál jobban teljesít a gazdaság, akkor az elvonásokat vissza lehet építeni. Erre tipikus példa a pedagógus béremelés - az első félév után meglátjuk, hogy ez megvalósítható-e - fogalmazott a rádióbeszélgetésben a miniszterelnök."

És ez az elszólás nem lehet véletlen, mert ez már a második volt a részükről.

Deutsch Tomika nem rég arra a kérdésre, hogy véleménye szerint mely kormányok a felelősek a jelenlegi helyzetért, szó szerint azt válaszolta, hogy a 2004-2012-es időszak kormányai a felelősek.

És persze mélyen igaza van.

KG2000 2012.10.12. 14:45:05

"A 1998-2002 között - részben az időszakot megelőző Bokros csomagnak, illetve a rendkívül optimista külföldi hangulatban..."

ROHADT OPTIMISTA VOLT A HANGULAT, pl. 2001. szept. 11-én lerombolták a WTC-t New Yorkban.
1998 ősze, azaz már az Orbán-kormány alatt: orosz gazdasági válság, amely nyilvánvalóan súlyosan érintette Magyarországot. A BUX 7000-ről 3700-ra csökkent.
1999: brazil válság.

Ennyit a stabil nemzetközi környezetről.

csárli hárper 2012.10.12. 14:45:10

nincs az az igazságszérum amitől ez a gumicsizmás igazat mondana...

Kard 2012.10.12. 14:45:33

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Tudod a makroökonómiában van egy ilyen általános szabály. Minden intézkedésnek minimum 1.5 év de inkább 2-3 év a kifutása, azaz mire annak haszna lesz(ezt logikusan belegondolva gyorsan beláthatod, hogy egy nagyobb beruházás kifutása de akár egy ház építése is kb. ennyi). Ezek tudatában menj vissza az időben és nézd meg a dolgokat. 95-96 Bokros csomag. 97-tól erőteljes növekedés a gazdaságban. 2000-ben már 5% is volt. Ekkor Orbánék látva, hogy jól megy a szekér osztogatásba kezdenek(azóta problémás a magyar gazdaság). Ennek a csúcsa 2002.
Medgyessy lemond 2004-ben mert jönnie kéne a felelőtlen pénzszórás miatti megszorításnak. Persze ez folytatódik, egész 2006-ig. 2008-ra, 2009-re összeomlik a magyar gazdaság (nyilván a válság is bejátszott, de a szocik nagyon vastagon benne voltak). 2008-2009. Erős megszorítások, próbálkozások a "jó út" irányába. 2010, 2011 enyhe gazdasági növekedés.
2010 nyara. Orbán lenyúlja az MNYP pénzeket, jogbiztonság szétverése.
2012 - recesszió.

Szóval ezzel csak azt akartam mondani amit te a nagy királyod gazdasági teljesítményének hiszel az bizony a Bokros csomag áldásos tevékenysége volt.
Sajnos ilyen szempontból a 4 éves ciklus nem a legszerencsésebb, egy 5 vagy 6 jobb lenne.

KG2000 2012.10.12. 14:45:42

@Blogger Géza: Azt nem értem, hogy akarnak az ilyen komcsik Fideszes szavazókat vagy bizonytalanokat meggyőzni arról, hogy jobbak, amikor minden nap, minden egyes blogbejegyzéseikben bizonyítják, hogy ROSSZABBAK.

Laciii 2012.10.12. 14:50:20

@kerek négyszög:
Azelőtt azért nem volt, mert miniszterelnök még nem ismerte be, hogy megszegte az esküt vagyis hazaáruló (ugye úgy szól, hogy hazámért, nem pártomért).

Azonosító nélküli (nem számon-kérhető, fékek és ellensúlyokat hol voltak?) zsoldossereget küldtek a tüntetőkre (nem csak randalírozókra, hanem békés tüntetőkre is). És azóta vezetőik se lettek számon kérve. Volt valami látszat színjáték, de egy kutya kölykei ezek mind.

Ezek után meg nincs értelme tüntetni, mert max "ezek" is küldik a zsoldossereget és hiába buknak később se lesznek elszámoltatva a "másik" által, mert nincs egyik-másik.

