Pomádé királyok ünnepe

2012.03.15. 07:04

Furcsa, reménytelen díszlet csak a sok szélben csattogó zászló, nem a szabadság ütemét csattogják, olyan reménytelenül díszlet csupán ez az egész Pomádé király újabb groteszk ünnepén.

Nem, ne verje meg az isten azokat, akik paravánná silányították a nemzeti lobogót, akik az elmúlt években egyetlen igaz szót se tudtak elmondani a nemzeti háttér előtt, akiknek harsogó hazugság volt minden megnyilvánulása nemzetről, forradalomról, nemzeti önrendelkezésről, szabadságról... Mert olyan aljasságra is csak az képes, hogy politikai lózungot faragjon a nemzet legszentebb fogalmaiból, aki képes díszletté silányítani a lobogót és pártjelvénnyé a kokárdát.

De nem, ne verje meg őket ezért az Úr. Arra sem méltók, hogy piszok legyenek a jóisten körme alatt. Legfeljebb légypiszoknak valók a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatán.

Ez soha nem lesz, soha nem lehet az ő ünnepük. Mert a szabadság belülről fakad. Mert a szabadság nem csak az egyén cselekvési szabadsága vagy a nemzet úgynevezett önrendelkedése, hanem a mások szabadságának tiszteletben tartása is. Aki ezt nem érti, és a szabadságot a szájára veszi, bitang gazember csupán. Az ilyet hamar elfújja a zászlócsattogtató, szabad szél.

Erre gondolok éppen, meg arra, hogy a fellobogózott hidak alatt öreg városok mocskával, régvolt holtak csontjaival, roskadt hidak tört köveivel és egy világégés fel nem robbant bombáival őrzi évszázados, sötét titkait a sokat látott Duna.

A bejegyzés trackback címe:

https://michaelknight.blog.hu/api/trackback/id/tr784317751

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Békemenet 2 avagy A januári ifjak visszatérnek 2012.03.15. 11:18:23

A FIDESZ januárban közösségi élményt kínált, összejött neki. Hogy mennyien jöttek vagy nem jöttek valóban önként és örömmel hazát menteni és mennyi buszt és narancsos statisztát, pláne mennyi pénzből rendeltek meg az első körben, azt nem tudom és nem i...

Trackback: Orbán megint behívja az oroszokat? 2012.03.15. 11:12:36

Március 15-re lengyeleket rendelt. Május 1-re török szimpatizánsokat, augusztus 20-ra román szimpatizánsokat hozat, október 23-ára meg visszahívja az oroszokat, hogy ünnepeltesse magát? A ma reggel készült képen a lengyel jobboldali PiS (Prawo i Spr...

Trackback: Kétezer lengyel statiszta-tüntetőt rendelt a kormány március 15-re 2012.03.15. 11:09:02

Az Orbán-kormány Lengyelországból importál kormánypárti tüntetőket a március 15-i állami ünnepségekre. A jelentkezők utaztatását a Gazeta Polska szervezi, felhívásában különvonatról, olcsó szállásról és jelképes összegű költségekről ír, a tüntetések sz...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2012.03.15. 11:08:22

Orbán szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció trükkjeit is ügyesen alkalmazza, ám mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett. Mihez ért az ELTE-n huszonnégy év...

Trackback: Miért nem megyek tüntetni március 15-én? 2012.03.15. 10:16:51

Volt egy ünnep, ami a tavaszt, a békét és a szabadságot köszöntötte. Emlékszik még rá valaki?...

Trackback: Más víná ki a magyar becsületét 2012.03.15. 10:14:07

„A történelem egy csokor hazugság, amiben többen megegyeztek.” /Napoléon Bonaparte/...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debreceni.blog 2012.03.15. 11:35:51

„De most a hivatalos békemeneti promó részeként maguk a szervezők kürtölik széjjel szerte a hazában, hogy lengyel-magyar két jó barát alapon ide tartanak szélsőjobbos polski békemenetelők ezrével, Orbánnak tapsolni, ha hí a haza (round 2).”

www.vagy.hu////tartalom/cikk/1866_selmeczi_gabriella_az_ostobasag_oligarchaja

egyedi 2012.03.15. 11:37:38

like
(hiányoztál)

wanekus 2012.03.15. 13:06:11

Lovag Mihály, köszönöm, hogy megírtad helyettem is, de egy dologgal vitatkoznék. Verje meg az Isten őt is meg a seggnyalóit is!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.03.15. 13:06:11

Nem Pomádé király ez, hanem Übü király.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.15. 13:06:11

Bakker, kicsit hosszú hallgatás volt...
A politikus csürhe nem ismeri azt a szót, hogy NEMZETI ÜNNEP! Akkor dugja fel magának a vonulgatást is! Undorító a sok aktuálpolitika egy ilyen ünnepen! A bértüntető, költségtérítéses turisták a szánalom csúcsa!
Minden oldal leszokhatna az ünnepek megcsúfolásáról.

