IMF a barátunk...
2012.04.27. 10:46
Amolyan magyarosan szembeköpte Bayer, Bencsik, Bogár és Kerényi urakat, és velük az összes békemenetes népnemzeti bohócot a miniszterelnök, amikor menetrendszerű rádióinterjújában kifejtette, - mit kifejtette? Egyenesen leszögezte! -, hogy rosszindulatú értelmezés az, amely szerint a Valutaalap azért akar pénzt adni, mert így tudna beleszólni a magyar gazdaságpolitikába. Orbán Viktor szerint "az IMF a barátunk".
Muhaha... Höhöhö... Gratulálok! Rendesen hülyét csináltatok magatokból, meg totál hülyére vett titeket a főnök.
Nem leszünk gyarmat, mi?!
És Orbán Viktor szerint még rosszindulatú is az értelmezésetek.
Szánalmas, de tényleg...
Szerző: Michael Knight
· 2 trackback 135 komment
Címkék: politika forradalom orbán viktor bencsik andrás imf böszmeség bayer zsolt portfolioblogger békemenet
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Viktor szappanoperája és az IMF-hitel 2012.04.27. 13:07:58
Trackback: Az IMF jön – Orbán marad? 2012.04.27. 12:34:04
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.27. 12:25:25
Érezhetnék, hogy ez így nem jó, mert még a legelkötelezettebb hívek fejében is megfordul előbb-utóbb a kérdés, hogy mennyire stabil valóságkép az, amit ilyen gyakran szerelni kell.
Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.27. 12:27:05
mert egészen addig ezek a hülyék azt hitték, amit a heller-konrád féle vonal el akart hitetni: itt már mindenki a kormány ellen van, csupa demokráciaféltő libbant él Magyarországon, akik az orosz tanok után most a zsidó bankokban bíznak, csak szabadítsák már meg őket a zorbántól.
aztán most meg már ott tartunk, hogy az hilaiék feladták azt a tervüket, hogy majd jól kivéreztetjük a magyar gazdaságot, ezzel buktatva meg zorbánt, de legalábbis addig nem kaptok hitelt, amíg a DEMOKRÁCIA VESZÉLYBEN :D
(izé: a gonosz zorbán meglebegtette, hogy megvétózza azt a spanyoloknak nyújtandó könnyítést, hogy elengedhetik a hiányt - tudod, amit nekünk nem engedtek. oszt mindjárt változott a leányzó fekvése. igen, a hilarié :D)
smartdrive 2012.04.27. 12:27:06
Sir Galahad 2012.04.27. 12:32:11
gösser 2012.04.27. 12:38:22
debreceni.blog 2012.04.27. 12:39:16
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2162_brusszel_a_palankon
hozzószóló 2012.04.27. 12:40:11
riverman 2012.04.27. 12:41:14
sárkányfő 2012.04.27. 12:41:40
igen, ezt én is olvastam a kreténinfón, hogyaszondja itt köröztek Bp. felett a harci helikopterek, és csak a heller parancsára vártak a kommandósok hogy leugorjanak és szanaszét puccsoslják orbánt.
de aztán meglátták fentről a bayermenetet, és úgy elmenekültek, hogy na...
mifolyikittgyöngyösön?! 2012.04.27. 12:43:34
Miert nem allapodunk meg az inf-el,jajuristendeminnyarcsodbemenunk..vs
jajaszemetallatjajolbecsicskulesgyarmatleszunk..hehe
Spiro 2012.04.27. 12:46:49
„Ha az IMF visszajön, én elmegyek.”
gigacherry 2012.04.27. 12:46:49
sárkányfő 2012.04.27. 12:46:49
A poszt pontosan melyik sora kifogásolja hogy elkezdődnek (majd, egyszer) az IMF-tárgyalások?
Nincs rajta sapka, de te odalátod...
Mária 2012.04.27. 12:46:49
*
Rossz megközelítés, kedves Michael.
Ők MINDANNYIAN tudják az igazságot.
Mi vagyunk azok, mocsadék libsi-bolsi-cigózsiráfok, akik nem tudjuk az igazat, mert a saját tollforgató terroristáink tévesztenek meg minket folyamatosan és habzó szájjal.
Orbán nyilatkozata ahhoz kellett, hogy ideológiai alapon vezessék félre és tartsák bizonytalanságban a nemzetközi karvalytőkét, a szakadék szélén rothadó kapitalistákat és láncos kutyáikat, az Európai Unió bérencét, Níli Krószt és Hozémanuel Barózót is.
Kádárék is mindig így csinálták.
sárkányfő 2012.04.27. 12:47:19
Ami nem védhető, az nincs ugye? :) Azt ki kell kussolni, ugye? Legalább egy kicsit igazán gyurcsányazhattotok volna... akkorát csalódtam bennetek... nem igaz hogy nem gyurcsány a hibás a földosztásért...
danesdzsu2 2012.04.27. 12:47:21
Mátol kezdve Óceánia mindig velünk volt. Barroso meg kapott egy kokit, és két sallert:)
we 2012.04.27. 12:51:27
mojszipupi 2012.04.27. 12:55:56
csakafidesz LOL
belekotty 2012.04.27. 12:56:10
belekotty 2012.04.27. 13:02:36
De hát egy narancsvarangytól mit is várjunk?
sárkányfő 2012.04.27. 13:02:37
Tényleg így kell kezelni a fideszeseket? Ebből értenek? Orbán mondja: barát / Orbán mondja: ellenség? Ennyi? Így műxenek? Gügyögni is kell nekik?
hattyú 2012.04.27. 13:02:38
dr Smittpálelnökúr 2012.04.27. 13:02:38
A poszt ugye arról szól, hogy ti mindent bevesztek, amit a vezér böfög és milyen furcsa, hogy a véleményetek egyszerre változik a bugris véleményével
Arról egy büdos szó nincs a posztban, hogy de kár, hogy megállapodott az IMF-fel.