Husimusi 2012.10.12. 14:50:25

"Emútnyócév" értelemben mondta.

McDobbent 2012.10.12. 14:55:59

@collateral collector: hagyjuk mar Ibolyka a kivandorlasi hullamot. Az elmult 2 evben szuntettek meg a munkavallaloi korlatozasokat a keleti EU-s orszagokkal szemben. Az elott is mentek volna csak nem tudtak regisztralni, mert limitek voltak. Ezt oldottak fel. Aki akar menjen. Sok sikert neki, remelem olyan elete lesz amilyenre vagyik.

McDobbent 2012.10.12. 14:56:36

@Kard: akkor hajra, adoztassunk, es vegyuk el a csaladi tamogatasokat. Hadd gazdagodjanak a bankok.

Koky_ 2012.10.12. 15:01:25

@KG2000: Én is hasonlót kérdezek: mit akar a fidesz a pár nappal ezelőtti kormányzati kommunikációval az újságok hátsó lapján? Téríteni???

KG2000 2012.10.12. 15:06:30

@Kard: eygszerűbben is leírhattad volna: 1956 óta az MSZ(M)P csinált mindig mindent a legjobban 2010-ig bezárólag, és ha nem, azért a pusztító ellenforradalmárok a hibásak. Kár, hogy hazugság, és éppen az ellenkezője az igaz.

Ha valaki pl. Bokros ámokfutását nézi az EUs választások előtt, alatt és után 2009 óta, annak világos, hogy Bokros nem jó szakértő.

Macropus Rufus 2012.10.12. 15:24:17

@stoppard: "Nem lenne szükség ekkora kiigazításra, ha hinne nekünk Brüsszel, ám a megelőző nyolc évben folyamatosan hazudtunk - ez egy "hazug országként" volt elkönyvelve."

nos igaz, ui. ő a megelőző nyolc évre gondolt ami a logikájuk szerint 2010 elötti 8 év volt. Csakhát ebben a fogalmazásban a megelöző 8 év minden normálisan gondolkodó embernél az elöző 8 év ami 2011-től visszafelé egészen 2003-ig tart.

Amúgy meg már baromi unalmas ez az elmúlt 8 év. A 600milliárdos lukat nem az elmúlt 8 év termelte ki, hanem az a 2 amiben eltörőlte a barom a 32%-os adósávot. Annak a hiányát kell folyamatosan foltozni. És még hazudoznak is. Nem picit nagyon.

Spiro 2012.10.12. 15:25:12

@kerek négyszög:
Én is ezt próbáltam magyarázni, csak lemaradt az elejésről a címzett linkje: Stefánia....

Zoonekrofil 2012.10.12. 18:07:03

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:
Egy ideje figyelem a troll-karrieredet, és be kell, hogy valljam, egyre élethűbben tudod utánozni az elvakult fidesz-hívőket. Grat!

Xfce (törölt) 2012.10.12. 18:07:15

@Macropus Rufus: "Amúgy meg már baromi unalmas ez az elmúlt 8 év"
Senki se szokta szeretni azt, ha az arcába nyomják a saját sz*rát. (már bocsánat) De attól a tények azok tények maradnak.

A FIDESZ egy jól működő országot adott át '02-ben. A csatlakozó országok között az elsők voltunk. És mit kapott vissza? Egy romhalmazt. Vagy még azt se, ha csak egy romhalmazt hagytak volna a szocik, annak most örülnénk. A régióban messze az utolsók vagyunk. Igen, az előző kormányok munkássága ki szokott hatni a következőkre is. Nem túl meglepő...

nikk rivers 2012.10.12. 18:07:22

@McDobbent:"akkor hajra, adoztassunk, es vegyuk el a csaladi tamogatasokat. Hadd gazdagodjanak a bankok."

a kívánság fele már teljesült is: 26 hónap alatt 26 új adó. :-)
+áfaemelés
+az infláció elengedése