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2012.03.15. 22:11:34

Orbáncunk beszédét megszereztük:

Elvtársak!...sak...sak
Győztünk!...tünk...tünk
Mert én...én...én...én...én...én...én...én...
Igazam volt!...volt...volt (húúú de rég volt, akkor még a libsi internacionálé alálnokaként, echte libsiként...ként..ként)
A nép!... anyá....anyá....anyá.
Az a gaz imprleiastazsidókapitalistaföldbirtokosistaorligarchistabankárpista...ta...ta
Na azokata is legyőziztuk, izombú...zombú...zombú
Kisajátítottuk...tuk...tuk...tuk
Államosítottuk...tuk...tuk...tuk
Bepereltuk...tuk...tuk...tuk
Elveszítettuk...tuk...tuk...tuk
De megoldjuk...dottuk...dottuk...okosba...kosb...ügyészséggel...Don Pintérrel...
Győztünk!...tünk...tünk
Birkák!...kák...kák
Az egész rothadó junijóóóóó...óóóó...óóóó
Mert én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én..
A zelmúttnyócév...amikor alig tudtunk lopni...mert a cocik 70%, nekünk csak 30% jutott...szörnyű...szörnyűűű
Na csak azért!...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...
Hisz megmutattuk mekkora...kiröhögtek érte...kiröhögtek érte...kiröhögtek érte...kiröhögtek érte...
Példát mutattunk ejrópának...nagyon...nagyon...
Világhíresek vagyunk - elqrásban...qrásban...qrásban...qrásban...qrásban...qrásban...én...én...én...
Mert én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én..
Lengyeleknek is megmutatjuk...azok is röhöghetnek...nek..nek
Ott is megmutatták a hasonlók...lók...lók...lók...lovak
Mert én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én..
A nehezén már túlvagyunk! ...gyok...gyok...gyok
Kis sárga házikó...házikóm...házikóm... (sárga tabletták,lovak,hidegvizes fürdők,dokibácsik,ápolók...)
De most még nehezebb lesz...nektek...nektek...nektek...(nem baszki, majd nekünk mi!)
Csapataink harcban állnak!...a józan ésszel...a józan ésszel...a józan ésszel...a józan ésszel
A világ összeesküdött ellenünk!...nünk...nünk
Csak mi vagyunk az okosak!...mindenki hülye...mindenki hülye...mindenki hülye
Csak én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én..
Kuszaszem is micsoda remek volt...volt...volt...amikor még III/II-es volt...amikor még III/II-es volt
A zelmúttnyócév!...2 év...2év
Nekünk sikerült, ami másoknak nem!...hülyének néznek mindenhol...hülyének néznek mindenhol...hülyének néznek mindenhol
De nem adjuk fel!...le...le...
Bekap6ja mindenki!...ti is...ti is...birkák...
Mert én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én...én..
Bezzeg a cocik mégjobban elqurták volna...ennél?...ennél?...ennél?...ennél?...ennél?
Emlékezzetek, amikor a cocik majd 8 évig hülyék volt!...tak...tak...tak
Akkor mi is lehetünk!...tak...tak...tak
Lophatunk és lopunk is ezerrel...pofátlanul...pofátlanul...pofátlanul
Soha többet!...sörbet...sörbet...sörbet...sörbet...sörbet...sörbet...sörbet
Behányunk a tengeren!...tőlem...tőlem...tőlem
Hisz megcsináltuk!...tuk...tuk...tuk
Kaptatok új tákolmányt!...mányt...mányt
Egy echte, prosztó, írástudatlan, hazudós KöztársassággiEnökött...csökött...csökött
De minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel kurvára elégedettnek kéne lennetek!...ti meg fanyalogtok...ti meg fanyalogtok
A kis fa.zom nem kéne...kéne...kéne...a vacogó fogú nilusi krokodilnak...kéne
Dakota tengerészekkel ne szórakozzon a világ!...csak szánja...csak szánja...
Megreformáltuk!...lehet, hogy beledöglötök!...nagyon úgy néz ki, hogy beledöglötök!
De jól élünk!...mi...mi...mi
Nektek is jobb lesz...soha napján, vagy külföldön...soha napján, vagy külföldön...soha napján, vagy külföldön
Mert a zelmúttnyócév!...anyá...anyá
Most a mi szabadságharcunk óriási dolog!...arcunk még nagyobb...arcunk még nagyobb...arcunk még nagyobb
Az unijó úgyis szétesik...esik...esik...esik...a forint
De erősebbek lettünk...dollár...euró...svájci frank...minden...
Csak a fidesz...gazdagodott...gazdagodott...gazdagodott
Többet kerestek...nem pénzt, hanem ilyen bullshitet...nem pénzt, hanem ilyen bullshitet
Hatalmas állami beruházások...lesz piramisépítés...közmunkaprogram...középosztály 47.000 forintból...remek...remek
Hát hülyék vagyunk mi?...ti igen...ti igen...ti igen...ti igen...ti igen, ha ezt a szart beszopjátok!