Mondjuk nem is állapodott meg, hogy ezt honnan veszitek, nem tudom.
Michael Knight · http://michaelknight.blog.hu 2012.04.27. 13:02:38
Azt is mondhatnám, hogy "Ébresztő, Magyarország!"
sárkányfő 2012.04.27. 13:02:39
1. Fideszes komcsi jó komcsi, nem fideszes komcsi rossz komcsi.
2. Fideszes oligarcha jó oligarcha, nem fideszes oligarcha rossz oligarcha.
3. Fidesz megszorítás jó, nem fideszes megszorítás rossz.
4. Fideszes IMF-hitel jó hitel, nem fideszes IMF-hitel rossz hitel.
(Még sok ilyen van...)
Mária 2012.04.27. 13:02:39
"Semmi gond, ha ismered a duplagondolt"
Ja.
Vagy ha felismered a paranoid skizofrénia tüneteit.
elwood 2012.04.27. 13:03:19
Viktor: Kitettük az IMF-et.
- Rohadt szemét IMF, Viktor kitette őket. Szeretünk Viktor.
Viktor: behívjuk az IMF-et.
- Rohadt szemét IMF gyarmatosítani akar, Szeretünk Viktor (te hívtad be, de nekünk ez mindegy ...)
Viktor: Itt ülök az asztalnál, de az IMF nem jön.
- Rohadt szemét IMF nem akar idejönni. Szeretünk Viktor alázd őket, hívjad még.
Viktor: Elhárultak az akadályok
- Rohadt szemét IMF, idejönnek beleszólni mindenbe. Szeretünk Viktor, hogy behívtad őket, jól kicsesztél velük, nem lennénk most a helyükben.
belekotty 2012.04.27. 13:03:19
büdipeti 2012.04.27. 13:53:29
balf 2012.04.27. 13:57:42
Bencsik Gábor · http://www.magyarmercurius.hu 2012.04.27. 13:57:42
Válasz: A Népszabadság. Adj az ellenfeled szájába valami hülyeséget, aztán fölényesen cáfold meg, és lovagolj rajta hónapokig. Tuti módszer - lásd köteles beszéd.
kissiú 2012.04.27. 13:57:43
belekotty 2012.04.27. 13:57:43
sárkányfő 2012.04.27. 13:57:43
Nem. Pont.
Olvasod el újra a posztot. Nem hosszú, 10 sor sincs. Értelmezed, ezúttal helyesen. Annyit segítek, hogy sehol nem írja a posztoló, hogy szerinte baj lenne, hogy elkezdődik az IMF-tárgyalás. És ha ezzel megvagy, akár elnézést is kérhetsz a posztolótól az alaptalan vádaskodásért.
@belekotty: ki vannak lúgozva :(
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.27. 13:57:43
A jelenlegi komplex minősítésre vonatkozó részletes szabályozás extrém, a valóságos munkaképességnek nem megfelelő eredményeket produkál.
Néhány példa a komplex minősítő táblázatból, mely alapján lényegében munkaképtelen betegeket lehet munkaképessé nyilvánítani:
1./ Idegrendszeri betegség okozta károsodások megítélése (gyöki tünetek, fájdalom szindrómák):
tipusos tünet együttes, több gyök érintettsége utaló egyoldali érintettség jelei (érzészavar, reflexkiesés, izomgyengeség)………. funkciókárosodás mértéke: 7-10%
tipusos deréktáji, csípőtájra, alsóvégtagba kisugárzó féloldali fájdalom, zsibbadással, vizsgálatkor több gyöki érintettség jeleivel (érzészavar, reflexkiesés, izomgyengeség, vegetatív zavarral………. funkció károsodás mértéke: 11-15%
Ez, már csak azért sem hihető, mert szaktekintélynek számítók, professzorok nyilatkoztak a Tv adásokban, hogy a gerincsérvek komoly betegségeknek számító, rokkantsággal járó kórképek még akkor is, ha a páciens műtéten esett át, akkor sem gyógyul meg soha rendesen.
Ezek a betegek a komplex minősítők szerint mégis, egészségesnek számítanak.
2./ Alsó végtag amputációja combközépen………. funkció károsodás mértéke: 36%, vagyis ez a személy sem számít megváltozott munkaképességűnek. Sőt, mivel 40% alatti a funkciókárosodása, így semmilyen ellátásra sem jogosult.
3./ Szívritmuszavarok: rendszeresen jelentkező, dokumentált ritmuszavarok, a betegnek a kezelések ellenére is panaszai vannak, a napi tevékenységet akadályozza………. funkció károsodás mértéke: 30-49% Ez azt jelenti,hogy akár életveszélyes állapotú szívritmuszavaros beteget is munkaképessé nyilvánítanak.