Patreides · patreides.blog.hu 2012.10.12. 18:07:41

"Megelőző" nyolc évet mondott, nem elmúlt nyolc évet. A kettő között különbség van.
Ő nyilvánvalóan az "őt megelőző" nyolc évre gondolt. Az "elmúlt" nyolc év persze mást jelentett volna, de hát nem azt mondta.
Így aztán még azzal sem vádolható, hogy most végre legalább Freudi-elszólással kimondta volna az igazságot saját magukról.
Ami azt is jelezheti, hogy súlyosabb a baj, mint azt sokan gondolják, mert ő nem csak gondosan ügyel arra, hogy ne szólja el magát, de ezek szerint már mélyen hisz is abban, amit magáról, magukról állít, hogy ők nem, soha nem hazudnak, és csak az ország felemelkedése lebeg a szemük előtt.
Vagyis nyilvánvalóan egy álomvilágban él, amiben ő nem politikus, hanem a tökéletes megmentő lovag, és aki neki ellentmond, az az ő, és a haza gaz ellensége.
Ez... hát nem sok jóval kecsegtet a jövőre nézve.

Kard 2012.10.12. 18:07:52

@KG2000: Végigolvastad amit írtam? Idézek:
"Persze ez folytatódik, egész 2006-ig. 2008-ra, 2009-re összeomlik a magyar gazdaság (nyilván a válság is bejátszott, de a szocik nagyon vastagon benne voltak)" - ez nem épp egy szoci dicséret volt.
Amúgy nem az érvekre reagáltál hanem elkezdted támadni a másik felet (jelen esetben a Bokrost). Egy érvet nem hoztál fel. Sajnos nagyon is jellemző. Orbán is ezt csinálna, jó padavan vagy :)

Kard 2012.10.12. 18:07:59

@McDobbent: Tipikus rövidlátó gondolkodás. Ha bankok zsebéből kiveszel 1 forintot az általában 6-7 forint kivételét jelenti a gazdaságból. Hidd el nem véletlenül van a beruházási ráta a béka segge alatt. Meg ha kevesebb adót is kell fizetned mert van 3 gyereked még a kapott adóval is rosszabbul jársz a recesszió miatt amit az ellenoldali intézkedés hoz.
A 3 gyerekedről ne is beszéljünk akik egy sokkal gyengébb gazdaságú országban kell felnőniük.
Amúgy sajnos ez jellemző a politikusokra és azon belül a Fideszre nagyon erősen, hogy képtelenek az addicionális hatásokat felmérni.

felcsutisuttyo 2012.10.12. 18:08:05

AZ ADÓFIZETŐK PÉNZÉBŐL JÖNNEK a román, és lengyel fizetett BÉGETŐ BIRKÁK...HÁT ORBÁNNAK CSAK ERRE TELIK?????? 47 busz és túrista költőpénz????..a mi zsebünkből??? Na ezért még felelni fog a nemzeti kis csipszar!

bEEEE bEEEE bEEE

Sztrapacska 2012.10.12. 18:08:10

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ajánlom figyelmedbe az alábbi kis grafikont:
valtozas2010.files.wordpress.com/2010/03/adossag-94-05.jpg
Különös tekintettel az adósság trendfordulóira!

Ugyanis az általad "rendszerváltás utáni legsikeresebb kormány"-nak titulált bagázs szépen beleült a jóba, amit a Bokros csomag teremtett, és sikerült a csökkenő tendenciát megfordítania!

A környezetéből kiragadott statisztikai mutatók elég hamis képet festhetnek!

olcsójános 2012.10.12. 18:08:43

@kerek négyszög: A tv székházat és az autókat gyurcsány idegenszívű rendőrbérencei gyújtották fel nem a békés tüntetők. A tv-ben csak azért láthattad azt, hogy sállal eltakart arcú kretének gyújtogatnak, őrjöngenek, dobálják a rendőröket molotov koktélokkal, kresz táblákkal, féltégla méretű utcakövekkel, mert egy gyurcsányék által hamisított manipulált tv felvételt láttál. Én ott voltam a helyszínen. Békés nagycsaládosok, kerekesszékes nagymamák és becsületes munkában megőszült békés nyugdíjasok szemeit lőtték ki az azonosíthatatlan rendőrök és verték őket félholtra ismeretlen gyártmányú és azonosíthatatlan viperával. A saját fülemmel hallottam amikor hangosbemondón parancsolták a rendőröknek, hogy, "és most gyújtsátok fel a tv székházat és az autókat is". Erről ennyit.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.10.12. 18:08:56

@Spiro:
@Kakimaki0123456789:
@Kard:
@reccs:

teljesen érdektelen, mit írtok Stefinek, mert pontosan tudja ő, hogy mi történt az elmúlt 10 évben és előtte.
Ő ugyanis nem valós troll, hanem egy karikatúra, gúnyrajza annak, aminek értelmét magyarázni próbálja.

