Robin Hood

2010.10.13. 19:07

Orbán Viktor szemmel láthatólag jól érzi magát, sőt: már-már lubickol a kommunista Robin Hood szerepében. Voltak persze már emlékezetes alakításai ateista reformerként és ájtatos úrhatnám polgárként, de emlékezetes volt a vidéki téeszelnök és a lánglelkű fülkeforradalmár szerepében is. Most éppen Robin Hood bőrébe bújt, a legvidámabb barakk nosztalgikus, kádárista fílingjével fűszerezve legújabb szerepét. Kicsit tán' túl is játssza azt, de hát az operett-néplélek issza szavait. És tessék megnézni a közvélemény-kutatásokat: zajos sikere van!

Komolyan mondom, hogy Kádár elvtárs fénykorában nem szapulta ennyit a piszkos kapitalistákat és a gaz, kizsákmányoló tőkét, mint a Nemzeti Együttműködés Robin Hoodja. Mondjuk ennyi zászlót a háttérben, díszletként is legutóbb a szépemlékű kommunista május elsejéken lehetett látni. Igaz, akkor minden második vörös volt, de hát kicsire ugye nem adunk. (Meg mondjuk ilyen egypárti médiafelügyelet is legutóbb a Kádár-korszakban működött - de ez meg egy másik történet.)

Ha pusztán a politikai racionalitás oldaláról közelítjük meg a dolgot, kalapot kell emelnem. Tökéletesen jól csinálja Orbán Viktor. Nagyon ki van ez találva, kérem szépen. Meg van tervezve minden szava, minden hangsúlya, a díszlettel együtt kerek a produkció. Profi politikusként szavazatot maximál, pontosan azt mondja, amit a hallgatósága, a sokat emlegetett zemberek hallani szeretnének. Nem mellesleg ezt hívják egyébként populizmusnak.

Ő maga mondta az önkormányzati választások éjszakáján, hogy könnyebb valami ellen összefogni, mint valamiért. És lám: megint ezt csinálja. A kollektív bűnbakkeresés hangszerén játszik veszélyes dallamokat. Most éppen a piszkos tőkések vannak soron. Merthogy a zanyja csipáját a piszkos, alávaló, népnyúzó, külföldi tőkésnek, a mocsoknak bezzeg van pénze, nosza, vegyük el tőle, mert nehogy már a zemberek fizessék meg.

És ez az ideológia bizony kellően populista ahhoz, hogy muzsika legyen a zegyszeri zemberek fülének. Hiszen lám, milyen tökös és fasza gyerek ez a Viktor, nem szarik be a gazdagoktól, ő a mi fiúnk, a szegényember legkisebb gyereke.

(Igencsak zárójelben jegyzem meg, hogy ha már a Robin Hood-ideológiát tette magáévá a kormány, akkor abba nagyon nem illeszkedik az egykulcsos személyi jövedelemadó, amellyel viszont kimondottan a magas jövedelműek járnak majd nagyon jól - de ez is egy másik történet.)

De bármennyire is népszerű a gondolat, a tőkét büntetlenül büntetni nem lehet. Mert hogyan lesz itt egymillió új munkahely, ha a Nemzeti Együttműködés Robin Hoodja kiutálja innen a tőkéseket? Akik ha ki nem is vonulnak innen, de ugyan mikor fognak itt újra beruházni? Mikor fognak újabb munkahelyeket teremteni a már most is sok tízezer embernek munkát adó kereskedelmi láncok vagy éppen az energetikai és a távközlési cégek, ha ilyen bizonytalanná teszi a befektetéseik megtérülését a kormány? Ha bármikor dönthet úgy, hogy megfelezi vagy egyszerűen elveszi a profitot?

Ha viszont nem lesznek új munkahelyek - sőt, ha a katasztrófaadó miatt még esetleg le is építenek az érintett cégek -, akkor a végén mégiscsak a zemberekkel fizettetnek meg mindent. De ez már olyan áttétel, amit operettországban úgysem ismernek fel a választók.

És taps.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr642369349

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Plusz egy, mínusz nyolc... 2010.10.14. 11:49:04

Khmmm... Miniszterelnök úr, ha szabad egy szóra! Tessék kérem rászólni a Szijjártó Péterre, hogy most már ne beszéljen hülyeségeket. Ne hivatkozzon arra, hogy ebben a helyzetben nem engedhető meg, hogy az állam havonta 30 milliárd forintot költsön a ma...

Trackback: Egyik zsebből a másikba 2010.10.14. 10:36:12

A "bankadó" sikerén nekibuzdulva nemzetiegyüttműködő kormányunk újabb adónak nevezett sarcokat vet ki a legsikeresebb szektorokban működő legnagyobb vállalatokra. Ez igazából nem is adó, hanem valamiféle pénzbüntetés, amit a kormány egyszerűe...

Trackback: Mi marad...? 2010.10.14. 09:15:29

Nem elég a bankoktól a 200 milliárd, több adóbevétel kell. A multikat is megadóztatjuk! – gondolom, eképpen elmélkedik Orbán Viktor. Három bank is tervezi a kivonulását, írta meg tegnap a Népszava. No persze tudjuk, hogy az nem megy olyan könnyen...

Trackback: Mi marad...? 2010.10.14. 09:12:52

p { margin-bottom: 0.21cm; }a:link { Nem elég a bankoktól a 200 milliárd, több adóbevétel kell. A multikat is megadóztatjuk! – gondolom, eképpen elmélkedik Orbán Viktor.Három bank is tervezi a kivonulását, írta meg tegnap a Népszava. No persze tu...

Trackback: Fizessen most valaki más 2010.10.14. 09:11:04

 Virág Árpád részére   Kedves Árpád!   Mostanában hanyagollak. Az történik, hogy valaki megszerezte az azonosítómat és megpróbálja az oldalamat politikailag korrektnek tűnő bejegyzésekkel lejáratni. Bizonyára magad is csodálkoztál ez...

Trackback: Jó szándékkal a pokolba – az új gazdasági akciótervről 2010.10.14. 08:31:19

A rendkívüli adók miatt kevesebb lesz a külföldi tőke és beruházás, a magánnyugdíjrendszer lebontása miatt pedig a hazai is. Hogy lesz így gyors gazdasági növekedés, egymillió új munkahely? (Fotó: fidesz.hu) A miniszterelnök tegnapi bejelentései kiv...

Trackback: A nemzetiszín magyar paraszt dala 2010.10.13. 22:48:25

 Nem köll nökünk komenizmusa kunbélás zsidóktúl!Nem köll nökünk komenizmusa vörös ruszkiktól!Komenizmust csakis afelcsúti Orbán elvtárstól!Piros fehér zűld,a haza szívre dörül!Államosítjuk a gyárat,meg a nyugdíjpénztárat!Ingyen legyen a kórház,élj...

Trackback: A gyermekekkel fizettetik meg a nyugdíjat? 2010.10.13. 22:36:01

Orbán bejelentette, hogy 420 milliárdot elvesz a nyugdíj-megtakarításokból. Abból a megtakarításból, ami a későbbi nyugdíjakat fedezné. Orbánék ebből a pénzből teszik ingyenessé a milliárdosok öröklését és csökkentik a havi 280 ezernél többet kere...

Trackback: A Karib-tenger adópolitikusai, második felvonás 2010.10.13. 21:12:22

Egészen zseniális új hír az előző gondolathoz, ha nem kacsa: a kormányzati kalózflotta most a nagy áruházláncokra csapna le, és szeretne beszedni párszáz milliárdot, lehetőleg még idén. Tesco, Auchan, Spar, CBA (bár ott a haveri körbe tartozó tula...