4./ Veleszületett, halmozott, mindkét ágon beöröklött trombózishajlam, ismétlődő trombózisokkal……….funkciókárosodás mértéke 31-40%
Ennek ellenére a betegeknek, csak enyhe fokú haematológiai károsodást, pl. 10% mértékű károsodást írnak a szakvéleményére! Ezek a gyakorlatban így működnek, sajnos.
Ugyanennek a betegnek vénás elégtelenség okozta érkárosodás, bőrelváltozással és ismétlődő trombózissal, súlyos posztrombotikus szindróma miatt..........funkció károsodás mértéke: 11-25% mértékű. Ennek ellenére a betegnek erre is, csak enyhe fokú 10%-os mértékű egészségkárosodást írnak! Ezzel a betegséggel, se ülő, se álló munka nem ajánlott, mégis munkaképes? Miközben az ilyen beteg, élethossziglan tartó vérhígító gyógyszer szedésére beállított, a szoros laborkontroll mellett is, súlyos szövődményekkel járó, genetikai betegsége miatt!
Sir Galahad 2012.04.27. 13:57:43
reccs 2012.04.27. 13:57:43
we 2012.04.27. 13:57:43
I_Isti 2012.04.27. 13:57:43
"EU-s fejlesztési források átcsoportosítása
A 2007-2013 közötti programozási időszakban Magyarország összesen 25 milliárd eurós EU-s támogatásban
részesül, ami évente a bruttó hazai termék hozzávetőleg 3,5 százalékának felel meg. Ezzel
Magyarország mind az elérhető források abszolút értékét, mind utóbbinak a gazdaság méretéhez
viszonyított nagyságát tekintve az elsők között áll az EU-s kohéziós politika kedvezményezettjeinek
sorában."
Mocsok Unió, lépjünk ki azonnal! Nem kell nekünk az a 25 milliárd euró!
tarackos 2012.04.27. 13:57:43
A narikra rossz idők járnak, a sikerek láthatatlanok a szopórollert viszont naponta turbózza nekik Viktor...
belekotty 2012.04.27. 13:57:43
Akkor ez most bankárkormány?
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.27. 13:57:43
Ennyi baromságot ritkán olvasok.
Bencsik Gábor · http://www.magyarmercurius.hu 2012.04.27. 13:57:43
Squid 2012.04.27. 13:57:43
Tragikomikus :S
blah 2012.04.27. 13:57:51
Dolby kapitány 2012.04.27. 14:03:04
sötéthülye.tahóbarom 2012.04.27. 14:03:42
nem az a baj, hogy tárgyalunk az imf-fel. két baj van.
1. hogy nem tárgyaltunk már fél évvel ezelőtt is, és ez a fél év kurva sokba került.
2. hogy egy olyan takonygerincű köcsög vezeti az országot, aki fél éve még hősiesen kiebrudalta, néhány hete a szovjet megszállókhoz hasonlította az imf-et, most pedig közli, hogy a barátunk. ebből a szempontból mindegy is, hogy most beszél hülyeséget vagy eddig, a lényeg az, hogy akinek ennyire vannak elvei, arra egy marék szotyit se szabadna bízni, nemhogy egy országot.
most komolyan, ilyen hetenkénti váltások után ti hogy tippelitek meg, hogy merrefelé viszik tovább az országot? vagy nektek mindegy is?
Mária 2012.04.27. 14:22:06
Jaja, ha észérvek fogalmazásához butácska és alulinformált vagy, kapd elő a jól bevált személyeskedést.
Ha érveid nincsenek, szabadságharcolj érvelési hibákkal :)
nu pagagyí 2012.04.27. 14:23:16
Sir Galahad 2012.04.27. 14:23:17
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.04.27. 14:23:17
vajon mikor fog ez tudatosulni majd...?
Sir Galahad 2012.04.27. 14:23:17
béla a görög (törölt) 2012.04.27. 14:23:18
Nem hallottál párhuzamos univezumról meg féreglyukakról meg ilyenek?
Tudod az egyik amelyikben élünk a másik amelyikben a fideszhívek élnek.
Viktor a kettő között közlekedik a féregjáratokban. Na. Nobel-díjat érdemel, na.
'emút8év' vagy már csak 6
vagy inkább rosszabbul élünk mi 4 éve vagy 2 éve
vagy mi
ikszel 2012.04.27. 14:23:18
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2012.04.27. 14:23:18
azért ezt illene észrevenni már.
Sir Galahad 2012.04.27. 14:23:27
we 2012.04.27. 14:35:58
Ha azt mondom, amit te böfögösz naphosszat akkor fasza gyerek vagyok, ha nem akkor szabadságharcolok.
"butácska és alulinformált vagy...", "...szabadságharcolj érvelési hibákkal"
és le tudod írni, hogy személyeskedek?
Sir Galahad 2012.04.27. 14:35:58
GoVegan (törölt) 2012.04.27. 14:35:58
beszedtek, beszalltak, tozsdeztek, beetettek, elbuktak, rajottek, tamadtak, gyarmatositoztak, harcoltak, ugy tettek, futottak, meg parat, csendesult, bolintottak, elfogadtak. magyarazzak.
ha nem tudod ki a fish az asztalnal, akkor te vagy az.