Végezetül BARÁTAIM (legyen barátod a Simicska, ba..od édes egykomám) egy tanulságos kis vicc, mindenki okulására és a NER működőképességének a bizonyítására:

Egy fiatal (ártatlan, tiszta, magyar, 18 feletti, nem dubajos) lány naplója a tengeri luxusutazásáról:
HÉTFŐ: Minden olyan gyönyörű itt, biztosan jól fogom magam érezni. Mindenki olyan kedves velem, a kapitány például meghívott, hogy vacsorázzak az asztalánál.
KEDD: A kapitány ma felhívott a hajóhídra és megmutatta azt a sok bonyolult műszert. Az egész délutánt ott töltöttem, nagyon érdekes volt.
SZERDA: A kapitány ma olyanokat mondott, hogy kezdek kételkedni abban, igazi úriember-e.
CSÜTÖRTÖK: Ma éjszaka a kapitány mindenféle mocskos dolgokat suttogott a fülembe, és azt mondta, elsüllyeszti a hajót, ha nem teszem meg neki. Nagyon félek.
PÉNTEK: Ma délután nagyon hősies cselekedetet hajtottam végre: megmentettem 1600 ember életét!

Hajrá Magyarország, hajrá MAGYAROK!

West Virginia 2012.03.16. 12:05:43

@wanekus:

Szerintem veri őt a jó Isten folyamatosan. Például paranoiával párosult elmebajjal. Nem látod a szemében a rettegést? Az arca sem arc már, csak egy maszk.

CSENDES 2012.03.17. 19:50:20

Ez meglehetősen depressziósra sikerült., csakúgy mint az előző. Tervezed, hogy több mint egy hónaponként fogsz megnyilvánulni? MERT AKKOR ELVESZÍTED RAJONGÓIDAT, AKIK VAGYUNK. ÍRJ GYAKRABBAN..

legeslegujabbkor 2012.03.18. 18:14:04

@Dr. Boli Ch.T: "Hát hülyék vagyunk mi?...ti igen...ti igen...ti igen...ti igen...ti igen, ha ezt a szart beszopjátok!"
Nagyon tetszett, de a végére mérges lettem. Ennyi rengeteg ember rajongását fel lehetett volna használni nagyszerű dolgokra is, és csak egy ócska kis fülkeforradalomra telt.

Melchi Zadok 2012.03.18. 18:15:19

michael egészen konkrétan beletaláltál, én is pontosan ezt gondolom.

továbbá: már nincs kedvem vitatkozni, nincs kedvem körülírni a dolgokat, belefásultam. rohadjon meg mind. dögöljenek meg, mert egy élhetetlen balkáni posványt csináltak ebből az országból, dögöljenek meg, mert minden, ami a rendszerváltás pozitívumaként volt értelmezhető mára nullára amortizáltak.
dögöljenek meg, mert nap, mint nap hülyének néznek, a szemembe hazudnak, fölényeskednek. dögöljenek meg, mert a nevemben beszélnek, holott kurvára nem kértem rá őket.
dögöljenek meg, mert megloptak, és még ahhoz is volt bőr a pofájukon, hogy síkhülye politikai kalauzhalakkal akarják velem elhitetni:az én érdekemben tették ezt.
dögöljenek meg, mert ebben az országban ma már minden fekete-és fehér, minden szimbólikus, mindent áthat a poshadt pátosz.

ELEGEM VAN!
dögöljenek meg.

Melchi Zadok 2012.03.18. 18:15:19

csak érdeklődnék michael, az előző hozzászólásom nem élte túl a szűrőt, leverte az ingerküszöböt, vagy csak úgy elveszett?
süti beállítások módosítása