Trackback: Lelép a multi, vagy csak lassú lesz a net? 2010.10.13. 20:59:03

A távközlési különadó bevezetése után nehéz lesz az anyavállalatnak megmagyarázni, miért mostanság kellene a magyaroknak tízszer gyorsabb internetet biztosítani. A multik nem fognak elmenni – de befektetni sem. Orbán Viktor ma jelenti be a kor...

Trackback: Milyen hatással van a magas adóterhelés a vállalkozásokra? 2010.10.13. 20:41:12

 Milyen hatása van az adóterhelésnek a gazdaságra? Az adóterhelés hatásait tanulmányok sokasága kutatja. Kétségtelen, hogy a magasabb jövedelem-elvonásnak is lehetnek pozitív hatásai. Egyes esetekben igazságosabb állapotokat teremthet (a kiugróan ...

Trackback: Milyen hatással van a magas adóterhelés a vállalkozásokra? 2010.10.13. 20:38:01

 Milyen hatása van az adóterhelésnek a gazdaságra? Az adóterhelés hatásait tanulmányok sokasága kutatja. Kétségtelen, hogy a magasabb jövedelem-elvonásnak is lehetnek pozitív hatásai. Egyes esetekben igazságosabb állapotokat teremthet (a kiugróan ...

Trackback: Fizetnek-e adót a multik? 2010.10.13. 20:37:24

"Bezzeg a multik, százmilliárdokat kivisznek az országból, és nem fizetnek adót!" - de sokszor lehet ehhez hasonlókat olvasni! De vajon igaz-e ez az állítás? Vizsgáljuk meg a kérdéskört pár általam kissé önkényesen kiválasztott, külföldi tula...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

old_field 2010.10.14. 06:32:21

@Dagobert MegCsíp:
Dago...olyan durván tudsz fogalmazni.... :(
bár egyetlen szavad sem tudnám cáfolni. :)
Michael' valóban gyakran küzd kihívásokkal szellemi téren. Ami a morális szintjét illeti : az utolsó szdszes mohikánok 1ik jeles képviselője...
Keveri az arányos közteher-viselést a kommunizmussal, és ezt a kettőt Robin Hood-dal, a többi stimmel.
Persze tudatosan hazudik. :)
Szánalmas szellemi söpredék...talán lassan kikopnak az indexről is.

stratez 2010.10.14. 06:35:06

Ja, megint nem jött be a szoci papagájkommandó április óta tartó jóslása, hogy a választások után a Zorbán megszorít, erre most jönnek a nyakatekert érvek, hogyha a multikat szorongatja a lakosság helyett, az akkor is megszorítás. És akkor ugye arról meg szó se essen, hogy kiknek is köszönhető, ha el is fogadjuk, hogy azt, hogy majd a multik ezt tovább hárítják a zemberekre. Na kiknek is?

pástétom 2010.10.14. 06:35:07

A Szovjetunió sem tartott örökké, Orbán pajtás is megbukik egyszer.

Zsola777 2010.10.14. 06:35:07

A választások előtt a napnál is világosabb volt, hogy ez lesz. Aki rá szavazott, élvezze a fülkeforradalmat. Aki nem, az se keseregjen! Jó lesz ez, ha másképp nem, hát úgy, hogy előbb rossz, amiből tanulnak a zemberek.
És taps. :)

tcom 2010.10.14. 06:35:08

@Matt Kirby:

Szerintem jól számolsz. Mindenesetre a befizetett 8% nem meg a saját számládra, hanem frissiben feléli az állam. Ez nálam egyszerű lopás, még ha a magán ny.pénztárak nem is gazdálkodnak mindig jól, 1000-szer jobb helye van a pénzemnek. Én is úgy vagyok, mint a szélsőjobberek a Gyurcsány alatt, amikor nem akartak adózni "ezeknek". Én meg nem akarom odaadni ezeknek szélhámosoknak.

Bergeroth 2010.10.14. 06:35:09

@Szende Aurélia:
Tényleg nagyon nagy bajban lehet a magyar közoktatás, hogyha Te egyetemre járhatsz ennyi ésszel.

megmondomdom 2010.10.14. 06:35:09

@karikaV43: Megint itt vagy, okostojás?:) Megsúgok valamit, közeli családtagom dolgozott a Tesco-központjában, sőt, jó pár ismerőse ma is ott dolgozik -nem portásként vagy asszisztensként-. Hidd el, kicsit nagyobb a nyereségük!:) Szépen el van tüntetve a nyereség tekintélyes része, mármint papíron.
Hidd el, a MAL-nak se 1% alatti nyeresége volt. Vagyis az volt, de csak a könyvelésben!:)
Azért gondolkozz egy kicsit, árrés, forgási sebesség ......
Nem mellesleg, az angliai Tescókban hasonló árakkal találkozhatsz, mint itthon -bár sokkal jobbak, több a prémiumtermék-. Gondold el, hogy ott hányszorosa a munkaerőköltség, illetve mennyivel drágább mondjuk egy üzlet megvásárlása/felépíttetése....
Kizárt, hogy az egy egységre eső -mondjuk a bolt nm-re, vagy 1 fő alkalmazottra- bevétel/nyereség nagyobb lenne arrafelé.

tcom 2010.10.14. 06:35:09

Kitűnő post!
De úgy néz ki a magyarnak ezt is ki kell próbálni. Eddig volt a felelőtlen osztogató politika, most meg a felelőtlen tőke ellenes politika.

Ami meglep, hogy a kereskedelmi cégeket adóztatják. Amikor a Tesco-Obi- és egyéb multik hihetetlen népszerűek az országban. Vajon mi lesz, ha kivonulnak?

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2010.10.14. 06:35:10

@Matt Kirby: Nagyon tévedsz! Viktor megaszonta, hogy mindenki jól jár (Mármint náluk a családba, a többi meg le van...)! Ilyen negatív hozzáállást azért! Javasolni kell, az észak-koreai mintára történő átnevelőtáborok bevezetését a narancsoskomcsi elvtársaknak, mert k.rva sok a kétkedő!!!

Krujs 2010.10.14. 06:35:10

@dtk74: szerinted ezeket a blogokat hány évesek írják? kik érnek rá ilyen haszontalan dolgokra?:)

a piroslapos srác pl 19:)

barkacs 2010.10.14. 06:35:11

@Steppenwolf: próbálok, de amikor ilyen példát hozol fel bizony nagyon nehéz. az az "érdekes adat" szimpla csúsztatás, mert azt valamiért elfelejtetted megemlíteni, hogy azok akik ezeket a támogatásokat kapták mennyi embert foglalkoztatnak, és ez a gdp hány százalékát eredményezi. ja és ez egyébként a világ minden országában így működik a multi bizony megkapja a maga adó és egyéb kedvezményeit.

Tessék már egy kicsit több oldalról, helyről tájékozódni, esetleg tanulni és nem ilyen, hm, buta példákba kapaszkodni.

hakos2 2010.10.14. 06:35:11

@Michael Knight: A Tesco nem ad több embernek munkát, mintha az az árumennyiség kisebb üzletekben kerülne eladásra vagy egy másik üzletláncnál, aki kisebb profittal is beéri. Nehogy már a Tesco-t sajnáljuk. Az alkalmazottaikat sem kényeztetik el túlságosan, a Tesco nem egy jótékonysági egylet. Az ország számukra egy nagy pénzszivattyú volt, most kicsit elzárnak a csapon, de még azért mindig jót keresnek rajta. Egyébként ha távoznak, boldogan foglalja el más a helyüket.

feiticeiro 2010.10.14. 08:02:40

@hakos2: épp azért mert nem jótékonysági egylet, vszínű veled (ha nem a tescóba jársz, akkor meg a madaras tescó teszi meg ezt helyette) fogja az adója egy részét megfizettetni (nem mindet persze), mert úgyis megveszed, és mivel még mindig uannyira olcsóbb lesz mint a kisebb üzletek, úgyis ott veszed meg. ja, hogy így kevesebbet? lehet hogy nem pénzben, de így is rosszabbul élsz majd, persze ez attól is függ, mire költik majd a tőled és a tescótól beszedett pénzt. mondjuk a szomszéd vállalkozó x. hülyeségére ami hogyha jön a köv garnitúra, el fog halni mert nem kapja a támogatást. még egy termálfürdő esetleg?