Mária 2012.04.27. 14:45:34
"Egy ország akkor lesz gyarmat, ha lakói elveszítik a hitüket abban, hogy képesek maguk irányítani a sorsukat."
*
Ez üres szómágia.
Csak azok hiszik el, akik átaludták az általános iskolai történelemórákat.
*
A gyarmatosítás lényege, hogy a gyarmatosító országban a saját fejlődése következtében drasztikusan megnövekedik az igény valamire, amit az adott ország határain belülről nem tudnak biztosítani. Ez lehet nyersanyag, lehet élelmiszer, vagy plusz emberi erőforrás.
Ekkor rajzanak ki a gyarmatosító ország katonái, zsoldosai, kalandorai, akiket a kereskedők és a hittérítők követnek.
Ha találnak megfelelő célországot, akkor a benszülöttekkel kitermeltetik az őket érdeklő ásványokat, illetve az olcsó munkaerővel megtermeltetik a szükséges élelmiszereket.
*
Mindeközben több szempontból a célország is jól jár, tekintettel arra, hogy a korábbinál magasabb szintű technológiát, tudományos, egészségügyi és gazdálkodási ismereteket, társadalmi berendezkedést honosítanak meg, mint ami addig volt a gyarmatosított országban.
*
A fentiekből következően azok, akik azt állítják, hogy egy Európa közepén 1100 éve létező, jelenleg mind a szomszédaival, mind a kontinens más országaival egyenrangú partnerként együttműködő, bizonyos erőforrásokat közösen birtokló, sőt, az Európai Unió közösségének a tagjaként, demokratikus elvek szerint működő és a globalizációs folyamatokba bekapcsolódó, annak előnyeit élvező ország GYARMATTÁ válhat, annak csak azt lehet tanácsolni, hogy vagy lapozzon fel egy általános iskolai történelemkönyvet, vagy keresse fel kezelőorvosát, gyógyszerészét.
Lasombra 2012.04.27. 14:46:40
én egy olyan alattomos tesztet készítenék a fideszzombiknak, hogy különböző állításokat, intézkedéseket, döntéseket FORRÁS NÉLKÜL eléjük tennék, hogy most az szerintük hasznos, jó, rossz, káros stb.
de nem láthatnák, hogy Szargyártó, Giroszandris, Eltolcsy vagy a Csutiramszesz mondta-e, vagy esetleg a baloldal. (c. opció, hogy mondta már a fidesz is, de most - ezen a héten - épp nem azt mondja)
teljesen meg lennének lőve.
csak az a lényeg, hogy a seggszájú gazdáik mondták-e vagy sem. előbbi esetben bármilyen ökörség is legyen az, egyetértenek.
Uva 2012.04.27. 14:46:40
közben valójában a doboz zöld.
Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2012.04.27. 14:57:29
Akkor most mégis Keletázsia, vagy Óceánia az ellenség?
Résen kell lenni a híveknek nagyon!
Ne feledjétek sosem:
„A HÁBORÚ: BÉKE
A SZABADSÁG: SZOLGASÁG
A TUDATLANSÁG: ERŐ”
Mária 2012.04.27. 14:58:13
"nem szabadságharcolok egyik oldalon sem, csak olvastam a blogod és abból kiderül, hogy pont ugyanolyan hülye vagy, mint az elvakult fideszesek, csak te a ló másik oldalára estél"
*
Nagyon szórakoztatónak találom, ahogy vergődsz :)
Sohse volt ilyen jau 2012.04.27. 14:58:13
Ezek nem tudják, hogy mi egy szabadságharcos nép vagyunk? A háborúhoz meg Montecuccoli óta tudjuk pénz, pénz, pénz kell.Ennyi pénzből hogy folytassuk a szabadságharcot -ellenük?
Bezzeg anno szovjetek. Ingyen adták a gázt, az olajat, megvették at ócska ikaruszainkat, zabálták a fonnyadt szabolcsi almánkat, hektóliterszámra ittták a pancsolt lőrénket, az volt a jó világ.
Sohse volt ilyen jau 2012.04.27. 15:06:54
Ezek nem tudják, hogy mi egy szabadságharcos nép vagyunk? Csapataink most is harcban állnak. A háborúhoz pedig mint tudjuk három dolog kell: pénz, pénz,pénz.
Ennyi pénz pedig nem elég ahhoz, hogy győzzünk- ellenük.
sárkányfő 2012.04.27. 15:06:54
Pontosan ezt írtad:
"eddig azért ment a sírás-rívás, hogy miért nem tárgyal Orbán az IMF-fel - most meg azért, mert elkezdődtek a tárgyalások. Orbánon már megint nincs füstszűrős sapka, igaz, Michael? :)"
A posztban nincs semmiféle "sírás-rívás" a kapcsán amit írsz, hogy elkezdődtek a tárgyalások. Pont. Magyarul van a poszt is, az is amit te írtál, legalább annyi gerinc legyen benned, hogy vállalod! nem is kell vállalni, ott van, letagadhatatlan, csak annyi gerinc kéne, hogy nem hazudsz bele más értelmet, mint ami benne van...
Tényleg a pofátlanság csúcsa, hogy még te még te hozod szóba a "van sapka-nincs sapka" kezdetű dalt, miközben te nem voltál képes értelmezni egy pár soros posztot.