@KG2000:
Unalmas már ez a "komcsi" szöveg, nem is veszi be mára szinte senki. Pláne, hogy a miniszterelnök, az országgyűlés elnöke, a külügyminiszter és számos más, kormányzati és/vagy fideszes prominens személy orábban KISZ/MSZMP-tag volt.
Nehéz eset.

A szocik alatti nyolc év ekézése is mantra (ezt legjobban Orbán Viktor freudi elszólássa mutatja), a kevés memóriával és/vagy túlfűtött pártpreferenciával rendelkező hívek agyának mosására szolgál csupán, ráadásul több okból alaptalan is.

Ami pedig most történik ebben az országban, azt igen nehéz MP, GYF, vagy BG miniszterelnökségére fogni, ez sem több puszta karaktergyilkosánál.

Barátaim tömegesen mennek külföldre (köztük sok fideszes is) sorra hagyják el ezt a jövőt nem kínáló országot. Emberek tömegei vegetálnak (boltos ismerősöm szerint régen volt ennyi panaszkodó és napról napra élő vevője) mindenhol leépülés, punnyadás, extra magas korrupció és hanyatlás üti fel a fejét, plusz egy elég drága, pazarló állam körvanala mutatkozik meg. Mindezzel -pártállástól függetlenül- épeszű ember nehezen tud azonosulni, s a jobb képességekkel rendelkezőknek nem is sikerül.
Ne csodálkozz, ha a blogokon a regnáló kormányt erős kritika éri - sajnos, van alapja és egyre több jobbos szakember is kongatja a vészharangot.

A beharangozott nagy elszámoltatások is balladai homályba vesznek (hol van Varga Mihály asszem 28 pontja?), hol maradnak a nagy leleplezések? Ez sem volt több puszta néphülyítésnél, mára nem is hiszi senki, hogy a szándék komoly és megalapaozott volt; az ember csak legyint.

Orbán pedig mondott a németeknél mást is, miszerint ő sosem hazudna a magyaroknak.
Kontraproduktív, ha neki ezt deklarálni kell.

vénkujon 2012.10.12. 18:09:06

@kerek négyszög: a kukák, meg az autók akkor kerülnek öngyulladt állapotba, ha a haza ellenzékbe kerül.

ügyfélszolgálatos 2012.10.12. 18:09:15

@KG2000: Kicsit le kellene pihenned, hátha elmúlik a hülyeséged...

huhhhu 2012.10.12. 18:09:22

Nem kell itt csűrni-csavarni, orbánék mindig hazudtak, hazudnak, és hazudni fognak. Nem mentesítve ezzel az előző kormányokat. Micsoda aljasság a 300.- ft-os vizitdíj, amikor semmi szükség rá, tandíj meg hát hogy is gondolhat ilyet bárki. Egyébként pedig itt van orbanisztán kiváló munkája, és egyre többen lesznek/leszünk.

hvg.hu/nagyitas/20121012_Foto_vegelathatatlan_sor_allt_etelert_a_T

Spiro 2012.10.12. 18:09:38

@KG2000:
Továbbá jó lenne megérteni, hogy azért nem kellene nagyfaszoskodni az EU/IMF-fel, mert a megálapodással egy „pillanat” alatt vissza lehetne állítani a 2010-es kormányváltáskori CDS felárat és HUF árfolyamokat a bizalom megerősödése okán (vagy mg annál is jobbat).