Mellesleg: dolgoztam tescóban, és tudom, hogy sokan örülnének annak a munkának. ha kevesebbet adnak el, kevesebb emberre van szükség, ilyen egyszerű. (és ők tudnak elég rugalmasabb lenni a munkaerőkeresletükkel, h 3 év ne számítson rövidtávnak)

persze te (igazából: mi) könnyen beszélsz/beszélünk, ha már ide írunk, nyilván nem nekünk fog legjobban hiányozni az az 5% (nem tudom mennyi) amit kivesznek a zsebünkből.

de az ilyen politikának, ha a vállalatok úgy gondolják, ez nem a kivétel, hnm inkább a szabály (és hát...), sokkal nagyobb hatásai lehetnek amiket nem igazán lehet megbecsülni. nem kellene megint ennyire csúnyán bizonytalan kimenetelű gazdaságpolitikai rulettet játszani. meg hát ez rohadt cinikus dolog, mert ezeket ők is jól tudják (jó, nem a matolcsy, de csak van 1-2 értelmes ember még ott), és ugyan nem vok fideszes, nem voltak nagy elvárásaim, de csalódtam - újfent.

eszkep 2010.10.14. 08:02:40

"Komolyan mondom, hogy Kádár elvtárs fénykorában nem szapulta ennyit a piszkos kapitalistákat és a gaz, kizsákmányoló tőkét, mint a Nemzeti Együttműködés Robin Hoodja"
Szapulásról ki beszél? Az "adóztatás" fonetikusan sem emlékeztet a "szapulásra".

"Mondjuk ennyi zászlót a háttérben, díszletként is legutóbb a szépemlékű kommunista május elsejéken lehetett látni"
Muhaha! Maximum vörös zászlóból volt ennyi...

"A kollektív bűnbakkeresés hangszerén játszik veszélyes dallamokat."
A "kollektív bűnbakkeresés" sem emlékeztet fonetikusan sem az "adóztatásra".

Öröm nézni, hogy a balosok hogy nyűglődnek :-)

Dagobert MegCsíp 2010.10.14. 08:02:40

@old_field: Már elnézést, valóban nem vok barátságos. Ám nehéz higgadtan szemlélni ezeket a netes trollokat, akik hangzatos címekkel kiúsznak a portálok címlapjára, miközben - talán - másik név alatt az ellenkezője mellett is ugyanilyen lelkesen tudnak érvelni. Pontosabban fikázni.

Nzoltan 2010.10.14. 08:02:40

Azért lehet ilyen populista dolgokat végigverni a bankokon és a multikon, mert még ezek után is bőven megéri nekik itt maradni. Eddig minden szabályozás nekik kedvezett. Olyanok, amik tőlünk nyugatabbra soha nem is voltak.
Most egy kicsit sírnak-rínak, de ez hamar elmúlik.

shwarcz bácsi 2010.10.14. 08:02:40

@stratez: na kinek te büdös kis csira?szerinted mi ez ha nem elvonás?te otthon a monitor mögött szopogatod reggelente a meleg kakaódat és várod a nyugdíjadat minden hónapban.te is a kommunizmusban szocializálódtál,mint orbán.mit is várjunk tőletek?

kej 2010.10.14. 08:02:41

@hodara: tudod honnan szerzi be a kisbolt az áruját? ha nem megmondom: kezébe fogja a metro, spar, interspar, plus, teszkó és az összes többi reklámújságot és megveszi, ami a legolcsóbb. már amennyiben kisbolton tényleg a kisboltot érted. a következtetést rád bízom....

Adachale 2010.10.14. 08:02:41

@Szende Aurélia:
"...amiért én, a 20 éves egyetemista lány fogok elsősorban fizetni,.."
Egyenlőre az adómból még én rettegő bolsevik-liberális-panelnyugger fizetem az egyetemista éveidet. Ha megkérhetnélek, vegyél vissza. Köszi

Viktorunk első országlásának idején voltam fősulis. Levelezős. Megjött Viktorunk és eltörölte a nappalisok 2.500 Ft tandíját. Vóóót nag ováció!! Csak azt felejtették el közölni, hogy csendben a levelezősöktől megvonták:
-tandíj utáni adókedvezményt
-DIÁKIGAZOLVÁNYT (no utazási támogatás, no könyvtári belépő stb.)
-áfásították (húúú de magyarosan néz ki leírva) a tandíjat

Más szóval mi dolgoztunk (adót fizettünk)+ tanultunk + fizettünk (újra adót fizettünk). No így könnyű jófejeskedni a nappalisokkal

Adachale 2010.10.14. 08:02:41

@hakos2:
Amit a Tesco ról írtál az 100% jogos. Viszont az ilyen és ehhez hasonló cégek ellen ne külön adókkal küzdjünk, amit a végén úgy is mi fizetünk, hanem erős, szakszerű és nem lefizethető hivatalokkal és ellenőrző szervekkel küzdjünk. Sajna ennek a külön adó dolognak a még ide nem jött befektetők felé van egy nagyon negatív üzenete. Ma a bankok, holnap az energia-telko-üzletlánc szektor, holnap talán te barátom!!! Így max a spekulatív tőke jön ide a tőzsdén keresztül. Az nem fog nem hogy még 1 db de még 1.000.000 új munkahelyet sem teremteni :-(

andzsin 2010.10.14. 08:02:41

az a baj, hogy a fiataloknak soha nem fogjátok tudni elmondani mi volt a Kádár-rsz. mert nem éltek benne, olyan ez, mintha azt magyaráznánk milyen ízű a képviselőfánk. ők hisznek Orbánban, majd kiábrándulnak, csak addig tönkreb@szódik az ország. annak idején apám is hitt a komcsiknak egy ideig, aztán kilépett, de akkor már mindegy volt.

egy velejéig romlott úrhatnám társadalom van kiépülőben nemzeti-jobboldali színezettel...

nincs olyan, hogy extraprofit, ez közgazdaságilag értelmezhetetlen....

a multikat lehet szidni T. Hölgyeim és Uraim, de el kéne azon gondolkodni, hogyha holnap kimennének, úgy omlanánk össze, mint a kártyavár.

az meg aztán egy qrva nagy gazdaságpolitika, ahol reformok=0 (mi lesz az eü-vel, az oktatással...stb.) de az állam=pénzbehajtó és rájátszik a legalantasabb ösztönökre, elveszi a gazdagoktól, amit el lehet venni. ezt még Hitler se csinálta meg vazzeg. legalábbis a német vagyonokat nem bántotta.

torró 2010.10.14. 08:02:41

Én az utóbbi két írás véleményt osztom,mert valóban nem kell kétségbe esni a multi hozzáállástól.Azon kívül hogy Kádár nem szidta a kapitalistákat? Édes szivem akkor te nem is éltél abban a korszakban! Csak azokat szapulták és nem is akárhogy! Orbán viszont kelepcében van.Ilyen pénzügyi helyzetben nem túl sok lehetősége van egy kormánynak. Ha már féltjük a multikat,ott a példa a bankoknál. Érdekes egy bank sem vonult ki a bank adó miatt,hanem szépen,igaz kicsit morgolódva,de elfogadták.Vajon miért? mert még így is jelentős sarc marad a zsebükben. Nem véletlen hisz csak nálunk működnek úgy uzsora kamatot számolhatnak fel.
Lehet itt Orbánt kommunistázni,csak azért sok dolgot figyelembe kellene venni. Mert akkor azok akik ide juttatták az országot pénzügyileg és gazdaságilag azok milyen titulust érdemelnek? vagy netán a Ti szemszögetekből Ők a fasza gyerekek?