Tudod mit ne is válaszolj erre. Nem érdekel a kisstílű szarrágás, elkenés, a szavak kiforgatása, a legnyilvánvalóbb hülyeség elhazudása is. Csak arra
Miért süllyedsz el te is ebben a posványban? Megéri ez neked? Bármeddig elsüllyednél, ha védeni kell Orbánt? Már nem is érzékeled ugye, hogy mit csinálsz, hová jutottál?
nósumifan 2012.04.27. 15:15:20
Remélem, tudsz olvasni a sorok között is!
Fideszkocsog
Agyament
Semmirekellő
Zérójellem
!
Thargoid 2012.04.27. 15:15:52
Nyilván szexuális élvezetre gondolt, ennyire örült volna az IMF-nek.
Csak nem azt gondolta valaki, hogy esetleg a posztjáról távozik...?
nyomasek 2012.04.27. 15:35:46
röhögő 2012.04.27. 15:36:32
Sir Galahad 2012.04.27. 15:36:33
SzittyaZoo 2012.04.27. 15:36:33
Figyelj: most nincs hiszti, a tárgyalas mindenki szerint jó.
Az összevissza kommunikació, az emberek minden héten mással hülyítése a gond.
Az IMF-fel tárgyalni nem kell félnetek jó lesz.
mim 2012.04.27. 15:36:33
Nekem úgy tűnik, hogy nem veszíthet, mert ha ő csinálja, akkor az eleve győzelem.
Ami köztünk szólva eléggé alacsony mérce.
De hátha valaki felvilágosít a Orbán Viktor által elismert vereségről.
röhögő 2012.04.27. 15:40:24
röhögő 2012.04.27. 15:41:22
nyomasek 2012.04.27. 15:43:29
Squid 2012.04.27. 15:44:08
Megfordult már a fejedben kivel fog a Fidesz-KDNP koalícióra lépni ha nincs meg a kétharmad 2014-ben?
Ha nem akkor ajánlom figyelmedbe a Fidesz-KDNP-Jobbik konfigurációt, amitől mentsen meg minket a sors. (nem fog..)
nyomasek 2012.04.27. 15:44:08
röhögő 2012.04.27. 15:53:46
rocky_ramone 2012.04.27. 15:54:39
A tárgyalások miatt maximum a Vonáék rinyálnak, a többiek meg jóízűen röhögnek, mekkora udvari bolondot csinált magából Viktor Király.
röhögő 2012.04.27. 15:54:39
nyomasek 2012.04.27. 15:54:39
sárkányfő 2012.04.27. 15:54:40
Igen, sokan kifogásolták, én is, hogy nincsenek tárgyalások, mert ez Magyarországgal és a magyar emberekkel, a magyar érdekkel való bűnős és felelőtlen, és főleg szuperdrága játék volt. reméle érted, ha nem, nem. és, most hogy (talán) elkezdődnek a tárgyalások, ez most jó hír. hol itt a sapka??? ahogy te is írtad: " most örömét fejezte ki afölött, hogy végre vannak" igen, és hol itt az ellentmondás? hiányoltuk, végre van, most ez jó. tudod értelmezni a "sapka-nem sapka" állítás tartalmát? tudod hogy valamiféle következetlenséget, belső ellentmondás figuráz ki, de itt semmi ilyesmi nincs, hanem épp ellenkezőleg, következetesség van? Érted te ezt?
soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2012.04.27. 16:08:28
Éljen szeretett vezérünk I.Orbán Viktor!
"Oszt jó napot!"
Mária 2012.04.27. 16:08:43
"Mi számítana Orbán Viktornak vereségnek?"
Megmondom neked:
Ha Tulassay Tihamér a SOTE-n visszavonná Orbán jogi doktori címét :)
Na AZ, AZ tényleg vereség lenne Orbán számára.
Mária 2012.04.27. 16:55:20
"Nyugi, csak készenléti hitelt fogunk kapni 2014-ig, hogy kihúzzák a választásokig."
Pontosabban:
Hogy legyen miből osztogatni a választások előtt, meg legyen miből meghozni pár közérzetjavító intézkedést.
Indriq 2012.04.27. 16:56:23
Szélmalomharcos 2012.04.27. 16:56:24
Változik a világ, még inkább a politikusok. Ki hitte volna nem is olyan régen, hogy a dögunalomig megunt komcsi politikusokat Amerikából akarják majd ránk visszaerőltetni?
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.04.27. 16:56:24
Szerintem helyes és jó.
Egyébként ha figyeltetek volna, nem volt opció, hogy megállapodunk-e az IMF-el. Ha egyszer az IMF meg akar valakivel állapodni az meg is fog!
nyomasek 2012.04.27. 16:56:25
Vállaltuk volna hogy megszabjuk kire lehet és kire nem lehet szavazni? Egyre érdekesebb a demokratikus választásokról alkotott véleményed. Esetleg más országok megszálló hadserege mikor kerül képbe? Pusztán a demokrácia védelme érdekében. Remélem a demokrácia exportja alatt nem kell félnünk egy szőnyegbombázástól.
Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.27. 16:56:25
Nge Swazili Mbeko 2012.04.27. 17:18:45
A többi - IMF, nem IMF, szabadságharc, nem szabadságharc - meg csak púder.