Ami 1-2 éves kifutással az egész államadósságon évi 500-600 MRD kamatkiadás csökkenést okozna (kvázi egyensúlyi költségvetést lehetne csinálni, még az 1 kulcsos SZJA mánia esetén is, vagy nem kellene állandón ilyen-olyan különadókat kitalálni).

Illetve a devizahitelesek törlesztője az árfolyamjavulás miatt ~5-15%-kal csökkenhetne, és a CDS felár csökkenés miatt pedig a THM további ~30%-kal (ti. a kamatos kamat függvény exponenciális, míg az árfolyam lineáris függvény).

1%-nyi THM változás ~13-20%-nyi árfolyam változásnak felel meg, a lakáshitelek esetében (ezért faszság az árfolyam gát, mert a THM-et kellett volna korlátozni (de ezt akár hiteles gazdaságpolitikával is el lehetne érni), ami jellemzően azért nem tud csökkeni, mert bóvliba basztak minket a hülyeségeink miatt.

Szóval vakarhatjátok a fejeteket.

egykeresztenyanya 2012.10.12. 18:09:44

Teringettét, ez a blogmotor. Ejnye.

egykeresztenyanya 2012.10.12. 18:09:50

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ejnye nagysasszony, ne füllents kérlek. A Fidesz alatt már megindult az eladósodás 2001-ben, Viktor kezdte el két kézzel szórni a pénzt, amit a szerencsétlen medgyessy csak űberelni akart, be is jött neki. Ugye emlékszel, drága Steffi, hogy a jóléti rendszerváltás programját az ellenzék is támogatta? Ajjaj, sok misebort ihattál te az utóbbi időben, ha már erre sem emlékszel. No ez az megvan, hogy pont Viktorka intézte el a népszavazással 2008-ban az adósság spirál visszafogására született kormányzati intézkedéseket? Milyen gazdasági önállóságról beszélsz drága Steffi? Amikor Viktor Brüsszelben gazsulál? Korábban kéne misére járnod, Stefike.

vladimir0370 2012.10.12. 18:10:01

Nem is csodalom, hogy nem folytattad az idezetet, csak kiragadtal egy reszletet. Igy kell csusztatni. Gratulalok! Iskolapeldaja jelentesferditesnek - ideologiai beallitottsagtol fuggetlenul. Szegyen, hogy itt tartasz.

true_blue 2012.10.12. 18:10:11

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Ja és nem is emlékszünk már arra, hogy ki a fene jött elő ez idő tájt ellenzékben a 14. havi nyugdíj fizetésének ötletével.

is 2012.10.12. 18:10:17

@McDobbent: nahát, hogy még ezzel is bepróbálkoztál! 2004-ben az angolok azonnal eltörölték, azóta lehetett oda menni. a legtöbb ország 2007-ben törölte el. 3 ország volt csak, amelyik 2011-ben törölte el.

Kakimaki0123456789 2012.10.12. 18:10:23

@KG2000: Sikerult szijartopetiot alulmulnod.
De igazad van, az MSZMP annyira jol csinalt mindent hogy a fidesz egy az egyben atvette a modszereiket.

Kakimaki0123456789 2012.10.12. 18:10:40

@Macropus Rufus: Brusszel nem nekunk nem hisz hanem Orbannak (Bajnainak siman hittek), es azert mert mindent megtett hogy a gazdasagpolitikaja hiteltelen legyen.
Es igen, hazudott 8 evig, nem volt eleg egyetlen, nagyaranyu adocsokkentes a Bajnai-fele megszoritasok helyett; miota kormanyon van, azota ezt a hazugsagat probalja kimagyarazni.

is 2012.10.12. 18:10:46

@KG2000: "Ha valaki pl. Bokros ámokfutását nézi az EUs választások előtt, alatt és után 2009 óta, annak világos, hogy Bokros nem jó szakértő. "

Ha ámokfutásnak tartod, akkor ez az ítélet Virág elvtárs, abból már minden következik. Más meg másnak tartja, és bátran vágjál bele, hogy megindokold, hogy mégis miért neked lenne igazad.

vladimir0370 2012.10.12. 18:10:47

Politikai beallitottsagodat figyelembe veve, nem is csodalom, hogy

szekertabor · provo.blog.hu 2012.10.12. 18:10:59

A poszt írója sajnos egyetlen félmondatot sem képes csúsztatás nélkül idézni. A
megelőző 8 év korántsem ugyanaz, mint az elmúlt 8 év, főleg, ha a szövegkörnyezetet is tekintjük.