Giraffa 2010.10.14. 08:02:41

Igen... sok igazság van abban, amit a poszt állít. Érdekes, hogy ismét a (leendő) nyugdíjasok pénzével szórakoznak. A mostani rendszer is azért veszteséges, mert amikor indult (a háború után) akkor felélte az állam a befizetéseket. Most is ez lesz.
Tanulság: csak az öngondoskodásban szabad bízni.

Egyébként a "barakk" szó két k, nem egy. :)

bierkamp 2010.10.14. 08:05:45

Az egész úgy tűnik,hogy MULTIADÓ, pedig ezt a multik áthárítják az emberekre, tehát drágább lesz a TELEKOMMUNIKÁCIÓ, A MULTI ÉS NEM MULTI ÜZLETEKBEN MINDEN, A BANKOK IS DRÁGULNAK A SZOLGÁLTATÁSSAL, ÉS AZ ENERGIA IS DRÁGÁBB LESZ. ---és még bukják a pénzüket a Magánnyugdíjpénztára befizetők is...hehehe

Na akkor kiket adótat meg a gonosz törpe, hogy a kamu és szar 16 százalékos (GAZDAGOKNAK JÓ ADÓZÁST) bevezethesse? na?.....a hülye Fideszre szavazó és nem szavazó NÉP.
Munkahely nemhogy több lesz hanem kevesebb!--mert akitől elveszik a profit egy részét az LEÉPÍT inkább.
Persze még többet próbál beszedni a gonosz törpe, hogy legyen miből osztani valamit a " KLIENTÚRÁJÁNAK"--akiknek tartozik a Fidesz. ...és közben még VIKTATÚRÁT épít, hogy ne lehessen sehol kritizálni...
BAROM MAGYAR NÉP-ezt nem látta és látja?????

bierkamp 2010.10.14. 08:05:45

Nem az Orbánnak lesz igaza hogy a Forradalom után lesz Szabadságharc, hanem nekem lesz igazam , hogy a "FÜLKEFORRADALOM UTÁN LESZ AZ IGAZI FORRADALOM---de az már az Orbán és bandájának az elzavarása lesz!!!!!!

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.14. 08:15:14

@Giraffa: Jogos, javítottam :-) Asszem, valami furmányos véletlen folytán, Radnóti után szabadon lett belőle egy k.

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:15:14

Kedves posztíró! Ha van ötlete arra, hogyan lehetne visszafizetni a kölcsönöket, tartani a hiánycélt, etc, etc, akkor tegye itt közzé. Ha egy napon belül nem tesz érthető és konkrét, megalapozott javaslatot, akkor azt úgy értelmezem, hogy: kibic kuss!

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.14. 08:15:14

@bierkamp: nem lesz itt semmi ilyen. Ha ezt egy maszopos tenné, akkor talán lenne. De a viktoriánus csőcselék csak akkor megy utcára, ha viktátorunk küldi őket. Most kussolnak, pedig lényegesen több ok lenne most a lázadásra, tüntetésre, mint az elmúlt huszonegynehány év alatt bármikor...

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:15:14

@bierkamp: És te leszel legelöl? :-)))))))))))))))

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.14. 08:15:14

@old_field: Barátom, gratulálok a kulturált vitastílusodhoz. Schmitt Pali bácsi bizonyára büszke rád és arra, hogy a jobboldali keresztény értékrendet - nem mellesleg a nemzeti együttműködés szimbolikáját - ilyen udvarias és tisztelettudó formában vitázó, kiművelt és kulturált ifjú emberfők osztják. Öröm téged olvasni, komolyan.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.14. 08:25:59

@bóbitás lótetűfing: Kedves Bóbitás, a baj az, hogy minderre egyelőre Matolcsy mesterék sem mondtak semmi kézzelfoghatót. Szerény véleményem szerint ilyen mértékű különadókra - amit aligha nevezhetünk másként, mint megszorítás - alapvetően a következő tételek miatt van szükség:
1., az IMF hazazavarása miatt drágább külföldi hitelek - merthogy azokat a kötvénykibocsátások formájában folyamatosan veszi fel az ország;
2., részben a kormányzati kommunikációs baklövések sorozatának is betudhatóan gyenge forintárfolyam miatt, az ugyanis jelentősen megdrágította az ország devizában meglévő hitelállományának a törlesztését (tehát nem csak a háztartások szívnak az árfolyam miatt, hanem az államháztartás is);
3., valamiből finanszírozni kell az adócsökkentést, ha beledöglünk, akkor is - márpedig attól tartok, hogy beledöglünk;
4., a strukturális reformokat továbbra sem látni, az állam (egészségügy, oktatás, MÁV stb.) pedig maradt olyan pénznyelő lyukas zsák, mint amilyen eddig is volt.
Annak idején a Fidesz nagyon szidta a Gyurcsány-Bajnai-kormányokat, hogy az államháztartási egyensúlyt nem elsősorban a kiadások csökkentésével, hanem főleg a bevételek növelésével teremti meg. Óriási viták voltak erről. Jelentem: most is ez megy: növeli a kormányzat a bevételeket, a kiadási oldalra meg - nagyvonalakban - magasról tesz.
Megjegyzem: az államháztartás bevételeinek a növelését - akárhogyan is cimkézik - összességében én csak adóemelésként tudom értelmezni. Mégpedig azonnali és nagyarányú adóemelésként. Szerintem ennek az ellenkezőjét ígérték.

bierkamp 2010.10.14. 08:26:12

Van egy jó hír is: Minél gátlástalanabb és agresszív egy DIKTATÚRA, annál hamarabb meg lesz döntve!!!! EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!!!!!
NEM KELL A VIKTATÚRA!!!!!!!

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:26:12

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?: Üdvözlöm Önt, a Szocialista és Liberális Csőcselék című lap főszekesztőjét!

Megfigyelo 2010.10.14. 08:26:12

Amit Orbán csinál. legpontosabban nemzeti bolsevizmusnak lehet nevezni: bolsevik intézkedések nemzeti szószban. Csődbe fog vezetni, és ki fognak minket utálni az EU-ból.

bierkamp 2010.10.14. 08:26:12

Azért van egy jó hír is: Minél gátlástalanabb és agresszív egy DIKTATÚRA, annál hamarabb meg lesz döntve!!!! EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!!!!!
NEM KELL A VIKTATÚRA!!!!!!!

biobender 2010.10.14. 08:27:44

@bóbitás lótetűfing: Ha egy napon belül nem tesz érthető és konkrét, megalapozott javaslatot, akkor azt úgy értelmezem, hogy: kibic kuss!

Te mekkora egy barom vagy oreg. TB, Eü, allami bürokracia, 66 allamtitkar, terrorelharito kozpont - soroljam meg?

bierkamp 2010.10.14. 08:32:02

Nem az Orbánnak lesz igaza hogy a Forradalom után lesz Szabadságharc, hanem nekem lesz igazam , hogy a "FÜLKEFORRADALOM UTÁN LESZ AZ IGAZI FORRADALOM---de az már az Orbán és NEMZETI RABLÓ HITELTELEN KORMNYÁNAK az elzavarása lesz!!!!!!