Sztem az IMF azért nem fog adni semmit, hogy S.Lajos azt is kimentse. És ezt Ők is tudják.
Közel a végjáték.
Szóval nem lesz itt semmiféle megállapodás.
külföldi bankszámla · http://www.kulfoldibankszamla.info/ 2012.04.27. 17:48:38
Avatar 2012.04.27. 17:49:29
Biztos így lehetett. Kár hogy nincs vétójoga a kérdésben. De hinni jó benne, legendának megfelel.
gigacherry 2012.04.27. 17:49:29
"Muhaha... Höhöhö... Gratulálok! Rendesen hülyét csináltatok magatokból, meg totál hülyére vett titeket a főnök."
Ez szerinted sírás? (Csak hogy az alapfogalmakat tisztázzuk, neked mi mit jelent)
kvadrillio 2012.04.27. 18:22:14
Orbánék is kapnak haso...
Amerikai profi tanácsadók segítik a Fideszt és a kormányt – írja az Index. Az internetes portál információi szerint a segítők a hárommilliárdos tanácsadásra szerződött Századvégen keresztül érkeznek. "...hmmmm gondolom ők is 47 ezerért ADNAK A KÖZ JÓLÉTÉÉRT TANÁCSOKAT....AVAGY MILLIÓKÉRT...A MÉG NAGYOBB KIZSÁKMÁNYOLÁSUKÉRT...
van itt pénz...van itt pénz...
épészmérnök 2012.04.27. 18:24:05
Édesem, nem sírunk, hanem fetrengünk a röhögéstől. Érzékeled ezt a finom distinkciót?
JumboJet 2012.04.27. 18:24:05
Te Szőr! Te tényleg ennyire nem érted, vagy csak tetteted?
Ez annyira ócska "érvelés". Nem fogod fel, hogy Orbánon már teljesen mindegy milyen színű sapka van? Vagy nincs? Aki folyamatosan hülyíti a saját országát, a világot, magát, aki évente, havonta, naponta, napszakonta váltogatja az álláspontját, a kommunikációját, az egy idő után egyszerűen nem tud jól kijönni semmiből. Elvi lehetetlenség. Az ilyen embert hazugnak hívják.
Mérges 1234 2012.04.27. 18:24:05
Komolyan érdekel???
Illetve egyre inkább értem, mit is jelent a gyorsnaszád, gyorsan változtatja az irányt, igaz a bent ülök gyakran szédülnek, max azok tartanak ki, akik közelebb vannak a forgásponthoz, vagy be vanna betonozva a szervezetbe....
King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2012.04.27. 18:28:44
Erre most "az IMF a barátunk és nem kéne szidni", vagyis Viktor nyíltan elárulta a saját embereit. Azt meg már rájuk hagyja, hogy ebből (is) kidumálják magukat...
Nge Swazili Mbeko 2012.04.27. 18:33:57
JumboJet 2012.04.27. 18:33:57
Sajnálom.
Neked, Nektek miért kell a Vezírt a saját hazugságainak csapdájába, kútjába, gödrébe, stb. mindenhová követnetek? Kövessétek! Bánom is én!
Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.04.27. 18:33:57
:-)
S2000 2012.04.27. 19:06:34
A magyar nép két nagy barátja a lengyel nép meg az IMF. Ja, meg a sötétség. Az új történelemkönyvekben is benne lesz.
komplikato 2012.04.27. 19:09:11
Sok rosszat elhiszek én az USA-ról is, nem véletlenül hívják "Ego-land"-nek, de ezt speciel nem, hogy bármi formában komcsikat támogatnak. Persze bevallom, hogy jelen állás és saját meglátásom szerint a jelen kormánynál komcsibb erő nincs hazánkban.
röhögő 2012.04.27. 19:09:12
is 2012.04.27. 19:29:44
is 2012.04.27. 19:37:22
wanekus 2012.04.27. 20:14:48
-Mit molesztálják maguk a Pelikán elvtársat?! A Pelikán elvtárs a barátunk!
külföldi bankszámla · http://www.kulfoldibankszamla.info/ 2012.04.27. 20:25:38
dr kíváncsivagyok 2012.04.27. 20:56:43
dr kíváncsivagyok 2012.04.27. 20:58:20
Független bíróság ? Hol ? Egyszemélyes vezetővel ....független ? Kitől független ? A jogállamtól ?
JR69 · http://komlomedia.hu/ 2012.04.27. 20:58:21
Dr. Táskás Tóni 2012.04.27. 20:58:21
flippant 2012.04.27. 20:58:21
Most hasonló a szitu. Bárkit kérdezek, senki se szavazott a narancsos majmokra. Szégyellik aZorbánt, szégyellik a narancsos majmokat.
dr kíváncsivagyok 2012.04.27. 20:58:21
Oszt' meg -e van már a"törzsanyag" ?
subtotal 2012.04.27. 21:31:23
Ó, én eddig ezt a tipusú kommunikációt hisztis picsáktól láttam, de most hogy te mondod...hogy EZ a diplomácia, akkor már csak azt kérdezném: melyik párhuzamos univerzumban?
balfaszcsaszar 2012.04.27. 21:50:40
végre egy épkézláb magyarázat a dolgokra!