Abban viszont Orbán hibázott, hogy a szövegben slendriánul nem konzekvensen ugyanabban az értelemben alkalmazza a királyi többesszámot, így a szövegkörnyezet alapján kell esetenként behelyettesíteni, hogy a "mi" adott esetben Magyarországot, a magyar kormányt, a Fideszt vagy Orbán szűk körét jelenti.

zeddez 2012.10.12. 18:11:13

@KG2000: oroszok '91 óta szopóban voltak, nem ér(het)te a Vityádat váratlanul, hiszen '90 óta ott ült a Parlament-ben, nem '98-ban a választások előtt bújt ki vmiféle burokból.
Brazilia mégis hogy a pöcsben számít ide? Ennyi erővel Argentína 2002 miért maradt ki?

Makkasz 2012.10.12. 18:11:17

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Orban Viktor kormanyanak eredmenyei:
Romlo oktatas,
Romlo egeszsegugy,
Kivandorlas,
Allamositasok,
Ad hoc szabalyozas,
Az ostobasag diadala.

Orban Viktor egy felresikerult kommunista balfasz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.12. 18:11:24

Nem, a Zelmúttnyóccévre gondol!!!
De hogy kinek hazudtak? Maguknak,ha most már nem emlékeznek, akkor mike akartak..

Oké, értem, közben sok minden másképp van már, de néha azért már az egész ló kint van...

zeddez 2012.10.12. 18:11:29

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: 2002-ben már úgy volt 57%, hogy azt kikozmetikázták az MFB-ből, valójában már akkor is 60% felett volt, plusz rávállaltak egy halom állami támogatást a jövőre -lakáshitel kamattámogatások pl-, amire a gazdaság messze nem volt felkészülve.
Erről vmiért qrvara szeret hallgatni a fideszmédia
Persze Meggyespite is lehetett volna akkora köcsög, hogy felrúgja ezeket a szerzősdéseket egy tollvonással, ahogy pl Vitya tette első kormányra kerülése után, de nem lehet mindenki Vitya...

Kakimaki0123456789 2012.10.12. 18:11:35

@McDobbent: Ezzel mentegeted Orbant? Szanalom... Hadd rombolja az orszagot, aki akar menjen, neked jo igy?
Szerintunk meg inkabb menjen Orban, es maradjunk mi.

Spiro 2012.10.12. 18:11:38

@KG2000:

Látom téged sem zavarnak a tények.

1998-2002 között, az általad említett események Mo.-t marginálisan érintették.
Egyrészről azért, mert az időszak elején még javában zajlott a leértékelősdi (kvázi nem volt kiszámíthatatlan árfolyamváltozás), aminek következtében a DEM/HUF, illetve EUR/HUF az egész időszakot tekintve ~12%-os sávban mozgott, a CHF/HUF pedig ~20%-os sávban.

2008-2012 az EUR/HUF ~45%-os sávban, míg a CHF/HUF ~90%-os sávban mozgott (ha az általatok etalonnak tekintett 2002-es Fidesz által átadott deviza államadósság hányad maradt volna fenn, akkor a nem realizált árfolyam veszteség, az év végi átértékelések formájában 2012-re, 12%-kal járultak hozzá a ~80%-os államadóssághoz (úgy, hogy nincs miről magyarázni, itt mindenki együtt tolta a biciklit).

Apropó, nemrég szavazták meg, hogy az átértékelést nem piaci áron kell majd végezni, hanem az állam által meghatározott árfolyamon – már hűthetitek a pezsgőt, mert tuti, hogy rendkívüli csökkenés érhető el az államadósság elleni harcban, a piacinál jóval erősebb Ft árfolyam hasra ütésre történő megállapításával, és a deviza adósságunk átértékelésére történő alkalmazásával (legyen 140 az EUR/HUF átértékelő árfolyam és máris csökkent ~25%-kal az államadósság. Yeee.