Megfigyelo 2010.10.14. 08:32:02

@torró: Nem tudod mit beszélsz: 3 nagybank készül kivonulni. Le fog minden állni, ha nem lesz hitelezés - hitel nélkül nem múködik egy cég sem.

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:32:02

@bierkamp:

BIO-MELATONIN

CIRKULIN VALERIANA DRAZSÉ
KOMLÓVAL

MYRALL 425 MG KEMÉNY
KAPSZULA

SEDOGELAT CLASSIC KAPSZULA

VALERIANA TEVA 100 MG
BEVONT TABLETTA

WÖRISHOFENER NERVENPFLEGE
TABLETTA

Ezek nyugtatók. Keress rájuk a neten, olvasd el, vagy kérd ki gyógyszerészed tanácsait, oszt vegyél egyet. DE VEDD BE!!,

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:34:15

@biobender: Megtisztelnél vele, kedves mekkora egy barom vagy!

bierkamp 2010.10.14. 08:34:16

A ROHADT ORBÁN már bebizonyította, hogy nem érdekli az ALKOTMÁNYOSSÁG és a DEMOKRÁCIA...mindenre azt HAZUDJA HOGY" ERRE a NÉP hatalmazott fel-"-- kis szarjancsi még számolni sem tud...A .2.7 millió ember az a NÉP neki...hülye gonosz törpe:)

bierkamp 2010.10.14. 08:34:25

@bóbitás lótetűfing: Súlytalan vagy...iratkozz be valami másodikosoknak megtartott oltó tanfolyamra---de szégyenszemre ne böfögj itt, mert kiröhög mindenki:)

bóbitás lótetűfing 2010.10.14. 08:43:14

@bierkamp:

Kedves mindenki!

Közvéleménykutatás

Szerintetek meg-e van zakkanva Bierkamp?

Igen............................................................

Nem..............................................................

biobender 2010.10.14. 08:43:14

@Megfigyelo: Csődbe fog vezetni, és ki fognak minket utálni az EU-ból.

Ha a 2/3 olyan mint a lotetufing vagy a kis szende Aurelia akkor az a helyzet, hogy nem is vagyunk az EU-ba valok. Nem baj, Belorussziaban is van elet - csak nem valami jo.

Megfigyelo 2010.10.14. 08:43:14

A helyzet a következőképp foglalható össze szemléletesen: Rákosi "Sztálin legjobb magyarországi tanítványa" volt. Orbán pedig Putyin legjobb magyarországi tanítványa.

xcrow · http://falevel.freeblog.hu 2010.10.14. 08:55:14

@Torzon Borz: luxusadó? Azt mi a f@sznak kellett eltörölni? Valahol olvastam, hogy simán lehetne a 200+ m2-es ingatlanokra (ésszel), 2000+ cm3-es (10 évnél fiatalabb) autókra vastagon kivetni. De neeem, azt eltöröltük, az igazságtalan. Bezzeg a rohadt köcsög pedagógusra, kezdő orvosra nyomjunk csak rá plusz terheket, megérdemli. Rohadt szemét, van pofája nettó 100 felett keresni.
Ez így sokkal igazságosabb, ugye? Mi az a 4-5 ezer forint havonta, semmiség! Egy pedagógustól így nettóban egy fél havi bérét veszik el éves szinten. Tényleg a kispénzűeket kell szopatni? (nem vagyok érintett, én jobban járok az új adórendszerrel, de valahogy mégis bassz a csőrömet. Biztos kommunista vagyok, azért, tudom)

Bergeroth 2010.10.14. 08:55:14

@eszkep:
Mikor fogod már fel Isten barma, hogy itt nem jobb vagy bal oldalról van szó, hanem arról, hogy Te, ugyanúgy meg fogod szopni, mint én és mindenki más.
Bár, ha te nem fizetsz adót és tb-t, vagy valamelyik narancs irodában titkárnősködsz havi 400k nettóért, akkor nem szóltam.

belekotty 2010.10.14. 08:55:14

@stratez: Az áruházláncok forgalma 2000 milliárd. 30 milliárd 1.5 százalék. tehát ők ezt kinevetik, annyi fog történni hogy kevesebb akció lesz maximum.
Csak az Auchant nézzük, rendszeresen volt 5 forintos zsemle. Hetente egyszer, akkor sok ember 50-100-asával vitte a zsömlét. Ma már ilyen egyáltalán nincs.
Ezeket észre sem fogjuk venni, olyan finoman be lesznek építve az árakba. Jobban odafigyelnek majd hogy ne mutassanak ki nyereséget, erre igen kreatív módszerek vannak. Ja és a beszállítókat mégjobban fogják revolverezni. Abban biztos lehetsz hogy a 30 milliárd nem tusztán a kivitt nyereségükből fog lejönni.
Viktorka és Matolcsy nevű seggnyalójának egy szava nem volt igaz, az egykulcsos adó megsarcolja a kis keresetűeket. Tehát MEGSZORÍTÁSOK vannak, bürokrácia leépítésről szó sincs.
Nem is működik az államapparátus, káosz van mindenütt. A leállított PPP beruházások mi ha nem MEGSZORÍTÁS? Az nem a GDP-t fogja csökkenteni?

belekotty 2010.10.14. 08:55:14

@bóbitás lótetűfing: Figyú! Intézzétek el egymásközt. Mindkettőtöknek szívesen tartok személyi MMA edzést.

Sadist 2010.10.14. 08:58:42

@Szende Aurélia: Cuncimókus, ennek még nézz utána, hogy mikor is kezdődött ismét emelkedni a GDP-hez viszonyított államadósság!

"én, a 20 éves egyetemista lány fogok elsősorban fizetni"

Ezen jót kacarásztam :) Gondolom költségtérítéses képzésen tanulsz, nincs utazási kedvezményed, és semmilyen diák kedvezményt nem veszel igénybe, mellette pedig dolgozol és fizeted a járulékokat :)

Zz_ 2010.10.14. 09:04:37

Az ilyen "20 éves, blabla..." faszságok kissé már zavarnak. A mai 20 évesek rohadtul nem tudnak és nem is akarnak dolgozni. A puszta önmegvalósítás édeskevés lesz. Nagyon nagy bajok vannak a kanyarban...

biobender 2010.10.14. 09:06:55

@Megfigyelo: Orbán pedig Putyin legjobb magyarországi tanítványa.

Marad az az apro reszletkerdes, hogy mibol finanszirozza majd a magyar putyinizmust. A tegnap meg nem volt szamottevo foldgaz es koolajkincsunk - anelkul meg mar Putyin is a lecsoban lenne. Talan majd o ad? Termeszetesen ingyen, a szep szemeinkert es a Nemzetkozi Egyuttmukodes Nyilatkozataert cserebe?

bierkamp 2010.10.14. 09:15:35

Itt mindenki szív mint a Borz, ( jobb vagy bal),...csak az a kérdés, hogy mikor veszi észre:) - vagy mennyire bízik a Fidesz alamizsnában ( l buta Nyugdíjas Fidesz szavazok, akiknek a szemét pl. ki lehet szúrni 0.6 százalék emeléssel........mert abból is ELLOPOTT A GONOSZ TÖRPE!--nemcsak a magányugdíjaokat akarja lenyúlni!!!!!!
El a Kezekkel a pénzünktől GONOSZ TÖRPE!!!!!

Publius Decius Mus 2010.10.14. 09:16:52

Olvasgatva a cikket kiviláglik, hogy nem lesz semmiféle megújulás a bal / liberális oldalon. Térdig jár a demagógiában, a szokásos módon a tőke és a pénz istenítése (az igazi baloldaliság 1990 óta), az ellenállás hiábavalósága, stb.. Nektek Gyurcsány kell, nem egy ilyen kis maszatolós LMP.