Egy kis csillagkapusítás:
A gyurcsányi igazából egy go'auld és le akarja igázni a szittyákat, mertugye a bakonyban van a világ szívcsakrája, ami egy csillagkapu és ilyeténképpen ez egy jó férgek vs rossz férgek harc. A kérdés csak az h ki csubakka....
www.youtube.com/watch?v=D4-Mli0G4ZI
Lencsés István 2012.04.27. 22:16:11
dr kíváncsivagyok 2012.04.27. 22:16:52
fchris82 2012.04.28. 05:48:01
A hasonlatoddal megpróbálom elmagyarázni, mit is kifogásolok én és valószínűleg a cikk is. Szóval volt vala egy ember, aki folyamatosan hirdette 8+2 éven keresztül, hogy "le a sapkásokkal", harcot és forradalmat indított a sapkások ellen, ahol tudta, üvöltötte: "Nem kell sapka, sőt, egyszeri nagyarányú ruházat csökkentés kell a hideg ellen, mert attól élénkül a test és több hőt fog termelni." Osztotta az észt, hogy "sapkátlannak lenni milyen király, és csak a ruházati lobbi mond mást", ezt egyesek el is hitték neki, hiszen olyan cuki, csak nem lehet olyan hülye, hogy nem ért a gazdaságpolitikához, mármint "sapka tanhoz", ha már olyan fontos pozícióba került - nem mint ha lenne összefüggés a kettő között. Erre a nyáj szervezett is egy felvonulást "Béke menet" márkanévvel, majd a nemzeti ünnepen is hirdette, hogy "nem leszünk mi a ruházat lobbi gyarmata", most meg besétál a rádióba és előadja, hogy tulajdonképpen várjuk a sapkákat, ami mindenkinek jó lesz.
Persze egyrészt nagyon szép tőle, hogy fejlődik, csak lehet, hogy egyrészt nem ilyen lassan kéne fejlődnie, másrészt lehet, hogy néhányan várnának tőle is egy "elkúrtuk, nem kicsit, nagyon" mondatot, elvégre kb pont erről van szó.
Szóval míg te a "van rajta sapka - nincs rajta sapka" hasonlaton problémázol, addig a kedves szerző és jómagam is, a "bort iszik és vizet prédkál"-t, esetleg a "más szemében a szálkát, a sajátjában a gerendát" nem szereti. Illetve úgy politikai hovatartozástól függetlenül van egy fajta elvárásuk, hogy tök hülyék ne kerüljenek vezető pozícióba. Hiába érvelsz azzal, hogy változtak a körülmények, a körülmények az elmúlt 4 évben kurvára nem változtak, ugyanúgy válság van, és ugyanúgy a fő probléma, hogy tovább nyújtózkodunk, mint ameddig a takarónk ér.
Ja, és ami még zavaró, hogy egyesek egykoron azért tapsoltak, hogy "sapkátlannak lenni a király!", azok most az interjú után elsőként húzták a fejükre a sapkát és lelkesen éltetik főnököt, minden kritika nélkül, azzal a jelszóval: "milyen nagy ember, képes belátni, ha hibázik és azonnal felismeri, ha változnak a körülmények" :D Gratulálok. Ha van rajta sapka, azért szeretik és azért nagyszerű ember, ha nincs, akkor azért. Ezt egyes helyeken személyi kultusznak hívják, és nagyon ritkán van összefüggés az illető valódi képességei és népszerűsége között...
röhögő 2012.04.28. 07:32:50
Sir Galahad 2012.04.28. 21:59:04
fchris82 2012.04.29. 16:57:38
1. A probléma nem azzal van, hogy ő most tárgyalni kezd, SŐT! Végre!
2. Nem is az a probléma, hogy meggondolta magát, sőt!
A probléma ott van, hogy itt vagyok pl én, aki még érettségivel sem rendelkeztem, amikor megmondtam, a Széchenyi terv egy istentelenül elbaszott elképzelés, mert egyrészt sokba kerül, másrészt aránytalanul beleszól a gazdasági versenybe, harmadrészt ostobán volt kitalálva, és elszórtak egy csomó pénzt olyan beruházásokra, amik totálisan piacképtelenek. Értem én, hogy az ötlet az EU-s pályázati rendszerből jön, de a vállalkozó irányába SEMMI ösztönző nincs, hogy piacképes ötlettel álljon elő. A vissza nem térítendő támogatás hülyeség olyan területeken és beruházásokkal kapcsolatban, amik piaci alapon is megvalósíthatóak. Pl a kamatmentes hitelnek mindjárt több értelme van, mert ha vissza kell fizetni a teljes összeget, mindjárt jobban meggondolja a polgármester/vállalkozó, hogy mire is pályázik. Vagy ugye most az EU kitalálta a Jeremie programot, amiben befektetők befektetései mellé teszik be a pénzt, és ezzel máris megoldotta, hogy csak életképes projektek kapjanak pénzt, hiszen a tőkebefektető hülye lesz majd teljesen irreleváns piaci ötleteket támogatni, amik kizárólag papíron életképesek. És bizony ezek a korábbi pályázatokon mind nyertek.
Aztán jött a 100 napos program, 13. havi nyugdíjjal és egyebekkel, ahol éppen elmúltam 18 éves, és a fejemet fogtam, hogy "baaazdmeeeeg", ezek tényleg tök hülyék, egy életre eladósítják az országot. Ugyanis nem olyan bonyolult ez a gazdaságpolitika. Van bevétel, meg van kiadás. És ha többet költök, mint amennyi a bevételem, AKKOR GÁZ LESZ! A Fidesz ezt tapsikolva megszavazza, holott éppen őt váltották, tudnia kellett, hogy ez felelőtlen dolog.