Továbbá 1998-2002-es időszakban öntötték ránk a működő tőke beruházásokban a külföldi forrásokat, most pedig még ahhoz is kutyák vagyunk, hogy az ingyenes EU-s forrásokat lehívjuk.

komplikato 2012.10.12. 18:11:47

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: "Az adósságcsökkentésre alapuló, a nemzetközi pénzügyi szervezetekkel szembeni önállóságra ..."

Jót nevettem, de még sokat kell gyakorolni egy pl. Hofi szintjéhez. ;)

lobaszopiatej 2012.10.12. 18:11:48

@belekotty: pedig kocsik égtek a minap, igaz nem ezért...

Laciii 2012.10.12. 18:12:03

@Macropus Rufus:
Ezt vitasd meg Kard-dal.
"Minden intézkedésnek minimum 1.5 év de inkább 2-3 év a kifutása, azaz mire annak haszna lesz."

Macropus Rufus 2012.10.12. 18:12:19

@dr. mesterseges szinezek: tudod a Viktornak papírja is van róla, hogy hazudós! Tehát amikor azt mondta, hogy ő soha nem hazudott a választóinak konkrétan azt állította, hogy őt més soha nem ítélték el rágalmazás miatt. Pedig de.
Juszt Lászlóval szemben van egy elvesztett rágalmazási pere.

Amúgy egy érdekesség. a fenit ügyről ez van a Fidesz oldalán:
"2003. 03. 08.
Juszt László pert indított a Magyar Nemzet ellen. Az újság ugyanis "megsértette" Juszt személyiségi jogait. Kritizálni merészelte, hogy Juszt Rogán Antal fideszes képviselőnek azt az ártatlan, barátságos kérdést tette föl: "hogy mer szemtelen arccal hazudni?" MSZP-s agymenés! A támadó félti a személyiségi jogait! Juszt egyébként a pert jogerősen elvesztette"

és ez a tényleges ítélet:
"Jogerősen elvesztett egy személyiségi jogi pert Orbán Viktor volt miniszterelnök Juszt Lászlóval szemben. A volt kormányfő négy évvel ezelőtt azt mondta egy nyilatkozatában, hogy az újságíró törvénysértően járt el, amikor közzétette a megfigyelési ügy dokumentumait. Orbánnak az ítélet szerint három napilapban kell bocsánatot kérnie."

www.fideszfrakcio.hu/index.php?CikkID=24319

www.origo.hu/itthon/20030403orban.html

szóval a tevesek már 2003-ban is hazudtak mint a vízfolyás, ORbán Viktornak, Magyarország első olyan miniszterlenöke akinek jogerős bírói elmarasztalása van arról, hogy hazudik.
(bocsánat, valótlant állít)

olcsójános 2012.10.12. 18:12:25

@kerek négyszög: A tv székházat és az autókat gyurcsány idegenszívű rendőrbérencei gyújtották fel nem a békés tüntetők. A tv-ben csak azért láthattad azt, hogy sállal eltakart arcú kretének gyújtogatnak, őrjöngenek, dobálják a rendőröket molotov koktélokkal, kresz táblákkal, féltégla méretű utcakövekkel, mert egy gyurcsányék által hamisított manipulált tv felvételt láttál. Én ott voltam a helyszínen. Békés nagycsaládosok, kerekesszékes nagymamák és becsületes munkában megőszült békés nyugdíjasok szemeit lőtték ki az azonosíthatatlan rendőrök és verték őket félholtra ismeretlen gyártmányú és azonosíthatatlan viperával. A saját fülemmel hallottam amikor hangosbemondón parancsolták a rendőröknek, hogy, "és most gyújtsátok fel a tv székházat és az autókat is". Erről ennyit.

csak egy néző 2012.10.12. 18:12:31

A halálom a kövér ember.Mondá a nagy nemzetvezetőnk.Puff neki.
25.media.tumblr.com/tumblr_mbo0gpyLMx1qzz4nyo1_1280.jpg