További kellemes szellemi körbejárást!

Krujs 2010.10.14. 09:16:52

JÁJ JÁJ JÖN A FIDESZ? BÖRTÖNBE KERÜLÜNK! MINDEN SZAR! JÖJJÖN VISSZA A GYURCSÁNY JÁJ!!!!!!4

Caprica99 2010.10.14. 09:22:24

@Krujs: mi van, elgurult a gyógyszered?

Caprica99 2010.10.14. 09:30:55

Az az egyik legnagyobb gond ezzel az egésszel - mármint, hogy OV Robin Hood szerepében tetszeleg - hogy míg Robin Hood elvett a gazdagoktól, azt ő a szegényeknek adta.
Ezzel ellentétben OV amoit elvesz a gazdagok egyik csoportjától, azt a gazdagok másik csoportjának osztja vissza.

.... egymillió új munkahely.... hmmm - akadt olyan agyatlan barom, aki ezt a választási lózungot el is hitte?

bierkamp 2010.10.14. 10:10:51

A FŐGONOSZ -berakom ezt a tanulságos cikket.

A spindoktor spindoktora - Orbán titokzatos bizalmasa.A főtanácsadó, aki 2006-tól kizárólag Orbán Viktort „építi.

nol.hu/belfold/20101009-a_spindok tor_spindoktora

Spindoktor: Amerikai kifejezés. A spin doktor az a személy, aki a hírt/közleményt - illetve a szavakat - úgy csűri-csavarja, úgy pörgeti, amíg az végül pozitív üzenetként jelenik meg (bármilyen káros hírnek is tűnt elsőre). Elsősorban a politikai tanácsadókra, politikai kommunikációs szakemberekre használják a kifejezést az USA-ban, de manapság már a public relations tanácsadókra is ráaggatják.

biobender 2010.10.14. 10:10:52

@Publius Decius Mus:"Térdig jár a demagógiában, a szokásos módon a tőke és a pénz istenítése (az igazi baloldaliság 1990 óta), az ellenállás hiábavalósága, stb"

Szerinted mi a DEMAGOGIA abban a megallapitasban, hogy ezek az adok siman mind at lesznek a lakossagra haritva?

Ja, hogy most gondolkodni kellene a valaszon? Bocs, kommunistazz csak tovabb, majd ha felebredsz igencsak meg fogsz lepodni.

bierkamp 2010.10.14. 10:10:52

Nem sajnálom a MULTIKAT---de nem őket adóztatja meg, hanem áttételesen a NÉPET!!!-- , mert az árakat felemeli és nem lesz Akció sem---mindenki szív,...jobbos balos,...pártatlan,...de főleg a szegényebbek!!! és a nyugdíjasok...:)

intruderjani 2010.10.14. 10:10:52

Kellene szerveznetek egy találkozót, mondjuk a duna parton, ahol közösen bele tudnátok lőni magatokat a dunába. Ezzel szerintem a legjobbat tennétek az országnak és ilyen gagyi, szar blogok sem borzolnák a tisztességes emberek kedélyét. Amikor pedig egy-egy érzelmesebb-lendületesebb kommentert fikáztok, gondoljatok arra, hogy ti vajon mit csináltok pl. egy pókkal/hangyával/léggyel a saját lakásotokban, amennyiben az útban van. Vajon leültök-e észérvekkel meggyőzni, hogy "nem lesz ez így jó" vagy simán eltapossátok/lecsapjátok stb.?

bierkamp 2010.10.14. 10:10:52

Mindenesetre Szíjj-Ártó 1998-ban a Robi-Hood adó bevezetésénél a FIDESZ álláspontját így határozta meg:
"Szijjártó Péter ugyanakkor úgy vélte, hogy a szolgáltatók a rájuk kivetett adót majd a lakosságra fogják terhelni, ami például a magasabb villanyszámlában jelentkezik."

László Tamás (FIDESZ): Ez a törvény alkalmatlan arra, hogy a családok terheit csökkentsék - szögezte le a képviselő, kiemelve: az energiaszolgáltatók ugyanis áremeléseikbe bele fogják kalkulálni a cég plusz terheit.
fidesz.hu/index.php?Cikk=120712

Valóban el kellene dönteni, hogy mikor hazudtak, akkor ellenzékben, vagy most kormányon. Mert valamikor biztosan, hiszen ami a lakosság terheit növeli, az a lakosság szempontjából megszorítás.
És a hazugság az hazugság marad, akkor is,ha úgy valósítom meg, hogy más kezével (multik) húzom ki a pénzt a lakosság zsebéből.

bierkamp 2010.10.14. 10:11:13

Mindenesetre Szíjjártó 1998-ban a Robi-Hood adó bevezetésénél a FIDESZ álláspontját így határozta meg:
"Szijjártó Péter ugyanakkor úgy vélte, hogy a szolgáltatók a rájuk kivetett adót majd a lakosságra fogják terhelni, ami például a magasabb villanyszámlában jelentkezik."

László Tamás (FIDESZ): Ez a törvény alkalmatlan arra, hogy a családok terheit csökkentsék - szögezte le a képviselő, kiemelve: az energiaszolgáltatók ugyanis áremeléseikbe bele fogják kalkulálni a cég plusz terheit.
fidesz.hu/index.php?Cikk=120712

Valóban el kellene dönteni, hogy mikor hazudtak, akkor ellenzékben, vagy most kormányon. Mert valamikor biztosan, hiszen ami a lakosság terheit növeli, az a lakosság szempontjából megszorítás.
És a hazugság az hazugság marad, akkor is,ha úgy valósítom meg, hogy más kezével (multik) húzom ki a pénzt a lakosság zsebéből.

Sir Galahad 2010.10.14. 10:11:13

@totya87: No akkor lássuk, hogy is van ez a magánnyugdíj-kérdés. 1. A magánnyugdíjpénztári befizetések miatt kieső pénzt eddig az állam pótolta, ami jelentősen növelte a költségvetési hiányt. 2. Az Unió egyfelől nem enged nagyobb költségvetési hiányt, másfelől nem engedi a hiányból levonni a magánnyugdíjpénztári befizetések miatt szükséges, költségvetési hiányt növelő pótlást.

Lehet örülni a most meghozott döntésnek vagy bánkódni rajt, de fentiek fényében nemigen volt más lehetőség.

bierkamp 2010.10.14. 10:10:53

Első korrupt és hazug lopós fideszkormány elvette a pénzt a nyugdíjasoktól.

A második fidesz NEMZETI RABLÓ kormány elveszi a pénzt a dolgozóktól, ÉS A nyugdíjasoktól...és akik akik gyűjtenek nyugdíjra.

A második fidesz NEMZETI RABLÓ kormány visszamenőlegesen veszi el a társaságok pénzét (a válságadót korábbi időszakban termelték ki a cégek , lefektetett gazdasági játékszabályok közt ) A Bajnaiék ilyesmit nem csináltak, mégis stabilizálták a gazdaságot .
BOLOND ORBÁN MEGTORPEDÓZTATTA A 300 ft -os vizitdíjat...milyen jól jönne most ..igaz gonosz törpe?---és az egészségügy is többet kapott volna már azóta---!

Ringlósztár 2010.10.14. 10:10:53

@anal_intruder:
Én is ismerek kisker hálózat tulajdonost. Nekem nem úgy tűnik, hogy ő fizetné nagyanyám nyugdíját, ugyanis nem mutat ki nyereséget, amellett, hogy évente 5-ször nyral (telel) stb.
Ha a rokonod az áruk 80%-át olcsóbban adja, mint a multik, akkor az a sok árérzékeny kisvállalkozó miért jár a mutihoz bevásárolni?
Benne van a 10 parancsolatban: Ne hazudj!