Jött aztán GYF, aki a választások előtti 2 évben "nyilvánvalóan" nem mert lépni semmit, úgy tervezte, hogy megnyerik a következő választást, és akkor majd rendbe teszik a 100 napos hülyeség okozta gondokat. Kb ezt pedzegeti az öszödi beszédben, ami kiszivárog, és innentől béna kacsaként próbál vergődni. A Fidesz a mellkasát verve, hogy "AZ ORSZÁG VÉDELMÉBEN SEMMILYEN MEGSZORÍTÓ INTÉZKEDÉST NEM ENGEDÜNK", ami egyébként egy durva oximoron, merthogy éppenhogy az ország védelmében kellett VOLNA már akkor meglépni, és elég nagy hülyeség volt a részükről, hogy nem hagyták, hogy a szocialisták elvigyék a megszorításokkal a balhét. Mi következik az utóbbiból? Az, hogy ők tök komolyan gondolták, hogy megszorítások nélkül ki lehet lábalni. Tehát míg GYF átlátta, hogy mit kéne csinálni, Bajnaival az élen, csak éppen kellő politikai hatalma nem volt hozzá, most itt a másik bagázs, akinek a 100 napos program 10 éves évfordulóján esik le, hogy baromira tévúton jártak. Ilyenkor egy gerinces társaság, ami nem a balkánon van, minimum lecseréli a pénzügyminisztert. De mit várjunk egy olyan embertől, aki 2 egymás után durván elbukott választás után sem mondott le, ráadásul a pártja sem látta okát annak, hogy a vezetőségben cserék legyenek.
Aztán még volt az, hogy Bajnait és GYF-et bíróság elé akarták citálni az ország eladósításának ügyében, csontvázak emlegetése, végkielégítések meglovagolása, miközben ők is hatalmas összegeket markoltak fel 2002-ben...
Na, szóval itt nem szimplán arról van szó, hogy meggondolta magát, hanem szavakban és tettekben embereket hurcoltak meg, vagy próbáltak meghurcolni, akik sokkal jobban tisztában voltak a dolgokkal, mint ők. Hazaárulónak és ördögtől valónak bélyegeztek és bélyegeztettek meg többek között engem is, mert azt mertem állítani, hogy az IMF kell, mert olcsóbb, mint a piacról finanszírozni magunkat amíg talpra állunk, ráadásul akármit is mondanak, az biztosan jobb lesz, mint amit Matolcsy talál ki, aki jól láthatóan minimálisan sincs tiszátban az elemi matekkal, legalábbis az egykulcsos adó bevezetésénél a százalék számítás és összeadás művelete nem ment neki, pedig a riporter elé rakott egy szép és egyszerű táblázatot, amiben látszott, nem fog mindenki jobban járni... És erre sem akkor reagáltak, hogy "húúúú, elkúrtuk Viki!", hanem akkor, amikor életbe lépett az adó, 1 évvel később (facepalm)
Innen ered a felháborodás a pálfordulásra.
"Ha olyasvalaki állítaná pellengérre a szélkakas-viselkedésért, aki soha le nem írta, hogy mielőbbi tárgyalásokat akar, attól elfogadnám..."
Ezt hibás érvelésnek hívják, amit te csinálsz. Ugyanis nem az a lényeg, hogy KI mondja, hanem azt, hogy MIT!
A fenti érvelésedet a Thank you for smooking című filmben használta a dohánylobbit képviselő "szóvivő", mivel tudta, hogy nincs igaza, ezért mindig annak személyét támadta, aki beszélt. Aláásta annak tekintélyét, majd elhintette szavahihetőségét és látszólag győzött. A médiában ez jól működik, de saját magad ne verd át ilyennel. Önmagában a forgolódás nem baj, az, hogy hazaárulóz, kommunistáz, ugyanazért börtönbe juttatna mást, mint amit most csinál, olyan ember ilyenkor szépen álljon fel, és mondjon le, de legalább vegyen kicsit vissza az arcából, és szépen mondja ki: "Bajnai a barátunk, köszönjük neki azt az egy évet, amit nekünk végül sikerült lenulláznunk pár hónap alatt, és végül alá szállni. És elnézést a lakosságtól, hogy miattam sokkal nagyobb terheket kell viselniük, mint ha csak simán folytattam volna, amit Bajnaiék elkezdenek és a kinevezéseknél a szakmai múltat veszem számításba, nem a személyemhez való hűséget". Szóval a "düh" oka, hogy ez az ember még a helyén van, és egyesek továbbra is vidáman tapsikolnak neki. Te ha jól értem, csak "elfogadhatónak" tekinted ezt, de én meg nem. Mert oké, hogy dolgok a politika szerves részét képezik, azt gondolom, hogy ahogy GYF esetében sem volt megbocsájtható a "nem lemondás", úgy ugyanez Orbán esetében sem az. És lehet, hogy ez bevett gyakorlat, mint a korrupció és az adócsalás, attól még fel kell és érdemes felszólalni ellene, különben ez soha nem is fog megváltozni. És az baj.