Macropus Rufus 2012.10.12. 18:12:36

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: mondjuk ez nettó marhaság, mert kihagyod, az elözményeket: Bokros csomag. Lehet szeretni-nem szeretni, de a Fidesz ezt lovagolta meg. És tudod mit? A legjobb lett volna akkor ha nem kezdi a marhaságait már akkor is. Amikor 2002 márciusában a kormányzást úgy adta át, hogy a kassza már 90%-ban üres volt a sok megkötött semmire jó üzlettel (erre azt mondták akkor a srácok, hogy csak segítenek az utód kormáynak, itt jegyzem meg, hogy 2010-ben meg szóltak a fiúk, hogy az MSZP már ne akarjon tervezni semmit...) Nem kell szeretni az MSZP-t sem, mert ő is csak egy szar, de azért az ok-okozat összefüggést nem ártana megnézni. Aztán 2002-2010 másról nem szólt, csak arról, hogy a Viktorék mindenre nemet mondtak és mindent meggátóltak. Most meg minden 2x durvábban csinálnak meg mint mondjuk az MSZP akarta volna. Tudod nem lesz tandíj... Most van, és nem is kevés. Nem kell 300HUF vizitdíj. Most nincs... De lesz majd sokkal durvább (olvasgasd a tervezetket)... 2010 hez képest 14ezer nettóval csökkent a bérem. Az árak meg minimum 7%-al emelkedtek 2011-hez képest! (ennyi volt az infláció)... Azért nem kell isteníteni ezt a cspatot sem, mert ezek rosszabbak mint a 98-as Orbán kormány.

dr. mesterséges színezék 2012.10.13. 00:31:01

@Macropus Rufus: Bizony, éppen ideje volt annak, hogy a NER gondoskodjék arról, hogy tisztánlátásra képtelen bírók véglegesen elhagyják a pályát.

Mr. Waszabi 2012.10.13. 00:54:34

Fejlettek ezek a németek, biztos valami gázkapszulát tört Orbán orra alá a huncut Merkel.
Sebaj, majd holnap kiigazítja Martonyi vagy Gyros-Ász a félájult magyar miniszterelnök elszólását, miszerint tévedés volt, a német titkosszogálat ürgebőrbe vart, hamisított pálinkája okozhatta a zavart...
Tuti, hogy holnaptól a németek is az ellenségeink lesznek...majd csak figyeld.

dr. mesterséges színezék 2012.10.14. 11:45:30

@csak egy néző: "A halálom a kövér ember."

Kövér katonár gondolt.
Nyilván nem vezényló tábornokra.

P.Freddy 2012.10.14. 11:45:35

@Laciii: Hm, ez érdekes. Az eü reform ellen mikor volt a hülyenépszavazás?

P.Freddy 2012.10.14. 11:45:56

Orbán egy hányinger. Dettó, mint a Fideszes barmoknak Gyurcsány. Csak Gyurcsányék kisebb köcsögök, mint az öntelt hájfejű Fidesz-disznók gyülekezete a trágyadomb körül. Nézzetek rá Kósára, Orbánra... egy-egy Döbrögi mindegyik.

kifordított nagyanyó 2012.10.14. 11:46:00

Nyilvánvalóan csak a zeemúútnyóócéévre gondolt.
Mer ők nem ők aztán soha....!

PiBá 2012.10.14. 11:46:04

@nemsirunk: Jó felvetés. Ha nem közöttük lenne a felbújtó, szerintem már megcsípték volna és nagy nyilvános per lett volna belőle. De per nincs ....

röhögő 2012.10.14. 11:46:06

@olcsójános: Te elmebeteg hazudozó vagy.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.10.14. 11:46:09

@Blogger Géza: "előbb magát kéne legyőznie..."

Skacok, ez a bloggergéza (vagy mi a tökömnek nevezi magát) nem egy büdös Orbán-troll? Mintha már láttam volna turul szart enni...

dr. Trebitsch 2012.10.14. 11:46:12

Kit érdekel? Akinek esze van, meg ért valamihez, az a bőröndjét csomagolja, és szarik Gyurcsányra is, meg Orbánra is... mivel itt még évtizedekig ennek a két balfácánnak a szarakodásán fognak rágódni a töketlen honfitársaink...
süti beállítások módosítása