Ringlósztár 2010.10.14. 10:10:53

@Publius Decius Mus:
Demagógia ügyében körülnézhetnél a fidesz-nél is.

Ringlósztár 2010.10.14. 10:10:53

@Caprica99:
Persze, Publius Decius Mus és Krujs.

paginavlady 2010.10.14. 10:11:12

Jól csinálja !
Csak gratulálni tudok Orbán Viktornak.

Miért nem kell adózni azoknak, akik pénzemberek, külföldiek, stb. ?
Adózzanak ők is !
Ez igazi esélyegyenlőség.
Az ellendrukkerek pedig lássák már be, hogy nem maradhatnak örökké KIVÁLTSÁGOS HELYZET-ben.

Elég sokáig voltak már abban ! (kiváltásgos helyzetben!)

bierkamp 2010.10.14. 10:20:10

@paginavlady: Te buta ....kis megvezetett emberek, hát ilyenek szavaztak a Fideszre és Orbánra , most láthatjuk..nem látnak tovább a törpe mögé:) ---ehhez tényleg butaság kell.
A Multikat én sem sajnálom, ...de azok nem a saját pénzükből adóznak majd, hanem a megemelt árakból díjakból...amit mindenki és Te is megfizetsz...A multik is röhögnek a markukba meg a gonosz törpe is:))))

biobender 2010.10.14. 10:26:57

@Sir Galahad: Lehet örülni a most meghozott döntésnek vagy bánkódni rajt, de fentiek fényében nemigen volt más lehetőség.

Ezt komolyan gondolod? Mi van a koltsegcsokkentessel ugy altalaban?
Ha ugy erted, hogy nem volt mas lehetoseg gyorsan penzt lenyulni, akkor igazad lehet. Ha ugy erted, hogy nem volt mas lehetoseg a gazdasag a gazdasag rendbetetelere akkor nagyon nincs.

bierkamp 2010.10.14. 10:27:44

Tényleg eljött a SZABADSÁGHARC ideje!!! -de az Orbántól kell felszabadítani, megszabadítani) magunkat!

biobender 2010.10.14. 10:28:48

@paginavlady:Most latszik milyen nehez gondolkodni.Ne eroltesd, tedd fel a narancsszemuvegedet es be happy. Minden jol van ugy ahogy a nagy Vezer csinalja, aludj szepen tovabb.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.14. 10:39:03

Orbán Viktor miniszterelnöki eskütételének a napja éppen a 70. évfordulója volt annak, hogy 1940. május 29-én rendelet született Magyarországon a beszolgáltatási rendszerről. Nem tudom, miértg jutott ez eszembe a tegnapi bejelentések, különösen a magán-nyugdíjpénztári befizetéseket érintő bejelentések nyomán.

bierkamp 2010.10.14. 10:43:23

Elképzeltétek, hogy ha Orbán nem születik meg ...vagy más Országba születik , mi lett volna.
1. ha nem születik meg.:.Magyarország már virágozna, közelebb lenne a Nyugati demokráciák élet szinvonalához, nem lett volna 20 évig kerék kötöje mindennek, uszítója a mindenkori kormány ellen...és a bandája sem lenne....
2.Ha más országba születik: Más ország tett volna tönkre bárhova születik, vagy kinyírták volna:) ( bárhova)
Mindenesetre a Jó Isten megverte a Magyar népet ezzel az beteg ORBÁNNAL!

Valaki azt énekelte dühében ISTEN VERD MEG A MAGYART...és megverte:)

Muad\\\'Dib 2010.10.14. 10:44:46

Komolyan mondom, szórakoztató ezeket a ferdítéseket olvasni. Ami nem az ultraliberális piacgazdasági modell, az kommunista. Átmenet nincs, a szakértőnk kinyilatkoztatott, a nap kiszarva, világ teremtése done. Ennél csak az szokott viccesebb lenni, amikor a tv-ben látni hasonlót, mondjuk amikor a kádári vezető teljesen komoly képpel aggódik a piacgazdaságot veszélyeztető lépések miatt.

Muad\\\'Dib 2010.10.14. 10:49:17

@bierkamp:
Én komolyan nem értem, ha egy kormánynak kényelmes többsége van 8 évig, milyen aljas módszerekkel lehet megakadályozni, hogy felvirágoztassa a hazát? Netán gonoszcsúnyasátánorbán kakasvért csorgatott szépkedvesgyurcsánymegbarátai élethű bábuira és megátkozta őket? Esetleg minden reggel súlyosan bántalmazta a demokráciachartabüszekeszabadságjajjajdejó élharcosait, akik így nem tudták megteremteni az általuk oly rég még kádárelvtárssal megálmodott jólétet?

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.14. 10:49:41

@Muad\\\'Dib: mondd kisfiam! Te hol lógtál az iskolából, amikor a XX. századi történelmet oktatták?

Muad\\\'Dib 2010.10.14. 10:53:35

@Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod?:
Majd, ha értelmeset kérdezel, esküszöm válaszolok.
Addig is subscribe...

Sir Galahad 2010.10.14. 11:19:22

@biobender: Bizony, úgy értettem, hogy gyorsan pénzt szerezni az adott feltételek mellett. Amúgy az jogos, hogy költségcsökkentésre is szükség volna, de akkor Májkül barátunk már pötyögné is a következő posztot mondjuk a kirúgott közalkalmazottakat siratva, hogyaszondja: "dehát a Patásorbán 1 millió új munkahelyet ígért, nem kirúgásokat..." Szóval a lényeg az, hogy BÁRMILYEN intézkedés rosz, amit ez a kormány csinál:).

bierkamp 2010.10.14. 11:19:38

Ha jól gondolom, ez maffia módszer amit Orbán maffia csinál.... Ne a kisembert sarcold, hanem azokat tartsd kézben, s szorítsd keményebb "rablásra" akik a kisembereket sarcolják.
Szép dolog elvenni a multik, a nyugdíjpénztár, meg a ki tudja még kiknek a bevételét. Gondolom, az istenadta nép ennek örül, s csak páran fanyalgunk rajta.
Ügyes ez az oszd meg és uralkodj taktika.

Sir Galahad 2010.10.14. 11:19:46

@Michael Knight: Biztosan direkt tette arra a napra az a szemét népnyúzó, kéjes sátáni kacaj kíséretében:).

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.14. 11:30:04

@Muad\\\'Dib: basszus... jobbantnak csak buta, magyarul nem tudó alakok állhatnak?
Még azt sem tudja, mi az, hogy költői kérdés... :D

igényes 2010.10.14. 12:13:22

Nem tudom már mekkora a kár Kolontáron?

Szerintem 10 milliárd már bejött különböző számlákra, miközben a kár "csupán" 3 milliárd. Hová gyűjtenek, kinek a zsebébe megy?

okt. 14. 12:02Orbán és Schmitt levélben kér segítséget
Közös levélben kér segítséget a magyar állampolgároktól a károsultjak számára Schmitt Pál köztársasági elnök és Orbán Viktor kormányfő. A közjogi méltóságok valamennyi háztartásba el kívánják juttatni levelüket.
A Magyar Kármentő Alapba történt felajánlások összege délelőtt 11 óráig már meghaladta a 200 millió forintot. (MTI)

becike4 2010.10.14. 12:13:39

@bierkamp: Akkor is hazudtak,meg most is.A politikus igazmondása a hazugság,mindegy milyen pártot képvisel,kizárólag önös érdekek vezérlik.

biobender 2010.10.14. 12:34:58

@Sir Galahad: Amúgy az jogos, hogy költségcsökkentésre is szükség volna, de akkor Májkül barátunk már pötyögné is a következő posztot mondjuk a kirúgott közalkalmazottakat siratva, hogyaszondja: "dehát a Patásorbán 1 millió új munkahelyet ígért, nem kirúgásokat..."

Nos VALAKI az utcara vonult egy vekkerrel es a lozunggal, hogy ne a zemberek fizessek meg - nem emlekszel veletlenul ki volt az? Sot ugyanaz a VALAKI azt allitotta, hogy kormanyozni kell es nem attol rettegni, hogy mit mond az ellenzek - nem emlekszel?

"Szóval a lényeg az, hogy BÁRMILYEN intézkedés rosz, amit ez a kormány csinál:). " -

vagyis ezen az alapon te MINDENT tamogatsz amit ez a kormany csinal? Persze jo lenne egy olyan felelos ellenzeket kapni mint amilyen a fidesz volt az elmult nyolc evben, dehat nincs mindenkinek ilyen szerencseje LOL.

mrsknight 2010.10.14. 12:44:46

Biztos én vagyok a gonosz, de engem roppantmód szórakoztat a vesztesek vergődése.
Ez van, fiúk, az elvtársak elkúrták, nem kértünk többet belőlük. Ezt a békát bizony le kell nyelni. :)

Sir Galahad 2010.10.14. 13:18:51

@biobender: Látom, nem vagy vevő az iróniára, ezért lefordítom, amire célozni szerettem volna. Nevezetesen: ti egyszerűen zsigeri gyűlöletből ellenzitek a kormány minden intézkedését, kivétel nélkül, függetlenül attól, hogy adott esetben az jó vagy nem. Sokkal hatásosabb és hitelesebb volna, amit csináltok, ha a dolgokat ésszel mérlegelve azt mondanátok, ez jó, amaz meg nem... és nem, nem támogatok mindent, amit ez a kormány csinál, de az előző esetében is ez volt a helyzet részemről.

Sir Galahad 2010.10.14. 13:21:48

@mrsknight: No igen, ez a találó szó: vergődnek. Viszont én ezt inkább szomorúan figyelem, mert okosan érvelő ellendrukkerekre, akik a hibákra rámutatnak, bizony szükség volna (függetlenül attól, hogy ilyenek voltak-e azok, akik most kormányoznak).

Sixx! Anyádat is nyuggernek hívod? · http://orbanfan.blog.hu 2010.10.14. 14:10:23

@Sir Galahad: hát ez jóóó! ROTFL :DDDD
Egy narancsvörös bolsi beszél zsigeri gyűlöletről... :DDDDDD
A hét vicce.

biobender 2010.10.14. 16:02:24

@Sir Galahad:

Eddig arrol beszeltunk, hogy ezek az adok gyakorlatilag egy pillanat alatt vissza lesznek terhelve a lakossagra - ugyanakkor a valodi valsagkezelesrol szo sincsen.

Erre te azzal ervelsz: nektek MINDEN rossz.

Vagyis egy konkret es megvitathato ervre egy lila kodos ertelmezhetetlen gumiduma a valasz: latod a problemat?

pl. mi lenne, ha elmagyaraznad szerinted miert tevedunk? Hogyan fognak ezek az intezkedesek valamit is javitani az igazi valsagon? Biztos vannak erveid, nem? Nosza, elo veluk.

biobender 2010.10.14. 16:05:09

@mrsknight: "Ez van, fiúk, az elvtársak elkúrták, nem kértünk többet belőlük. Ezt a békát bizony le kell nyelni. :) "

Ezert tapasolsz a komcsiknak, szerencsetlen?

biobender 2010.10.14. 16:05:09

@Sir Galahad: (függetlenül attól, hogy ilyenek voltak-e azok, akik most kormányoznak).

Miert is fuggetlenul? A fidesz demonstralta hogy hogyan lehet 2/3-ot szerezni - az utcan, vekkerrel, demagogiaval es hazudozassal. Akkor nem zavart amikor a kordont bontottak a fiuk es tapsoltak a Kossuth ter teleszarasahoz ?
Hat most tessek az ellenerveket lenyelni, ez meg mindig ezerszer korrektebb annal amit a fidesz muvelt.

Sir Galahad 2010.10.14. 19:53:46

@biobender: Én nem akarok érvelni amellett, hogy az, amit a kormány tesz, az jó. Főleg azért nem, mert bar sok mindennel egyetértek, de nem kevés dolog nekem sem tetszik abból, amit művelnek. Egyszerűen csak fel akartam hívni a figyelmet arra, hogy ahogyan ti tiltakoztok, az hatástalan.

És azért "függetlenül attól, hogy ilyenek voltak-e, akik most kormányoznak", mert lám, az ő tiltakozásuk annak idején eredményes volt, most ők kormányoznak. Ez, amit ti most bemutattok, erre tökéletesen alkalmatlan.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.14. 20:00:30

@Sir Galahad: A politikai realitás szempontjából valóban eredményes volt az, amit a Fidesz nyolc évig ellenzékben művelt: lenullázták az MSZP-t (mondjuk persze a szocik is tettek ezért bőven), és olyan választói felhatalmazást kaptak, ami példa nélküli.
Véleményem szerint azonban az ország jelenlegi állásáért nem csak az előző kormány a felelős, de vastagon az előző ellenzék is - az a mindent tagadó, destruktív ellezékiség, ami a Fideszt jellemezte.
Szóval a jóisten mentsen meg minket az olyan ellenzéktől, mint amilyen a Fidesz volt - még akkor is, ha politikai szempontból, a szavazatmaximálás tekintetében kétségkívül eredményes ellenzékiségről beszélünk.

Sir Galahad 2010.10.15. 19:55:55

@Michael Knight: Ja, hát ha a jelenlegi ellenzéknek nem célja kormányra kerülni, az más. akkor tökéletes, amit csinálnak, csináltok. Azt hiszem, így jobban is jár mindenki:).

És még valami: az ország helyzetéért NEM az ellenzék a felelős, hanem akik kormányoznak, döntéseket hoznak. Ez az előző kormány idején is így volt, meg most is így van. Ha másképp látod, kezdd el szidni mondjuk a Robin Hood-adó miatt Gyurcsányt - Orbán helyett.

Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2010.10.15. 20:05:03

@Sir Galahad: Sir, ebben csak részben van igazad. Kétségtelen, hogy az ország állapotáért nagyrészt a kormány a felelős. Viszont ha az ellenzék olyannyira destruktív, hogy napi politikai érdekektől vezérelve, pusztán a szavazatmaximálás és a kormány ellehetetlenítése okán agyament népszavazásokkal lehetetleníti el a kormány munkáját (amikor egyszer végre valami értelmeset próbáltak tenni Gyurcsányék), akkor igenis felelős az ellenzék is.
És tudod mit: nem sokba nézem azt, aki demokráciában nem valamiért, hanem valami ellen összefogva, egy ellenségképet kreálva és arra építve próbál meg hatalomra kerülni. Nem sokba nézem azt, akinek a programja nem arról szól, hogy mit kellene építeni vagy mit kellene másként, jobban csinálni az országban, hanem csak arról, hogy hogyan csináljuk ki a politikai ellenségeinket.
A demagógiát, a polulizmust pedig egyébként nem veszi be a gyomrom - egyik oldaltól sem.

Melchi Zadok 2010.10.15. 21:56:52

@Michael Knight: well said. jól összefoglaltad a fidesz 8 évi ellenzéki "munkájának" a lényegét.
süti beállítások módosítása